گزیده خبرهای اول خرداد 90 قسمت 2

گزارش كامل فارس از متن و حاشيه جلسه امروز مجلس؛از ‌افزايش سن بازنشستگي نيروهاي وزارت‌اطلاعات تا تذكر 17 نماينده به رئيس‌جمهوروخبرگزاري فارس: بهارستان نشينان در جلسه امروز مجلس شوراي اسلامي با ادامه خدمت نيروهاي متخصص و مجرب وزارت اطلاعات تا 65 سالگي موافقت و با كليات طرح افزايش توان اعتباردهي بانك‌ها و يك‌مرحله‌اي شدن انتخابات مجلس مخالفت كردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003010072

خوب در شرایطی که استاتید دانشگاه یا اخراج می شوند یا زوری باز خرید و باز نشسته می گردند . یا اینکه دانشجویان ستاره دار و شناسایی و سپس اخراج و زندانی می شوند . یا دانشگاه هاتبدیل به حوزه علمیه و پادگان شده اند و ایران رتبه دار فرار مغز ها شده است .می بایست که شرایط سنی باز نشستگی پرسنل سرکوبگر ومدافع سانسور وتفتیش عقاید بد نام اطلاعات افزایش یابد.

عکس/ دیدار جمعی از بانوان نخبه با رهبری

این گزارش خبری تصویری نمایشی به خصوص تصاویر رهبر لوطی جماران که مزین شده با هاله ای از رنگ ها ست به خصوص رنگآبی تا آسمانی جلوه داده شود. آن سوی سکه ی سیاست دین فروشانه یا مکمل گزارش خبر قبلی است . زیرا در شرایطی که رژیم ضد بشری زن ستیز با زنان درجه 2 کشور برخورد وحشیانه ی ضد انسانی در سیاه چال هایش همچون قرچک ورامین و اوین می کند وطرح حجاب اجباری را حتی در دانشگاه ها با جدا سازی دختران و پسران داننشجو از همدیگر دنبال می نماید . می بایست که فضا برای کلاغ سیاهان بچه به بغل نخبته خوانده شده فراهم گردد تا ولی وقیح با لغزخوانی و هذیان گویی مدعی پایمال شدن حق و حقوق زنان در غزب از سوی کشورهای غربی شود. آیا زن نخبه مادر شیر زن داغدار بختیری است که پس ز دار زدن دو عزیز دل بندش در اصفهان همچون شیر مقابل لوطی جماران و سایر مسئولان رژیم آدم کشان دین فروش غرید و دست به روشنگری جای گریه و زاری زد یا نه این گروه کلاغ سیاهان گرد آوری شده بدیدار لوطی جماران رفته اند تا برای شان غار غار کند و داستان پنیر وروباه را باز خوانی نماید.

داود احمدی‌نژاد: فردی كه از رژيم صهيونيستی تعريف كرد ‌‌عامل ‌استكبار است

http://www.fardanews.com/fa/news/148479

خمینی شیاد گفته بود هر گز عقد اخوت با کسی نبسته ام. ازسوی دیگر تأکید و تشویق به جاسوسی در میان اعضای خانواده ها می کرد تا با وحشت از جاسوس بازی وخبر چینی کردن در خانه ها و اجتماع مانع از اتحاد مردم علیه خودش شود. اکنون جانشین نامشروع وی نیز همین سیاست را دنبال می کند . زیرا که اخوی بزرگ فاسد ر ئیس جمهور که دارای پرونده ی رانت و زمین خواری فساد اقتصادی است مقابل اخوی کوچک خود ایستاده و موضع گیری انتقادی اتهامی علیه ی رحیم مشایی کرده و خوراک تبلیغاتی برای رقبای عنتر آماده نموده است.

