گزیده خبر های نوشتاری –تصویری و فیلم 7 خرداد 90

در شرایطی که خبر نگار خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس به نقل از یک سر هنگ باز نشسته ی آمریکایی نقل قول نموده که وی فتوا صادر داده است که مجاهدین اشرف راهی جز باز گشت به ایران ندارند . ولی در داخل ایران مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان آنچنان جنگ قدرت و ثروت میان رهبر لوطی جماران و پاسدار گماشته عنتر مدعیان اصول گرایی شتاب گرفته است که اوضاع بمرحله ای از ناا منی و آشفته باز اری و خرت وخری رسیده است که حتی معاون اول رئیس جمهور جرأت حضور و آفتابی شدن ندارد . معاون دیگرش هم در نمازجمعه مورد اتهام و تهاجم واقع شده استد. از طرف دیگر مشاور نزدیکش رحیم مشایی همچون خود رئیس جمهور متهم به جریان انحرافی شده است . از سوی دیگر در سفر وزیر بهداشت که همسر پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری است که از حامیان سینه چاکان دولت و رئیس جمهور بوده ولی بدلیل جنگ و شکاف میان لوطی و عنتر تبدیل به دشمن منتقد جدی عنتر شده است به رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز که استاد دانشگاه می باشد از سوی نماینده ی سرآب در بازار مکاره با وی در گیر فیزیکی وکشتی گیری داشته طوریکه وی را بر زمین کوبیده است تا مدرک مستند اصول گرایان مدعی عاشق خدمت نه شیفته ی قدرت این چنین ثابت و رو شود . مهمتر اینکه در حکومت منادی عدل و عدالت اسلام طالبانی ولایت وقیحی که تصمیم دارد آن را به جهان صادر نماید . برای آموزش و تریت عملی مکتبی اسلام ولایت وقیح و تمساح یزدی به کودکان لذا رشد خشونت وکینه ورزی و نهادینه کردنش در جامعه به کودکان به شیوه ای آموزش داده می شود که به کودک مجوز داده شده است تا در قزوین در اعدام علنیدر ملاء عام چار پایه زیر پای یک قربانی نگون بخت طناب بر گردن را بکشد تا این چنین آموزش آدم کشی عملی به وی تعلیم داده شود تا بزرگ شد یک سیجی پاسدار آدم کش حرفه ای شود. مهمتر اینکه برای اینکه ثبت شود که نحوه ی رعایت حقوق بشر اسلامی در رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران چگونه می باشد بنا براین علیه زندانی سیاسی قطع نخاعی در دادگاه انقلاب رشت حکم اجرای شلاق صادر شده است .

حمله يكي از زنان نمازگزار به معاون رييس جمهور

http://www.fararu.com/vdcdnn05.yt0jf6a22y.html

مسعود زریبافان، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید ظهر امروز پس از اتمام نماز جمعه در بین مردم حاضر شد که حضور وی با تنش های فراوانی همراه بود .به گزارش صراط نیوز، پس از جمع آوری نامه های مردمی از سوی زریبافان و هیئت همراه، یکی از بانوان حاضر در جمع با پرخاش به وی قصد کتک زدن معاون رئیس جمهور و رئیس بیاد شهید و امور ایثارگران را داشت که با وساطت مردم زریبافان از مهلکه گریخت.هر چند هنوز اطلاع دقیقی از نسبت نمازگزار شرکت کننده با شهدا در دست نیست اما این احتمال می رود که وی از خانواده معظم شهدا بوده و به دلیل عدم رسیدگی به مشکلاتشان از سوی بنیاد شهید ناچار به اعتراض در ملاء عام شده است.پایگاه اطلاع رسانی شهدای ایران با ذکر این نکته که نماز جمعه این هفته تهرات برای زریبافان حال و روز دیگری داشت نیز از فرار زریبافان پس از اعتراضات مردمی خبر داد.بنا بر اين گزارش، ماجرای هتک حرمت قبور شهدا و نیز عدم رسیدگی به وضعیت جانباز شیمیایی که همسرش دستفروشی می کرد و پخش ماجرای آن از رسانه ملی از جمله مواردی است که این روزها زریبافان و مجموعه تحت امرش را با حاشیه هایی همراه کرده است.عملكرد دولت دهم و رييس آن در ماجراي عزل ناكام وزير اطلاعات و مسائل پس از آن و نيز برخي افشا گري ها در خصوص اطرافيان نزديك اقاي احمدي نژاد، موجب اعتراض و دلسردي نيروهاي ارزشي شده است.

