گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 25 اردیبهشت – 90

حضرالموت (گفت و شنود)

گفت : سرباز جو به سبک نوحه و تعزیه

مدعی شده عربستان می شود تجزیه

چون آمریکا با پیشتکار و همت

می خواد عربستان راکنه 3 قسمت

یک بخش سر زمین وحی دانسته درجنوب

حرمین شریفین نامیده اش و صاحب قلوب

منطقه دیگر بین المللی نامیده که بامدیریت

قراره مسلمانان جهان اداره کندش با جدیت

بهرحال طبق تحلیل این منفور بدنام پاسدار

مناطق نفتی شمال به اهالی کرده واگذار

بالاخره در بخش سوم داده است رهنمود

منطقه حضر الموت داده میشه به آل سعود

گفت: يك مقام آمريكايي نزديك به كاخ سفيد از طرح مشترك آمريكا و اروپا براي تجزيه عربستان به سه كشور جداگانه خبر داده است.
گفتم: معلوم مي شود آمريكايي ها هم فهميده اند كه آل سعود در حال سقوط است و مي خواهند قبل از سقوط حكام دست نشانده خود، عربستان را تجزيه كنند.
گفت: حالا طرحشان براي تجزيه چيست؟
گفتم: در اين باره چيزي نگفته اند ولي به نظر من، بايد جنوب عربستان را كه سرزمين وحي است و حرمين شريفين در آن قرار گرفته به يك منطقه بين المللي و تحت مديريت مشترك ملت هاي مسلمان تبديل كنند و شمال عربستان كه مناطق نفتي است را به ساكنان همان مناطق واگذار كنند.
گفت: پس آل سعود چي؟!
گفتم: مرد حسابي! پس منطقه «حضرالموت» را خدا براي چه در شبه جزيره عربستان خلق فرموده است؟

گفت: سربازجوی پلید

نقل کرده از کاخ سفید

داردطرح توطئه ی جدید

تا آل سعود را کندتهدید

گفتم : این توطئه جدید چیست؟

محتوایش چگونه شده لیست؟

گفت : سرباز جو به سبک نوحه و تعزیه

مدعی شده عربستان می شود تجزیه

چون آمریکا با پیشتکار و همت

می خواد عربستان راکنه 3 قسمت

یک بخش سر زمین وحی دانسته درجنوب

حرمین شریفین نامیده اش و صاحب قلوب

منطقه دیگر بین المللی نامیده که بامدیریت

قراره مسلمانان جهان اداره کندش با جدیت

بهرحال طبق تحلیل این منفور بدنام پاسدار

مناطق نفتی شمال به اهالی کرده واگذار

بالاخره در بخش سوم داده است رهنمود

منطقه حضر الموت داده میشه به آل سعود

گفتم : چرا سرباز جو از موضع فرار به جلو؟

جو خورده نشخوار کرده به جای چلو

گفت : چون این هذیان گوی داره اعتیاد

پس از جو و آب خوردن عرعر میکنه زیاد

چون این زنگی تیغ بر دست

کف بر دهان می آورد میکنه مست

خارج می شود از شرایط عادی

وارونه گویی می کند با شیادی