گزیده خبر های 3 خرداد 90

فراكسيون دانشگاهيان در نامه‌اي به مجالس عضو بين‌المجالس جهاني؛نمايندگان پارلمان ايران تا آزادي اساتيد و دانشگاهيان بحرين سكوت نخواهند كرد.خبرگزاري فارس: فراكسيون دانشگاهيان مجلس در نامه‌اي به مجالس عضو بين‌المجالس جهاني تأكيد كرد: نمايندگان پارلمان ايران تا آزادي اساتيد و دانشگاهيان بحرين ساكت نخواهند نشست.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003022514

در بستر سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز که دامنه ی آن به مداخله گری آشکار در امور داخلی کشور های همسایه به خصوص عربستان و بحرین کشیده شده است . بنابراین اکنون پس از لو رفتن گرد آوری مشتی اراذل اوباش و لباس شخص ها و ساندیس خوران چماقدار که زیر نام دانشجویان بسیجی از سوی پاسداران کودتا گر دست به معرکه گردانی و تهدید حاکمان عرستان و بحرین در تهران و مشهد می زدند . چون گند این سناریوی نخ نما و یک نواحت شده بد جوری در آمده است . بنابراین اکنون این سیاست را پاسداران کودتا گر زیر چتر نامه نگاری اعضای بازار مکاره در حمایت از اساتید دانشگاه های زندانی بحرین دنبال می کنند . زیرا که این شو مرتبط به وحشت ناشی از گزارش خبر بعدی می باشد.

پس از جنگ‌رواني پادشاه اردن؛كارشناس امور خاورميانه:حمايت مقتدرانه ايران از سوريه امري حياتي است.خبرگزاري فارس: يكي از كارشناسان امور خاورميانه در گفت‌وگو با فارس تاكيد كرد كه پس از جنگ رواني اخير پادشاه اردن در راستاي ايجاد فشار عليه نظام سوريه، حمايت مقتدرانه ايران از سوريه امري حياتي و ضروري به شمار مي‌آيد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003022925

اعتراف آشکار از پیوند مشترک سرنوشت حاکمان تهران و سوریه بهم که بدین دلیل است که حاکمان رژیم ضد بشری ببر بر منش و تاریک اندیش حاکم بر ایران مجبور است که از هتای رو به سقوط خود بشار اسد در سوریه شوند تا مانع از سقوط بشار اسد شوند ونکه سپس سمت و سوی فرو پاشی رژیم ضد بشری کودتای ایران نیز شتاب می گیرد.

به گزارش فارس،‌ "هادي محمدي " كارشناس امور خاورميانه در گفت‌وگو با خبرنگار بين‌الملل خبرگزاري فارس درباره توطئه‌هاي جديد برخي كشورهاي عربي و كشورهاي غربي عليه سوريه هشدار داد و بر ضرورت حمايت مقتدرانه جمهوري اسلامي ايران از نظام بشار اسد تاكيد كرد.وي گفت: پيروي خبرهايي كه ساعاتي پيش در رسانه‌ها منتشر شده، پادشاه اردن كه همواره خبرهاي جنجالي را مطرح مي‌كند از قريب‌الوقوع بودن يك جنگ در منطقه صحبت كرده است. از سوي ديگر گزارش‌هاي ديگر حاكي از آن است كه نيروهاي نظامي اردن، در بحرين و ليبي حضور پيدا كرده و در مرز با سوريه نيز مستقر شده‌اند. همچنين برخي از فرماندهان بلندپايه آمريكا اخيرا مذاكرات پنهاني در تركيه داشته‌اند كه ماهيت اين مذاكرات ايجاد نوعي ماجراجويي جديد نظامي ناتو در سوريه و مداخله نظامي در اين كشور است. اين شرايط به گونه‌اي است كه قصد دارد فشارهاي رواني را بر "بشار اسد " رئيس جمهوري سوريه بوجود آورد كه بر اساس آن،‌رئيس جمهور سوريه تحت فشارهاي رواني، امنيتي و احتمالا نظامي در برابر خواسته‌هاي نامشروع غرب سر تسليم فرود آورد

