گزیده خبر های 29 اردیبهشت 90
شكايت جوانفكر عليه كيهان

ضمن فاش شدن طنز کمدی و شوخی ادعای ایران آزاد و امن ترین کشور جهان است از سوی دیگر ادامه جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف میان لوطی جماران و عنتر پاسدار رئیس جمهورش است که اکنون دامنه ی این اختلاف به بخش های دیگر حامیان طرفین در گیر جنگ قدرت سرایت کرده است . طوریکه ه سایر نهادهای حکومتی و حتی مطبوعاتی و خبر گزاری رژیم ضد بشری را نیز در بر می گیرد . از جمله میان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که نماینده ی ویژه ی ولی وقیح در دروغ نامه ی کیهان است با جوان فکر که مدیر خبر گزاری دولتی ایرنا می باشد و پرونده ی گشوده شده ی شکایت دارد. اکنون وی شکایت از اتهام و توهین و تحقیر کردن سربازجو پاسدار شکنجه گر شریعتمداری به دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضاییه کرده است .

علي اكبر جوانفكر ، خبرگزاري جمهوري اسلامي را به شكايت عليه حسين شريعتمداري، مدير مسوول و نماينده مقام معظم رهبري در روزنامه كيهان، وا داشته است.ايرنا( خبرگزاري دولت دهم) مي گويد با استناد به نشر اكاذيب در روزنامه كيهان، از اين روزنامه به دستگاه قضايي شكايت كرده است.به نوشته ايرنا، روزنامه كيهان روز شنبه گذشته، خبرگزاري جمهوري اسلامي را متهم كرده بود كه به 'تريبون جريان انحرافي' تبديل شده است.مديرعامل ايرنا به مسوول حقوقي اين سازمان رسمي خبري كشور ماموريت داده تا به صورت رسمي شكواييه‌اي را عليه روزنامه كيهان تنظيم كند.در اين شكواييه كه به دادستان تهران تسليم شد، اتهام روزنامه كيهان از مصاديق مسلم افترا و نشر اكاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي توصيف شده است.به نوشته ايرنا، علي اكبر جوانفكر مديرعامل ايرنا و سرپرست موسسه مطبوعاتي ايران، در اين زمينه تصريح مي‌كند كه تاكنون عليه هيچ رسانه‌اي شكايت نكرده است و از حق شخصي خود در مواجهه با اتهامات رسانه‌اي صرفنظر مي‌كند اما هرگاه حيثيت و اعتبار سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي يا روزنامه ايران هدف توهين‌ها و اتهامات بي اساس قرار گيرد، در شكايت از آن رسانه درنگ نخواهد كرد.جوانفكر، خود، اكنون با شكايت دادستان تهران، در شعبه نهم بازپرسي، پرونده اي مفتوح دارد.

تحریم دو فرمانده سپاه قدس به دلیل سرکوب معترضان سوری

البته این اقدام نشان می دهد که سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه و همسایه های حاکمان تهران گسترش یافته و خطری شده است. همچنین محصول سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه ی غرب با رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی می باشد . همچنین فاش شدن اشتباه اشغال نظامی عراق و با تلاق کردن این کشور از سوی حاکمان تهران و عواملش در این کشور است . همینطور میدان یکه تازی سپاه قدس در عراق می باشد که اکنون دامنه ی اقدامات تروریستی و سر کوبگرانه اش به سوریه و بحرین و لبنان و یمن و... رسیده است.

