گزیده خبرهای 29 اردیبهشت 90

در سه انفجار امروز شهر کرکوک کردستان عراق حداقل 27 نفر کشته و بیش از 100 نفر زخمی شدند -

بدون شک این اقدام جناتارانه که نمود انکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت است ادامه ی توطئه ی مشترک خامنه ای – مالکی در تهاجم جنگی به مجاهدین اشرف است که مصداق عینی جنایت علیه ی بشریت بود . همچنین موازی و مکمل تلاش در گیری سوریه از طریق نوار مرزی اش با اسراییل است که پناهندگان فلسطینی قربانی توطئه ی مشترک بشار اسد و سپاه قدس شدند . زیرا که هدف منحرف کردن اذهان عمومی سوریه و صدور بحران قیام های ضد بشار اسد به برون مرز بود. البته الگو برداری شده از سیاست جنگ افروزانه و بحران آفرین صدور تروریسم و بحران و ارتجاع حاکمان تهران به برون مرز است که از سوی پاسداران دنبال می شود . همچنین مترادف سیاست برون از خانه به جای درون خانه چنگیدن پاسداران است . مهمتر اینکه چپ و راست مطبوعات و ابسته به کودتا گران پاسدار و ولی وقیح خبر پخش و باز تاب داده می شود که اسراییل در کردستان عراق حضور دارند چون پایگاه هوایی برای طرح تهاجم به تأسیسات هسته ی ایران دارند. بعلاوه القاعده تهدید کرده بود که دست به انتقام کشته شدن بن لادن می زند . از طرف دیگر مطبوعات رژیم ضد بشری خبری بازتاب دادند که قرار است میان حکومت خود مختار کردستان عراق با آمریکا پیمان نظامی منعقد شود تا اینکه نظامیان آمریکایی بیشتر در عراق بمانند . لذا این جنایت در کردستان عراق می بایست اقدام مشترک سپاه قدس و القاعده و موافقت نوری مالکی طراحی و اجرا شده باشد تا که نوری مالکی دست نشانده به زعم خودش بتواند ازز یر فشاد بر کناری پس از شکست قول 109روزه تر میم کابینه رهایی یابد.

تجاوز جنسی عضو ارشد کمیته رهبری کومله

http://www.fardanews.com/fa/news/148140

اینگونه سناریو سازی کردن ها که در دستگاه بد نام وزارت اطلاعات بی سابقه نمی باشد . بنابراین این چنین گزارش تهیه و تنظیم ودر این شرایط بازتاب دادن نمی تواند بی ربط که گزارش خبر 3 انفجار تروریستی جنایت آمیز در کردستان عراق باشد . زیرا که اعضای کومله در سلمانیه ی عراق حضور دارند و تا کنون رژیم ضد بشری چند توطئه ی علیه شان طراحی و دنبال کرده است.

بهرام رضایی چهره شناخته شده و تروریستی اين گروهك كسي است که بارها رزمندگان اسلام را به صورت بيرحمانه‌اي به شهادت رسانده است. بارها به زنان زیادی تعرض کرده و علی رغم اینکه این زنان متاهل بوده‌اند در مقابل دستان بسته همسرانشان، وحشیانه به آنان تجاوز کرده است. حتی سال قبل به زنی در مقابل چشمان کودک 5 ساله اش تعرض کرد.

"بازجویی چند ساعته از بقایی و مشایی برای دومین بار"

داستان بود ونبود است . زیرا که پاسداران کودتا گر حاکم با ولی وقیح دین فروش رمال و دجال وجن ساز وجن گیر دست بهر گونه تلاش مذبوحانه برای بقای رژیم ضد بشری نا مشروع و به آخر خط رسیده می کنند . زیرا که آنگونه در بن بست و بحران فرو رفته اند که نیاز دارند برای عبور از چنین وضعیتی دست به بازجویی معاون رئیس جمهوز مدعی اصول گرا و ولایت مدار و مشاور نزدیکش بزنند . حال چنین رژیم درنده و و حشت زده که چنین با عوامل بالای دولتی بر خورد می کند . مشخص است که در سیاه چال ها با منتقدان و مخالفان چه می کند؟ و چرا پس از توطئه و جنایت مشترک علیه ی بشریت در اشرف اکنون در کردستان عراق مرتکب جنایت بر تر علیه ی بشریت شده است؟

