دروغ نامه ی حکومتی کیهان شنبه 7 خرداد ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " فكري ديگر بايد كرد "

" فساد حاكمان و حكومت هايي كه دين را از صحنه اجتماع و سياست طرد كرده اند نيز خود بلايي ويرانگر است كه اين چنين خيزش و خروش ملت ها را در خاور میانه و شاخ آفریقا و اروپا پي داشته است"

قلم بر دست هذیان گوی که تصویر مار کشیده و مار نشان داده است . برای پاک کردن صورت مسأله و دفاع از حکومت دینی مجبور به آویزان شدن به سید قطب و ترجمه کتاب وی از سوی ولی وقیح شده است تا نشان دهد که پیش بینی شده است که شرق و غرب از هم پاشیده می شود . زیرا که آینده تعلق به مکتب اسلام دارد . چونکه پس از تجربه ی 32 ساله در ایران که منتهی به شرایط کنونی شده است که نه فقر و بیکاری و تورم و گرانی و شکاف عمیق رو به رشد طبقاتی بیداد می کند ، بلکه جنگ قدرت و ثروت به رأس رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی رسیده است . برای اینکه دین تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سانسور شده است . اما قلم بر دست یادداشت روز نویس نقل قول کرده است که فقط مکتب اسلام صد البته مدل حاکم بر ایران است که قابلیت دارد قافله بشريت را به سرمنزل نجات و كمال برساند . چونکه با برنامه كامل و وسيع خود می تواند زندگي انسان ها را با حفظ مزاياي انسانيت مديريت كند. آنگونه که در 32 سال گذشته در ایران و پس از اشغال نظامی افغانستان و عراق رخ داده است. فراموش نشود که مبانی و الهام بخش بودن چنین مکتب اسلامی در جماران است که رهبر خود خواننده ی رهبر ام القرای جهان اسلام می باشد که جارچی و پادوی تبلیغاتی وی در دفاع از چنین مکتبی اینگونه از مکاتب دیگر نقل قول انتقاد آمیز کرده است :

"از مكتب هاي كاپيتاليستي گرفته تا كمونيستي همه در اين جرم بزرگ شريك اند كه قيمت انسان را شكسته و انسانها را بي قدر كرده اند. در حالي كه ارزش همه چيز- آري همه چيز- به وضعي سرسام آور رو به فزوني مي رود انسان، اين گل سرسبد آفرينش بصورت موجود بي ارزشي درآمده است!"

.در ادامه بدون آنکه گفته شود چرا با وجود اینکه ولی وقیح نا مشروع خود را جانشین خمینی شیاد می داند . همینطور سایر مسئولان دیگر به خصوص جریان مدعی اصلاح طلب مغلوب هم خمینی شیاد را رهبر خود می داند که وی اوایل انقلاب گفته بود اقتصاد مال خر است . ولی اکنون اقتصاد کشور آنچنان داغان یا خری شده است که ضریب واردات کالاها به کشور 4 برابر صادرات شده است . البته این رشد همچنان ادامه دارد . زیرا که دلال ها و انگل و واسطه های اقتصادی دولتی یا شرکای غارتکر نقش کلیدی در این اقتصاد وابسته ورشکسته دارند که موجب رشد روند لجام گسیخته ی تورم و گرانی و فقر و بیکاری در جامعه شده است . اما قلم بر دست وارونه گوی با فراموش کردن پیام های نوروزی ولی وقیح جانشین خمینی شیاد همچون نو آوری ها شکوفایی اقتصادی و جهاد اقتصادی که داده است و متضاد با تأکید اقتصاد مال خر خمینی شیاد می باشد. اما وی تلاش کرده است با آدرس غلط دادن اینگونه گزارش از وضعیت خراب و رکود اقتصادی قدرت های مهم جهان ارائه دهد چونکه دین را از حکومت جدا کرده اند:

