گزیده خبر های 6 خرداد 90

مشایی تحت نظر است و بزودی دستگیر خواهد شد"

اینگونه شایعات که از سوی پاسداران کودتا گر و سازمان اطلاعات و امنیت وابسته به آن پخش و تبلیغ می شود . گذشته از اینکه نوعی جنگ روانی تبلیغاتی می باشد . اوا از یک سو نشانگر نقش برجسته ی ارگان فاشیستی پاسداران کودتا گر در قدرت می باشد . همچنین از طرف دیگر مرتبط با ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان رهبر لوطی جماران و عنتر و یاران نزدیکش می باشد که هرروز می گذرد جدی تر می شود . فراموش نشود که تاریخ مصرف پاسدار گماشته احمدی نژاد برای لوطی جماران و پاسداران کودتا گر به پایان رسیده است. چونکه به اندازه کافی تبلیغات برای اهداف پروژه ی هسته ای در سفر های ماراتونی استانی کرد . سپس با فرامین دیکته شده ی پشت صحنه از سوی لوطی و پاسداران آنقدر به پر و پای رفسنجانی پیچید تا که وی از رأس سیرک خبر گان رهبری جراحی شد . همچنین زیر پوشش خصوصی سازی برخی از شرکت های ملی یا دولتی را به ارگان فاشیستی پاسداران و زائده اش بسیج واگذار نمود . مهمتر اینکه قرار دادهای بسیاپر کلان چندین میلیارد دلاری با این دو ارگان دولت نهم و دهم منعقد کرد و کش رفتن های میلیاردی فروش نفت به خزانه واریز ناشده را به اینان داد . بنابراین بیش از این بر قدرت ماندن وی و یارانش جز موی دماغ مزاحم که باید کنده شود . مصرف دیگری برای لوطی و اربان پاسدار کودتا گرش ندارد . پس باید با خواری و تحقیر و رسوایی اتهام وتهدید بر کنار شود. به خصوص اینکه عرضه ندارد در فضایی که حتی در مراسم تدفین ناصر حجازی فریاد مبارک ، بن علی ، نوبت توست سید علی سر داده شد . بتواند از نیرو وامکاناتی که در اختیار دارد مقابل تک و تهاجم رقبا بهره گیرد و دست به پاتک حتی قهر آمیز بزند تا توطئه شان را خنثی نماید و بتواند اهدافش را دنبال کند.

بنا بر گزارشها، یکی از سرداران سپاه در یک محفل خصوصی مدعی شد که اسفندیار رحیم مشایی از چند روز قبل به شدت تحت نظر و کنترل می باشد و به زودی به صورت علنی و با اعلان رسمی دستگیر می شود. بنا بر اظهارات این سردار سپاه، اسفندیار رحیم مشایی حق برگزاری و همچنین شرکت در هیچ جلسه ای را بدون هماهنگی نداشته و از روزهای گذشته محدودیت های خاصی برای وی در نظر گرفته شده است. بنا به این اظهارات مشایی به صورت علنی تحت نظر بوده به طوری که چندین مامور امنیتی وی را در طول روز همراهی می نمایند و حتی مامورانی در اطراف خانه وی به صورت علنی مستقر می باشند. این سردار همچنین مدعی شده است که تا کنون مشایی چندین بار متعدد برای بازجویی احضار شده و به زودی دستگیر می شود . وی در این خصوص گفته است که "دستگیری مشایی دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد" شایان ذکر است که در روزهای گذشته سایت روز آنلاین با استناد به ذکر اخبار تائید نشده اعلام نموده بود که اسفندیار مشایی بازداشت شده است.

آيت الله خاتمي در خطبه اول نماز عبادي سياسي جمعه:عدم رعايت "عفاف و حجاب " از موانع استجابت دعا است.خبرگزاري فارس: امام جمعه موقت تهران با تبيين موضوع "عفاف و حجاب " تاكيدكرد: عدم رعايت "عفاف و حجاب " از موانع استجابت دعا است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003067119

مگر پس از 32 سال اجرای سیاست شعار رو سری یا تو سری که زیر پوشش مبارزه با بی حجابی دنبال شده است هنوز ابهامی وجود دارد که هدف از اجرای این سیاست چه بوده است که گذشته از رشد پدیده های شوم زنان خیابانی و کاهی سن 16 به 14 سال دختران فراری از خانه ها که بدلیل فقر و تبعیض و تبعتعصبات خشک و رایج شدن خرافات است که بخشی از عملکرد 32 ساله ی حاکمان رژیم ضد بشری کودتایی نل مشروع ایران می باشد . اکنون مطرح کردنش از موضع وارونه گویی و زن ستیزانه که از س.وی یکی از بدنام و منفورترین آخوندهای حگکومتی در نماز جمعه ی تهران باز سازی مطرح شده است صرفاً بدلیل وحشتی است که از قیام عمومی و رشد اختلاف و شکاف میان رهبر لوطی جماران با عنترش می باشد که بشدت نیاز به سیاست رعب و وحشت در جامعه است