ندای سبز آزادی - یک منبع موثق در گفتگو با ندای سبز آزادی از احضار و بازجویی چند ساعته اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی برای دومین بار پیاپی طی چند روز گذشته خبر داد.به گزارش ندای سبز آزادی ،این منبع که به دلایل امنیتی خواستار فاش نشدن نامش است گفت: " ظاهرن اتهامات این دو همانی است که در طول سالهای گذشته متوجه آنها بوده است. موضوع اصلی بازجویی ها اتهامات مالی و امنیتی این دو نفر هست ."در عین حال این منبع موثق افزود: " خبر بازجویی دوباره مشایی و بقایی را با چند نفر از نمایندگان اصولگرای مجلس در میان گذاشته ام هیچ کدامشان بازداشت را عنوان نمی کنند، حرف از بازجویی مجدد می زنند و تاکید دارند که سی دی ظهور بهانه هست و بازداشت کیا پاشا مسئول ارشد نهاد ریاست جمهوری دلایل دیگری دارد و اتهامشان تلاش برای تضعیف ولایت فقیه عنوان شده است."این در حالی است که روز گذشته سایت الف نزدیک به احمد توکلی از نمایندگان منتقد دولت از دستگیری کیاپاشا به جرم دست داشتن در انتشار سی دی ظهور نزدیک است خبر داده بود.این سایت در خبر خود در این باره نوشته است: " بر اساس اخبار كسب شده از برخي منابع، شب گذشته "كیاپاشا " مسئول ارشد نهاد رياست‌جمهوري در ارتباط با توليد سي‌دي مستند انحرافي "ظهور بسيار نزديك است " بازداشت شد.به نوشته الف پاشا از دوستان ۲۰ ساله رئيس دفتر رئيس جمهور است كه در زمان تصدي مسئوليت سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و سازمان ايرانگردي و جهانگردي توسط اسفنديار رحيم مشايي مشاور رسمي وي بود.پیش از این مشائی طی حکمی کیاپاشا را به عنوان سرپرست هسته گزينش نهاد ریاست جمهوری منصوب کرده بود.با این همه برخی از خبرنگاران پارلمانی خبر داده اند که عوامل امنیتی که بازداشت ها را بر عهده دارد تاکید بسیار دارد تا این بازداشت ها با ادبیاتی مانند "جادوگروی " و هم چنین "حجتیه " در بین افکار عمومی مطرح شود نه موضوع " تلاش برای تضعیف ولایت فقیه

بازداشت مادر دو برادر اعدام شده و چند نفر ديگر در مراسم خاکسپاری

آیا رژیم جنایتکار نا متعارف قرون وسطایی که دست به اینگونه جنایت آشکار علیه ی بشریت در داخل ایران می زند و به آسانی احکام اعدام صادر می کند که از تهران و کردستان و بلوچستان و... تا اصفهان را در بر می گیرد . هنوز جای شک باقی ماند که در برون مرز به خصوص در اشرف و کردستان عراق چگونه مرتکب جنایت می شود که از طریق عوامل نفوذی اش و سپاه قدس با همکاری القاعده دنبال می شود؟

