گزیده خبر های مهم 10آذرماه سال 1388

'ایران پنج دریانورد بریتانیایی را بازداشت کرد

این سیاست کپی بر دار ی شده ی ربودن 15 ملوان انگلیسی می باشد که قرار بود این متهمان جاسوسی محاکمه شوند. در صورتیکه با سلام و صلوات و با دادن هدایا از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد در یک شوی سیاسی مطبوعاتی آزاد و بدرقه شدند . همچنین مترادف ربون همزمان تعداد 5 شهروند انگلیسی در عراق بود که از سوی عوامل دست نشانده ی پاسداران در عراق ربوده شدند که همچون 15 ملوان گروگان گرفته شده خواهان اخراج نیروی نظامی آمریکائی و انگلیسی از عراق شدند . همینطور مکمل اجرای شوی نمایشی بازداشت تعداد 9 نفر از کارکنان دولت فخیمه ی انگلیس در سفارت انگلیس در تهران است که در آستانه ی محاکمه ی نمایشی فرایشی تلویزیونی فله ای 100 متهمان رقیب مغلوب دوم خردادی ها بود که آخوند احمد جنتی در خطبه نماز جمعه ی تهران فریاد زد ونوید محاکمه کردن بزودی این جاسوسان انگلیسی را داد که به جز حسین بسطام که علیه ی دوم خردادی هابه خصوص خاتمی و موسوی چماق شد بقیه آزاد شدند . اکنون این بازی تکراری ربودن 5 دریانورد انگلیسی سناریوی طراحی شده ی چند هدف و منظوره است که برای ماستالی کردن کودتای انگلیسی پاسداری – لوطی جمارانی از یک سو و فشار بر دولت انگلیس آوردن برای کاستن فشار هسته ای از سوی دیگر است . مشروط بر اینکه نباید غافل شد که فشار برروی مجاهدین مقیم اشرف و فعالیت اینان در انگلیس می بایست بخشی دیگر از زد و بند های کثیف پشت پرده با دولت فخیمه باشد . البته که فراموش و انکار کردنی نمی باشد که اکنون برای چندمین بار است که بوضوح فاش می شود که ماهیت پاسداران کودتاگرتروریست نه فقط صدور ترریسم و ارتجاع به برون مرز و دخالت گری تروریستی همچون عراق و یمن و... می باشد ، بلکه آدم ربائی و گروگان گیری کردندر راستای اهداف هسته ای نیز جزو ذات وجودی اش است . زیرا که اینگونه اقدامات همزاد دوام و بقای ننگین این رژیم ضد بشری و کودتائی نامشروع شده است.

بی بی سی : وزارت خارجه بریتانیا اعلام کرده است که پنج دریانورد بریتانیایی توسط نیروی دریایی ایران در خلیج فارس بازداشت شده اند.به گفته وزارت خارجه بریتانیا این افراد هنگامی که به وسیله قایقی تفریحی از بحرین راهی دوبی بودند، توسط نیروی دریایی ایران بازداشت شدند.وزارت خارجه بریتانیا در بیانیه ای که منتشر کرده است، گفته است که نیروی دریایی ایران، روز چهارشنبه، 25 نوامبر قایق تفریحی حامل دریانوردان بریتانیایی را متوقف کرده و آن ها را تحت بازداشت قرار داده است.بنا بر این بیانیه این دریانوردان که غیر نظامی هستند، ممکن است "سهوا" وارد آبهای ایران شده بودند.دیوید میلیبند، وزیر خارجه بریتانیا در این خصوص گفته است که از زمان بازداشت این دریانوردان، سفیر بریتانیا در تهران با دولت ایران و وزارت خارجه بریتانیا با سفارت ایران در لندن برای فراهم کردن شرایط آزادی این پنج شهروند بریتانیایی در تماس بوده است.