رادیو فردا : یک روز پس از آن که وزیر امور خارجه آمریکا از رهبران سوریه به دلیل «به کار بستن تاکتیک‌های ایران در سرکوب معترضان»، انتقاد کرده بود، وزارت خزانه‌داری آمریکا فرمانده سپاه قدس و یکی دیگر از فرماندهان ارشد این یگان متعلق به سپاه را تحریم کرده است.به گزارش خبرگزاری فرانسه، ایالات متحده آمریکا، در چارچوب اقدام‌های خود برای وادار ساختن رهبران سوریه به توقف سرکوب خشونت‌‌آمیز اعتراض‌ها در این کشور دو فرمانده عالی‌رتبه سپاه پاسداران را تحریم کرده است.بر اساس اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا این دو فرمانده شامل قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و محسن چیذری، یکی دیگر از فرماندهان عالی‌رتبه سپاه قدس است.نیروی قدس بخشی از سپاه پاسداران است که مسئولیت عملیات برون‌مرزی را برعهده دارد و در طول جنگ عراق با ایران با هدف انجام عملیات در داخل خاک عراق تاسیس شده بود.به دنبال گسترش اعتراض‌ها در سوریه و سرکوب خشونت‌آمیز آن توسط حکومت بشار اسد، ایالات متحده آمریکا سپاه قدس را نیز به دست داشتن در سرکوب معترضان در سوریه متهم کرده است.در همین چارچوب حدود سه‌هفته پیش نیز ایالات متحده آمریکا سپاه قدس را به همراه چند تن از مقام‌های سوری به دلیل دست داشتن در سرکوب‌ خونین معترضان در سوریه تحریم کرده بود.در این میان اقدام آمریکا در گنجاندن نام فرماندهان عالی‌رتبه سپاه قدس در لیست تحریم‌ها یک روز پس از آن صورت گرفته است، که هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه این کشور، به حکومت بشار اسد در زمینه ادامه سرکوب‌ها هشدار داده و گفته بود: «آنها بدترین تاکتیک‌های متحد خود، یعنی ایران، را به کار می‌بندند و از احترام گذاشتن به خواست و مطالبات شهروندان خود در سوریه سرباز می‌زننداز زمان آغاز اعتراض‌ها در سوریه از حدود دو ماه پیش تاکنون بیش از ۸۵۰ نفر در سرکوب خشونت‌آمیز معترضان جان خود را از دست داده‌اند.در این میان بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، روز چهارشنبه با بیان این که نیروهای نظامی کشورش در برخورد با معترضان «مرتکب اشتباه‌هایی» شده‌اند، از نبود نیروهای آموزش دیده پلیس برای مهار اعتراض‌ها انتقاد کرده است.

حسن عباسی در یک جلسه خصوصی: تیم احمدی‌نژاد کوتوله و مورد نفرت است

اینهم یک پاسدار تئوری پرداز دیگر است که مدافع سر سخت حزب الله لبنان و اقدامات مقدس تروریستی اش است. به خصوص مدافع دستیابی به سلاح هسته ای رژیم ضد بشری می باشد که اکنون از پشتیبانی و حمایت کردن از پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت و یاران وی فاصله گرفته و در سنگر حامیان ولی وقیح و پاسداران کودتا گر به پاسدار گماشته احمدی نژاد و یاران و دولت وی با تحقیر و اتهام تاخته است که نشان از دامنه شکاف و اختلاف و جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر و غیر مستقل بودن مهره ها می باشد که پیوسته در سر فصل های گوناگون نقش چماق و هورا و هو کشیدن میان طرفین متخاصم را ایفا می کنند.