مادر محمد و عبدالله٬ فيلمبردار مراسم و چند نفر ديگر دستگير شدند.کميته بين المللي عليه اعدام : مراسم تدفين محمد و عبدالله فتحی، یک همايش بزرگ عليه اعدامبه گزارش خبرنگار کميته بين المللي عليه اعدام از شاهين شهر، امروز جمعیت زیادی با تشييع پیکر دو برادر عبداله و محمد فتحی که ديروز در زندان مرکزي اصفهان اعدام شدند، اعتراض و نفرت خود عليه اعدام این دو برادر را به نمایش گذاشتند.طبق اين گزارش صدها اتومبیل با عکسهايي از اعدام شدگان و چندين اتوبوس٬ مردمي را که براي اين مراسم آمده بودند٬ به گورستان ميبردند. در مسير راه٬ مردم بيشتري به اين حرکت پيوستند. پاساژ ملت شاهين شهر کاملا تعطيل بود. مهوش علاسوندی مادر محمد و عبداله در مسير راه بارها حرف ميزد و به مردمی که در حيابانهاي مختلف توجه اشان به اين کاروان بزرگ جلب ميشد٬ ميگفت اين مراسم تشييع جنازه دو اعدامي است.اينها در تصادف کشته نشده اند٬ بلکه اينها را ديروز در زندان اصفهان اعدام کرده اند. دو ماشين حامل عبداله و محمد با عکسهای بزرگی که روی آنها نصب شده بود، در جلوی صف حرکت ميکرد. در محل دفن و بر سر مزار اين دو٬ به رسم بختياريها ۱۰۰ تير هوايي شليک شد. مامورين حکومت اسلامي جرات نزديک شدن به مردم را نداشتند و از دور نيروی انتظامی نظاره گر مراسم و نظاره گر خشم و نفرت مردم بود. يکي از کساني که در مراسم شليک تير هوايي شرکت داشت٬ از سوي نيروي انتظامي دستگير شد و سپس فيلمبردار مراسم هم دستگير شد.صف مشایعت کنندگان چنان طولاني بود که دو گروه ساز و دهل يکي در اول صف و ديگري وسط صف حرکت ميکرد و ساز و دهل ميزدند و همچنين يک گروه سنج و دمام در پايان اين صف حرکت ميکردند. وقتي صف از خيابان عطار و اتوباني که کاملا بسته شده بود٬ به چهارراه رسيد٬ مهوش علاسوندی سه دقيقه سخنراني کرد. او گفت: لباس سياه نپوشيدم و از همه ميخواهم که لباس سیاه نپوشند، گريه نميکنم و گريه نکنيد. فرزندان من ديروز اعدام شدند و من به آنها گفتم با چشمان باز بميريد.مردم زيادي آرام آرام اشک ميريختند و روحيه مادر اين دو جوان را تحسين ميکردند. در مسير راه بنرهاي بزرگي با عکسهاي اين دو جوان در خيابانها نيز نصب شده بود. بعد از دفن پيکرهاي اين دو جوان همه مردم به يک مسجد در نزديک منزل خانواده فتحي رفته و در آنجا شعر و سرود خواندند.مردم ميگفتند امشب بر سر مزار اين دو جوان رفته و شمع روشن خواهند کرد. در حضور جمعيت زيادي که آنجا بودند. مادر محمد و عبدالله بعد از مراسم احضار شده است. گفته اند برای چند سوال و جواب احضار شده است. تا این لحظه عصر چهارشنبه خبری از دستگیر شدگان نیست. کمیته بین المللی علیه اعدام بار دیگر جمهوری اسلامی را شدیدا محکوم میکند و به مردمی که در این مراسم شرکت کردند درود میفرستد و خواهان اعتراض برای آزادی مهوش علاسوند و سایر دستگیر شدگان است.

مديركل راهداري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور:روزانه 20 ميليارد تومان هزينه تصادفات كشور است.خبرگزاري فارس: مديركل راهداري و ايمني راه‌هاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور گفت: روزانه 20 ميليارد تومان هزينه ناشي از تصادفات رانندگي در كشور است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002281092

به جز تلافات جانی اما برای اثبات رقم بهدر رفته در جاده های مرگ آفرین کشور که مقام بی رقیب اول جهانی مرگ و میر سالیانه دارد . اگر چنانچه مبلغ 20 میلیارد تومان ضرب در 365 روز سال شود . رقم 7 میلیارد دلار می شود که به جای هزینه کردن ترمیم واحداث جاده های جدید بهدر می رود که بقول ولی وقیح ثابت شود پیام نو روزی نوآوری و شکوفایی و جهاد اقتصدی چگونه به پیش برده می شود؟

دادستان تهران در جمع خبرنگاران /1مدعي العموم به بررسي مفاسد اقتصادي جريان انحرافي مي‌پردازد.خبرگزاري فارس: دادستان تهران گفت: درباره بررسي مفاسد اقتصادي جريان انحرافي مدعي‌العموم ورود پيدا كرده اما از آنجايي كه بيم آن مي‌رود برخي سرنخ‌هاي موجود افشا شود از شما مي‌خواهم اجازه دهيد بعداً درباره اين موضوع اطلاع‌رساني شود. اما بدانيد دادستاني در اين حوزه ورود پيدا كرده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002280843

آیا در رژیمی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و رانت که 32 سال است همین وضعیت در همه سطوح و همه ی دولت ها ادامه داشته است . چگونه است که دادستان آلت دست جانشین مرتضوی جانی و قاتل شده همه مفسدان اقتصادی را بی خیال شده است و می خواند ه پرونده ی فساد اقتصادی انحرافی را دنبال کند در صورتیکه رئیس شان ادعای مبارزه با مفسدان اقتصادی داشته است؟!.

