عکس / مسابقات دو و ميداني قهرماني بانوان کشور (بدون تماشاگر)عکسها از ایرنا

اینگونه صحنه ها که همراه با محدودیت می باشد ه فرقی با سیاست خانه نشین و درجه کردن زن و عدم حضورشان در میادین ورزشی در کنار همسر شان از سوی مسئولان رژیم ضد بشری زن ستیز دارد؟

نماینده مجلس : 90 درصد پرتقال‌های وارداتی از اسرائیل می‌آیند

خوب این اعتراف را با ادعا و ادا و اطوار های ضد اسراییلی و نا بود باید گردد اسراییل مقایسه کنید تا عمق شیادی و عوامفریبی وو ارونه گویی حاکمان و مسئولان رژیم ضد بشری بیشتر فاش شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که واردات بی‌رویه محصول‌های کشاورزی، کشاورزان داخلی را در آستانه ورشکستگی قرار داده است، گفت: متأسفانه ۹۰ درصد پرتقال‌های وارداتی از اسرائیل می‌آیند و افزون بر بالا بودن قیمت، کیفیت کمی هم دارند.
"
سیدمصطفی ذوالقدر" در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان این که کشاورزان داخلی توان تأمین نیاز مردم به میوه را دارند، تصریح کرد: واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی، ضربه جبران‌ناپذیری به کشاورزان داخلی وارد می‌کند. نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سطح کیفی محصول‌های کشاورزی وارداتی پایین‌تر از تولیدات داخلی است و دولت باید با حمایت از تولیدکنندگان داخلی، به فکر کیفیت محصول‌های کشاورزی هم باشد.وی ادامه داد: متأسفانه ۹۰ درصد پرتقال‌های وارداتی از اسرائیل می‌آیند و افزون بر بالا بودن قیمت، کیفیت کمی هم دارند.عضو کیسیون اقتصادی مجلس درباره راهکارهای جلوگیری از افزایش قیمت میوه‌های وارداتی در بازار داخلی تصریح کرد: نخستین راه برای ثبات قیمت در بازار حمایت از تولید داخلی است ولی دولت می‌تواند با کنترل ارزش دلار از افزایش کاذب قیمت میوه در بازار جلوگیری کند.

برخورد نیروهای حراست با دانشجویان متحصن دانشگاه صنعتی اصفهان

آخر رژیم ضد بشری که وظیه اش پیشبرد سیاست خفقان و ضرب و شتم و سانسور و انباشت زندان ها چند برابر ظرفیت می باشد . به خصوص با دانشجویان قشر آگاه جامعه این چنین ضد انسانی بر خورد می کند می تواند همچون رهبر نامشروع و منفورش اعتبار و مشروعیت داشته باشد ومی تواند دلسوز ملت فلسطین و سایر ملت های منطقه باشد؟

تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان صبح امروز یکشنبه، در مقابل مجتمع تالارهای این دانشگاه دست به تحصن زدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، از صبح امروز ماموران حراست حضور پر تعدادی در محوطهٔ دانشگاه و مجتمع تالار‌ها داشتند و این روند تا جایی ادامه یافت که در ساعت ۱۰: ۹ صبح با شش دستگاه خودرو به گشت زنی پرداختند.این افراد هم چنین اقدام به متفرق کردن دانشجویان از این مکان و توقیف کارت دانشجویی اکثریت دانشجویان نمودند.علی رغم وضعیت امنیتی موجود اما، تعدادی از دانشجویان در مقابل مجتمع تالار‌ها به تحصن پرداختند و به همین علت در ساعت ۴۵: ۱۰ ماموران حراست با خشونت محض شروع به فحاشی و متفرق کردن دانشجویان کردند؛ تا جایی که دانشجویانی را که کوچک‌ترین مقاومتی می‌کردند به دفتر حراست دانشگاه منتقل کردند.گفتنی ست تا لحظهٔ تنظیم خبر از دانشجویانی که به حراست منتقل شده‌اند، اطلاعی در دست نیست

افشاگری های بی وقفه باند خامنه ای علیه باند احمدی نژاد
واگذاری زمين به طرح‌هايی كه وجود ندارند

خوب اینهم یک مورد دیگر از ضد مردم ونا مشروع بودن رژیم عوامفریب دین فروش غارتگر زمین و رانت خوار می باشد که اکنون در جنگ میان لوطی و عنترش که مدعی اصول گرا و ساده زیست و عاشق خدمت به مردم ایران می باشد . در شرایطی که هرروز بر تعداد کارتن خوابان خیابانی و حاشیه نشینان شهر های بزرگ افزوده می شود . این چنین از زمین خواری دولت مدعی مبارزه با مفسدان اقتصادی و زمین خواران دولتی گرفته شده است.