نماینده سراب رییس دانشگاه را کتک زد!

http://www.fararu.com/vdcgwy9u.ak97z4prra.html

استاندار آذربايجان شرقي گفت: در جريان سفر وزير بهداشت به استان، رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز ، در اقدامي تاسف‌بار از سوي نماينده شهرستان سراب در مجلس مورد ضرب و شتم قرار گرفت. به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمد عليرضابيگي در نشست شوراي برنامه‌ريزي استان در شهرستان بستان آباد اظهار داشت: متاسفانه در مدت اخير شاهد برخي افعال نابه‌جا و دور از شان نمايندگي مجلس عليه مديران دولتي در استان هستيم كه آخرين مورد آن در سفر وزير محترم بهداشت روي داد.

کتک کاری نماینده مجلس و رئیس دانشگاه درحضور وزیر+عکس



نماینده سراب تایید می کند رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز را در یک درگیری فیزیکی به زمین زده و می گوید: "به خاطر مردم با او درگیر شدم."به گزارش خبراستاندار آذربایجان شرقی از زد و خورد بین برخی نمایندگان و مدیران دولت در این استان گلایه می کند. احمد علیرضابیگی امروز در شورای برنامه ریزی این استان در شهرستان بستان آباد گفت: "در جریان سفر وزیر بهداشت به استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، از سوی نماینده شهرستان سراب در مجلس مورد ضرب و شتم قرار گرفت."مجید نصیرپور قیداری، نماینده سراب در گفتگو با خبرآنلاین برخورد فیزیکی را تایید می کند و می گوید: "البته قصد زد و خوردی در بین نبوده و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مقابل تحرکی که انجام دادم، تعادلش را از دست داد و به زمین خورد."درگیری نماینده سراب و رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جریان سفر وزیر بهداشت به تبریز اتفاق افتاد.با این حال، استاندار آذربایجان شرقی، می گوید از مجمع نمایندگان استان انتظار دارد نسبت به این حرکت زشت عکس العمل نشان داده و از شان خود دفاع کنند. بیگی قول داده درباره این درگیری با مردم گفتگو کند و از مدیران بخواهد این اقدام را که به تعبیر وی "زشت و غیر قابل تحمل" است را محکوم کنند.ولی نصیرپور، عضو کمیسیون اجتماعی، درگیری پیش آمده را تقصیر دکتر علیرضا یعقوبی گلوردی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز می داند و می گوید: "قرار بود دکتر دستجردی وزیر بهداشت به شهرستان سراب بیاید. مردم در شهری به نام "دوزدوزان" ساعتها منتظر حضور این مقام ارشد دولت بودند ولی به دلیل بی تدبیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، این سفر لغو شد و نزدیک بود باعث بروز تشنجات زیادی در منطقه شود. به خاطر این اقدام توهین آمیز به مردم، من نیز مجبور به واکنش شدم." وی در مقام دفاع از خود می گوید: "اقدامی که شد در مقابل توهینی بود که به مردم سراب در لغو سفر وزیر بهداشت شده بود. ما از اصل اتفاق متاسفیم ولی ناچار بودیم برای حقوق مردم واکنش نشان دهیم. ما معتقدیم اگر دوستان تدبیر می کردند به مردم حوزه انتخابیه توهین نمی شد و هم از فرصت استفاده صحیح می کردیم این اتفاقات پیش نمی آمد."نصیرپور در پاسخ به پرسش که مطرح شده بود "آیا این درگیری، نتیجه ای هم به نفع مردم داشت،" می گوید: "نه، متاسفانه وزیر منطقه را ترک کرد و به اعتراضات ما هم گوش نکرد و بعد هم مطلع شدیم وزیر علایرغم برنامه ریزی قبلی برای دیدار با مردم، ساعتهای بسیار طولانی را در استراحتگاه فرودگاه گذ راندند و حاضر نشد با مردم دیدار کند."گفته می شود دکتر یعقوبی 6 سال پیش آخرین مدرک دانشگاهی خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایران گرفته و با 42 سال سن، از جوانترین روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور است.

