گزیده دو خبر 7 خرداد 90

افسر اطلاعاتي بازنشسته ارتش آمريكا:تماس‌هاي وزارت خارجه آمريكا براي انتقال منافقين به كشور ثالث بي‌نتيجه بوده است.خبرگزاري فارس: سرهنگ "استيو هيستي " در موسسه سياست جهاني با بيان اينكه در پايگاه اشرف و در ميان منافقين انحرافات جنسي شديد وجود دارد گفت: ما از طريق وزارت خارجه آمريكا با چندين كشور صحبت كرديم اما هيچ كس نمي‌خواهد كه آنها را به كشورش راه بدهد و شايد اينكه تنها راه آنها برگشت به ايران است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003030089

عجیب است که در 32 سال گذشته حکومت فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی حاکم بر ایران بیشمار ان را به اتهام لواط و زنا شلاق زده و مثله نموده و اعدام و سنگسار کرده است . آنگونه که حتی به دختران باکره ی سیاسی قبل از اعدام مورد توجه تجاوز جنسی با اعمال زور واقع شدند و به زنان بر دار زندانی هم رحم نشد . یا اینکه از یاد نرفته است که چگونه آخوندی در کرج که حاکم شرع بود به نام منتظری مقدم به دختران فراری از خانه ها که در خانه ی ریحانه یا سبز نگهداری و به حساب سر پرستی می شدند تجاوز کرد. مهمتر اینکه مگر فراموش شده است که دو سال پیش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و پاسدار و بسیجی ترانه موسوی را از خیابان ربودند و پس از شکنجه و تجاوز جمعی وی را زجر کش کرده و جسدش را با بنزین سوزاندند و در بیابان رها کردند . حال بماند که در سیاه چال کهریزک چه گذشت و چگونه به بازداشت شد گان پس از تظاهرات ضد حکومتی کودتای 22 خرداد تجاوز و شکنجه و به قتل رسانیده شدند . از همه مهمتر اینکه رژیم ضد بشری کودتایی رکور دار اول جهانی محکومیت مستمر نقض حقوق بشر می باشد . طوری که روزی نیست که خبر های شکنجه در سیاه چال ها همراه با چندین فقره دار زدن مخابره نشود. البته پس از اشغال نظامی عراق که میدان تاخت و تاز برای عوامل رژیم ضد بشری حاکم بر ایران شد و شرایط مساعد برای حضور سپاه قدس فراهم شد . پس از آن سپاه قدس در کنار اعضای القاعده و عوامل نفوذی درون دولت دست نشانده ی نوری مالکی دست به جنایات گسترده علیه ی مردم عراق زدند . از جمله مرتکب ربودن و مثله کردن و گردن زدن جلوی دوربین های تلوزیونی و تشکیل زندان های مخوف مخفی شدند تا جایی که برخی از مساجد را تبدیل به شکنجه و قتلگاه کردند . همچنین دست به اقدامات تروریستی و خرابکاری و تعقیب نظامیان آمریکاییان در عراق و کشتن شان زده اند که درر استای تهدید به اخراج شان از عراق می باشد . همینطور مشخص است که حاکمان تهرا ن با مسئولان سابق همچون موسوی و کروبی چگونه بر خورد کرده اند . یا اینکه چگونه اکنون با پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور و یاران نزدیک وی رفتار می شود . ولی تعجب انگیز نیست که چرا با صورت مسأله پاک کردن آدرس غلط داده شده است و تلاش مذبوحانه برای به فراموشی سپردن توطئه ی مشترک خامنه ای – مالکی در تهاجم جنگی به مجاهدین بی دفاع اشرف می شود در صورتی که یک سند انکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت می باشد. بعلاوه موج حمایت های جهانی از مجاهدین اشرف و محکوم کردن توطئه های مشترک خامنه ای – مالکی ادامه دارد . ولی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس با فراموش کردن اعدام دو برادران فتحی در سیاه چال اصفهان در هفته ی قبل و موضع گیری روشنگرایانه مادر شیرزن شان در روز تشییع شان که موج محکومیت جهانی را در پی داشت . اما اکنون با وارونه گویی آویزان به گفته ی یک سرهنگ اطلاعاتی در آمریکا شده است تا نشان داده شود مجاهدین اشرف. جایی جز بازگشت به قتلگاه زندان اوین ندارند. چونکه اینان تبدیل به کابوس خطر برای حاکمان ایران شده اند.