مسئول سابق بازرسي وي‍ژه نهاد رياست جمهوري تأكيد كرد‌ آن شخص كه ‌آمد و از اسرائيل تعريف كرد‌ تا دستاورد ملت را مخدوش كند، ‌عامل استكبار است

احمدی نژاد از لیست سخنرانان مراسم روز 14 خرداد حذف شد

جنگ قدرت و ثروت مدل اصول گرایی یعنی همین که در سال های گذشته به خصوص سال قبل از مترسک عتر بفرمان لوطی علیه ی رفسنجانی و خاتمی و سید حسن خمینی در معرکه گیری سالگرد مرگ خمینی شیاد استفاده می شد . اما اکنون چون که رابطه لوطی و عنتر شکرآب شده است . در شوی خیمه ش بازی سالگرد مرگ خمینی شیاد این عنتر به بازی گرفته نشده است.

خبر آنلاین : دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد امام ابراز امیدواری کرد که مراسم سالگرد امام امسال در کمال آرامش برگزار شود. محمد علی انصاری دبیر ستاد بزرگداشت مراسم امام خمینی در ادامه نشست خبری خود که صبح امروز برگزار شد گفت: مراسم اصلی روز چهارده خرداد است که در تهران در حرم مطهر حضرت امام از ساعت نه صبح آغاز می شود. در این مراسم جمعیت های زیادی از شهرستان ها و استان ها شرکت خواهند کرد. این مراسم با قرائت قرآن آغاز و با عزاداری ادامه پیدا می کند. بعد از آن در جدول برنامه ما سخنرانی یادگار یادگار حضرت امام آقای حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی را داریم. این سخنرانی قبل از سخنرانی مقام رهبری است. البته اختیار این سخنرانی و تصمیم درباره این سخنرانی با خود ایشان است ولی قطعا در سنوات گذشته روال بر این است که یکی از اهل بیت امام و شاخص چهره های بیت امام قبل از مقام معظم رهبری سخن و خیرمقدم گفته و مردمی که مشتاق دیدن چهره ای از اهل بیت امام هستند از این فرصت استفاده می کنند. بعد از آن همه گوش جان می سپارند به سخنان مقام رهبری، است.دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد حضرت امام تصریح کرد: برنامه شب های حرم به استثنای شب 14 خرداد منتفی خواهد بود. احتمالا شب 14 خرداد از سخنرانی یکی از مسئولان عالی رتبه نظام بهره مند خواهیم شد. انشاء الله در زمان خود اسم این سخنران را اعلام خواهیم کرد.انصاری با اشاره به اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد امام گفت: آقای نجار، وزیر کشور نماینده احمدی نژاد در این ستاد است. الحمدالله همکاری ها خوب است. ما هیچ دغدغه و نگرانی نداریم و از همه سپاسگزاری می کنم

"چند مدیر دولتی در لیست جاسوسان سیا در ایران"

جالب است که 32 سال است که در رژیم ضد بشری جاسوس پرور با وجود اعای مبارزه با آمریکا داشتن ولی یک ریز دستگاه تولید جاسوسی فعال است . آنهم در دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه و دولت و مطبوعات حتی حوزه ی علمیه جاسوس های آمریکایی کشف و شناسائی و بازداشت می شود . جالب تر اینکه همیشه اتهامات کشف شده نسبت به رقیب حاکم و یا برون از قدرت بوده است. ولی اکنون از درون جریان خودی حاکم مدعی اصول گرا جاسوسان سیا کشف شده است!