فارس: غلامرضا اسداللهي نماينده مردم تربت جام و عضو كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي ، با اشاره به يكي از پرونده‌هاي مفتوحه در كميسيون متبوعش، گفت: كميسيون اصل 90 بررسي واگذاري اراضي دولتي به اشخاص حقيقي و حقوقي در وزارت جهاد كشاورزي را در دستور كار بررسي دارد.وي افزود: در روند واگذاري اين زمين‌ها، برخي با استفاده از ارتباط، اقدام به دريافت زمين‌هايي براي اجراي طرح‌ها و پروژه‌هايي كرده‌اند كه هرگز اجرايي نشده است؛ براساس اسناد موجود در كميسيون اين افراد حتي براي غصب اراضي دولتي حتي ظاهر قراردادها را هم رعايت نكرده‌اند.عضو كميسيون اصل 90 مجلس تصريح كرد: بيشترين ميزان اراضي واگذار شده در اين پرونده مربوط به محدوده‌هاي شمال كشور و منطقه لواسانات استان تهران است البته در برخي مناطق ديگر كشور نيز از اين نوع واگذاري‌ها وجود دارد.اسداللهي ادامه داد: در بررسي‌هاي كميسيون اصل 90 مشخص شده است كه در برخي موارد، اين عده زمين‌هايي را براي اجراي طرح‌هايي اخذ كرده‌اند كه به هيچ وجه "وجود خارجي " نداشته‌اند.وي در پايان تأكيد كرد: ادامه بررسي و پيگيري اين پرونده، از اولويت‌هاي جلسات آتي كميسيون اصل 90 مجلس است

حمله اسرائیل به مرز لبنان/ 251کشته و زخمی

http://www.fararu.com/vdcfxmde.w6de1agiiw.html

چرا گزارش نشده یا گفته نمی شود که نقش حاکمان رژیم ضد بشری در این مورد چیست؟ یا اینکه دشمنی شان با روند مذاکرات صلح خاور میانه و تحریک و تشویق حماس و جهاد اسلامی به پرتاب موشک به خاک اسراییل در بر پایی این در گیری جدید چیست؟پ

حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و تجمع حامیان ملت فلسطین همچنان ادامه دارد، از سوی دیگر در تیراندازی صهیونیستها به تظاهرات کنندگان فلسطینی 215 نفر زخمی شدند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، 65 قلسطینی در حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان فلسطینی در نزدیک بیت حانون در نوار غزه زخمی شدند. مردم فلسطین همگام با مردم مسلمان دیگر کشورها به ویژه لبنان، مصر و تونس در سالروز اشغال سرزمین فلسطین به دست صهیونیستهای غاصب موسوم به "روز نکبت" امروز دست به تظاهرات علیه اشغالگران قدس زدند و بر حقوق مشروع خود از جمله حق بازگشت به سرزمین غصب شده تاکید کردند. از سوی دیگر، در حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات کنندگان در منطقه مرزی مارون الرس لبنان، علاوه بر شهادت پنج نفر، 30 نفر دیگر نیز زخمی شدند. با اوج گرفتن خشم و انزجار فلسطینی ها از رژیم صهیونیستی، این رژیم مناطق مرزی فلسطین اشغالی را مناطق بسته نظامی اعلام کرد. کابینه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد بشار اسد مسئول وقوع آنچه در مارون الراس می گذرد، است. شبکه الجزیره همچنین از افزایش تعداد مجروحان در ایست قلندیا به 150 نفر در تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر داد.