رئيس مركز حقوق بشر بحرين در گفت‌وگو با فارس:محاكمه افراد غيرنظامي در دادگاه نظامي اقدامي «سياسي و غيرقانوني» است.خبرگزاري فارس: رئيس مركز حقوق بشر بحرين حكم اعدام دادگاه نظامي بحرين عليه دو نفر از انقلابيون را سياسي خواند و گفت: كسي كه رياست اين محكمه را بر عهده داشت، وزير دفاع بحرين بود كه عضوي از خاندان حاكم بر بحرين است و متهمان فرصت دسترسي به وكيل را ندارند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003016759

خود زنی با بر جسته کردن داستان تف و تاق و ریش . زیرا در شرایطی که در ایران نه قانونی وجود دارد ونه وکیل مدافع مستقلی هست که بدون تهدید و بزداشت و متهم و محکوم و زنانی شدن وجود ندارد و بیداگاه تا نمایشی و فرمایشی و چند دیقه ای و گوناگون می باشد . اینگونه خبر بازتاب دادن موجب زیر سئوال رفتن گزارشگر می شود که رطب خورده چرا منع رطب کرده است؟

روایت فلاحیان از رابطه جریان انحرافی با ارواح

http://www.fararu.com/vdccipqm.2bq4s8laa2.html

حضور این آخوند علی فلاحیان که وزیر قاتل و جانی و دزد بد نام اطلاعات دوران رفسنجانی بوده است در مراسم ختم مادر یکی از بدنام تر خودش . البته این آخوند جانی هم پرونده ی تجاوز به مهماندار هواپیمای مسافری و جاسوس کردن و سپس ترور و سر به نیست کردنش دارد . همچنین دارای پرونده ی مشترک با سعید امامی و عامریت در قتل های زنجیره ای داخل و خارج از کشور دارد . به خصوص اینکه در سال 1368 در اهواز نقش بر جسته در راه اندازی سپاه قدس در طراحی ترور مخالفین در برون مرز دارد . همچنین آقازاده اش قاتل یک جوان نیروی انتظامی در روز روشن با کلت کمری است که حتی باز داشت هم نشد . اماا کنون بدون بیان نقش وی ووزارت بد نام اطلاعات که چه نقشی در طرح کودتا و قدرت گیری گروه خود سر درون این وزارتخانه جهنمی وزارت بد نام پاسدار گماشه احمدی نژاد و یارانش داشته است . به ویژه اینکه خمینی شیاد و خامنه ای رمال و دجال عاملان اصلی رشد خرافات وجن گیری بوده و می باشند . ولی کاسه و کوزه را بر سر عنتر لوطی جماران و یارانش شکسته ست تا لوطی جماران و امثال خودش در امان بمانند.

وزير اسبق اطلاعات گفت: جريان انحرافي اطلاعات خود را از ارواح خبيثه مي گيرد و از طرق غلط و شيطاني رايج در برخي كشورها مانند هند بهره مي برد كه قطعا بايد براي جلوگيري از ترويج اين افكار در جامعه با آنها قاطعانه برخورد كرد. به گزارش فارس، حجت الاسلام علي فلاحيان وزير اسبق اطلاعات در حاشيه مراسم ختم مادر حجت الاسلام پور محمدي رئيس سازمان بازرسي كل كشور در جمع خبرنگاران درباره "شاخص ها و مولفه‌هاي گروه انحرافي " گفت: جريانات انحرافي در كشور ما هر از گاهي بروز مي‌كنند ولي عمرشان خيلي طولاني نيست. وي كه در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس سخن مي‌گفت، خاطر نشان كرد: يقينا دستگاه‌هاي نظارتي و اطلاعاتي با اين جريانات برخورد مي‌كنند. وزير اطلاعات دولت سازندگي با اشاره به اعتقاد گروه انحرافي به مسائل خرافي اظهار داشت: از بلاياي امروز جهان، ابتلا به بحث‌هاي خرافي است و حتي در كشورهاي پيشرفته همچون فرانسه كه شنيده ام 200 هزار جادوگر در پايتخت آن وجود دارد هم، چنين مسائلي مطرح است.