فارس (نا موثق) : "يك منبع آگاه" (؟) در گفت‌وگو با فارس از بازداشت يك مدير دولتي در يك وزارتخانه و چند مدير نهادهاي خدماتي در جريان فروپاشي شبكه خرابكاري وابسته به سيا خبر داد.به گفته اين منبع آگاه اين فرد مسئول در يكي از وزارت‌خانه‌‌هاي كشور ۲۵ سال سابقه فعاليت دارد كه حذب اين شبكه شده بود. اين متهم مهم‌ترين انگيزه تلاش براي جمع‌آوري اطلاعات و انتقال آن به شبكه جاسوسي خارج كشور را دريافت اقامت از آمريكا يا يك كشور اروپايي و سپري كردن ايام بازنشستگي خود در خارج كشور عنوان كرده است.اين مدير دولتي همچنين از ديگر‌ انگيزه‌هاي اقدام خيانت‌كارانه خود را تلاش براي ممانعت از اعزام فرزندش به‌ خدمت سربازي دانسته است.همچنين به گفته اين منبع آگاه، يكي از مديران يك نهاد خدمات‌رساني نيز بسته بسيار مهمي از ريز فعاليت‌هاي اين نهاد خدماتي و شيوه‌هاي خرابكاري در اين نهاد را آماده ارسال كرده بود كه دقايقي قبل از ارسال اين بسته مهم به سرپل هاي اطلاعاتي بازداشت شده است. اين متهم نيز مهم‌ترين انگيزه خود را دريافت ويزا عنوان كرده است.اين منبع آگاه در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود از بازداشت يكي ديگر از مديران يك نهاد خدماتي خبر داد و گفت كه وي اطلاعات جامعي را درباره چگونگي انفجار و خرابكاري آماده ارسال كرده بود اما پيش از هرگونه اقدامي بازداشت شد.اين متهم همچنين اطلاعات جامعي را درباره ميزان نفوذ دستگاه‌هاي ايكس ري و چگونگي دريافت اين تجهيزات از سوي ايران تهيه كرده بود.بر پايه اين گزارش يكي ديگر از مديران بازداشت شده در حوزه مالي و پولي فعاليت داشته كه اطلاعات جامعي را درباره چگونگي دور زدن تحريم‌هاي ايران و نيز شيوه مبادلات اخير اين كشور را آماده ارسال كرده بود.

سایت وابسته به سپاه : خودکشی یکی از اعضای جریان انحرافی

اینگونه گزارش خبری دادن جدا از صحت و سقم آن در ادامه جنگ روانی تبلیغاتی میتان لوطی و عنتر وایادی شان می باشد.

یکی از بازداشت شدگان اخیر که مرتبط با جریان انحرافی بوده اقدام به خودکشی نافرجام کرده است. به گزارش«جوان آنلاین»، «ع.تبر» (عباس امیری فر، امام جماعت نهاد ریاست جمهوری در زندان) که از اعضای حلقه یک جریان انحرافی بوده و وظیفه انشقاق در برخی تشکل های ارزشی را برعهده داشت چندی پیش به اتهاماتی چند دستگیر شده بود که اخیرا در زندان پارچ پلاستیکی را به صورت چاقو درآورده و اقدام به خودکشی کرده بود که باهوشیاری ماموران نجات پیدا کرده است. گفته می شود دلیل این اقدام وی، عملی نشدن وعده های عناصر موثر جریان انحرافی برای آزادی وی بوده است.

پاسخی به کسانیکه میگویند فعالیعت عمرانی در ایران نیست.نماینده مجلس: ۳۵ زندان در کشور در حال ساخت است.

تا حال گفته می شد که حرف راست را با ید از دهان بچه شنید . اکنون عضو بازار مکاره به حالت دوران بچگی خود باز گشه و یک کلام حرف راست زده است . البته مکمل این فاش گویی که سراسر ایران به زندان بزرگ تبدیل شده است . اما توسعه و آباد کردن گورستان ها در سراسر کشور را از قلم انداخته است.