گشت ارشاد در ستاد ناجا:خبرنگاران در اعتراض به بدرفتاری ماموران ، همایش پلیس را ترک کردند

نمود عملی آزادی بیان در کشور مدعی آزاد ترین کشور جهان چنین است که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد در کنفرانس مطبوعاتی حاشیه حضور وی در سازمان ملل ادعایش را کرده بودکه اکنون این ادعا و آزادی پوشالی و وارونه در مورد خبر نگاران خودی این چنین نمایش داده شده است .

ايلنا: به دليل بدرفتاري برخي ماموران با خبرنگاران و عكاسان رسانه‌هاي خبري در ستاد فرماندهي نيروي‌انتظامي، خبرنگاران رسانه‌هاي مطرح، همايش «پدافند‌غيرعامل» را كه صبح امروز با حضور فرمانده نيروي‌انتظامي برگزار مي‌شد، ترك كردند. به گزارش خبرنگار ايلنا، همايش علمي «پدافندغيرعامل» امروز دوشنبه در محل ستاد نيروي انتظامي برگزار شد كه در اين همايش سردار اسماعيل احمدي‌مقدم و جمعي از فرماندهان ناجا حضور داشتند و قرار بود رئيس مجلس نيز در ادامه اين همايش سخنراني كند. بر اساس اين گزارش به دنبال بدرفتاري برخي ماموران با خبرنگاران و عكاسان در ستاد فرماندهي نيروي‌انتظامي، خبرنگاران و عكاسان رسانه‌هاي مطرح به طور هماهنگ اين همايش را ترك كرده و از پوشش خبري آن خودداري كردند. به گزارش ايلنا، همچنين برخي از ماموران دژباني ستاد ناجا به طور سليقه‌اي برخي از خبرنگاران و عكاسان زن را مجبور به سركردن چادر براي ورود به محل ستاد مي‌كردند. اين در حالي بود كه حجاب اين خبرنگاران و عكاسان داراي هيچ مشكلي نبوده و پيش از اين نيز با همين حجاب در نشست‌هاي خبري مختلف با حضور فرمانده نيروي‌انتظامي ‌ حاضر شده‌بودند. روزگذشته، در برنامه توديع و معارفه فرمانده جديد دانشگاه علوم‌انتظامي نيز برخورد مشابهي صورت گرفته‌بود، كه خبرنگاران نسبت به اين برخوردها به فرمانده نيروي‌انتظامي اعتراض كردند كه اين مقام‌مسوول بر پيگيري اين موضوع تاكيد كرد

احمدی نژاد : ماموریت ما منحصر به جغرافیای ایران نیست

اعتراف آشکارپاسدار گماشته احمدی نژاد به پدر خوانده و ام القرای جهانی تروریست بودن و پذیرش مسئولیت مأموریت صدورتروریسم هانی که اکنون آشکارا از سوی این پاسدار گماشته احمدی نژاد مبلغ تروریست جهانی مطرح و هوار زده شده است

العربیه نت : محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی امروز دوشنبه 30 – 11 – 2009 گفت :" ماموریت امروز ما منحصر به جغرافیای ایران نیست و هیچگاه نبوده است."وی در مراسم معرفی وزیر جدید آموزش وپرورش افزود :" ملت ما در طول تاریخ الهام ‌بخش ملت‌ها برای حركت در مسیر كمال انسانی بوده است و فرهنگ یك ملت زمانی پایدار خواهد ماند كه نگاهش جهانی و بشری باشد."به گفته او " امروز به فضل الهی جایگاه ملت ایران درجهان جایگاه رفیعی است و به شما عرض می‌كنم كه عزیزترین ملت‌های جهان ملت ایران است گرچه بلندگوهای نظام سلطه تلاش می‌ كند شرایط را به گونه دیگری معرفی كند."احمدی نژاد با طرح اینکه امروزتوقع از ملت ایران بسیار بالاست. گفت :" دولت‌ ها و ملت‌ ها آشكارا اندیشه نظام سلطه را نفی می ‌كنند و اعلام می ‌كنند ملت ایران الگوی ماست."رئیس جمهوری اسلامی خطاب به حاضران در مراسم افزود :" دنیا چشم‌ انتظار راه جدید، نگاه جدید و همت جدید است .. اگر بتوانید نظام تعلیم و تربیت درست و انسان‌ ساز را در ایران عزیز پیاده كنید بدانید كه آینده در تسخیر اندیشه الهی این سرزمین است."

