گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 22 اردیبهشت - 90

سرعت ! (گفت و شنور)

گفتم : اینگونه که این حیوان درنده

سرعت گرفته بی ترمز و بی دنده

شده شبیه سرعت آن یارو راننده

متوقفش کرد افسر راهنمایی با خنده

گفت میدونی 180 کیلومترسرعت داری؟

چگونه در خلاف کردن اینقدرجرأت داری؟

راننده با تعجب گفت ، 180 کیلومتر!

جناب سروان فوقش بوده 150 کیلومتر

افسر گفت بازم هست سرعت زیاد

یارو گفت 100 و شاید..50 کیلومتر

افسر راهنمایی گفت مواظب باش

زیاد سرعت کم نکن ، ای داداش

چون ممکنه از عقب یکی بهت بزنه

آن موقع بسته راه هرگریز و روزنه

گفت: يادت هست كه مدعيان اصلاحات و عوامل فتنه طي دو سه هفته گذشته در حمايت از جريان انحرافي چه يقه اي چاك مي دادند و براي ابراز نزديكي به اين جريان از يكديگر سبقت مي گرفتند؟!
گفتم: مگه كسي يادش ميره، نوشته ها و مصاحبه هاشون موجوده. البته مجبور بودند از جريان انحرافي حمايت كنند چون مديران بيروني فتنه هم از اين جريان حمايت مي كردند.
گفت: ولي حالا يكي از سايت هاي معروف به «حق العمل كار»! واسطه شده كه حرفشان را پس بگيرند.
گفتم: خب! وقتي متوجه شده اند كه جريان انحرافي به آخر خط رسيده، چاره اي جز اين ندارند.
گفت: آخه بعد از آنهمه حمايت و سينه چاك كردن، حالا بدجوري دنده عقب گرفته اند و حمايت هاي چند هفته اخير را پشت سر هم انكار مي كنند!
گفتم: افسر راهنمايي، راننده اي را متوقف كرد و گفت 180 كيلومتر سرعت داشتي. راننده گفت؛ 180 كيلومتر؟ جناب سروان، من فوقش 150 كيلومتر مي رفتم! افسر گفت 150 كيلومتر هم خيلي زياده و يارو گفت؛ ببخشيد منظورم اين است كه 100 كيلومتر مي رفتم. اصلا 80 كيلومتر و شايد هم 50 كيلومتر و... افسر با دلسوزي گفت؛ مواظب باش! اينطوري كه داري سرعت كم مي كني، الان يكي از عقب بهت مي زنه!

گفت: سربازجو طبق نسخه از پیش نوشته

اشاره کرده با شرایط دو سه هفته گذشته

با شیوه ی بازجویی وهذیان گویی و حرافی

رقیب مغلوب متصل کرده به جریان انحرافی

گفتم : منظور از جریان انحرافی چیست؟

مخاطب اصلی سربازجوی بد نام کیست؟

گفت :جریان انحرافیست یاران احمدی نژاد

چون سر باز جوی از اینان چنین می کند یاد

گفتم : مگر حامی عنتر نبوده است لوطی؟
چرا حمایت لوطی ازیاد برده این طوطی؟

گفت: چون مقابل لوطی ایستاد عنتر

سربازجومأمورست تا بسوزاندخشک وتر

برای همین با هذیان و وارونه گوئی

علیه رقیب و یاران عنتر کرده بد گویی

چون سربازجوی بدنام منفور و جنایتکار

در پشتک و وارونه زدن داره پشتکار

برایش مهم نیست که میکنه چکا ر

چون برای حفظ خودمی کندهمه کار

گفتم : اینگونه که این حیوان درنده

سرعت گرفته بی ترمز و بی دنده

شده شبیه سرعت آن یارو راننده

متوقفش کرد افسر راهنمایی با خنده

گفت میدونی 180 کیلومترسرعت داری؟

چگونه در خلاف کردن اینقدرجرأت داری؟

راننده با تعجب گفت ، 180 کیلومتر!

جناب سروان فوقش بوده 150 کیلومتر

افسر گفت بازم هست سرعت زیاد

یارو گفت 100 و شاید..50 کیلومتر

افسر راهنمایی گفت مواظب باش

زیاد سرعت کم نکن ، ای داداش

چون ممکنه از عقب یکی بهت بزنه

آن موقع بسته راه هرگریز و روزنه