" در تمامي 4 سال گذشته بارها گروه هشت و نيز «گروه بيست» به عنوان قدرت هاي اقتصادي دنيا به صحنه آمدند تا بحران اقتصادي اروپا را كه بصورت لجام گسيخته در حال پيشروي است متوقف كنند. در نشست هاي متعدد دستور كارهاي به اصطلاح ضربتي تعيين كردند و تاكنون ميلياردها دلار به اقتصاد جهاني تزريق كردند.اما به گواهي وضعيت فعلي و وخامت بار كشورهاي اروپايي و به اذعان رسانه هاي غربي آتش اين بحران كماكان در حال شعله كشيدن است تا جايي كه رسانه هاي اروپايي با بي اعتمادي به نشست هاي گروه هشت و گروه بيست، ثمره و خروجي اين نشست ها و اجلاس ها را «عكس هاي يادگاري» براي مقامات كشورهاي عضو دانستند.اين روزها در حالي كه موج اعتراضات و ناآرامي ها پس از انگليس، فرانسه، يونان و برخي ديگر از كشورهاي اروپايي طي سال هاي اخير به پرتغال، اسپانيا و... رسيده است و كماكان بحران مالي و اقتصادي گسترده در اروپا جا خوش كرده و اعتراضات مردمي بصورت فزاينده رو به گسترش است.قابل انكار نيست اين است كه هنوز سران كشورهاي به اصطلاح قدرتمند اقتصادي به ريشه اصلي و علت العلل بحران هاي مالي و اقتصادي پي نبرده اند و به تعبير سيد قطب در لايه هاي سطحي گرفتار شده و با عمق مسئله فاصله اي طولاني دارند و در نيافته اند بن بست نظام سرمايه داري بخاطر طرد دين از اجتماع و سياست است"

همچنین قلم بر دست یادداشت روز نویس در ادامه با شیوه ی از ریش بریدن و پیوند سبیل کردن وارونه گویی و سانسور و تحریف گری خود را دنبال نموده است . طوریکه بطور عمد قیام وتظاهرات ضد حکومتی ناراضیان سوریه و عراق را از قلم انداخته است . وآنگونه از قیام های منطقه و شاخ آفریقا و حتی اروپا علیه ی دیکتاتور ها گفته است که گویا در ایران نه اثری از کودتا و دیکتاتوری و حذف رقیب و تحمیل حکومت نظامی نیست ، بلکه ایران زیر سلطه ی آخوندها و پاسداران مهد دمکراسی و بهشت برین است. ولی چون این قلم بر دست مأمور وارونه جلوه دادن حقایق و یاز گویی نگرانی از محکوم کردن نقض مستمر حقوق بشر در ایران می باشد. پس این چنین مرثیه علیه ی حقوق بشر غربی و عدم توانایی حکومت های کنونی دنیا به پاسخگویی نیاز انسان ها چون از مکتب اسلام استفاده نمی کنند خوانده است :