فیلم : گریه های پدر زندانی سینا شکوهی : مرا تیر باران کنيد فرزندم را آزاد کنيد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=10102

فریاد جانسوز یک معلم باز نشسته در ین فیلم که بخاطر بازداشت فرزندش نشان داده شده است که چگونه نیمه شبانه از سوی دژخیمان آدمربای بد نام وزارت اطلاعات فرزندش ازخانه ربوده شده است . گریه وی آشکارا شلیک تیر خلاص بر قلب سنگ حاکمان کودتاگر نا مشروع و ضد بشر حاکم می باشد. ضمن این که بوضوح ثابت می کند که چگونهاینرژیم کودتائی نامشروع به آخر خط رسیده و تا چه اندازه ضد بشر و دشمن ایران و جوانان آگاه و ایرانی می باشند که اینگونه در عمل دروغ بودن ادعای آزادبدن کشور جهان با امن بودنش را به نمایش گذاشته شده است؟

مریم بهروزی در گفتگو با «فرارو»:ازدواج موقت از تجاوز به عنف جلوگیری نمی کند

http://www.fararu.com/vdchx6nx.23nmwdftt2.html

نظرمخالف تبلیغ کرد نفاحشه گری شرعی اکنونصدایاعتراضی حتی از درون باند های ما فیائی اصول گرائی حاکم بلند شده است که تجویز ازدواج موقت یا صیغه گری که این روز ها در مدارس هم به عنوان راه حل تجاوزات جنسی و ناامنی و جنایات روز افزون در جامعه پیشنهاد شده است .

فرارو- مریم بهروزی می گوید: «کسی که تجاوز به عنف می کند فاسق و متجاوز است و در صدد انجام کار شرعی و حلال نیست. بنابراین ازدواج موقت و یا ازدواج دائم نمی تواند از انجام کار خلاف او جلوگیری کند و مقابله با او نیازمند راهکارهای تامینی، حقوقی و قضایی است و من با ترویج ازدواج موقت به این علت موافق نیستم

از ازدواج موقت تا خانه عفاف؛رابطه نامشروع یا ازدواج موقت؛ آیا مسئله این است؟

http://www.fararu.com/vdciqvap.t1awy2bcct.html

این گزارش که رو بنائی و معلول گرائی و مکمل گزارش قبلی می باشد بدون آنکه به ریشه ی اصلی فاجعه و نا هنجاری یاجتماعی اشاره شود که شامل پارامتر هائی همچون عدم آزادی و عدالت و گسترش فقر و بیکاری و تبعیض و بیکاری و سرکوب و خفقا ن در جامعه که همگام با رشد خرافات و مذهب ابزار قدرت و ثروت شده و رشد جمعیت و اعتیاد مصرف مواد مخدر و چند همسری و درجه دوم بودن زن می با شد به نظراتی همچون سردار پاسدارفرماند ه ناجا اسماعیل مقدم پیرامون پیرامون ازدواج موقت بازتاب داده شده که خودش متهم درجه یک جنایات بازداشتگاه کهریزک است.

فرارو- نمونه های اخیر تجاوز به عنف که بازتاب های گسترده ای در سطح اجتماع داشت باعث شد تا مسئولین به فکر راهکارهایی برای جلوگیری از این امر بیفتند و در این راستا برخی «ازدواج موقت» را به عنوان بهترین گزینه ممکن مطرح کردند اما همچون گذشته عده ای دیگر به مخالفت با این طرح پرداخته و مطرح می کنند که ازدواج موقت راه حل مناسبی نیست.

