پیرامون بازتاب تصاویر گوناگون

29 ار دیبهشت 90

در شرایطی که از طریق صالحی عراقی که وزیر ترور و جاسوسی امور خارجه ی رژیم فاشیستی مذهبی ترو ریستی کودتایی ایران است . بطور فشرده تلاش می کند تا برای برون رفت از انزوای منطقه ای و جهانی از موضع ضعف همراه با چاپلوسی و تملق با کشورهای همسایه باز سازی و ترمیم وتنظیم رابطه مجددشو د. زیرا که بدلیل سیاست تهدید آمیز مداخله گرایانه ی صدور ترور یسم و بحران و ارتجاع و اقداما ت تروریستی اخلال میان روابط رژیم ضد بشری کودتایی ایران با کشور های همسایه همچون کویت و عربستان به وجود آمده است. ولی از طرف دیگر در سایت های خبررسانی همچون سایت شفاف متعلق به پاسدار قالیباف شهر دار تهران که یکی از رقبای جدی پاسدار گماشته احمدی نژاد است . تصاویر زد وخورد میان اعضای پار لمان کویت بازتاب داده می شود . اما از طرف دیگر تصاویری از نمایش موتوری نیروهای سر کوبگر انتظامی هم در این سایت باز تاب داده شده است که این نمایش و همایش نه نشان از قدرت که آشکارضعف و وحشت از خیزش و قیام اعتراضی مردم ایران است . به نظر می رسد که این موتور سوران نیروی سر کوبگر انتظامی می بایست بخشی از موتور سوارانی باشند که همدوش بسیجیان ساندیس خوران علیه ی معتضان نا راضی در اعتراضات ضد حکومتی وارد صحنه می شوند و با ارای نقش و وظیفه دست به سر کوب و ضرب و شتم و جنایت می زنند . ولی آنچه مهم است این است در شرایطی که هزینه های بس هنگفت صرف اینگونه نمایشات نیروی انتظامی سر کوبگر در داخل کشور از سوی نیروی انتظامی می شود . همچنین اقدامات تروریستی پاسداران به خصوص سپاه قدس در برون مرز همچون مداخله گری در بحرین می شود . اما بطور همزمان بارندگی در کرج موجب خسارات فراوان در این شهر شده است . زیرا که حاکمان در گیر جنگ قدر ت و انباشت هر چه بیشتر ثروت می باشند و برای شان مهم نیست که اوضاع خدمات و امداد رسانی در شهرهای کشور بس نا موزون و نامتعادل است . طوری که در مواقع ضروری همچون بارندگی و جاری شدن آب فضای شهر ها به چه صورتی در می آید؟ نمونه وضعیت شهرستان کرج پس از بارندگی اخیر می باشد.

عکس/ کتک‌کاری در پارلمان کویت



اجرای مانور وتور سواران نیروی انتظامی

چهارشنبه از تهران به مقصد کرج برگزار شد













حکم زندان برای یک ایرانی در بحرین، به جرم شرکت در اعتراض‌ها

چرا همش عربستان متهم به اشغال گری در بحرین می شود؟ نتیجه فتوای تبلیغاتی جنگ قهر آمیز از سوی خبر گزاری فارس.رادیو فردا : یک دادگاه نظامی در بحرین هشت تن، از جمله یک ایرانی، را به‌ جرم شرکت در تظاهرات اعتراضی این کشور به تحمل یک تا چهار سال حبس محکوم کرد.به گزارش خبرگزاری رسمی آلمان، دادگاه امنیت ملی بحرین این فرد ایرانی را که خبرگزاری این کشور وی را محمد قاسم حسین معرفی کرده، به اتهام شرکت در تظاهرات ضد حکومتی بحرین به دو سال حبس محکوم کرده است.خبرگزاری بحرین بدون اشاره به زمان و نحوه ورود این ایرانی به بحرین، اعلام کرده است که فرد مزبور پس از پایان دوران محکومیتش، به ایران بازگردانده خواهد شد.این نخستین بار است که دادگاه بحرین یک ایرانی را به اتهام ارتباط با ناآرامی‌های اخیر محکوم می‌کند.مقامات جمهوری اسلامی تا این لحظه در مورد این خبر واکنشی نشان نداده‌اند