احمدي‌نژاد در مراسم افتتاح دو طرح صنعتي در يزد:ايران به قدرت نوظهور اقتصادي دنيا تبديل شده است.خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور با اشاره به اجراي موفق قانون هدفمندي يارانه‌ها در كشور گفت كه مسئولان صندوق بين‌المللي پول و بانك جهاني اعلام كرده‌اند با اين كار در ايران شاهد يك معجزه هستيم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002260635

سیاست رو به رشد واردات کالا ها مقابل صادرات آنگونه گسترش یافته است که هرر وز خبر های بیشتری از تعطیل شدن کار خانه ها و واحدهای تولیدی ئتعطیل و ورشکسته می شود . اما کنون عنتر برای اینکه برروی دست لوطی اش بلند شده باشد . مقابل پیام کمدی جهاد اقتصادی نوروزی اش ادعای مضحک قدرت نو ظهور قتصاد جهان کرده است.

پس از ايران؛عراق براي حمايت از مردم بحرين كشتي امدادي اعزام مي‌كند.خبرگزاري فارس: پس از تلاش ايران براي راه‌اندازي اولين كاروان دريايي همبستگي با مردم مظلوم بحرين، «كميته مردمي حمايت از ملت بحرين» در عراق قصد دارد كاروان كمك‌هاي مردمي را به بحرين ارسال كند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002260839

اینگونه اقدامات رژیم ضد بشری در عراق عمق وابستگی و حیات خلوت بودن عراق و آلت دس بودن نوری مالی می باشد . زیرا در شرایطی که مردم عراق همچون مردم ایرتان در شرایطط اقت فر سا بسر می برند . از سوی دیگر در شرایطی که مردم معرض عراق هر جمعه فریاد بر کناری نوری مالکی دست نشانده می شوند . ولی اکنون بدستور حاکمان تهران اینگونه خبر امدادی به مردم بحرین باز تاب داده شده است .

سیگاری‌ها از تحصیل محروم می‌شوند!

http://www.fararu.com/vdcdxk05.yt05s6a22y.html

درشرایطی پاسدار محسن رضایی رئیس باند مافیایی سیگار های خارجی از دوبی به کشور می باشد . از سوی دیگر پاسداران با بیشمار اسکله های غیر مجاز در سواحل جنوب کشور شبانه روز مشغول تخلیه ی مواد مخدر و مشروبات الکلی می باشند که پس از توزیع آن درون کشور و حتی درون زندان ها مازاد را به برون مرز هم از طریق زمینی و هوایی و آبی منتقل می کنند . مهمتر اینکه در شرایطی که ایران رتبه ی اولی جهانی مصرف کننده مواد مخدر می باشد . اینگونه فتوا صادر کردن ضمن شوخی بیمزه بودنش هدف بهانه ای دیگر برای اخراج دانشجویان معترض از دانشگاه ها یا محروم کردن شان از تحصیل می باشد.

در حالی وزیر بهداشت بار دیگر بر ممنوعیت استعمال دخانیات در دانشگاههای علوم پزشکی تاکید می کند که شیوه نامه انضباطی دانشجویان یادآور می شود منع موقت از تحصیل به مدت دو نیمسال با احتساب سنوات، سنگین ترین حکم برای دانشجویان سیگاری است.

هنگامه شهیدی در بند متادون اوین سی وشش ساله شد

این اقدام ضد انسانی را با ادعای خانم وزیر بهداشت که همسر سربازجو پاسدار شریعتمداری می باشد و در فوق آمده است مقایسه کنید تا بازهم ضر یب دجالیت و عوامفریبی و فرق بین شعار با عمل برجسته شود