اين همه دم خروس و باز هم قسم حضرت عباس؟! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/880910/2.htm#other206

یارو هنوز مرخصی 10 روزه ش تمام نشده است که می بایست دوباره بزندان باز گردد. ضمن اینکه اینگونه زندانی کشیدن ومرخصی گرفتن هر گز قابل مقایسه با زندانیان دهه سال 60 و حتی سایر زندانیانی که مادران زندانیانی نمی باشد که ماه هاست که در پشت درب زندان اوین منتظر دریافت خبر ازعزیزان یا دیداریا ملاقات و تماس کوتاه با عزیزان و جگر گوشه های خودشان باشند . اما وی حتی می تواند با شبکه ی تلویزیونی فارسی بی بی سی دولت فخیمه گفتگو کند. بهر حال چون تعدادی به دیدارش در خانه اش آمده اند با اتهام زدن و پرونده سازی قطور ی وی و سایرین از سوی تیم و همکاران سرباز جو حسین شر یعتمداری شروع شده است .

مرخصي و آزادي موقت بهزاد نبوي از بازداشت با حاشيه هاي جالبي همراه شد. به دنبال آزادي موقت اين عضو مركزيت سازمان مجاهدين (انقلاب) طيفي از فعالان سياسي شامل ميرحسين موسوي، محمد خاتمي، كرباسچي، عبدالله نوري، در كنار جمعي از اعضاي گروه هاي مجمع روحانيون، حزب مشاركت، نهضت آزادي (ابراهيم يزدي و توسلي)، جنبش مسلمانان مبارز، گروهك ملي- مذهبي و ... به ملاقات وي رفتند.نبوي در اين ملاقات ها به شيوه هميشگي مظلوم نمايي گفته است: من بگويم در زندان كجا بودم؟ بگويم در زندان رژيم ستم شاهي بودم؟ چه بگويم؟ آن آقايان شده اند مدافع نظام و انقلاب و امام و من و امثال من شده ايم ضد نظام؟وي همچنين مدعي شد: 19 خرداد يعني چند روز قبل از انتخابات 22 خرداد به دستور يك نهاد امنيتي، احكام دستگيري فعالان سياسي را صادر كرده بودند.گرفتن ژست انقلابي مظلوم و مراوده گسترده با سران گروهك هاي ضد انقلابي و ضد خط امامي در حالي است كه علي كشتگر عضو گروهك ورشكسته فدائيان خلق در گفت وگو با راديو فردا (ارگان رسمي سازمان سيا)، درباره «عدم مرزبندي بهزاد نبوي (تئوريسين مجاهدين انقلاب) با نيروهاي غير خودي از جمله نهضت آزادي و نزديكي با گروه هاي مذكور» گفت: جنبش سبز، مرزبندي ها را در درون خود بين نيروهاي مذهبي و غيرمذهبي يا چپ و راست از بين برده است. هركس بخواهد در اين جريان مقبول باشد ناچار است اين مرزبندي ها را كنار بگذارد.جنبش سبز ديگر چنين مرزبندي هايي را به رسميت نمي شناسد و قبول نمي كند. اگر كساني بخواهند مقبول باشند بايد چنين عمل كنند.»

مثل كيهان نباشيد!! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880910/2.htm#other207

جو سازی علیه ی سردار شهردار تهران قالیباف از سوی پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری در ستون خبر ویژه ی دروغ نامه ی کیهان

ميدانداري سلطنت طلبان در سايت رسمي حزب مشاركت (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880910/2.htm#other209

در روند جنگ قدرت و رقابت پرونده سازی کردن برای رقیب مغلوب دوم خرادی ها اکنون حزب مشارکت و وصل و پیوند به سلطنت طلبان شده است. بدلیل بازتاب دادن یک مقاله در سایت خبررسانی نوروز حزب مشارکت

خالي بندي مجله هانتينگتون و پيدا شدن مغز متفكر براي جنبش سبز! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880910/2.htm#other211

گیر دادن به همسر میر حسین موسوی زهرا رهنورد که البته جدا از رقابت و جنگ با سران مغلوب رقیب دوم خردادی ها به خصوص موسوی نمی باشد.