پاك زباني، پاكي لقمه، لباس پاك، نگاه پاك و پاكدامني از ابعاد عفاف و از نشانه‌هاي افراد با شخصيت است و هر چه انسان شخصيتش بالاتر باشد اين عنصرها بيشتر در او متبلور است. زنان بايد نگاه خود را از نگاه آلوده حفظ كنند و از نگاه كردن به تصاوير آلوده خود را نگه دارند، زيرا اين نگاه موجب غضب خداوند مي‌شود. اگر قرار باشد خانم‌ها روسري را به معناي حجاب بگيرند، بايد روسري آنها بلند باشد كه سر و گردن را بپوشاند و هيچگونه جاذبه جنسي براي نامحرم نداشته باشد، لذا انداختن شال بر سر كه موي سر را نمايان مي‌كند، چيزي جز بازي با حجاب و شكستن حرمت حجاب نيست. امام جمعه موقت تهران در ادامه تبيين موضوع "عفاف و حجاب " تاكيدكرد: زنان نبايد با نامحرمان با عشوه و آنطور كه با شوهر خود سخن مي‌گويند حرف بزنند، چرا كه اينها زمينه گناه را فراهم مي‌كند. آيت‌الله خاتمي همچنين افزود: طريقه راه رفتن زنان نبايد موجب تحريك نامشروع براي نامحرم شود، ضمن اينكه زيورآلات خود را نبايد براي نامحرمان به نمايش بگذارند؛ گردنبند، لباس محرك، لباس آنچناني زيور حساب مي‌شود.

امام‌جمعه موقت مشهد : خواهران با بي‌حجابي و بدحجابي از فضاي پاك، مطهر و معطر جمهوري اسلامي سو استفاده نکنند

بدون شک سیاست زن ستیزانه به خصوص که در فصل تابستان اوج می گیر . همچنین هنگامی که اختلافات داخلی بالا می گیرد و علنی می شود . موج موازی و همگام مبارزه با بی حجابی شروع می شود که از تریبون های گوناگون این سیاست دنبال می شود. از جمله در نماز جمعه ها از سوی آخوند های حکومتی پیرو و حامی ولی وقیح بشدت پیگیری می شود . اما گذشته از ماهیت ار تجاعی و قرون وسطایی زن ستیزانه ی رژیم ضد بشری حاکم از طرف دیگر ادعا و تبلیغ و تهدید مبارزه با بی حجابی آن سوی سیاست رعب و وحشت است که از طریق اعمال رو به رشد اعدام ها تعقیب می شود که در مجموع ناشی از ترس حاکمان وحشت زده از قیام عمومی مردم ناراضی می باشد.