انتقاد جوانفکر از نمایندگان مجلس

http://www.fararu.com/vdcd9n05.yt05k6a22y.html

چگونه است که تصاویر صحنه های درگیری نمایندگان پار لمان کویت بازتاب داده می شود . ولی نه صحنه تصویری ونه خبر نوشتاری دست به یقه شدن و بر خورد فیزیکی میان یک عضو بازار مکاره با معاون یک وزارتخانه سانسور می شود؟ از سوی دیگر لابد پس از این انتقاد اعضای بازار مکاره همچون سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری تهدید به افشاگری علیه ی جریان انحرافی خوا هند نمود؟

گزارش‌هاي مختلفي در دست است كه نشان مي‌دهد در صحن مجلس، بعضاً برخوردهاي مناسب و قابل قبولي با معاونان پارلماني وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي اجرايي صورت نمي‌گيرد. برخوردهاي تند همراه با سر و صداي بلند و توهين و تحقير نسبت به مسئولان پارلماني دستگاه‌هاي اجرايي، هيچ نسبتي با شئون نمايندگي و جايگاه مجلس شوراي اسلامي به عنوان خانه ملت ندارد. مواجهه فيزيكي يكي از نمايندگان مجلس با معاون يك وزارتخانه در هفته گذشته كه پس از برخورد تند لفظي اين نماينده محترم با وي صورت گرفت، علاوه بر آن‌كه به موقعيت مجلس آسيب مي‌زند، انگيزه و رغبت مسئولان اجرايي را براي حضور در مجلس و همكاري مشترك از بين مي‌برد و همدلي و صميميت ميان آنان را كه لازمه پيشبرد امور است كمرنگ مي‌سازد.

تجمع كارگران نساجي مازندران براي چندمين بار

دستآورد وعده ی حکومت آینده از آن مستضعفان و پا بر هنگان است که خمینی شیاد داد . همینطور شیادانه گفت که بر دستان کوخ نشینان بوسه می زند . اما اکنون پس از 32 سال سهم قدرت از حکومت و بوسه بر دستان کارگران محروم زدن تحصن و اعتراضات کردن ها زنجیره ای کار گران شده است که مرتبط با اخراج و تعویق دستمزد نا چیزشان می باشد.

ايلنا: كارگران نساجي مازندران پيش از ظهر دیروز به دليل عدم دريافت حقوق چندين ماهه خود درمقابل فرمانداري قائمشهر تجمع نمودند.به گزارش ايلنا،كارگران كه مسير محل كارخانه تا فرمانداري را پياده طي نمودند در اعتراضي آرام با در ددست داشتن پلاكاردو پارچه خواستار مطالبات حقوق معوقه خود شدند.چند تن از كارگران كه نخواستند نامشان فاش شود در گفتگويي با خبرنگار ايلنا گفتند :هيچ مقام ومسئولي تاكنون جواب قانع كننده اي به ما نداده است وما قرباني سياسي بازي ورفع تكليف كساني قرار گرفته ايم كه با وعده ما را سرگردان نموده اند.نساجي مازندران يكي از كارخانه‌هاي بزرگ نساجي در كشور به شمار مي‌رود به دلايل سوء مديريت و عدم عوامل اقتصادي در طي 20 سال گذشته دچار بحران شده است.براساس مصوبه سفر نخست هيئت دولت به استان مازندران مقرر شد اين واحدهاي نساجي بازسازي و احيا شوند.اين تجمع اعتراض آميز امروز در حالي صورت گرفت كه كارگران طي يك ماه گذشته دو بار درمقابل دفتر اكبري نماينده مردم قائمشهر ،سوادكوه ،جويبار وكياكلا تجمع نموده بودند وامام جمعه قائمشهر نيز در خطبه نماز جمعه اين هفته اين شهر در تذكراتي جدي خواستار حضور مسئولان وپاسخگويي آنان به كارگران شده بود .اين واحد توليدي يكي از شركت هاي با سابقه نساجي كشور است كه طي سال هاي گذشته با داشتن 7 هزار نيرو و 50 نمايندگي فروش نقش مهمي در صادرات پارچه داشته است.