عکس و تیتر روزنامه نروژی VG از اعدام دیروز قزوین



پسر بچه ای که هنوز به سن قانونی نرسیده به کشیدن صندلی از زیر پای اعدامی کمک کرد

اجرای حکم شلاق علیه زندانی سیاسی قطع نخاعی در دادگاه انقلاب رشت

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" اجرای حکم شلاق علیه زندانی سیاسی هادی عابدی با خدا که قطع نخاع می باشد و قادر به حرکت نیست و بر روی صندلی چرخ دار قرار دارد در دادگاه انقلاب رشت .روز دوشنبه 2 خرداد ماه زندانی سیاسی هادی عابدی باخدا به دادگاه انقلاب رشت فراخوانده شد و در آنجا به او ابلاغ گردید که می خواهند حکم ضدبشری و قرون وسطایی شلاق را به اجرا بگذارند. دادگاه انقلاب در حالی حکم شلاق را اجرا می کرد که او بر روی صندلی چرخدار قرار داشت و قادر به حرکت نبود و پشت وی هم دچار زخم بستر بود. مثانه وی عمل طبیعی خود را انجام نمی دهد واز ناراحتی حاد کلیوی رنج می برد. زندانی سیاسی هادی عابدی با خدا به اتهام واهی اینکه هنگامی که در مرخصی استعلاجی و در در بیمارستان بستری بوده به موقع خود را به زندان لاکان رشت معرفی نکرده است . به همین دلیل شعبۀ 1 دادگاه انقلاب رشت او را به 51 ضربه شلاق محکوم کرده بود.زندانی سیاسی هادی عابدی با خدا توسط بابایی رئیس شعبۀ 1 دادگاه انقلاب در سال 88 محکوم به 2 سال زندان شد و آبان ماه 88 به زندان لاکان رشت منتقل شد .ولی او به دلیل شرایط حاد جسمی قادر به تحمل حبس نیست . پزشک قانونی ،بهداری زندان و سایر مراکز پزشکی معالج وی این مسئله را مورد تایید کتبی قرار دادند و خواستار آزادی وی هستند. زندانی سیاسی هادی عابدی باخدا از زندانیان سیاسی دهۀ 60 می باشد که هنگام دستگیری، پاسداران به وی شلیک کردند و از ناحیه نخاع مورد اصابت گلوله آنها قرار گرفت و دچار قطع نخاع گردید و از آن زمان تا به حال قادر به حرکت نیست و با کمک صندلی چرخ دار حرکت می کند. اصابت گلوله باعث آسیب رساندن به سایر اندام های او گردید که از جملۀ آن کلیه و از کار افتادن کامل مثانه است

عکس / احمدی نژاد در نوجوانی

پس از بازتاب دادن تصویر پاسدار گماشته احمدی نژاد در حال اذان دادن اکنون تصاویر جوانی و پس از میان سالی وی که شباهت به میمون دارد نمایش داده شده است . چونکه آخوند تمساح علیه ی هاشم آقاجری شورید و فتوای حکم اعدام صادر کرد که چرا در دانشگاه بوعی سینای همدان از دکتر شریعتی نقل قول کرده بود که آدم میمون نیست که نیاز به مقلد داشته باشد.


در محفل پنجشنبه بقایی و مشایی چه میگذرد؟.

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=58505

اینگونه گزارش از محفل بازی یاران و مشاوران پاسدار گماشته احمدی نژاد در بستر ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر و حامیان شان می باشد

گزیده خبر های نوشتاری –تصویری و فیلم 7 خرداد 90

سایت تابناك نوشت:از جمله فعالیت های تشكیلاتی جریان ... كه سال هاست تداوم دارد ـ تشكیل جلسات محفلی به صورت منظم و هفتگی موسوم به پارسه است. در این جلسات حول محور موضوعات كلان و راهبردی همچون انتخابات، منابع مالی اقدامات جریان انحرافی و هماهنگی های تشكیلاتی، جابجایی نیروها و... بحث و تصمیم گیری می شود

شریعتمداری: جریان انحرافی با «جن انگلیسی» ارتباط دارد!

