گزیده خبرهای 26 اردیبهشت - 90

خالد‌البطش در گفت‌وگو با فارس:راه‌حل تشكيل دو دولت تنها به نفع رژيم صهيونيستي است.خبرگزاري فارس: يكي از رهبران برجسته جنبش جهاد اسلامي ضمن مخالفت با طرح تشكيل كشور مستقل فلسطين در مرزهاي سال 1967 بر گزينه "جهاد و مقاومت " براي آزادي اراضي اشغالي تاكيد كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002250176

مشخص است که در گیری های اخیر که میان مرز های سوریه و لبنان و نوار غزه از سوی فلسطینیان و اسراییل به وجود آمده است. می توان حدس زد یا اینکه سئوال کرد که اینگونه درگیری های خونبار و جنایت آمیزبه نفع کدام کشور غیر عرب منطقه است یا اینکه دست کدامین کشور غیر عرب در کار می باشد و خواهان چنین در گیری هاوبرپایی جنگی دیگر در منطقه می باشد؟. به خصوص اینکه دو اتفاق مهم در این بر خورد مرگ بار جنایت آمیز اخیر تأثیر گذار بوده است . زیرا که از یک سو سوریه در گیر اعتراضات ضد حکومتی و بشار اسد رئیس جمهورش می باشد که بر اساس تجربه ی حاکمان تهران اکنون نیز بشار اسد نیاز به صدور بحران به برون مرز و منحرف کردن اذهان عمومی دارد . از طرف دیگر پس از توافقنامه ی میان حماس و فتح که آشتی ملی میان فلسطینیان نامیده شده است . به ویژه اینکه موضع پیگیری تشکیل کشور مستقل فلسطین از طریق سازمان ملل در این توافقنامه مطرح شده است . بنابراین هر دو واقعه ی اعتراضات مردم سوریه علیه ی بشار اسد و آشتی ملی فلسطین و طرح کشور مستقل فلسطین در طرح آشتی ملی فلسطینیان نمی تواند مورد خوشآیند حاکمان تهران باشد . لذا به نفوذی که حاکمان تهران به خصوص پاسداران در دمشق و حزب الله لبنان در جنوب لبنان و حماس در نوار غزه دارتد و سابقه ی مخالفت و دشمنی های گذشته حاکمان تهران با روند مذاکرات صلح خاور میانه وجود دارد . همچنینن رابطه ی نزدیک یا سر نوشت مشترکی که حاکمان تهران با رئیس جمهورسوریه دارند . به خصوص اوضاع بحرانی و شکاف اختلافاتی که در رأس رژیم ضد بشری وجود دارد . مهمتر اینکه با تز صلح ستیزانه ای که دست راستی های اسراییل با توسعه خانه سازی در سر زمین های اشغالی ایفا کرده اند. شرایط مناسبی برای حاکمان تهران به وجود آورده است تا با دشمنی با اتحاد فلسطینان و تلاش برای تشکیل کشور مستقل فلسطین و تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای که می کنند. پس با به بازی گرفتن زیر چتر گفتگو کردن با امثا ل مهره هایی همچون خالد البطاش با گروگان گرفتن ملت فلسطین از اینان بعنوان قربانیان گلوله دم گوشت برای برپایی جنگی دیگر میان لبنان و حماس و اسراییل و شاید جنگ میان سوریه با اسراییل استفاده کنند ودر این مورد در بستری تز د برون خانه به جای درون خانه جنگیدن دست بهر گونه جنایت و خیانت و توطئه گری می زنند..

مصلحي در حاشيه جلسه هيئت دولت:دليل حمايت برخي كشورها از منافقين تروريست‌بودن خود آنهاست.خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات، تلاش برخي كشورها براي خارج‌كردن نام منافقين از ليست سازمان‌ها و گروهك‌هاي تروريستي را ناشي از تروريست بودن خود آنها دانست.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002260002