تجمع دانشجویان جنوب کشور در فرودگاه آبادان

برای چه در راستای سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه و همسایه از جمله عربستان و بحرین دانشجویان بسیجی یا مزدوران اجیر شده به حضور در هر جا و مکان برای ابزار فشار و تهاجم شدن از سایر استان های جنوب کشور به آبادان اعزام شدند تا در دفاع یا اشک تمساح برای ملت بحرین ریختن علیه ی حاکمان عربستان و بحرین بد و بیراه بگویند وجیغ بنفش بکشند؟

تجمع دانشجویان دانشگاههای استان فارس ، هرمزگان، یزد ، خوزستان از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز در اسکله آبادان آغاز گردید مهر: جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: دانشجویان دانشگاههای جنوب کشور در حمایت از انقلاب مردم بحرین از صبح امروز تجمعی را در اسکله مرکزی آبادان آغاز کردند.بهمن شهریاری جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان با اشاره به تجمع امروز دانشجویان 4 استان جنوبی کشور در شهر آبادان گفت: تجمع دانشجویان دانشگاههای استان فارس ، هرمزگان، یزد ، خوزستان از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز در اسکله آبادان آغاز گردید.وی افزود: دانشجویان پس از این تجمع حرکت خود را به سمت فرودگاه آبادان شروع کردند .دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان افزود: همچنین در تجمع دانشجویان در اسکله شهر آبادان شعارهایی در محکومیت اقدامات آل سعود و آل خلیفه سر داده شد و در پایان بیانیه ای به زبانهای فارسی و عربی توسط دانشجویان بسیجی قرائت شد.وی با بیان اینکه دانشجویان همچنین در حرکتی نمادین سوار بر دو لنج به سمت بحرین حرکت کردند تاکید کرد: 400 نفر از دانشجویان دانشگاههای جنوب کشور در قالب 200 دانشجوی پسر و 200 دانشجوی دختر در حرکتی نمادین به بحرین حرکت کردند. که بعد از طی مسافتی به اسکله آبادان بازگشتند.شهریاری تصریح کرد: در عرشه این دو لنج نماد میدان لوءلوء بحرین در وسط این دو لنج قرار گرفته بود و در اطراف این لنج ها نیز پرچم ها و نمادهای بحرین پوشانده شده بود.وی همچنین به دیگر برنامه دیگر دانشجویان اشاره و تاکید کرد: دانشجویان پس از این اقدامات برای برگزاری تجمعی دیگر به سمت فرودگاه شهر آبادان حرکت کردند و قرار است در این مراسم امام جمعه شهر آبادان و نمایندگان دانشجویان استانهای جنوبی کشور سخنرانی کنند.جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: این تجمع ها توسط قرارگاه بیداری اسلامی در استان خوزستان برنامه ریزی و اجرا شد

روانبخش: مشایی همان «باب» است که باید بازداشت شود

این آخوند پالان سائیده چون شاگرد آخوند دزد و تئوری پرداز مرگ و خشونت و دروغ گفتن تمساح یزدی می باشد که تهدید کرده و گفته است اگر دیر بجنبید با ید منتظر شاهد ظهور باب دیگری بود که نوچه اش طوطی وار ادعای استاد و اربابش را رله و تکرار کرده است . در صورتیکه همچون استادش تا کنون جزو جیره بگیران دولتی بوده است . گویا این جیره و مواجب کم یا قطع شده است که استا و شاگرد دچار دگردیسی و چرخشش شده اند