این دیگر خیلی مسخره است که با نعله وارونه زدن و یکشبه دچار دگر دیسی شدن پاسدار سربزجوی شکنجه گر که فراموش کرده است رئیس و بانی جن گیران و خرافاتی ها خمینی شیاد بوده است که با تأکید کردن بر جمهوری اسلامی بدون یک کلمه کم و بیش بساط بازار دین فروشی را دائر کرد . سپس از سوی جانشین و پیروانش بسط و تعمیم داده شده تا به شرایط کنونی منتهی شده است . ولی چون اکنون دامنه ی جنگ قدرت و ثروت حساس شده است چون به رأس رژیم آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض رسیده است . پس تلاش می شود با قربانی کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد و یارانش راه گریز پیروزی در این جنگ به نفع لوطی و حامیانش کسب شود.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در اجتماع بزرگ اصولگرایان استان کرمان و درجمع اعضای شورای هماهنگی اصولگرایان که با حضور حضرت آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان تشکیل شده بود ابتدا با ارائه شواهد و نمونه هایی از گذشته و حال، موقعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج و نقش برجسته آن در معادلات منطقه ای و بین المللی را طی 32 سال گذشته بی نظیر توصیف کرد و گفت: در حالی که شما مردم ولایتمدار و فداکار شاخ نظام سلطه بین الملل را شکسته و انقلاب های اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا را پدید آورده اید، نباید انتظار داشته باشید که آمریکا و متحدانش دست از دشمنی و کینه توزی بردارند و این قطب قدرتمند اسلام را به حال خود بگذارند.شریعتمداری در ادامه سخنان خود به موضوع «جن» و «جن گیری» و سحر و جادو که این روزها درباره جریان انحرافی بر سر زبان هاست اشاره کرد و گفت: وجود «جن» به عنوان یکی از مخلوقات صاحب اراده خداوند تبارک و تعالی قابل انکار نیست و سحر و جادو نیز واقعیتی است که در آموزه های دینی از آن نهی شده است. ولی ماجرای ارتباط جریان انحرافی با «جن» و یا توسل آنها به «سحر و جادو» را که از سوی همین جریان به آن دامن زده می شود یک «طرح فریب» برای رد گم کردن است و جریان انحرافی با پیش کشیدن مسئله «سحر و جادو» و ارتباط با «جن» در پی آن است که بررسی های قضایی و پیگردهای اطلاعاتی را در این نقطه متوقف کند تا دست های پشت پرده این جریان و ارتباط های بیرونی آن از نگاه مقامات امنیتی و اطلاعاتی نظام پنهان بماند و مأموران اطلاعاتی با این تصور که همه انحراف ها و اقدامات جریان یاد شده نتیجه «سحر و جادو» و ارتباط با «جن» است، از ادامه پی گیری منصرف شوند و تنها به تأسف از رویکرد این جریان به «جن» و «جن گیری» بسنده کرده و کانون بیرونی و مدیریت کنندگان اصلی جریان انحرافی دست نخورده باقی بمانند. شریعتمداری ضمن تأکید بر پرهیز از ساده اندیشی گفت: آیا نباید این سؤال برای مسئولان مربوطه مطرح باشد که چرا مواضع جن های مرتبط با این جریان انحرافی با مواضع مقامات آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی شبیه است؟! و افزود: اگر پای «جن» در میان باشد، باید گفت جریان انحرافی با جن های انگلیسی رابطه دارد!

حسین شریعتمداری٬ مدیر مسئول روزنامه کیهان: تیم احمدی‌نژاد قصد رویارویی خیابانی داشت

از اینکه ولی وقیح نا مشروع منفورین چهره ی رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع می باشد . شکی در آن نیست . زیرا که با وجود شرایط خفقان ناشی از حکومت نظامی تحمیل شده از سوی کودتا گران پاسدار که پس از کودتای 22 خرداد 88 تحمیل شد ولی پس از آن تظاهرات های بزرگ ضد حکومتی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر داده شد که هم ضریب منفوریت ونا مشروع بودن لوطی جماران خامنه ای عریان شد . هم اینکه میزان خشم ونفرت و کینه ی مردم ناراضی ایران نسبت به وی و رژیم کودتایی نا مشروع نمایش داده شد . حال اگر چنانچه عنتر و حامیانش تلاش داشتند که علیه ی لوطی جماران رو در رویی خیابانی داشته باشند . معمای پیچیده و مبهم وطرح حساب نا شده ای نبوده است . ولی آنچه سئوال بر انگیز است فراموش کردن حمایت های بی دریغ لوطی جماران و پاسداران کودتا گر و نماینده ی ویژه ی لوطی جماران در دروغ نامه ی کیهان پاسدر سر بازجو حسین شریعتمداری می باشد که چنین زود با فراموش کرن های موج حمایت شان از عنتر و دولت می باشد که سریع دچار چرخش ودگر دیسی 180 درجه ای شده اند؟