کرج را آب برد

بدنبال بارش باران در کرج، بخشهایی از معابر این کلانشهر دچار آبگرفتگی شدید و نارضایتی شهروندان شد مهر: بارش باران عصر چهارشنبه در کرج که چند دقیقه به طول انجامید، به دلیل شدت بارش و نامناسب بودن زیرساختها در کرج موجب شد که بخشهایی از معابر اصلی و فرعی این منطقه گرفتار مشکل آب گرفتگی شدید شود.البته این اولین بار نیست که چنین مشکلی در کرج به وجود می آید و در گذشته نیز چندین بار چنین مشکلی در این منطقه به دنبال بارش باران ایجاد شده است اما در این میان، نباید تکرار چنین مسائلی باعث شود که آنها برایمان عادی شوند و از کنارشان بگذریم.در این میان، یک سئوال اصلی مطرح می شود و آن اینکه چرا بارش باران که یک امر زیبا و نعمتی الهی است، در برخی از موارد به یک معضل تبدیل می شود ودر برخی از موارد، مشکلات دیگری را نیز به همراه دارد؟نامناسب بودن زیرساختهای مربوطه شهری و وجود خلاهای مختلف.آیا پاسخ این سئوال، غیر از این است که این مشکل به دلیل نامناسب بودن زیرساختهای مربوطه شهری و وجود خلاهای مختلف ساختاری به وجود می آید به گونه ای که پس از یک باران چند دقیقه ای شاهد به وجود آمدن مشکل بزرگی در زمینه تردد افراد و اتومبیلها در نقاطی از کرج می شویم.چرا چنین اتفاقی بارها تکرار شده اما هنوز هم برای جلوگیری از به وجود آمدن آن، تدبیر اساسی اندیشیده نشده است؟ آیا این مشکل راه حل ندارد و یا اینکه راه حل آن قابل دسترسی نیست؟ یا شاید راه حل این مشکل هنوز به ذهن مسئولان و مدیران دستگاه ها و نهادهای ذیربط خطور نکرده است.در حال حاضر مناطقی از کرج به دنبال بارش باران چند دقیقه ای و مناسب و کافی نبودن زیرساختها گرفتار آبگرفتگی شدید شده به عنوان مثال، چهارراه طالقانی و سه راه رجایی در حال حاضر با مشکل تردد اتومبیلها و مردم مواجه است و چند ساعتی وقت لازم است که این مشکل کم کم حل شود و همه چیز به حالت عادی برگردد.البته باران امروز فقط چند دقیقه به طول انجامید و معلوم نیست که اگر این بار چند ساعت طول می کشید، چه وضعیتی در معابر کرج ایجاد می شد.در صورت لزوم از تجربه های موفق استفاده شود.در چنین شرایطی از مسئولان و مدیران دستگاه های ذیربط انتظار می رود که در اسرع وقت برای جلوگیری از تکرار این مشکل در آینده، تمهیدات اساسی بیندیشند و در صورت لزوم از تجربه های کشورهایی که در این زمینه موفق عمل کرده اند، استفاده کنند.به نظر می رسد، هر راهکاری که دراین زمینه اتخاذ شود، باید به مهار آبهای ناشی از بارندگی و هدایت آنها به محلی مناسب منجر شود، در غیر اینصورت، آن راهکار عملاً تاثیری در این خصوص نخواهد داشت.به امید روزی که بارش نعمت باران، هیچ مشکلی برای زندگی مردم ایجاد نکند و باران به همان زیبایی که می بارد و موجب تازگی و طراوت می شود، به همان زیبایی نیز هدایت شود و موجب ایجاد مشکل در مناطق زندگی انسانها نشود.