جرس: هنگامه شهیدی روزنامه نگار و زندانی سیاسی روز گذشته دومین سالروز تولد خود را در زندان گذراند. هنگامه شهیدی روزنامه نگارو زندانی عقیدتی در حالی روز گذشته درحالی به سی وششمین سال زندگی خود پاگذاشت که یکی از نزدیکان به پرونده وی به کمپین بین المللی حقوق بشر درایران گفت که از هفته گذشته و پس از انتقال تعدادی از زندانیان زن زندان اوین به زندان ورامین وی از بند عمومی به بندمتادون منتقل شده است. به این ترتیب وی هم اکنون به همراه دیگر زندانیان سیاسی زن در بند متادون به سر می برد.به گفته منبع یاد شده وی روز سه شنبه گذشته با خانواده خود دیدار کرده است و خانواده وضعیت روحی و جسمی او را «نسبتا خوب» توصیف کرده اند. این روزنامه نگار از ۴ اسفند ۸۸ جهت اجرای حکم ۶ سال حبس تعزیزی خود به زندان فراخوانده شد و هم اکنون در حال سپری کردن دوران محکومیت خود می باشد. وی تنها روزنامه نگار زنی است که هم اکنون درحال سپری کردن محکومیت خود می باشد. هنگامه شهیدی در آبان ماه سال ۸۹ به دلیل بیماری به مرخصی استعلاجی آمده است ولی پس از ۱۰ روز بار دیگر به زندان بازگشت درحالی که درمان وی ناتمام باقی ماند.این دومین بهاری است که هنگامه شهیدی روز تولد خود را پشت میله های زندان سپری می کند. این روزنامه نگار پس از انتخابات سال ۸۸ خارج از کشور به تحصیل مشغول بود اما به کشور بازگشت و پس از انتخابات بازداشت شد. از دیگر روزنامه نگاران زنی که پس از انتخابات بازداشت شدند می توان به فرزانه روستایی و بدالسادات مفیدی نیز اشاره کرد.هنگامه شهیدی که ازبرندگان یازدهمین دوره جشنواره مطبوعات کشور دسال ۸۳ است علاوه بر موضوعات داخلی از کشورهای عراق و افغانستان نیز گزارش هایی منتشر کرده است. وی همچنین در سال ۸۱ کتاب «جعبه سیاه خرم آباد» را با مقدمه ای از دکترسیدهاشم آغاجری توسط انتشارات نشرسرایی منتشر کرده است.حکم دادگاه بدوی این روزنامه نگار در در اردیبهشت ماه سال گذشته توسط قاضی شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران تایید و وی به شش سال محکومیت قطعی محکوم شد. تبلیغ علیه نظام و اقدام علیه امنیت کشور و نیز توهین به رییس جمهوری از جمله اتهام های وی بوده است

علت اصلی دادن آنتن زنده به احمدی نژاد

مچ گیری سایت متعلق به پاسدار محسن رضایی پاسدار از گماشته احمدی نژاد که به دلیل حضور ش در برنامه ی تلویزیونی اش انتقاد کرده است که چرا به وی آنتن آزاد تلوزیونی داده شده است . زیرا که این سایت فاش ساخته است که وی قرار بود کنار گذاشته می شد و بر گزاری نمایش خیمه شب بازی زود رس انجام می شد . بهر حال منتقد تأکید کرده است که پاسدار گماشته احمدی نژاد هیچ سخن تازه یا جدیدی نگفته است؟