دیگربان : حسین شریعتمداری می‌گوید تیم احمدی‌نژاد در رویارویی با علی خامنه‌ای گمان می‌کرد مردم در حمایت از آنها به خیابان می‌آیند و رهبر جمهوری اسلامی مقابل آن‌ها کوتاه خواهد آمد.به گزارش روز پنجشنبه سایت «هجرت‌نیوز»٬ آقای شریعتمداری این مطلب را در جمع گروهی از محافظه‌کاران استان کرمان بیان کرده است.مدیر مسئول روزنامه کیهان گفته که تیم احمدی‌نژاد بر سر ابقای حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات «در سه موضوع دچار اشتباه» شد.به گفته شریعتمداری٬ این جریان «روی ایستادگی رهبر حساب نکرده بودند، روی مردم حساب دیگری داشت و فکر می‌کرد مردم در حمایت از احمدی‌نژاد به خیابان‌ها» خواهند آمد.وی همچنین افزوده که تیم احمدی‌نژاد روی دستگیری‌ها نیز فکر نکرده بود.محمود احمدی‌نژاد ماه گذشته در اعتراض به ابقای وزیر اطلاعات از سوی خامنه‌ای٬ ۱۱ روز در خانه نشست و حاضر نشد به نهاد ریاست جمهوری برود.مقاومت احمدی‌نژاد در برابر دستور خامنه‌ای٬ جنجال‌های فراوانی به همراه داشت که همچنان ادامه دارد.نزدیکان رئیس دولت دهم در این مدت نیم‌نگاهی به فراخواندن هواداران خود به خیابان‌ها داشته‌اند که با حمله شدید حامیان خامنه‌ای تاکنون از کشیدن اختلاف‌ها به خیابان خودداری کرده‌اند.از زمان آغاز تنش‌ها میان خامنه‌ای و احمدی‌نژاد٬ ارتباط‌های رئیس دولت دهم به طور محسوسی محدود شده است به طوری که در سفر روز گذشته‌اش به قم استقبالی از وی صورت نگرفت.در چند هفته گذشته آن‌طور که برخی سایت‌ها گزارش کرده‌اند حدود ۲۰ تن از نزدیکان احمدی‌نژاد بازداشت شده‌ و تحت بازجویی قرار گرفته‌اند و گفته می‌شود این دستگیری‌ها در روز‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.حامیان خامنه‌ای نگران فعالیت‌های تیم احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس نهم هستند و حسین شریعتمداری در این‌باره گفته که «پیش‌بینی جریان انحرافی این است که حداقل ۱۵۰ کرسی مجلس را در اختیار داشته باشند تا برای انتخابات ریاست جمهوری دور بعد، بتوانند خیز بردارندوی افزوده است: «آنها بنا دارند افراد سفید را که سابقه‌ای ندارند برای مجلس معرفی کنند که رد صلاحیت نشوند

قیلم / امروز، 6 خرداد، در مترو : ناصر ما نمرده، این دولت که مرده / عرض تسلیت مردم به آتیلا حجازی در مراسم ختم (2 فیلم

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=33325

گذشته از اینکه خشم مردم همچون آتش پنهان در زیر خاکستر است که منتظر وزیدن باد و شعله ور ساخته شدن است . ولی از طرف دیگر سئوال است که چرا موج مخالفت های مردم نا راضی ایران از سوی حاکمان ومداح و پادو ها و جارچیان تبلیغاتی شان نه اینکه نا دیده گرفته می شود ، بلکه بطور وارونه تعبیر و تفسیر می گردد؟ ضمن اینکه مگر فریاد مرده بودن دولت غیر از پژواک فریاد مرگ بررژیم و پیام نا بودی آن می باشد . زیرا که دولت ها آلت دست ولی وقیح همکاره و پاسداران کودتا گر و سایر ار گان هایسرکوبگر بوده اند؟