دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 10 خرداد ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان "وقت تاختن است نه توقف "

"مشخص نیست که باید قسم حضرت عباس یادداشت روز نویس غیر ایرانی را باور داشت . یا نه باید دم خروس از آستین بیرون زده ی وی را قبول نمود یا نا دید گرفت ؟ چونکه از یک طرف ادعا می کند که سیاست اوباما رئیس جمهور آمریکا مقابل رژیم ضد بشری کودتایی آنگونه مواجه با شکست شده است که دیگر نیاز به تشرح و توضیح نیست....."

مشخص نیست که باید قسم حضرت عباس یادداشت روز نویس غیر ایرانی را باور داشت . یا نه باید دم خروس از آستین بیرون زده ی وی را قبول نمود یا نا دید گرفت ؟ چونکه از یک طرف ادعا می کند که سیاست اوباما رئیس جمهور آمریکا مقابل رژیم ضد بشری کودتایی آنگونه مواجه با شکست شده است که دیگر نیاز به تشرح و توضیح نیست.سم حضرت عباس یادداشت روز نویس غیر ایرانی را قبول کرد یا باید دم خروس از آستین بیرون زده ی وی را نا دید گرفت ؟ چونکه از یک طرف ادعا می کند که سیاست اوباما رئیس جمهور آمریکا مقابل رژیم ضد بشری کودتایی آنگونه مواجه با شکست شده است که دیگر نیاز به تشرح و توضیح نیست . از طرف دیگر مدعی شده است که در مدت یک ماه حکومت های آمریکایی در منطقه برابر قیام های ضد دیکتاتور سقوط کردند که این موضوع تبدیل به شوک بزرگی برای آمریکا شده است . همینطور معلوم نیست که اگر اینگونه ادعا و تحلیل داده شده درست است . سئوال است پس برای چه پیرامون هر موضوع و بحثی که مطرح می شود حرف اول و آخرش آمریکا و خنثی کردن توطئه هایش علیه رژیم ضد بشری کودتایی می باشد که نه هیچگونه هموانی با ادعای مطرح شده ندارد ، بلکه درست بر عکس آن می باشد؟ بهر حال قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز دروغ نامه ی کیهان این چنین تحلیل از ادعای شکست سیاست آمریکا مقابل رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی و کودتایی حاکم بر ایران داده است:

". وقوع انقلاب هاي مردمي در كشورهاي وابسته به آمريكا تير خلاصي به سياست هاي آمريكا در منطقه به حساب مي آيد. در واقع فروپاشي رژيم مبارك در مصر و فروپاشي دولت هاي وابسته به آمريكا در تونس، لبنان و اردن در ظرف زماني يك ماهه شوك بسيار بزرگي براي آمريكا بود و اين نشان داد كه آمريكا كنترلي بر مسايل منطقه اي ندارد. آمريكا سالها طرحي را با محوريت كشورهاي عرب جنوب خليج فارس عليه ايران دنبال كرد اما امروز مهمترين ضلع منطقه اي اين طرح يعني عربستان سعودي درگير بحران بقاست، عضو ديگر اين طرح دولت بحرين بوده كه عملا فروپاشيده و هر لحظه اين احتمال وجود دارد كه طوفان تحولات بقيه كشورهاي عربي طرح آمريكا عليه ايران را نيز دربر بگيرد. با اين وصف ترديدي در اينكه همه اضلاع اقتدار منطقه اي آمريكا فروپاشيده، باقي نمانده است.واقعيت اين است كه اوباما طي سه سال اخير ضربات سنگيني دريافت كرده و مي توان گفت طي 6 دهه گذشته او ركورددار دريافت اين ضربات بوده است"

قلم بر دست غیر ایرانی در ادامه یادداشت ضد آمریکایی خود که با تأکید از سیاست شکست مقامات آمریکا در 6 دهه گذشته یاد کرده است . البته بدون اینکه هیچگونه اشاره ای به نقش لابی های اعزامی به آمریکا و ارسال پیام از طریق پیش برد سیاست های پشت پرده با آمریکا کند که از همان زمان اشغال سفارت آمریکا در تهران تا کنون این سیاست ادامه داشته است . ولی برای توجیه وپنهان کردنش از ترفند تبلیغاتی ضد آمریکایی این سیاست دنبال شده است . طوریکه هر از گاهی خبرش هم درز کرده یا اعتراف آشکار به این زد و بند وهمکاری کردن های پنهان فاش شده است. بهایش را افشاگران و منتقدان پرداخته اند . همچون سفر مک فارلین مشاور نزدیگ ریگان رئیس جمهور وقت آمریکا به تهران و دیدارش با رفسنجانی که کلت و کتاب و کیک هدیه داده شد . اما مهدی هاشمی برادر داماد منتظری که این دیدار را فاش ساخت اعدام شد . همینطور مورد دیگر اعتراف رفسنجانی پس از اشغال نظامی عراق است که در خطبه ی نماز جمعه ی تهران خود خطاب به بوش گفت که اگر چنانچه همکاری ما در اشغال نظامی افغانستان نبود. طالبان هنوز در افغانستان بر سر کار بود. البته مشابه همین سیاست همکاری در مورد اشغال نظامی عراق دنبال شد . اما اکنون این قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس مدعی شده است که سیاست های آمریکا علیه ی رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع همچون تحریم های اقتصادی آمریکا صد البته با ربط دادن به تظاهرات های ضد حکومتی همراه با فر یاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح پس از کودتای 22 خرداد 88 منتهی به شکست شده است . همچنین در دنباله افزوده که قیام های ضد دیکتاتوتوری گشوده شده در منطقه تبدیل به این چنین جبهه اي نرم شده است كه رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران باید با توكل و توسل به خداي متعال که سنگر در جماران پای منقل و آتش گرفته است و با تكيه به صدها مشتركات فرهنگي و نقاط مطلوب که از طریق اهدای پول و ارسال سلاح و اعزام تروریست از طریق سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی ایران دنبال می شود . باید این چنین وارد ميدان شد تا بتوان از شرایط کنونی برای صدور بحران ها به برون مرز مرتبط با عبور از بحران های درونی و بیرونی استفاده نمود:

"از يك سو بر ميزان و شدت تحريم ها عليه ايران مي افزود و همزمان اصرار داشت مذاكره با ايران را فعال نگه دارد. اين فضاي متناقض بخوبي نشان مي داد كه آمريكا سياست مدون و كاملي درباره ايران ندارد و اساساً نمي داند كدام روش درباره ايران به نتيجه مي رسد. به همين خاطر ما در ارديبهشت سال 88 شاهد ارسال دو نامه از سوي اوباما به مقامات ارشد ايران مبتني بر درخواست مذاكره و همكاري و نيز اعزام دو نماينده غير رسمي بوديم و ظاهراً همه چيز نشان گر آن بود كه اوباما مي خواهد سياست آمريكا درباره ايران را بازنويسي كند ولي با شروع اغتشاشات خرداد و تيرماه 88 اوباما بار ديگر به ادبيات بوش بازگشت. در واقع آمريكا تاكنون نتوانسته پاسخ مهمترين سؤالات خود را درباره ايران دريافت كند. در شرايطي كه آمريكا يا ارزيابي درستي از ايران ندارد و يا ارزيابي آن يك سره از بد بودن شرايط آمريكا حكايت مي كند، اوباما چاره اي جز وقت گذراني ندارد. اين شفاف ترين تصوير امروز آمريكاست و برهمين اساس دستگاه سياست خارجي ما و مجموعه تصميم گيراني كه در حوزه هاي تخصصي به كار مشغول هستند، بايد انگاره سازي هايي كه به غلط از اقتدار آمريكا حكايت مي كند، فاصله بگيرند. شرايط دشمن، امروز شرايط دشمني است با جبهه اي در هم ريخته. از اين رو امروز را بايد روز «پيش روي» در جغرافيايي به وسعت جهان نام نهاد البته پرواضح است كه اين پيشروي ماهيتي فيزيكي ندارد. اين جبهه اي است نرم كه ما مي توانيم با توكل و توسل به خداي متعال و با تكيه به صدها مشتركات فرهنگي و نقاط مطلوب وارد ميدان شويم امروز براي حوزه هاي علميه و دانشگاههاي ما و براي هر كس كه امكاني براي ارتباط با مسلمانان جهان دارد، بهترين فرصت است. نبايد با تحليل هايي كه ريشه در ناباوري دارد و جمع بندي هايي كه معلوم نيست در كجا پخت و پز شده اند، فرصت پيش رو را كه خداي متعال در اختيار ما گذاشته و محصول زحمات امام و رهبري و خون هزاران شهيد و جانباز است، ارزان از دست بدهيم و مبادا خداي ناكرده، دشمن رو به هزيمت، تجديد روحيه و سازمان نمايد"

در خاتمه آنگونه رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی نامشروع وضد مردم حاکم بر ایران که عجیب در مانده و مستأصل شده است که قلم بر دست غیر ایرانی مجبور شده است ضمن تحلیل وارونه دادن خلاء عدم حمایت و پشتیبانی مردم ایران را از طریق مفت خوران متحجران حوزوی علمیه ی قم حامی ولی وقیح نا مشروع پر کند . برای همین اینان را مخطاب قرار داده است . همچنین برای پیوند زدن با اینان پیام به دانشگاها داده است که گورستان و پادگان و شعبات حوزه ی علمیه شده اند . چونکه به اشغال بسیجیان و چماقداران در آمده اند و برای شان تعیین تکلیف کرده است که وظیفه و مأموریت دارند تا که هر کدام كه امكاني در اختیار دارند و می توانند ارتباط با مسلمانان جهان داشته باشند . می بایست از این فرصت کنونی قیام های ضد دیکتاتوری منطقه که به وجود آمده است بعنوان پیک های رهبر مدعی ام ا لقرای جهان اسلام در جماران وارد صحنه شده و دست بکار جنگ تبلیغاتی شوند البته نه با تحليل هايي كه ريشه در ناباوري دارد و جمع بندي هايي كه معلوم نيست در كجا پخت و پز شده اند، بلکه وطیفه دارند در راستای عوامفریبی و دین فروشی ووارونه گویی و حرافی و هذیان گویی الگو گرفته از رهبر لوطی جماران از فرصت پيش روی استفاده کنند تا بتوانند با تلاش پیگیر برای پیش برد اهداف پلید خمینی شیاد و جانشین خبیث و شیاد و عوانفریب تر از وی پیام رسان باشند . زیرا که نباید شرایط کنونی ارزان از دست برود و فرصت طلبانه از آن استفاده نکرد و فرصت ن داده شود دشمن رو به هزيمت از میدان در برود و تجديد روحيه و سازمان نمايد!.

هو.شنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900310/2.htm#other210
دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 10 خرداد ماه سال 1390

وقت تاختن است نه توقف (يادداشت روز)