"دوفیلم"22 اردیبهشت - 90

تکرار نه غزه نه لبنان ، جانم فدای ایران با شعار علیه ی بسیجیان در مسابقه فوتبال استقلال و النصر

این دو فیلم ضمیمه شده که مربوط به شعار های تماشاچیان ناراضی از حضور بسیجیان در ورزشگاه ورزشی با پرچم بحرین و موضع فگیری علیه رژیم ضد بشری می باشد ارتباط به مسابقه ی باشگاهی فوتبال میان تیم های استقلال ایران و النصر عربستان است که به وضوح نشان از شکست نزدیک سیاست دو ساله است که در بستر سرکوب و رعب و وحشت و خفقا ن در جامعه از سوی پاسداران کودتاگر بطور جدیاعمال و تلاش هر چه گسترده و فراگیر تر شود و دیوار اختناق با فضای حکومت نظام تحمیل شده هرچه ضخیم و غلیظ تر گردد که پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد سال 88 کودتاگران به معترضان تحمیل کردند . اما اکنون بر خلاف تصور طرح طراحی شده پاسداران کودتا گر که از طریق ارگان تبلیغاتی اش خبر گزاری دروغ پرداز فارس تبلیغ کرده بود که دانشجویان بسیجی برای اعتراض به عربستان و مداخله گری اش در بحرین در مسابقه ی فوتبال میان تیم فوتبال استقلال ایران و النصر عربستان حضور یابند و دست به تظاهرات علیه ی عربستان و به نفع بحرین بزنند . اما چه جالب که اکنون داستان وارونه شده است . برای اینکه طرح توطئه ی مشترک پاسداران کودتا گر و ولی وقیح علیه ی عربستان که ارتباط به شرایط بحرین دارد از سوی تماشاگران آگاه در ورزشگاه بر سر بسیج زائده ی پاسداران کود تا گر خراب وآوار کردند . زیرا که از سوی تماشاچیان فریاد اعتراضی ضد حکومتی و ارگان سرکوبگر بسیج شعله ور شد و آتش زیر خا کستر در ورزشگاه علیه بسیج نمایان شد . البته شعار اعتراضی چاشنی هم داشته است که در اینجا جای بیان ندارد . فراموش نشود که این شیوه ی گفتمان بر گرفته از آموزش فرهنگ مأموران سر کوبگر در خیابان و دانشگاه ها و به ویژه سیاه چال ها می باشد که به تماشاگران فوتبال منتقل شده است. از طرف دیگر بیان چنین شعارهای غیر متعارف نمایانگر عمق کینه ونفر ت و خشم جوانان و تماشاچیان فوتبال نسبت به بسیج و عملکردش و حاکمان می باشد که پاسدار بسیجی عراقی محمد رضا نقدی مدعی شده است بودجه برای جذب 30 میلیون بسیجی وجود ندارد . مهمتر اینکه دو باره زیرآب ماستمالی و سر پوش گذاشتن شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران در ورزشگاه طنین انداز شده است چونکه با تکرارش اعتراض آشکار به سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری کردن در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه به خصوص لبنان و فلسطین است . چون که این سیاست ار جحیت به بررسی و پیگیری مطالبات مردم ایران داده شده است . بهر حال اکنون با پرتو افکن شدن فریاد نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران یکبار دیگر ولی وقیح نا مشروع و پاسدار کودتا گر و حامیان شان همچون مزدور و خائن اعزام به آمریکا آخوند کدیور را کنف و بور نمود که از این شعار بشدت گزیده و عصبی شدند وتفسیر و تعبیر وتحلیل های وارونه ارائه دادند..

فیلم/ فریاد تماشگران در بازی‌ دیروز استقلال و النصر عربستان : "نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران"

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=32634

فیلم/ درگیری استقلالی‌ها با بسیجی‌ ها در بازی‌ امروز استقلال و النصر عربستان، بسیجی‌ ها اقدام به نمایش پرچم بحرین کردند که با اعتراض مردم روبرو شدند

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=32623

درگیری استقلالی‌ها با بسیجی‌ ها/ویدئودر اواسط نیمه دوم بازی‌ استقلال و النصر عربستان تعدادی بسیجی‌ اقدام به نمایش پرچم بحرین کردند. در پی‌ این اقدام استادیوم یکپارچه با هوو کردن و سردادن شعار ضدّ بسیجی‌‌ها و درگیری با آنها باعث دخالت نیروهای ویژه شدند. بعد از حدود ۱۰ دقیقه بسیجی‌‌ها سراسیمه استادیوم را ترک کردند. از پخش فحشهای آخر فیلم پوزش میخواهیم.