* منافقين در پايگاه اشرف انحرافات جنسي شديد دارند/هيچ كشوري قصد ندارد آنها را راه بدهد .وي در پاسخ به اين سوال كه راجع به سازمان مجاهدين خلق [گروهك تروريستي منافقين] چه فكر مي‌كنيد، آيا بايد اسم آنها را از ليست سازمان‌هاي تروريستي حذف شود؟ گفت: بله چند وقت پيش ديدم كه چه تبليغي در چند روزنامه مهم آمريكايي چاپ كردند ولي من آخرين دفعه‌اي كه با سازمان منافقين بودم سال 2004 بود كه همراه با سازمان اف‌بي‌آي و وزارت امور خارجه آمريكا، پرونده 4000 هزار نفر آنها را بررسي كرديم. من پرونده 4000 هزار نفر را بررسي كردم و مساله مهمي درخصوص اعضاي سازمان منافقين در آمريكا به جز قانون شكني‌هاي كوچك در آمريكا چيزي نديده و آنها را آزاد گذاشتيم. افسر اطلاعاتي بازنشسته ارتش آمريكا افزود: منافقين در سال‌هاي 1960 ضد شاه بودند و آمريكايي‌ها را هم ترور مي‌كردند. ولي بعد از انقلاب ايران منافقين ايران را ترك كردند و صدام تشخيص داد كه اين‌ها براي وي مهم هستند و آنها را تجهيز كرده و آنها را مورد استفاده خود قرار داد. سرهنگ هيستي در ادامه گفت: در پايگاه اشرف عناصر مجاهدين با عنوان سربازان صدام كار مي‌كردند و تجهيزات زيادي در اختيار آنها گذشته بودند آنها حتي به ايران حمله كردن ولي با شكست فجيهي روبرو شدند. وي گفت كه، در پايگاه اشرف و در ميان منافقين انحرافات جنسي و محفل گرايي شديد وجود دارد. ما از طريق وزارت امور خارجه آمريكا با چندين كشور صحبت كرديم هيچ كس نمي‌خواهد كه آنها را به كشورش راه بدهد و شايد اينكه تنها راه آنها برگشت به ايران است. سرهنگ هيستي گفت: سازمان مجاهدين در زمان صدام در كشتن كردها و شيعيان عراقي همكاري نزديكي داشته‌اند و به همين سبب در عراق بسيار مورد نفرت مردم هستند. اگر از من سوال مي‌كنيد كه امروز تروريست هستند مي‌گويم كه نه ولي آنها گروهكي انحرافي هستند.

لاریجانی : مسئول كنونی وزارت نفت (احمدی نژاد) باید پاسخگوی انفجار پالایشکاه آبادان باشد

از یاد نرفته است که تا قبل از جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق پالایشگاه آبادان بزرگترین پالایشگاه خاور میانه بود . ولی کنون پس از 32 سال در اثر عملکرد حاکمان دین و وطن فروشانه و جنگ افروز غارتگر ایران کهدر گیر جنگ قدرت هستد که به این روز ی افتاده است . بهر حال اینگونه موضع گیری پاسدار انگلیسی علی لاریجانی که رئیس بازار مکاره ی هشتم است اثبات می کند که صحنه ی تدارک دیده شده ی انفجار پالا یشگاه آبادان که هنگام بازدید پاسدار گماشته احمدی نژاد از این پالایشگاه رخ داده است . می تواند توطئه ای از قبل برنامه ریزی شده است که از سوی منتقدان و رقبای اصول گراییان وی حتی برای حذف فیزیکی وی طراحی شده است . برای اینکه این انفجار و این بازجویی از پاسدار گماشته احمدی نژاد مرتبط به جنگ قدرت و ثروت میان رهبر لوطی جماران با عنترش می باشد که اکنون دامنه ی این نزاع و لشکر کشی ها بس گسترده شده است . آنگونه که دامنه ی آن به طرح انفجار در واحد تولید بنزین پالایشگاه آبادان رسیده است و مثل همیشه ترکش اینگونه جنگ گرهای هار با همدیگر متأسفانه به کار گران زحمتکش و محروم این پالایشگاه اصابت کرده است.