سیدحسن خمینی نماز حجازی را می خواند

به این گفته می شود مرده خواری کردن آخوندی . زیرا که هدف تلاش برای ژست مخالف گرفتن و کسب مشروعیت است که گویا وی هیچگونه وابستگی به به لوطی و عنترش و بازی جنگ قدرت و ثروت میان دو ندارد، بلکه در صف حامیان ناصر حجازی و مخالفان ناراضی می باشد

سید حسن خمینی در روزهایی که حجازی در بستر بیماری افتاده بود،با او ابراز همدردی کرده و حتی یک بار به منزل او رفته بود خبرآنلاين:‌ سید حسن خمینی نماز ناصر حجازی را پس از انجام مراسم غسل و کفن می خواند.نوه امام(ره)که شب گذشته با آتیلا حجازی تلفنی حرف زده و حال ناصر خان را از او جویا شده بود،نماز حجازی را می خواند.سید حسن خمینی در روزهایی که حجازی در بستر بیماری افتاده بود،با او ابراز همدردی کرده و حتی یک بار به منزل او رفته بودپیکر مرحوم ناصر حجازی روز چهارشنبه ازمقابل ورزشگاه آزادی به سمت بهشت زهرا تشییع می شود.

فردوسی پور: هر کسی راست بگه و بله قربان گو نباشه محبوب می شه مثل حجازی

این خبر مرعتبط با گزارش خبر قبلی می باشد . زیرا که اشاره شد که چرا سید حسن خمینی تلاش کرده است که نماز میت بخواند تا مخالف خوانی کسب مشروعیت نماید.

عادل فردوسی پور 90 این هفته را به احترام ناصر حجازی به روح این عزیز تازه در گذشته اختصاص داد.به گزارش خبرآنلاین؛ فردوسی پور در این برنامه مسابقه پیامکی اش را تغییر داده بود و از مردم خواست تا به یاد ناصر حجازی ، عدد یک را برای برنامه اش بفرستند. غیر از این او آیتم های مختلفی را برای تجلیل و گرامیداشت یاد حجازی تدارک دید. در پایان پخش این برنامه ها ، عادل دقایقی درباره حجازی حرف زد. او که صدایش می لرزید ، درباره حجازی گفت:« می دانم که او خوشحال بود و با رضایت از پیش ما رفت. این اواخر بسیاری از دوستان و آنهایی که با او خوب نبودند ، به دیدنش رفتند. دو هفته قبل که ما برای ایشان مسابقه پیامکی گذاشتیم و وقتی جواب حضور میلیونی شما را دیده بودند ، من خودم با آتیلا حرف زدم و می گفت صبح آن روز خیلی خوشحال بوده و راضی. ایشان را نه فقط پرسپولیسی ها و استقلالی ها که اصلا غیر فوتبالی ها هم دوست دارند. این ویژگی همه آنهایی است که رک حرف می زنند و صادق هستند و سر تعظیم فرود نمی آورند و حقیقت را می گویند. واقعا همه ما متاثر هستیم و خود من که اصلا روحیه خوبی برای حرف زدن ندارم. من خودم که احساسم این است کاش امشب این برنامه را در این شرایط نداشتیم

فیلم / تجمع مردم در مقابل خانه خانواده ناصر حجازی و سر دادن شعار علیه تاج، رئیس فدراسیون فوتبال (2 فیلم)

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=33163

این دو فیلم وانشی و اعتراضی هم مرتبط به گزارشات فوق می باشد.

پذیرش فارغ التحصیلان برای سربازی در قرارگاه خاتم الانبیا

تلاش مذبوحانه برای تشویق و جذب تحصیل کردگان از سوی ارگان فاشیستی پاسداران کودتا گر و سرکوب گر که طشت رسوایی اش همچون رهبر لوطی جماران از بام بر زمین فتاده است.

سرتیپ رستم قاسمی، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: "دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه های بزرگ کشور می توانند دوره سربازی را در این قرارگاه با اجرای پروژه های تحقیقاتی انجام دهند."به گزارش خبرگزاری مهر، آقای قاسمی با اشاره به جذب نیروهای متخصص در این قرارگاه که شرط خاصی هم برای پذیرش برای آن در نظر گرفته نشده، گفت: "فارغ التحصیلان دانشگاه های بزرگ کشور می توانند با مراجعه به معاونت گزینشی قرارگاه آمادگی خود را اعلام کنند.به گفته رستم قاسمی قرارگاه خاتم الانبیا با کشورهای هم سو و همسایه همکاری های مشترک دارد