اکنون بیشتر نمایان شده است که چرا ولی وقیح نا مشروع با مرتکب شدن اقدام قانون شکنانه یا حکم حکومتی زیرآب قانون را زد . چونکه با مالیده کردن حق قانونی رئیس جمهور برای عزل آخوند ابله یا سوپر احمق طوطی صفت و دست آموز ولی وقیح حیدر مصلحی وزیر ها بد نام اطلاعات را ابقای نمود . زیرا که این طوطی دست آموز صفر کیلومتر مصرف اینگونه هذیان ووارونه گویی کردن در شرایط خاص دارد. زیرا که باید از موضع خود زنی کردن دست به شیرینکاری طوطی صفتانه بزند یا بسبک حوزوی هنرمندانه نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن اجرا کند . زیرا در شرایطی که هر روز کار نامه ی ننگین نقض محکومیت حقوق بشر رژیم ضد بشری سنگین تر می شود . همینطور در زمانی که هر روز سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع و مداخله ای گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران فاش وشاف ترمی شود تا جاییکه از سوی تظاهرات کنندگان سوری و عراقی آشکارا شعار علیه ی حاکمان تهران و سیاست مداخله گری شان در این دو کشور فریاد زده می شود که در این کشور ها مداخله گری فضولانه نکنند . به خصوص در روند جنگ قدرت و ثروت وحذف رقیب که منتهی به حصر خانگی رهبران رقیب مغلوب شده است . به ویژه اینکه ادامه ی جنگ قدرت به ملت رهبر لوطی جماران و عنترش پاسدار گماشته احمدی نژاد بسط داده شده و سخت بالا گرفته است . همینطور در ا شرایطی که دانشجویان در دانشگاه تهران فریاد مرگ بر دیکتاتور یا ولی قیح و خامنه ای سر داده اند . ولی برای منحرف کردن اذهان عمومی از این بحران ها آخوند حیدر مصلحی طوطی ولی وقیح وارد صحنه شده است تا اتهامات پاسداران کودتاگر و وزارت بد نام اطلاعات علیه ی مجاهدین اشرف را تکرار و رله کند . به امید آنکه سرپوش پیگیری پرونده ی جنایت علیه ی مشترک خامنه ای – مالکی در توطئه ی مشترک تهاجم جنگی به مجاهدین اشرف از سوی مجامع بین المللی دست و پاشود . البته اینگونه فرافکنی کردن این آخوند پلید طوطی صفت ضمن وحشت از خارج شدن نام مجاهدین از توی لیست سیاه می باشد. از سوی دیگر بیانگر آن سوی سیاست خیانت آمیز مماشات گری زد و بند غرب و به خصوص توی لیست گروه و سازمان های تروریستی سازمان قربانی مجاهدین از سوی وزارت امور خارجه ی آمریکا می باشد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام حيدر مصلحي در حاشيه جلسه روز يكشنبه هيئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تلاش برخي كشورها براي خروج نام گروهك منافقين از ليست سازمان‌ها و گروهك‌هاي تروريستي گفت: اينكه برخي كشورها اين كار را انجام مي‌دهند، به دليل آنست كه خودشان تروريست هستند و در همين كشور، نخست‌ وزير و رئيس ‌جمهور ما را هم ترور كردند.وزير اطلاعات در خصوص وضعيت منافقين مستقر در اردوگاه اشرف نيز اظهار داشت: هم‌اكنون فضايي براي اين منافقين ايجاد كرده اند كه اجازه گرفتن اطلاعات و اخبار را ندارند و تنها از يك شبكه خبري خودشان به آنها اطلاع‌رساني مي‌شود.وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران آمادگي دارد تا آنها به ايران بيايند و بر اساس ضوابط به آغوش كشور بازگردند، تصريح كرد كه با اين افراد طبق قوانين دستگاه قضايي برخورد مي‌شود و مشكلي براي پذيرش آنها وجود ندارد.وزير اطلاعات در پايان گفت‌وگوي خود با خبرنگاران از خبرهاي خوب در زمينه‌ عمليات‌هاي صورت گرفته براي ارتقاي امنيت در كشور خبر داد.

عضو برجسته جريان‌ صدر در گفت‌وگو با فارس:موافقت با تمديد حضور نيروهاي آمريكايي "خيانت به‌ عراق و اسلام " است.خبرگزاري فارس: يك عضو برجسته‌ جريان صدر موافقت با تمديد زمان حضور نظاميان آمريكايي در خاك عراق توسط برخي از چهره‌هاي سياسي را خيانت به‌ كشور و اسلام خواند و بر ضرورت مقابله‌ همه‌‌جانبه‌ با آمريكا تاكيد كرد.

"http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002241722

عبدالرضا الفياض " عضو برجسته‌ جريان صدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در بغداد ، موافقت با تمديد زمان حضور نيروهاي آمريكايي توسط برخي مسئولان عراقي را خيانت به‌ كشور و دين برشمرد و گفت: اگر مسئولان عراقي به‌ تمديد حضور نيروهاي آمريكايي تن دهند ، به‌ كشور و دين خيانت كرده‌اند..وي افزود: جريان صدر همچون اكثريت مردم عراق با تمام قدرت ، مخالف تمديد حضور نيروهاي آمريكايي در خاك عراق است و در اين راستا نيز از همه‌ راهكارهاي خود براي جلوگيري از عدم تمديد اشغالگري آمريكا استفاده‌ خواهد كرد

چگونه است که از آمریکا کمک خواستن برای اشغال نظامی عراق و سقوط صدام حسین و بر دار کشیدنش در روز عید قربان که در حقیقت قربانی کردنش بود . خیانت به مردم و کشور عراق و اسلام نبمی باشد؟ همچنین اگر اشغال گرایی خیانت به عراق و اسلامی می باشد نمی بایست که میان آمریکا و حاکمان تهران و سپاه قدس و نیروهای نظامی آمریکا اختلاف و تبعیض قائل شد؟

احمدي‌نژاد در گفت‌وگوي ويژه خبري- 5 و پاياني بهترين مردم و بهترين رهبري را داريم؛ هيچ احدي از دولت حق دخالت در انتخابات ندارد.خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور گفت: اين ملت و نظام بزرگ است و همه چيز از نوع بهترينش در ايران است چرا كه بهترين ملت، بهترين تاريخ، بهترين فرهنگ، بهترين اعتقادات و بهترين رهبري را داريم و همه خوبان در اين كشور جمعند. بنابراين بايد كشور را ساخته و به جلو ببريم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002260006

پاسدار گماشته احمدی نژاد باز هم تصور می کند که سیاست تملق گوئی های مشمئز کننده از رهبر لوطی جماران نا مشروع که مکمل خالی بندی ها و هذیان و وارونه گویی ها یش خریدار دارد و با اینگونه خای بندی کردن می تواند آب رفته را بر توی جوی باز گرداند و قادر است که در خدمت و حضور لوطی جماران مثل گذشته دست به اجرای نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن بزند . در صورتیکه بطور همزمان که وی ستایش گری از بهترین رهبر منفور و نامشروع کرده است در فضای امنیتی و پلیس دانشگاه ها دانشجویان دانشگاه تهران فریاد مرگ بر دیکتاتور سر دادند که خط بطان کشیدن بر روی اینگونه ادعای پوشالی ووارونه می باشد که بازیگر با اینگونه نمایش مضحک دست به بازی کردن چیز بد بد بو با چوب زده است و بوی گند آزار دهنده اش را بیشتر در آورده است.