نماینده های شهر آبادان امروز در قالب تذكر و نطق شفاهی تایید كردند كه مسئولان وزارت نفت و پالایشگاه آبادان از داشتن نقص فنی و آماده نبودن پروژه برای بهره برداری اطلاع داشتند و به همین دلیل باید به طور ویژه به این موضوع رسیدگی شود كه چرا اصرار برای افتتاح در روز 3 خرداد سبب كشته شدن تعدادی از كارگران آبادان شد.به گزارش آینده ، سیدعلی موسوی جرف و عبدالله كعبی دو نماینده ای بودند كه از پشت میكروفن مجلس از برخی اتفاقات دیروز ابادان پرده برداشتند. موسوی جرف به صراحت گفت كه افتتاح پالایشگاه آبادان " نابهنگام " بوده است و حتی این پروژه در آزمایش اولیه نیز با مشكل مواجه شده بود و شواهد و قرائن حكایت از احتمال بروز نقص فنی مجدد داشت.بر این اساس به گفته نماینده آبادان ، مسئولان با وجود این كه می دانستند احتمال رخ دادن این اتفاق وجود داشت ، كلید بهره برداری را زدند .پیش از این برخی از نماینده های مجلس هم از فشار دفتر رئیس جمهور برای برگزاری چنین مراسمی در روز سوم خرداد خبر داده بودند اما موسوی با بیان جزئیات بیشتری در مورد ابهامات این اتفاق گفت : اصرار برای افتتاح پروزه در روز 3 خرداد سبب رخ دادن این حادثه شد به همین دلیل باید برخورد جدی با مدیران پالایشگاه و وزارت نفت شود چرا كه این اقایان در مورد این حادثه اهمال كاری كردند و باید با ان ها برخورد شود.وی پرسید :چرا مدیران وزارت نفت با علم آماده نبودن پالایشگاه آبادان، اصرار برای افتتاح این پروژه در سوم خرداد داشتند و با این اقدام زحمات و خلاقیت نیروهای متخصص و متعهد ایرانی را زیرسوال بردند.همزمان نادر قاضی پور هم به عنوان نایب رئیس فراكسیون كارگری گفت كه می خواهیم این موضوع را پیگیری كنیم اما وزیر نفتی وجود ندار ؛ در چنین شرایطی باید جواب خون كارگران را از چه كسی بپرسیم ؟لاریجانی هم تلویحا احمدی نزاد را مسئول پاسخگویی دانست و گفت مسئول كنونی وزارت نفت (رئیس جمهور) باید پاسخگو باشد و از كاتوزیان رئیس كمیسیون انرژی مجلس خواست سریع تر به این موضوع رسیدگی كند و گزارشی را ارائه دهد.عبدالله كعبی هم صحبت های موسوی جرف را تایید كرد و او هم روایتی مشابه از اتفاق آبادان داشت : تنها برای این كه افتتاحی در سوم خرداد داشته باشیم، برای هم وطنانمان چنین سانحه ای ایجاد شد و سرعت، قربانی كیفیت شد و سبب كشته شدن هم وطنانمان شد و حالا كه وزیر نفت نداریم ، كمیسیون انرژی نمی داند باید از چه كسی سئوال كند .موضوع احتمال انفجار آبادان و اطلاع داشتن مدیران ارشد كشور از بروز چنین فاجعه ای به تذكر های كتبی هم رسید و "سید حسین دهدشتی"، "سید شریف حسینی"، "مصطفی مطورزاده"، "علیرضامحجوب "،" حمید رضاكاتوزیان"، " سید امیرحسین قاضی زاده" و " ناصرسودانی" نمایندگان آبادان، اهواز، خرمشهر، تهران، ارومیه و اهوازهم به احمدی نژاد در مورد روشن شدن علل كشته شدن تعدای از كارگران پالایشگاه آبادان تذكر دادند.این در حالی است كه هنوز مسئولان دولت ، در مورد این دست از اظهارات نمایندگان سكوت كرده‌اند.