دیگربان : حسن عباسی عضو «قرارگاه عمار» تیم محمود احمدی‌نژاد را «کوتوله‌ترین کوتوله‌های اصولگرا» خوانده و گفته است اصولگرایان «نفرتی عجیب» از رئیس دولت دارند.اظهارات آقای عباسی اوایل سال ۱۳۹۰ در یک جمع خصوصی و پیش از آغاز تنش‌ها میان احمدی‌نژاد و خامنه‌ای ایراد شده است. عباسی که پیش‌تر از حامیان دولت احمدی‌نژاد نیز به شمار می‌‌آمد٬ در این جلسه خصوصی گفته که احمدی‌نژاد همکاران خود را از میان کوچک‌ترین و کوتوله‌ترین محافظه‌کاران انتخاب کرده است.وی به طور مشخص از اسفندیار رحیم‌مشایی٬ حمید بقایی٬ علی‌اکبر جوانفکر و صادق محصولی به عنوان افراد کوتوله در دولت دهم یاد کرده است.عباسی افزوده که احمدی‌نژاد نمی‌تواند با آدم‌های بزرگ کار کند٬ سعه صدر ندارد و بنابراین تلاش می‌کند «عده‌ای بله قربان‌گو به دور خود جمع کندوی همچنین گفته «امروز در دانشگاه‌ها و در میان بچه‌های اصولگرا نفرت عجیبی از محمود احمدی‌نژاد به وجود آمده» و رئیس دولت دهم به شدت مشغول تخریب خود است که این «نفرت» در آینده مسئله‌ساز خواهد شد.حسن عباسی در ادامه اعلام کرده که تیم احمدی‌نژاد خود را برای انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری آماده می‌کند و رئیس دولت دهم بدنبال اجرای الگوی پوتین‌ـمدودف در ایران است.وی افزوده که این تیم می‌خواهد اسفندیار رحیم‌مشایی را رئیس مجلس نهم کرده و مجلس را با دولت هماهنگ کند.به گفته عباسی٬ احمدی‌نژاد تلاش می‌کند هر طور که شده در قدرت بماند و «امروز برای همه مشخص شده که وی همه جریان‌ها را دور می‌زند و دوست دارد تنها تیم خودش در قدرت بماندوی در بخش دیگری از اظهارات خود گفته که تیم احمدی‌نژاد برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کند با موازی کاری٬ نهاد‌ها و مجموعه‌های مشابهی مانند بسیج٬ جمعیت هلال احمر و روحانیت وابسته به دولت تشکیل دهد.اظهارات حسن عباسی از این جهت اهمیت دارد که پیش از علنی شدن اختلاف‌ها میان احمدی‌نژاد و خامنه‌ای ایراد شده است.این سخنان نشان می‌دهد محافظه‌کارانی که پیش‌تر حامی احمدی‌نژاد بودند٬ مدت‌هاست به یکی از منتقدان و مخالفان وی تبدیل شده‌اند.

هيچ كس به توبه خائن اعتماد نمي كند (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/900228/2.htm#other209

اینهم سهم آبدارچی سابق رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی نا مشروع خاتمی که از سوی کی از بد نام و منفورترین سر بازجویان شکنجه گر داده شده است . چونکه وی را به خائن توبه کرده ی غیر قابل اعتماد متهم کرده است. البته کسی که تلاش کند به ولی وقیح نا مشروع مشروعیت دهد وابراز وفاداری به قانون اساسی کند که با بودن ولی وقیح همکاره ی قانون شکن پشیزی هم ارزش ندارد . آنهم در شرایطی که این ولی وقیح نا مشروع آشکارا از سوی مردم ناراضی ایران در تظاهرات های گوناگون ضد حکومتی که پس از کودتای 22 خرداد 88 شروع و تا 25 اردیبهشت 90 ادامه داشته است فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیع علیه اش سر داده شد است. اکنون این آبدارچی سابق از عنصر منفور و نا مشروعی حمایت کرده که مقابل مردم ایران قرار گرفته است. همینطور از مردم عزادار و داغدار خواسته که از اذیت و آزار و ضرب و شتم و سرکوب و زندان و شکنجه و اعتراف و اعدام که پس از کودتای 22 خرداد 88 نصیب شان شده است بگذرند و نا دیده بگیرند تا لوطی جماران برای مشروعیت تراشی به رقیب مغلوب فرصت نمایش بازیگری دیگری در نمایشات خیمه شب بازی های بازار مکاره و ریاست جمهوری بدهد . بهمین سر باز جو پاسدار حسین شریعتداری چنین با اتهام عدم قبول توبه ی خائن نادم حقش را ادا کرده و کف دستش نهاده است؟

