دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 29ار دیبهشت ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " بركات روز نكبت! "

"اکنون حاکمان تهران و مداحان و جار چیان و پادوهای جارچی و قلم زنانش پیگیر تکرار سیاست تجربیات خونین گذشته جنگ افروزانه 33 و 22 روزه در منطقه هستند زیرا که مترادف جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق است که خمینی شیاد اعتراف کرد جنگ نعمت الهی می باشد "

یادداشت روز نویس اجاره ای و غیر ایرانی دروغ نامه ی کیهان با رها کردن بررسی و تحلیل مسائل داخلی ایران به خصوص با نادیده گرفتن تلاش منحرف کردن اذهان عمومی پیرامون نزاع و شکاف و اختلافی که میان رهبر ولی وقیح نا مشروع با پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور وجود دارد . چونکه اینگونه قلم زنان اجاره ای مجوز قلم زنی در اینگونه موارد را ندارند . بنا براین مدعی قلم بر دست بدون توجه به موضع خمینی شیاد که نسبت به مصر چگونه بود وچه گفته وتأکید کرده بود ؟ یا اینکه بدون بیان و اشاره به این واقعیت که بگوید رابطه ی میان مصر و آمریکا چگونه می باشد . زیرا که آمریکا سالانه مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون دلار کمک بلاعوض به مصر به خصوص به ارتش مصر می کند و ارتش مصر هم اکنون قدرت در مصر را در اختیار خود دارد . به ویژه پس از قیام ضد دیکتاتوری که در مصر علیه ی حسنی مبارک به وقوع پیوست و مبارک از قدرت حذف شده است . البته ساختار حکومت مصر تغییری نکرده است . زیرا که جانشینان مبارک تأکید کرده اند که پای بند قرارداد صلح با اسراییل می باشند . اما حاکمان رژیم ضد بشری ایران که در بحران و بن بست فرو رفته اند وبرای برون رفت خود از بحران و خثی کردن سرایت قیام های ضد دیکتاتوری منطقه به ایران مجبور ند که بیش از گذشته بسوی به سیاست صدور تروریم و بحران و ارتجاع به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه به خصوص کشور های همسایه روی آورند . تا اینکه بتوانند مسیر تز در بیرون از خانه جنگیدن به داخل خانه را هموار سازند . برای همین وزیر ترور و جاسوسی امور خانه ی علی اکبر صالحی عراقی بشدت تلاش مذبوحانه همه جا نبه می کند تابا نزدیک شدن به مصر ایجاد رابطه ی دیپلماتیک با این مشور بر قرار نماید تا که جای پای نفوذ همچون عراق و لبنان در مصر هم برای حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی ایران فراهم شود تا که بتوانند اهداف و اقدامات تروریستی زیر پوشش مخالفت کردن با آمریکا و اسراییل و دشمنی با مذاکرات صلح با اسراییل را با پوش اشک تمساح برای ملت فلسطین ریختن و نماینده ی ملت مصر شدن این چنین به پیش ببرند:

"آنچه در مصر طي ماههاي اخير اتفاق افتاد با امنيت ملي اسرائيل ارتباط پيدا مي كنداين بخشي از اظهارات متفكر مصري- فهمي هويدي- است كه چند روز پيش در اجلاس مبارزه با تروريسم در تهران بيان كرد.. از سوي ديگر حركت آوارگان فلسطيني- ساكن در اردوگاهها- به سمت مرزها در سالروز تأسيس رژيم صهيونيستي- روز نكبت- نشان داد كه اين رژيم با مشكل چندجانبه و فزاينده مواجه است. در خصوص اين موضوع نكاتي به چشم مي خورند:حركت ساكنان اردوگاه هاي فلسطيني در لبنان، سوريه، اردن و مصر به سمت مرزها و عبور از خطوط مرزي با قطع سيم هاي خاردار در طول 63 سال گذشته- از 1948تاكنون- بي سابقه بوده و دولت اسرائيل طي چند دهه گذشته به اين نتيجه رسيده بود كه گويا موضوع بازگشت آوارگان فلسطيني به شهرها و روستاهاي خود عملاً منتفي شده است. 4 روز پيش نسل سومي هاي آواره فلسطين - كه آنان و حتي پدرانشان هيچگاه خانه خود را نديده اند- اين انگاره را باطل كردند و نشان دادند كه به آرمان آزادي كامل سرزمين فلسطين كاملاً وفادارند و مرور زمان آنان را نااميد نكرده است. ساكنان اردوگاه ها در لبنان- حدود 400 هزار نفر- در سوريه- حدود 200 هزار نفر در اردن- حدود 5/4 ميليون نفر- در مصر- حدود 200 هزار نفر- در غزه- حدود 800 هزار نفر- در كرانه باختري- حدود 300 هزار نفر- بيش از 80 درصد متعلق به سرزمين هاي اشغالي 1948 مي باشند و بايد به اين مناطق بازگردند. حركت آوارگان به سمت مرزهاي 1948در حالي صورت مي گيرد كه آمريكايي ها در حال تمهيد مقدمات و لوازم و الزاماتي هستند كه در اجلاس شهريور ماه امسال مجمع عمومي سازمان ملل براي هميشه سرزمين هاي 1948- يعني حدود 78درصد سرزمين فلسطين- را بنام رژيم صهيونيستي سند بزنند و برگشت ناپذير نمايند"

قلم زنی غیر ایرانی یادداشت روز نویس در ادامه آنگونه نقل قول کرده و تحلیل داده است که آشکارا مخالفت کردن با روند مذاکرات صلح اسراییل و فلسطین و پیشنهاد تشکیل کشور مستقل فلسطین است که پس از توافقنامه ی آشتی ملی میان فتح وحماس مطرح شد .چون قلم بر دست می داند که در صورت پیگیری و اجرایی و عملی شدن این طرح بمنزله ی زهر کشنده ی بد تر از جام زهر شکست جنگ 8 ساله ی ایران و عراق است که بکام خمینی شیاد ریخته شد . چونکه پیشبرد مذاکرات صلح و ایجاد تضمین ثبات صلح و امنیت دائمی میان فلسطین و اسراییل و منطقه بدون شک سهم مهلک بدون پاد زهر برای حاکمان جنگ افروز و بحران آفرین ایران خواهد بود . برای این که بقای شان را مدیون سیاست ابزاری کردن دین و پیش برد سیاست سرکوب و خفقان و سانسور داخلی و سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز وبی ثبات و ناا من کردن منطقه می دانند . بنابراین بی جهت نیست که قلم بردست به جای تلاش پیشبرد صلح عادلانه میان فلسطین و اسراییل از ضعف اسراییل و آسیب پذیری بیشترش سخن گفته و تحلیل داده است و مدعی شده که تهاجما ت گسترده تهدید آمیز در آینده از مرزهای لبنان و سوریه به سوی اسراییل ضعیف شده چنین شروع و ادامه می یابد:

"حركت فلسطيني ها در مرزهاي لبنان، سوريه، اردن و مصر نشان داد كه برخلاف تصور آمريكا راه به هيچ وجه براي چنين خيانت و جنايتي هموار نيست. آمريكايي ها اخيراً با اشاره به انقلابات منطقه به نتانياهو گفته اند اگر ثبت سرزمين هاي 48 بنام دولت اسرائيل در سال جاري ميلادي اتفاق نيفتد هيچگاه اتفاق نخواهد افتاد، از سوي ديگر تحولات اخير مرزي به خوبي ثابت كرد كه دست مخالفان طرح هاي آمريكا به هيچ وجه بسته نيست و آشوب هاي ساختگي عليه سوريه و مقاومت لبنان، مسئولان مقاومت را از اثرگذاري جدي بر مسايل منطقه اي بازنداشته است.3- روز 15 ماه مي امسال براي رژيم صهيونيستي واقعاً «روز نكبت» بود. 15 مي مهمترين روز در تقويم صهيونيست ها است كه به بدترين روز آنان تبديل شد در سال هاي گذشته اگر كسي از اين واژه استفاده مي كرد، صهيونيست ها عليه او به دادگاهها شكايت مي كردند ولي اين واژه (يوم النكبه ) آنقدر در رسانه ها و تظاهرات خياباني تكرار شد كه روزنامه چپ گراي صهيونيستي سه روز پيش نوشت: «روز نكبت هلوكاست را كه فلسفه پيدايي رژيم ما بود، به چالش كشيد اينك به جاي يادآوري هلوكاست همه از رنج و محنت فلسطيني ها سخن مي گويند و اين نشان داد كه ما يك ملت نيستيم چرا كه بعضي از ما 51 ماه مي را روز مبارك مي دانيم و بعضي از ما آن را روز نكبت مي خوانيم» از سوي ديگر موج حركت جوانان فلسطيني ساكن اردوگاه ها به سمت مرزها تلاش رژيم صهيونيستي براي تثبيت حاكميت دائمي يهودي ها بر اين سرزمين را با چالش جدي مواجه مي گرداند و همكاري بين المللي و منطقه اي را براي تحقق اهداف صهيونيست ها با كندي مواجه مي كند .در واقع تاثير حركت جوانان ساكن اردوگاه ها به سمت مرز بسيار فراتر از آن است كه تصور مي شد اين موضوع بويژه از آنجا اهميت راهبردي پيدا مي كند كه فلسطيني ها گفته اند ورود به مرزها را ادامه مي دهند خود اسرائيلي ها هم مي دانند كه قادر نيستند هر بار با كشتار حركت فلسطيني ها را متوقف گردانند. عبور فلسطيني ها از محدوده بلندي هاي جولان، عبور آنان از محدوده كرانه باختري رود اردن و حضور پرحجم فلسطيني ها در - بندر العريش مصر- نزديكي سرزمين هاي اشغالي نشان داد كه از اين پس اسرائيل نمي تواند روي كنترل دولت هاي سوريه، مصر و اردن بر شهروندان آواره فلسطيني و مردم هوادار فلسطين در اين كشورها حساب كند خود اسرائيلي ها گفته اند بدون اجازه و رضايت «اسد» امكان نداشت فلسطيني ها سيم هاي خاردار را قطع كرده و بيش از يك كيلومتر به داخل محدوده نظامي اسرائيل وارد شوند- يك روزنامه چاپ تل آويو 4 روز پيش نوشت: «2011 آخرين سال اسرائيل بدون مرز است». منظور اين روزنامه اين بود كه چاره اي جز تحويل دادن سريع بلندي هاي استراتژيك جولان، جبل الشيخ، مزارع شمالي شبعا، بيت المقدس و مجموعه كرانه باختري نداريم. اين در حالي است كه با بازگشت جولان به سوريه، پهناورترين استان هاي رژيم صهيونيستي- شامل جليل شمالي- كه در عين حال بهترين زمين هاي فلسطين هم در اين منطقه قرار دارد، آسيب پذير مي شود. حزب الله لبنان با تسلط بر مناطق مرتفع جنوب لبنان يك تهديد فراگير امنيتي براي اين استان هاي شمالي خواهد بود و تسلط سوريه بر جبل الشيخ و جولان منابع آب اسرائيل را با محدوديت شديد مواجه مي كند. از سوي ديگر روند امور حكايت از آن دارد كه با انتخابات آينده، حماس بر كرانه باختري هم مسلط مي شود و دايره ناامني براي تل آويو توسعه مي يابد با اين وصف سران رژيم صهيونيستي ترديدي ندارند كه اوضاع كاملا به زيان آنان پيش مي رود"