.بازداشت رضا صفری، معلم و استاد دانشگاه دراصفهان

جایگاه واقعی معلمان در ایران طبق تئوری ترسیم شده از سوی لوطی جماران که در روز معلم آن را به تصویر کشاند.رضا صفری از معلمین شهر اصفهان ودر دانشگاه آزاد نیز تدریس داشته و عضو انجمن اسلامی معلمان اصفهان است. وی در ماه های اخیر از تدریس در دانشگاه آزاد ممنوع شده بود و توسط دستگاه های اطلاعاتی بارها تذکر و احضار شده بود.به گزار «خانه حقوق بشر ایران» رضا صفری در روز دوم خرداد با هجوم ماموران به منزلش بازداشت شده و وسایل منزل اعم از کامپیوتر و کتاب و جزوات ایشان جمع آوری گردیده وبه مکان نامعلومی برده شده است.مامورین بازداشت کننده از نشان دادن حکم قضایی مبنی بر بازداشت ایشان خودداری کرده و با خانواده وی نیز برخوردی توهین‌آمیز داشته‌اند.

انتقال یک زندانی به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم اعدام

دیگر نیاز به یاد آوری نیست تا که گفته شود که هدف از اعدام ها چیست و چرا بیش از 32 سال است که ادامه داشته است؟. مهمتر اینکه این سیاست برب منشانه ی ضد انسانی اعدام چه نقشی در بقای رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی حاکم بر ایران و زهر چشم رفتن از مردم ناراضی داشته است . چونکه تبدیل به یک رویه ثابت شده است که بطور فعالانه می بایست ادامه یابد؟

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" انتقال حداقل یک زندانی به سلولهای انفرادی بند 1 زندان گوهردشت کرج برای اجرای حکم جنایتکاران و ضدبشری اعدام.روز دوشنبه 2 خرداد ماه حداقل یک زندانی بنام صادق حشمتیان حدودا 27 ساله از بند 6 به سلولهای انفرادی بند 1 زندان گوهردشت جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام انتقال داده شد. قبل از انتقال به وی گفته شد که او روز سه شنبه 3 خرداد ماه قرار است در زندان گوهردشت کرج به چوبه های دار سپرده شود.این جوان زندانی نزدیگ به 7 سال در زندان گوهردشت کرج در شرایط غیر انسانی و طاقت فرسایی محبوس بود . زندانبانان برای تحت فشار قرار دادن وی ،او را برای مدتی طولانی به بند 5 معروف به متادون منتقل کرده بودند و اخیرا وی به بند 6 انتقال داده اند. این جوان زندانی نسبت به شرایط غیر انسانی در بند 5 بارها همراه با سایر همبندیانش اقدام به اعتراض نموده بود و در 2 مورد همراه با سایر زندانیان اقدام به در دست گرفتن کامل بند5 نموده بودند. یکی از دلایل قصد اجرای حکم ضدبشری اعدام این جوان اعتراض علیه شرایط غیر انسانی حاکم بر زندان می باشد.

ادامۀ موج یورش گسترده به دانشگاه علمی آزاد بهائی

این سیاست تفتیش عقاید دگر اندیشان که همراه با سانسور و سرکوب می باشد جزو زیر مجموعه و مشتقات گزارش خبر قبلی می باشد. چونکه پیوند با بقای لرزان حاکمان متزلزل ضد بشری ایران دارد که از ترس به هیچکس رح نمی کند. از سوی دیگر می بایست مرتبط با ادعای وزارت بد نام اطلاعات داشته باشد که اخیراً ادعا کرده است تعداد 30 جاسوس سازمان سیا بازداشت شده اند.