يكي از دست اندركاران فتنه سال 88 ضمن شانه خالي كردن از خيانتهاي خود مدعي شد ملت و نظام بايد همديگر را عفو كنند! خاتمي مي گويد: آن وقت همه به آينده بهتر رو خواهيم آورد.رئيس دولت اصلاحات در ملاقاتي محفلي، به انكار ارتباط ارگانيك گردانندگان جبهه اصلاحات با جريان برانداز پرداخت و گفت: تنها افرادي مثل ما كه دلشان براي انقلاب مي سوزد محدود مي شويم ولي مردم و جوانان به آساني به جهان اطلاعات دسترسي پيدا مي كنند. طبيعي است در اين ميان وقتي خيرخواهان محدود مي شوند ميدان به دست كساني مي افتد كه هر دو طرف را قبول ندارد. متاسفانه امروز ميداندار كساني هستند كه دلسوز انقلاب و مردم و كشور نيستند و دلسوزان انقلاب در محدوديت و ممنوعيت هاي مختلف قرار دارند.وي در ادامه اظهارات مغالطه آميز خود گفت: چرا بايد عده اي به جرم مشاركت فعال در انتخابات مورد فشار و تنگنا قرار گيرند؟ اگر از آغاز يك هيئت بي طرف رسيدگي به اعتراض و دغدغه بخش مهمي از جامعه را به عهده مي گرفت بدون ترديد مشكل حل مي شد و اصلا شاهد بحران نبوديم.درباره مغالطه چند لايه خاتمي شايان گفتن است كه اولا جريان برانداز فعال در حوزه ماهواره و اينترنت پيوند وثيقي با مدعيان اصلاح طلبي و فتنه سبز دارد و حمايت آنها از دست اندركاران فتنه قابل انكار نيست به نحوي كه در القاي تقلب و دعوت به اغتشاش و تقابل با قانون اساسي و جمهوريت و اسلاميت نظام، هم پوشاني كاملي با فتنه گران داخلي نشان داد. ثانيا براساس فرمول ديكته شده سرويس هاي جاسوسي بيگانه، جريان فتنه اساسا قرار نبود به سمت حل مسئله و تمكين به قانون و راي مردم برود و به همين دليل هم با بازشماري تصادفي 10 درصد صندوق ها از بنياد مخالفت كرد و سعي در غبارآلود كردن فضا داشت. ثالثا عبارت «ما به قانون اساسي اعتقاد داريم اما وحي منزل نيست» تكيه كلام منافقانه محافل فتنه گر آزادي بوده است و ذاتا ادعاي اعتقاد به قانون اساسي با چاقوكشي و لات بازي خياباني و تلاش براي گره انداختن در مسائل متناقض است. رابعا اگر ظلمي شده كه قطعا شده و ظلم بزرگي هم بوده مشتركا متوجه قاطبه ملت (40 ميليون راي دهنده) و نظام بوده است و امثال خاتمي در اين ميان با فريبكاري نمي توانند ضمن القاي تقابل ميان مردم و حاكميت اسلامي، نقش ميانجي! را بازي كنند حال آن كه متهمان اصلي اين ظلم و خيانت بزرگ هستند.نكته جالب در اين ميان آن است كه رفتار منافقانه و توام با تذبذب و فرصت طلبي خاتمي، اعتراض جريانهاي رسانه اي حامي فتنه 88 را به دنبال داشته است. آنها با مثال زدن رفتار موسوي و كروبي مي گويند خاتمي به دنبال خيانت به اين دو است.سايت ضدانقلابي خودنويس هم در واكنش به سخنان خاتمي نوشته است: سخنان خاتمي را خواندم و خستگي به تنم ماند. بوي كباب شنيده اين آقا اما... ما از شما بريديم چون غيرت نداشتيد. مردي با عباي شكلاتي! ما فقط يك بار در مورد شما اشتباه كرديم. لااقل از موسوي و كروبي خجالت مي كشيدي. ما روزي به تو اميد بسته ايم. اما امروز ما را به خير تو اميد نيست، شر مرسان.در اين ميان يك نوشته بالاترين در توجيه عملكرد خاتمي و دادن جواب محافلي كه فقط بلدند «شير» كنند، جالب است: 3 ماه شد كه سران جنبش اسيرند، حالا قبول داريد شناخت خاتمي از اوضاع، بيشتر از شناخت ما بود؟ به هيچ وجه قصد طعنه زدن ندارم. فقط مخاطبم منتقدان خاتمي هستند. آيا فكر نمي كنيد او بهتر از ما جامعه و نه فقط تهران رو مي شناخت كه معتقد بود هنوز هم به جاي پرداخت هزينه بايد فرهنگ سازي كرد و در شرايط فعلي حاضر به انجام حركات انقلابي نشد؟خاتمي با وجود به ميدان فرستادن موسوي و حمايت از وي رفتار ساختارشكنانه وي در سال 88، در جلسات محفلي گفته بود اينها تمام برنامه هاي ما را به هم ريختند و از يك طرف سرمايه اجتماعي ما را به باد دادند و از طرف ديگر نظام را چنان به ما بدگمان كردند كه ديگر امكان بازگشت به حاكميت امكان ناپذير شده است