محمود احمدی نژاد در برنامه دیشب تلویزیون که به طور مستقیم بر روی آنتن رفت ، حرف تازه ای برای گفتن نداشت ؛ او همان حرف هایی را زد که همیشه زده است :عصرایران: محمود احمدی نژاد در برنامه دیشب تلویزیون که به طور مستقیم بر روی آنتن رفت ، حرف تازه ای برای گفتن نداشت ؛ او همان حرف هایی را زد که همیشه زده است:- دستاوردهای طرح هدفمندی یارانه ها ، مانند کاهش مصرف گندم و بنزین و برق و ...- حمایت دولت از بخش کشاورزی و مسکن و تولید و بیمه و این که ایران آماده جهش های بزرگ است- کوچک سازی دولت- کشورهای غربی راهی جز گفت و گو با ایران ندارند- آمریکا حقوق بشر را نقض می کند و دروغ می گوید- مطالبات بر حق ملت های منطقه- لزوم نابودی اسرائیل به عنوان غده چرکین منطقه.- عدم مداخله دولت در انتخابات مجلس و نیز تاکید بر ولایتمداری.همان گونه که ملاحظه می کنید و به شرحی که بینندگان برنامه دیشب شبکه 2 دیده اند ، احمدی نژاد چیزی جز تکرار مکررات نگفت و اگر نوار برنامه های قبلی ایشان را مجدداً پخش می کردند ، چیزی جز همین موارد بر روی آنتن نمی رفت.حال سؤال اینجاست که برغم آن که آقای رئیس جمهور حرف جدیدی برای گفتن نداشت ، چرا اساساً این گفت و گوی تلویزیونی را انجام داد و بی آن که سخن تازه و خبر جدیدی بگوید با یک سری مسائل تکراری و کلیشه ای به پایان برد؟به نظر می رسد ، پاسخ این سوال را باید در وقایع سیاسی چند هفته اخیر ، از قهر عجیب احمدی نژاد تا مقاومت او در برابر مجلس و حواشی این رویدادها جست و جو کرد.این اتفاقات ، به حدی دامنه تنش را در کشور بالا برد که حتی سخن از برکناری احمدی نژاد و انتخابات زودهنگام و نیز محرومیت او از آنتن پخش زنده و ... به میان آمد و شایعات زیادی در این باره پیچید.حتی هنگامی که احمدی نژاد برای افتتاح نمایشگاه کتاب به مصلای تهران رفت و سخنرانی کرد ، عدم پخش زنده سخنان او نیز واکنش هایی را برانگیخت به گونه ای که شخص ضرغامی وارد ماجرا شد و قضیه را چنین توجیه کرد که دفتر خود رئیس جمهور صلاح ندیده بود حرف های ایشان پخش مستقیم شود!با این اوصاف و پس از تاکید احمدی نژاد بر تبعیت از ولایت فقیه و تمکین به رأی مجلس و شورای نگهبان در ماجرای ادغام وزارتخانه ، صرف حضور احمدی نژاد در یک برنامه تلویزیونی - فارغ از آن چه گفت - نشان می دهد نظام فرصت مجددی به رئیس جمهور داده است تا بتواند جبران مافات نماید و برغم تمام اخبار و شایعات ، فرصت دو سال ریاست جمهوری را همچنان در اختیار داشته باشد.در واقع ، نفس حضور احمدی نژاد در یک برنامه زنده تلویزیونی ، می تواند در بر گیرنده این پیام باشد که تنش ها در سطوح بالای سیاسی ، مهار و مدیریت شده است و احمدی نژاد همچنان رئیس جمهور مورد احترام نظام است ، هر چند که نمرات اخیر وی در کارنامه وی ثبت شده و در آینده سیاسی او و طیف پیرامونی اش در حد حیاتی ، مؤثر خواهد بود.

تائید حکم اعدام حبیب الله لطیفی در دیوان عالی کشور

اینهم هدیه ای دیگر که جلادان و آدم کشان حرفه ای حاکم به مردم استان کردستان به خصوص خانواده ی قربانی و داسجویان این استان داده اند تا اینگونه زهر چشم از دانشجویان معترض فریاد مرگ بر دیکتاتوی داده شود.
به گزارش سحام نیوز، فعالان مدنی در سنندج اعلام کرده‌اند که حکم اعدام حبیب الله لطیفی، دانشجوی زندانی کرد پس از تائید توسط دیوان عالی کشور یک بار دیگر به دایره اجرای احکام رفته است.حکم اعدام این زندانی سیاسی که قرار بود در ۵ دی ماه ۱۳۸۸ اجرا شود، بعد از اعتراض و تجمع مردم سنندج در مقابل زندان این شهر و درخواست وکلای او، در آستانه اجرا متوقف شد.به گزارش منابع خبری در کردستان این حکم در ۷ دی ماه سال گذشته به دیوان عالی کشور ارسال شده و پس از ۲۴ ساعت با تائید حکم مجددا به دایره اجرای احکام دادگستری سنندج ارسال شده است.زمان مشخصی برای اجرای حکم این دانشجوی محکوم به اعدام تعیین نشده است، اما آنطور که مطلعان از این پرونده خبر داده‌اند حکم وی مشمول «وقت احتیاطی» شده و هر لحظه امکان اجرای آن وجود دارد.خانواده لطیفی این خبر را تائید کرده‌اند.بر اساس گزارش‌ها در کردستان شماری از فعالان مدنی در نامه‌ای که به امضای صدها شهروند سنندجی رسیده است از آیت الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در خواست «عفو خاص» کرده‌اند.حبیب‌الله لطیفی، دانشجوی سال آخر رشته مهندسی صنایع در دانشگاه ایلام، روز اول آبان سال ۱۳۸۶ بازداشت شد. او به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی و محاربه» به اعدام محکوم شد