به دنبال یورش‌های ماموران امنیتی در روز یک شنبه ۱ خرداد به منازل شهروندان بهایی شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و زاهدان ودستگیری تعدادی از شهروندان ساکن در شهرهای مزبور بازداشت و احضار شهروندان مرتبط با این موضوع ادامه دارد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران در همین روز (۱ خرداد) ماموران امنیتی شهر ساری به منازل سه شهروند بهایی این شهر به نام‌های صدف ثابتیان، نویداسدی و امیر هوشنگ امیرتبار هجوم آورده که بعد از تفتیش منازل مزبور و ضبط کامپیو‌تر، لپ تاب و کتب مذهبی، نامبردگان فوق الذکر را نیز بازداشت می‌کنند.قابل ذکر است که ماموران برای ورود به منزل نوید اسدی از دیوار منزل نامبرده بالا رفته و وارد شدند در حالیکه آقای اسدی در خواب بوده است ناگهان در داخل منزل مواجه با ماموران می‌شود.یاداوری می‌شود دستگیریهای شهروندان بهایی در روز یک شنبه ۱ خرداد ماه ۹۰ مربوط به دانشگاه مجازی می‌باشد که شهروندان بهایی جهت جلوگیری از افت تحصیلی جوانان بهایی به دلیل محرومیت از تحصیل تاسیس کرده‌اند و همه دانشجویان از شهروندان بهایی ساکن ایران هستند که از ورود به دانشگاههای دولتی و آزاد محروم می‌باشند.هم چنین در تداوم بازداشت شهروندان بهایی دانیال اوجی در شیراز، نوشین خادم و وحید محمودی نیز بازداشت شدند.اسامی بازداشت شدگان تا این لحظه به شرح زیر است:شاهین نگاری، رامین زیبایی، کامران مرتضایی، نوشین خادم، وحید مختاری، محمود بادوام، امان الله مستقیم، فواد مقدم، صدف ثابتیان، افروز فرمان برداری، سهیل قنبری، دانیال اوجی، امیرهوشنگ امیر تبار، فرهاد صدقی، وحید محمودی.هم چنین منازل افراد زیر نیز مورد یورش قرار گرفته و این موارد علاوه بر موارد بالا است:پیمان کوشکباغی و آزیتا رفیع‌زاده، نگار و نسیم باقری، طلوع گلکار، بابک بهشتی، روح الله حق پژوه، آیدا طائف، نگین قدمیان، رکسانا کاظمی، فرانه تحقیقی، سینا و انیسا رحیمی، وفا میثاقیان، شهناز سمیعی، نوید اسدی، آقای طالعی، احمد گلزار، نغمه نعیمی، دکتر خاضعی، شکوه سلمانی، دکتر مظلوم جهرمی، کوروش شعاعی، حمید کاتب‌پور شهیدی، مهران بهمردی، حسن ممتازبنابر اطلاعات رسیده تفهیم اتهام برخی از این بازداشت شدگان در شعبۀ پنچ دادسرای انقلاب صورت گرفته است.پیمان روحانی شهروند بهائی ساکن تهران که روز گذشته در منزلش مورد هجمه قرار گرفت، امروز از طریق تلفن احضار شد. ماموران پس از زدن درب با بهانه اخطاریه وارد شده بدون ارائه کارت شناسایی با حکم مشغول بازرسی و تفتیش محل می‌شوند.شرح خبر هجمه در دو روز اخیر:یکم خرداد ماه از ساعت ۸ صبح در شهر تهران و دیگر شهر‌ها ماموران وزارت اطلاعات با ارائۀ حکم به منازل بهائیان یورش برده و ضمن بازداشت عدۀ زیادی از بهائیان، اوراق و کامپیوترهای آنان را ضبط کرده‌اند. طبق اخبار رسیده یورش‌ها به بازداشت پانزده بهائی منجر شده است. اشخاص بازداشت شده در تهران به بند ۲۰۹ اوین منتقل شده‌اند و دفتر دانشگاه و دفا‌تر و آزمایشگاههای موسسه علمی نیز پلمب شده است. افراد بازداشت شده در کرج به گوهردشت منتقل شده و شاید فردا به تهران منتقل شوند.سایتهای دولتی نیز به گونه‌ای همزمان در این مورد خبررسانی کرده‌اند و تاسیس دانشگاه مجازی (آنلاین) را از حربه‌های قدیمی جامعه بهائی دانسته‌اند. تاسیس دانشگاه در راستای خنثی کردن نقض حقوق بشر نیز به عنوان یک فعالیت جاسوسی و تشکیل شبکه‌های اطلاعاتی تبدیل شده است.در شیراز از آقایان بهمردی و طالعی خواسته شده که سه شنبه به اطلاعات شیراز مراجعه کنند.هدف این یورش بازداشت گردانندگان و مسئولان دانشگاه فضای مجازی بهائیان (دانشگاه علمی آزاد یا «بی. آی. اچ.‌ای») بوده است. لازم به تذکر است که پس از انقلاب اسلامی دانشجویان بهائی به دانشگاههای ایران پذیرفته نشدند، و تنها در شرایطی که دین خود را «بهائی» اعلام نکنند قادر به تحصیل دانشگاهی خواهند بود.