آفتاب: عضو کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اظهارات اخیر رئیس سازمان بازرسی که از کمبود ظرفیت زندان‌ها در کشور گلایه کرده بود گفت: حدود ۳۵ زندان در کشور در حال ساخت است که باید ساخت آنها هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.به گزارش آفتاب، موسی قربانی در گفت‌وگو با خانه ملت، تصریح کرد: پس از انقلاب بنا به دلایلی تصمیم گرفته شد که زندان‌سازی در کشور متوقف شود، اما این تصمیم اشتباه بود چرا که نداشتن زندان باعث کاهش در میزان جرم و جرائم نخواهد شد.نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باوجود رشد جمعیت از زمان پیروزی انقلاب تا به حال اقدام به ساختن زندان نکرده‌ایم و همین مساله مشکلاتی را به وجود آورده است، در عین حال زندان‌های فعلی کشور نیز در حال فرسایش است.وی همچنین افزود: برخی جرائم در ارتباط با مواد مخدر طی این سال‌ها رشد فزاینده‌ای داشته است و باعث شده حجم امجرمین موارد مخدر بیش از سایر زندانیان باشد.این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: البته مشکل فعلی کمبود فضای زندان‌ها در کشور تنها رشد جمعیت نیست، بلکه متاسفانه روحیه زندانی کردن افراد در برخی از قضات وجود دارد؛ چرا که در برخی موارد می‌توان زندانی را به زندان محکوم نکرد. تمام این موارد باعث شده است که ظرفیت‌ زندان‌ها بیش از گنجایش آن باشد.عضو فراکسیون روحانیون مجلس در ادامه به راه‌کارها برای حل این مشکل اشاره کرد و بیان داشت: سه راه کار برای حل این مشکل وجود دارد که بعضی از این راه کار‌ها می‌تواند در کوتاه مدات و بلند مدت استفاده و اثرگزاری خود را داشته باشد.وی گفت: ما نمی‌توانیم زندان نسازیم و نمی‌توانیم بگوییم مجرم هم در نداریم، باید ساخت زندان‌های جدید در دستور کار قرار گیرد در عین حال به مواردی در ساخت این زندان نیز توجه شود.وی خاطرنشان کرد: فردی که به زندان محکوم می‌شود در بیشتر مناطق باید مسافت طولانی را تا دادگاه طی کند و همین مسافت طولانی در ملاقات وی با خانواده نیز اثر می‌گذارد.عضو کمیسیون قضایی و حقوقی اظهار کرد: برای حل برخی مشکلاتی که برای زندانیان به وجود می‌آید در هر منطقه از کشور باید زندانی داشته باشیم که قابل دسترسی برای دادگستری و خانواده‌های آنها باشد."مصطفی پورمحمدی" رئیس سازمان بازرسی کل کشور چندی پیش در مورد استاندارد نبودن زندان‌ها و نظارت سازمان بازرسی در این بخش اظهار کرد: سازمان بازرسی در این بخش نظارت دارد؛ ما به ضعف‌ها واقفیم و نقایص را تذکر داده‌ایم ولی موارد گفته شده عمدتا خلاف واقع است.پورمحمدی ادامه داد: اشکالات عمده‌ای در زندان‌ها وجود دارد و کمبود ظرفیت از جمله آنهاست و اکنون زندان‌ها ۴برابر ظرفیت در خود زندانی دارند و۶۰درصد زندانیان ما مواد مخدری هستند. تعداد زیادی بدهکار اقتصادی هم در زندان‌ها حضور دارد که حجم زندانیان را بیش از حجم ظرفیت زندان‌ها کرده است. عمده مشکل در زندان‌های ما این است که گنجایش این تعداد زندانی را ندارند اما خوشبختانه با فعالیت دولت و تاکید مقام معظم رهبری و رئیس مجلس، بودجه‌ قابل توجهی امسال به زندان‌ها اختصاص یافت.

سه نفردیگر در زندان مرکزی ارومیه اعدام شدند

وقتی که عضو بازار مکاره باافتخار اعتراف به طرح سازندگی احداث 35 زندان می کند که بدلیل زندان بزرگ کردن ایران و کمبود جا برای متهمان زندانی شدگان می باشد . بنا براین در شرایطی که بیش از ظرفیت و گنجایش سیاه چال ها زندانی در آن ها انباشته شده است . لذا اعدام ها شتاب گرفته است تا که اینگونه معضل کمبود جا جبران شود.

آژانس خبری موکریان : بامداد امروز یکشنبه یکم خرداد ماه، سه نفر از زندانیان زندان مرکزی ارومیه، به دستور مراجع قضایی در محوطه این زندان به دار آویخته شدند. به گزارش آژانس خبری موکریان، دو تن از این زندانیان اهل شیراز و دیگری چنگیز- ن اهل ارومیه می باشد.اتهام افراد اعدام شده از سوی مراجع قضایی، جرائم مربوط به مواد مخدر عنوان شده است. شایان ذکر است بعد از ظهر روز گذشته، این سه نفر به دستور مسئولین زندان ارومیه به قرنطینه این زندان جهت اجرای حکم منتقل شده بودند.