" با شكل گيري موج جديد اعتراضات و ناآرامي ها در پرتغال و اسپانيا و... بسياري از منابع رسانه اي و مطبوعات خارجي، تظاهرات و تجمعات پرشمار مردم در اعتراض شديد به حاكمان و حكومت هايشان را به تجمعات مردم مصر در ميدان التحرير قاهره واعتراضات گسترده در تونس، يمن و ديگر كشورهاي عربي در پي تحولات منطقه خاورميانه و شمال آفريقا تشبيه كردند. آنچه كه در اين ميان حائز اهميت است نقطه اشتراكي است كه اين شباهت سازي را بوجود آورده و در اذهان متبادر مي سازد و آن اعتراضات آحاد مردم نسبت به سياست هاي جاه طلبانه و نامشروع حاكمان است.بيداري مردم چه در خاورميانه و شمال آفريقا باشد و چه در قلب اروپا ناشي از آن است كه مردم نه حكومت هاي ديكتاتور و سرسپرده و مرتجع را مي پذيرند و نه حكومت هايي كه در ظاهر و شعار دموكراسي، حقوق بشر، حقوق شهروندي، رفاه و... را به پيش مي كشند ولي در رفتار و صحنه عمل همان به اصطلاح فضيلت ها و ارزش ها را پس مي زنند. واقعيت آن است كه در هر دو سيستم- چه ديكتاتوري و چه با رنگ و لعاب به اصطلاح دموكراتيك- مردم رنج مي برند و خواسته اصلي آنها در پهنه قدرت و سياست حكومت هاي فاسد و حاكمان مفسد ذبح شده است.بالاخره بايد گفت شرايط كنوني دنيا و امواج بيداري مردمي در گستره اي از خاورميانه و شمال آفريقا تا قلب اروپا حكايت از اين واقعيت آشكار دارد كه مدل هاي حكومتي و سيستم هاي اقتصادي، سياسي و فرهنگي مكتب هاي بشري قادر نيست خواسته اصيل و مطابق با سرشت انسان ها را به عينيت برساند. اقتصادي كه هر روز پولدارها و ثروتمندان را ثروتمندتر و در مقابل فقرا و بدهكاران را ضعيف مي سازد و زندگي حيات بخش را به يك زندگي بي جان و ماشيني مبدل ساخته است قطعا با فطرت الهي نوع بشر در تضاد و ناسازگار است.فساد حاكمان و حكومت هايي كه دين را از صحنه اجتماع و سياست طرد كرده اند نيز خود بلايي ويرانگر است كه اينچنين خيزش و خروش ملت ها را در پي داشته است"

د ر خاتمه اینکه باید به مدعی قلم بر دست وارونه گوی گفت که واقعاً خیلی پررویی و بی شرفی و عاری بودن از انسانیت و متخصص دو رویی و شیادی و وارونه و دروغ گویی و تحریف گری و کتمان کردن حقایق می خواهد که با خاک پاشیدن بر توی چشمان مردم ایران به خصوص نادیده انگاشتن اوضاع نا بسامان اقتصادی کشور و وضعیت فلاکت بار محرومان و تهی دستان کشور که در زیر سخت ترین شرایط طاقت فرسای اقتصادی بسر می برند. طوریکه 80% جمعیت کشور را تشکیل می دهند . نه اینکه وی بیان این شرایط را نا دیده گرفته است ، بلکه چپاول و غارتگری هایی که در رأس رژیم آلوده به فساد رشوه و رانت خواری و تبعیض را از یاد برده است که آنچنان بهمه سطوح و بدنه ی نظام نفوذ و رسوخ کرده و نهادینه شده است که تازگی در ادامه جنگ قدرت و ثروت میان ولی وقیح نا مشروع که با پا سدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور بالا گرفته و آشکار شده است .دست به مچ گیری و گشودن پرونده های اختلاس و غارتگری های چند صد میلیارد تومانی معاونان و مشاوران و یاران نزدیک رئیس جمهور زده شده است که زیر پوشش اصول گرایی مکتبی انجام شده است . با این وجود مدعی قلم بر دست وارونه گوی این چنین بطور شفاف و صاف و پوسیده ادعای کذب کرده و مدعی شده است که " فساد حاكمان و حكومت هايي كه دين را از صحنه اجتماع و سياست طرد كرده اند نيز خود بلايي ويرانگر است كه اين چنين خيزش و خروش ملت ها را در خاور میانه و شاخ آفریقا و اروپا پي داشته است" البته وی چون مأمور معذور است حق هیچ اجازه و اراده ی آزادی ندارد تا که بگوید پس چرا در ایران که 32 سال است حکومت فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم شده است . شرایط فساد حاکمان و شرکای شان از هر حکومتی در هر جای جهان بدتر می باشد؟ تازه مردم ناراضی هر روزنه یا فرصتی که کسب می کنند . بلافاصله وارد خیابان شده و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر می دهند و آشکارا اعتراف می کنند که نه اینکه حکومت دینی نمی خواهند ، بلکه دیگر این رژیم ضد بشری دین فروش عوامفریب جنگ افروز غارتگرر ا نمی خواهند؟

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900307/2.htm#other200

دروغ نامه ی حکومتی کیهان شنبه 7 خرداد ماه سال 1390

فكري ديگر بايد كرد (يادداشت روز)