حکم اعدام زن مازندرانی به خاطر فیلمبرداری و نزاعی که منجر به مرگ یک پلیس شد

بیش از 32 سال است که فرهنگ تفتیش عقاید و خفقان و سانسور و شکنجه و اعتراف گیری و تواب سازی که منجر به اعدام بیشماران شده که با زور وتهدید تحمیل شده است . همچنین موازی آن دستگاه شنود در همه زمینه ها از سوی وزارت بد نام اطلاعات فعال است و با جدیت دنبال می شود . همچنین شرکت مخابرات از سوی پاسداران کودتا گر اشغال ومصادره شده است تا سانسور و کنترل تلفن و شبکه ی اینترنت را بطور گسترده دنبال کنند . ولی اکنون از موضع فرار به جلو برای این زن قربانی ماز ندرانی حکم اعدام صادره شده است که چرا از یک نزاع فیلمبر داری کرده است؟

روزنامه ایران : زن فیلمبردار که هنگام تصویربرداری غیرقانونی از انبار مرکزی شرکت مخابرات استان مازندران، مأمور پلیس را با کارد از پا درآورده بود با دستور رئیس قوه قضائیه در یک قدمی طناب دار قرار گرفت.براساس اوراق پرونده، «شهربانو» - عامل جنایت- عصر چهارشنبه 23 شهریور سال 84 در حالی که دوربین فیلمبرداری در دست داشت، به انبار مرکزی شرکت مخابرات در شهرک شهید مطهری بابل رفت و به دلایل نامعلوم به تصویربرداری از منطقه ممنوعه پرداخت. همان موقع ستوان سیدمجتبی ذبیح‌پور - مأمور یگان حفاظت انبار - با مشاهده این صحنه به طرف زن فیلمبردار رفت و با اعتراض از او خواست آنجا را ترک کند اما شهربانو به هشدارهای پلیس توجهی نکرد.لحظاتی بعد مأمور پلیس که به او مشکوک شده بود از او خواست دوربینش را برای بررسی فیلم در اختیارش قرار دهد اما وی ناگهان پا به فرار گذاشت. مأمور پلیس هم به تعقیب او پرداخت. در جریان تعقیب و گریز ناگهان شهربانو با کاردی که لابه‌لای لباس‌هایش مخفی کرده بود به طرف ستوان «ذبیح‌پور» حمله‌ور شد و ضربه‌ای به سینه‌اش زد و به سرعت گریخت (این شرح از واقعه دروغ به نظر میرسد و ظاهرا زد و خوردی شده و زن از خود دفاع کرده است)) . دقایقی بعد پیکر نیمه جان مأمور پلیس به بیمارستان منتقل شد اما وی به دلیل خونریزی شدید در بیمارستان جان سپرد.در ادامه، تیمی از کارآگاهان جنایی و پلیس آگاهی بابل با دستور قضایی تلاش برای دستگیری متهم به قتل فراری را آغاز کردند. سرانجام کارآگاهان با کشف سرنخی، متهم را چند ساعت بعد شناسایی و دستگیر کردند.وی پس از اعتراف به جرم و بازسازی صحنه جنایت با دستور قضایی روانه زندان شد. متهم در بازجویی‌های بعدی با طرح ادعای دفاع شخصی و داشتن جنون، سعی کرد خود را تبرئه نماید اما در ادامه تحقیقات ادعاهایش رد شد.بدین ترتیب وی از سوی رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری استان مازندران و 4 مستشار محاکمه و به قصاص نفس- اعدام- محکوم شد. با اعتراض متهم به حکم، پرونده در شعبه 42 دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و حکم تأیید شد اما متهم باز هم درخواست اعاده دادرسی کرد که این بار پرونده به شعبه 17 دیوان عالی کشور فرستاده شد.قضات این شعبه نیز با تأیید حکم بدوی اعلام کردند نیازی به رسیدگی مجدد پرونده وجودندارد. بدین ترتیب با دستور رئیس قوه قضائیه، عامل جنایت در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.