در خاتمه اینکه شرایط بحرانی شدن کنونی منطقه که ادامه قیام های ضد دیکتاتوری منطقه است که منجر به خیزش های اعتراضی جوانان آواره ی فلسطینی در چند کشور عربی هم مرز با اسراییل شد . نا گفته نماند که پارامتر هایی در به وجود آمدن چنین فضای بحرانی و خطری در منطقه مثمر ثمر یا مداخله گر بوده است که شامل اتخاذ سیاست تبعیض آمیز غلط و یک جانبه ی آمریکا نسبت به اسراییل و فلسطینیان بوده است . همچنین ادامه خانه سازی ها در سر زمین اشغالی فلسطینیان و تهاجم نظامی به فلسطینیان معترض با سرکوب و ضرب و شتم و بازداشت و تخریب و ویرانی سر زمین و اماکن شان بوده است . از سوی دیگر آمریکا و غربب به جای تلاش و کمک به دمکراتیزه کردن خاور میانه شرایط حمایت از دیکتا تور های مستبد با تحمیل فضای میلیتاریزه کردن منطقه برای فروش هنگفت تسلیحات و غارت نفت را دنبال نموده اند. مهمتر اینکه با پیشبرد سیاست خائنانه ای که غرب مقابل حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران در پیش گرفتند . به ویژه اشتباهی که آمریکا و انگلیس در طرح اشغال عراق مرتکب شدند و پایگاه نظامی اپوزیسیون اصلی رژیم ضد بشری ایران در عراق را بمباران وخلع سلاح شان کردندو نامش را بر توی لیست سازمان و گروه های تروریستی گذاشته بودند. طوریکه هنوز وزارت امور خارجه ی آمریکا همچنان اصرار بر نگهداشتن نام شان بر توی لیست سیاه تروریستی می کند . اینگونه سیاست های متناقض موجب تقویت ارتجاع هار مهار و اصلاح نا پذیر بر ایران شد . طوریکه پس از اشغال نظامی عراق فضا آنچنان برایش مساعد ومناسب گردید که عراق را تبدیل به حیات خلوت و مرکز کانون صدور سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به منطقه کرده است . مهمتر اینکه فضای آماده پیگیری اهداف هسته ای و تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای نیز برایش هموار و میسر شده است. بنا براین بی جهت نیست که قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس نماینده و سخنگوی ملت فلسطین شده است و آنگونه قلم زنی کرده است که به مخالفت آشکار با سخنرانی و پیام جدید اوباما برای منطقه می باشد به خصوص اینکه پیشنهاد پیرامون ادامه ی مذاکرات صلح اسراییل و فلسطین تأکید به باز گشت اسراییل به مرز های قبل از سال 1967 نموده است. و لی قلم بردست یادداشت روز نویس همسو با رهبر ولی وقیح و سایر مسئولان رژیم ضد بشری کودتایی موافق تاکتیکی حرکت اعتراضی و خونین اخیر فلسطینیان آواره در نوار مرز سوریه و لبنان و نوار غزه با اسراییل شده است . چونکه وی از موضع نمایندگی و سخنگویی ملت فلسطین خوا هان عقب نشینی اسراییلی ها ازسر زمین های اشغال شده ی فلسطین قبل از سال 1948 شده است : فراموش نشود که اینگونه ادعا کردن نه از موضع حق طلبی و عدالت محوری برای ملت فلسطین می باشد، بلکه ادامه ی سناریوی توطئه و خیانت آمیز تلاش راه اندازی جنگ داخلی میان فتح و حماس و برادر کشی در فلسطین و جدا سازی نوار غزه است که پیش مقدمه ی بر پایی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسراییل و سر زمین سوخته کردن لبنان شد و در دنباله منتهی به بر پا کردن جنگ 22 روزه نوار غزه ی حماس با اسراییل ها گردیدکه منجر به شخم زدن نوار غزه و کشته و مجروح و بی خانمان شدن هزاران نفر فلسطینی شد. بلی اکنون حاکمان تهران و مداحان و جار چیان و پادوهای جارچی و قلم زنانش پیگیر تکرار سیاست تجربیات خونین گذشته جنگ افروزانه 33 و 22 روزه در منطقه هستند زیرا که مترادف جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق است که خمینی شیاد اعتراف کرد جنگ نعمت الهی می باشد . چونکه رژیم ضد بشری کودتایی نامشروع به آخر رسیده است که بدون جنگ افروزی نعمت الهی و ناامن و بی ثبات کردن منطقه و تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای هر گز نمی تواند دوام داشته باشد.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900229/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 29 ار دیبهشت ماه سال 1390

بركات روز نكبت ! (يادداشت روز)