قاسم روانبخش در مصاحبه با یالثارات، مشایی را فرد بسیار خطرناکی همانند محمدعلی باب توصیف کرد. به گزارش یالثارات، قاسم روانبخش با اشاره به هشدار آیتالله مصباح یزدی، در مصاحبهای با این نشریه اظهار داشت: خطر مشایی در حد فرقه محمدعلی باب است. چرا که بحث مطرح شده توسط وی مبنی بر مدیریت مستقیم امام زمان(عج ) است. اما یک نگرانی وجود دارد و آن اینکه در آینده، رئیسجمهور خدمات دولت خدمتگزار را منتسب به شخص مشایی کند. ووی با بیان اینکه مشایی یک فراماسونر است که باید بازداشت شود، گفت: یکی از مبانی فراماسونری اومانیسم انسان گرایی است که در سخنان مشایی موج میزند و متاسفانه در این اواخر بر محتوای سخنرانی رئیسجمهور نیز تاثیر گذاشته است. بنده به نطق آقای احمدینژاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب اشاره میکنم که ایشان در یک نطق کوتاه دهها بار به واژه مبتنی بر انسان اشاره داشته است و اشارات قبلی ایشان به حکومت اسلامی به طور چشمگیری تکرار شده است.

افشاگری فدایی درباره جریان انحرافی

http://www.fararu.com/vdcd9j05.yt0596a22y.html

تمام دم ودنبالچه های نان و ساندیس خوران دولتی اکنون که نزاع و شکاف میان لوطی و عنترش بالا گرفته است بدون توجه به حمایت های جانانه ای که از دولت و رئیس جمهور پوشالی می کردند . اما اکنون بطور ناگهانی در سنگر حمایت از لوطی به یاران عنتر تهاجم می کنند و دست به افشاگری علیه شان می زنند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جریان انحرافی ارتباط با آمریکا و سرویسهای جاسوسی را در برنامه خود دارد گفت: «این جریان برای تصاحب اکثریت مجلس تلاش می‌کند تا پست‌های کلیدی در عرصه اقتصاد را تصرف کند و هر کسی را که مطیع نباشد تغییر دهدبه گزارش خبرگزاری مهر، حسین فدایی در همایش سراسری هیئت رزمندگان شهر مشهد طی سخنان مهمی به بررسی مسائل سیاسی روز و اخیر کشور پرداخت. وی با اشاره به نفاق تاریخی همه جریانهای درونی که در تقابل با اسلام و حاکمیت جبهه حق تلاش می کنند گفت: «ما هم به لحاظ عرف و هم به لحاظ قانون و هم به لحاظ نیاز جامعه امروز، باید اصل تبعیت از ولایت فقیه را همچون دوران امام راحل سرلوحه فعالیتهای خود کنیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر کشور و اقدامات جریان انحرافی گفت: «امروز ما باید هوشیار باشیم چرا که دشمنان ناکام مانده اسلام از فتنه های اخیر، به دنبال راهی جدید جهت نیل و دستیابی به اهداف منافقانه خود هستند و براین اساس باید به گونه ای عمل کنیم تا موجب سوء استفاده دشمنان این نظام نشود وی تصریح کرد: «پیروان اومانیسم و انسانگرایی آینده را از آن انسانیت می دانند، به خدا و به مکتب اسلام و خدا محوری توجهی ندارند و عصر حاضر را عصر حضور می دانند نه ظهور فدایی با اشاره به یکی دیگر از شاخصه های این جریان که بیداری انسانی را جایگزین بیداری اسلامی می دانند و منش اشرافیت و اسلام منهای روحانیت را تبلیغ می کنند، گفت: «این جریان در عمل آرایش سیاسی جامعه را با مشی تضادگرایی تحلیل کرده و دروغ و تهمت را جایز می داند فدایی تاکید کرد: «این گروه در بعد عقیدتی در بطن خود مفاهیم و ارزش های فرقه های شیطان پرستی را ترویج و از ابزار پیشگویی استفاده می کند و با توجه به مرام لیبرالیستی خود در عرصه فرهنگ اختلاط زن و مرد را بدون اشکال دانسته و تسامح و تساهل در عرصه فرهنگی را دامن می زنند دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نشانه دیگر این جریان را عدم قبول وقوع خیزش های اسلامی در منطقه عنوان کرد و گفت: «جریان انحرافی هزینه کردن از بیت المال را جایز و حذف رقبا را به هر دلیل بدون مشکل می‌داندوی خاطرنشان کرد: «نفرات مرتبط با این جریان ارتباط با آمریکا و سرویسهای جاسوسی را در برنامه خود دارند، تلاش برای تصرف پستهای کلیدی در عرصه اقتصاد را دنبال می کنند و هر کسی را که مطیع نباشد تغییر می دهندفدایی ضمن بیان تلاش های این جریان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با استفاده از ظرفیت های عمومی بدون ضابطه و تصرف کرسی های مجلس اظهار داشت: «امام و رهبری در مقابل جریانهای منحرف از ابتدای انقلاب سه محور راهبردی، حفظ آرامش در جامعه، تحمل مشکلات با ظرفیت بالا و تلاش برای جذب حداکثری را اجرا کرده‌اند