ایسنا : امام‌جمعه موقت مشهد گفت: يادآوري مناسبتهاي ارزشي چون سالروز آزادسازي خرمشهر براي حفظ ارزش‌هاي اسلامي، حفظ دين، قرآن و احكام آن است.به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام‌والمسلمين "محمدباقر فرزانه"، در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز مشهد، که در محل رواق امام خميني حرم مطهر رضوي برگزار شد، به سالروز آزادسازي خرمشهر اشاره کرد و گفت: نبايد اين مناسبت‌ها را فراموش كنيم، بايد اينها را يادآور شويم و آن را از تريبون‌ها و جرايد منتشر كنيم.وي افزود: با همه اين تذكر‌هايي كه داده مي‌شود باز هم متاسفانه مي‌بينيم كه يك عده‌ در عمل توجه ندارند و غفلت دارند. ما اگر مي‌گوييم كه فتح خرمشهر را به ياد بياوريد، براي اين است كه دقت كنيم در جريان فتح خرمشهر و بعد از فتح خرمشهر، چه جوانهاي پاكي به شهادت رسيدند و چه خون‌هايي ريخته شد تا بالاخره خرمشهر فتح شد و دماغ صدام در درجه اول و حاميان صدام در درجه دوم به خاك كشيده شد. دشمنان نااميد و مومنان به اين انقلاب اميدوار شدند و امام آنچنان خوشحال شدند كه با اطمينان فرمودند:"خرمشهر را خدا آزاد كرد."فرزانه ادامه داد: آن وقت امروز خواهري كه با بي‌حجابي و بدحجابي خود در فضاي پاك، مطهر و معطر جمهوري اسلامي نفس مي‌كشد و به بركت خون شهداء از اين امنيت استفاده مي‌كند، خانواده‌هاي شهداء را مورد تمسخر قرار مي‌دهد که اين كار بسيار زشتي است.وي خطاب به زناني كه حجاب خود را رعايت نمي‌كنند، گفت: اگر شما واقعا معتقد هستيد كه خدايي هست، پيغمبري هست، فردايي و حسابي و كتابي هست، عملتان بايد غير از اين چيزي باشد كه هست و اگر خداي نكرده عقيده نداريد، انسان كه هستيد؛ شما خيلي‌هايتان تحصيلكرده هستيد و در جامعه‌اي زندگي مي‌كنيد كه افرادي عزيزترين كسانشان را براي اين ارزش‌ها از دست داده‌اند.امام جمعه موقت مشهد تاکيد کرد: اين، بي‌وجداني و بي‌انصافي است كه با لحن و عملكردتان، دل اينها را بيشتر ريش كنيد و خداي ناكرده به خانواده شهداء توهين بكنيد. حالا فرض که عقيده هم نداريد، بالاخره در اين جامعه زندگي مي‌كنيد و بايد به خون شهداء ( البته خانواده بسیاری از این شهدا یا در زندان هستند و یا از مخالفان سرسخت حکومت آخوندی ولی این آخوندها چه کنند اینها سالهاست از قبل مردگان زندگی ميکنند)) احترام بگذاريد و ظاهر را حفظ كنيد و منظور از يادآوري كردن، اين است تا ارزشها فراموش نشود

قرائتی: خانمی که آرایش‌ کرده در جامعه حضور می‌یابد، به مغز جوانان ظلم می‌کند

این آخوند دلقک و مترسک جوک گوی قرائتی که یکی از آخوندهای مفت خور و غارتگر صاحب ثروت کلن باد آورده شده است .اکنون بطور شفاف فرافکنی آشکار کرده است . زیرا که تفکر متهجن آخوند های حکومتی پیرو ولی وقیح نا مشروع وشکم و زیر شکمی شان را به جوانان نسبت داده است . آنهم بدون آنکه بگوید که اگر چنانچه حاکمان دین فروش خیلی نگران دین و منحرف شدن جوانان بدلیل عدم حجاب هستند . برای چه این نگرانی پیرامون زنان تن فروش خیابانی و یا دختران فراری و یا زنان ودخترانی که برای فروش یا تن فروشی به شیخ نشینان صادر می شوند سکوت نموده اند . در صورتی ریشه فقر و بیکاری و تبعیض و شکاف عمیق طبقاتی با سرکوب و استبداد نهادینه شده می باشد

فارس : رئیس ستاد اقامه نماز گفت: ما با هیچ‌کس صیغه نخوانده‌ایم که تا آخر عمر با او باشیم، هر مسئول مملکتی از مرز توحید، مرز وحی و مرز رهبری الهی کنار رفت، مرخص است.حجت‌الاسلام محسن قرائتی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا که در تالار مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: آزادی و تمدن معنا دارد و بی‌حجابی آزادی نیست و خانمی که آرایش‌ کرده در جامعه حضور می‌یابد باید بداند که این حضور به معنای آزادی نیست بلکه ظلم به مغز جوانان است.وی در ادامه با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج به دلیل ادامه تحصیل عنوان کرد: ازدواج عقب بیافتد یک حادثه و فاجعه است، ازدواج یک ضرورت است، تحصیل و اخذ مدرک لیسانس یک ارزش است ولی ضرورت نیست در حالی که همسر یک ضرورت است.رئیس ستاد اقامه نماز کشور اعلام کرد: بنابراین شما دانشجویان اگر زمینه ازدواج فراهم شد، گرفتن مدرک لیسانس را بت قرار ندهید چراکه بعدها چوب آن را خواهید خورد.وی خاطرنشان کرد: در خصوص هم کفو بودن نیز این کفو را لهجه و مدرک معنا نکنید بلکه باید افکار به هم نزدیک باشد.قرائتی در ادامه با اشاره به دقت در جلوگیری از اتلاف عمر توضیح داد: ابر، باد و مه و خورشید و هستی همه برای ماست پس نبایدهیچ‌کس صیغه نخوانده‌ایم که تا آخر عمر با او باشیم، هر مسئول مملکتی که از مرز توحید، مرز وحی و رهبری الهی کنار رفت، مرخص است،‌ هرکس می‌خواهد باشد ما مخلص افرادی هستیم که تا مرز هستند.