تقدیر جانانه مسعود بهنود از یادداشت جوانفکر

با فراموش کردن نقش گذشته حمایتی و کنونی مسعود بهنود کهدر شبکه خبر پراکنی بی بی سی دولت فخیمه از رژیم ضد بشری کودتایی می کند. اما اکنون چون پاسدار قالیباف زاویه با پاسداران گماشته احمدی نژا دارد . بنا براین یاران نزدیکش که از هر سو زیر تیغ سئوال و اتهام می باشند . لذا سایت وی یقه ی بهنود را گرفته که چرا از جوانفکر حمایت یا تقدیر کرده است؟

مسعود بهنود كه پیش از انقلاب در باند امير عباس هويدا قرار داشت، با سران رژيم ارتباط نزدیک داشت و حتی از نقشه هاي ددمنشانه آنان هم با خبر بوده است. به گونه ای که وی در مصاحبه اي عنوان می کند که پیش تر، از جنايت معروف روز هفده شهريور ۵۷ و كشتار رژيم اطلاع داشته استجهان: همکار سلطنت طلب بی‌بی‌سی، در یادداشتی که برای سایت رسمی میرحسین موسوی نوشته، به تقدیر از سرمقاله علی اکبر جوانفکر در روزنامه ایران پرداخته است.مسعود بهنود در یادداشت خود با اشاره به سرمقاله دو روز پیش جوانفکر در روزنامه ایران، نوشته است "با خواندن این مقاله پندآموز ساده ترین کار این است که آدمی رو به سوی آسمان بگوید الهی شکر."بهنود عنوان کرده که "پریروز آقای جوانفکر مدیر روزنامه ایران و خبرگزاری دولت، در سرمقاله آن روزنامه به منقدان دولت پند داده بود که از این همه تهمت ناروا و افتراهای نادرست دست بردارند. او با نقل چند نمونه خبر که با قید “شنیده شده است” و “گفته می شود” در ستون های ویژه برخی روزنامه ها آمده، نشان داده بود که مقصودش کدام نوشته هاست. با خواندن این مقاله پندآموز ساده ترین کار این است که آدمی رو به سوی آسمان بگوید الهی شکر."وی در ادامه آقای جوانفکر را به رفتارهای متناقض متهم کرده و نوشته است: در این پنج ساله همین تیم آقای جوانفکر، که از همه عزل ها تا به حال جان به در برده، چه کردند با آبروی دیگران.همکار تلویزیون بی بی سی در ادامه در ادعایی جالب سخنان آیت الله جنتی درباره جریان فتنه را "نازل و کثیف" دانست. او در عین حال گفته است که اختلاف داخلی درباره جریان انحرافی "نباید دستمایه تحلیل و تفسیر هیچ اصلاح طلبی قرار گیرد."مسعود بهنود كه پیش از انقلاب در باند امير عباس هويدا قرار داشت، با سران رژيم ارتباط نزدیک داشت و حتی از نقشه هاي ددمنشانه آنان هم با خبر بوده است. به گونه ای که وی در مصاحبه اي عنوان می کند که پیش تر، از جنايت معروف روز هفده شهريور ۵۷ و كشتار رژيم اطلاع داشته است.بهنود که امروز درباره دروغ و تهمت در سایت کلمه مطلب نوشته، در سال های اخیر دست به جعل و تحريف خبرهاي زیادی زده است. به عنوان نمونه وی با انتشار عکسی از حاشیه مراسم ۱۴ خرداد ۸۹، مدعی شد که عکس اهدای چفیه رهبر معظم انقلاب به یکی از عزاداران امام راحل،‌ "صحنه یک درگیری لفظی" است! او سپس به تحلیل این ادعای دروغ خود پرداخت.