سردار جواني در گفت‌وگو با فارس:دستگيري جاسوسان امريكايي نشاندهنده پويايي دستگاه اطلاعاتي كشور است.خبرگزاري فارس: رييس اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به تأييد مصلحي بر مسئوليت وزارت اطلاعات، گفت: اين وزارتخانه علي‌رغم تصور غلط برخي افراد مغرض، با دستگيري و شناسايي جاسوسان سيا ثابت كرد مي‌تواند با تأمين منويات رهبر انقلاب، سيستم اطلاعاتي ـ امنيتي شايسته‌اي ايران اسلامي باشد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003060036

این پاسدار تئوری پرداز پاسداران کودتا گر همچون سایر مسئولان و قلم زنان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی ایران دست به شگرد تصویر مار کشیدن و مار نشان دادن زده است . زیرا بدون آنکه بگوید که چگونه است که از 32 سال پیش که سفارت آمریکا در تهران اشغال شد. سپس خمینی شیاد گفت که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و هر چه فریاد درید بر سر آمریکا بکشید. اما در همه سطوح حتی رده های بالای رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع یک ریز جاسوس آمریکا تولید شده است . در صورتی که بر خلاف ظاهر در پشت پرده سیاست زد و بند با آمریکا دنبال شده است؟!

حجت‌الاسلام تقوي:گروه‌هاي منحرف هميشه‌ از مقدسات به نفع اهداف پليد خود استفاده مي‌كنند.خبرگزاري فارس: رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور‌ به سوءاستفاده از قرآن توسط گروه قاسطين اشاره كرد و گفت: گروه‌هاي منحرف هميشه سعي مي‌كنند از مقدسات به نفع اهداف پليد خود استفاده كنند‌ تا در جبهه حق اختلاف ايجاد كنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003066066


این آخوند پالان ساییده آنگونه نعله وارونه زده و ادعا کرده است که گویا در 32 سال گذشته رهبر و سایر مسئولان رژیم فاشیستی مذهب تروریستی کودتایی با ابزاری کردن دین از مقدسات مذهبی درر استای اهدف پلیدشان سوء استفااده نکرده اند که اکنون جریان انحرافی درون دولت را متهم به این عمل کرده است؟!

انتقاد كوچك زاده از ايرانيگري احمدزاده رئيس جديد ميراث فرهنگي.خبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي نوشت: فرمايشات آقاي احمدزاده(رييس سازمان ميراث) اگر حاكي از انحراف نباشد قطعا بيانگر كم بهره بودن از شعور سياسي است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003067145

نوکران بادمجان و بله قربان گویان ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر در بازار مکاره چون فاقد اراده و استقلال می باشند . بنابراین چون مأمور معذور می باشند پس برای شان فرقی نمی کند که با جل و پالان عوض کردن ارباب هم عوض کنند و به ارباب گذشته شان لنگ و لگد بزنند. مثل همین کاری که بقول علی مطهری پاسدار کوچک اف با تیغ کشی علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد و یارانش انجام داده است .

بازداشت سه ایرانی در اسپانیا به جرم قاچاق هلیکوپتر

عوامل یا مأموران اعزامی وزارت بد نانم اطلاعات یا پاسداران کودتا کجا در سراسر دنیا حضور دارند که از در گیر کار جاسوسی و طرح اقدامات تروریستی و انتقال محموله های قاچاق مواد مخدر و خرید و قاچاق غیر قانونی انواع سلاح و تسلیحات جنگی و یا امکانات و تکنیک های مربوط به اهداف پروژه ی هسته ای فعال می باشند.

پليس اسپانيا روز پنجشنبه مدعی شد که از صدور غيرقانونی ۹ فروند هليکوپتر بل-۱۱۲ به ايران جلوگيری کرده و هشت نفر از جمله سه ايرانی را در اين رابطه بازداشت کرده است. به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری فرانسه، هليکوپترهای بل-۱۱۲ در حمل و نقل نيروها و تجهيزات نظامی مورد استفاده قرار می‌گيرد. مقامات اسپانيايی گفته‌اند که در عمليات پليس اين کشور پنج تاجر اسپانيايی که مظنون به تلاش برای فروش اين هليکوپترهای نظامی آمريکايی به ايران هستند، و سه ايرانی که متهم به مذاکره برای خريد غيرقانونی وسايل نظامی هستند، دستگير شدند. پليس اسپانيا در بيانيه‌ای افزود که اين عمليات در شهرهای مادريد و بارسلون صورت گرفته است و پنج نفر در مادريد و سه نفر ديگر در بارسلون دستگير شده‌اند.