گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 20 اردیبهشت 90

خرس (گفت و شنود)

گفت : آخر داستای سر بازجوی هوچی

شده است شبیه آن یارو شکارچی

خالی بسته بود که رفته جنگل خرس کرده شکار

دوستانش پرسیدنداز کجا معلوم تو کرده ای اینکار؟

یارو دست کرد تو جبیش نشان داد یک دم خروس

گفتند پس سرش کو ، ای خالی بند چاپلوس؟

شکارچی گفت قبل از من کسی بریده بود

چون یک ملای دزد حرفه ای آن دزیده بود

من گرفتم دم که از زیر عبایش زده بیرون

اما خود خروس را با خود برد ملای حیرون

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: وزير اطلاعات اعلام كرد اخبار بسيار موثقي در اختيار دارد كه نشان مي دهد «بن لادن» يك ماه قبل بر اثر بيماري فوت كرده بود.
گفت: حيوونكي اوباما، با چه غرور و افتخاري اعلام كرد كه نيروهاي آمريكايي محل اختفاي بن لادن را شناسايي و سپس او را كشته اند!
گفتم: آمريكايي ها براي اين كه ماجرا لو نرود هم اعلام كردند، جسد بن لادن را به دريا انداخته اند.
گفت: آمريكايي ها بعد از آنهمه شكست و تحقير مي خواستند با ادعاي شكار و كشتن بن لادن براي خودشان يك آبرويي دست وپا كنند كه اين هم با رسوايي روبرو شد.
گفتم: شخص پپه و خل و چلي كه ادعا مي كرد شكارچي ماهري است، براي دوستانش تعريف مي كرد و مي گفت؛ ديروز در جنگل يك خرس بزرگ شكار كردم. دوستانش كه مي دانستند يارو خالي مي بندد پرسيدند از كجا معلوم كه راست بگويي؟ و يارو دم يك خرس را به آنها نشان داد! دوستانش گفتند؛ پس سرش كو؟ و يارو گفت؛ قبل از من بريده بودند!

گفت : سربازجوی پرروی مفعول

نقل کرده از وزیر بد نام معزول

ولی از سوی لوطی ولی وقیح

برای اینکه عنتر خود کند تنبیه

دوباره این آخوندک را کرد ابقا

تا خودش تواند داشته باشد بقا

نقل کرده وزیر بد نام اطلاعات

با هوچی کری کرده تبلیغات

تا کمک کرده باشه به لوطی رهبر

از بیماری موثق بن لادن داده خبر

گفته یکماه قبل از تهاجم آمریکا

بن لادن مرد چنین رسوا کرده اوباما

گفتم : چرا با تفنگ خالی وزیر بدنام کشیده گلنگدن؟

نمی داند که مهم نیست زنده یا مرده بودن بن لادن

چرا ناشیانه بکار برده است تاکتیک؟

چنین بسوی اوباما کرده است شلیک

نمی داندبن لادن هست یک تفکر و اندیشه

با طالبان و ولی وقیح هست هم ریشه

تا این تفکر وجود دارد و هست زنده

خطرناکست و تهدید، هم گزنده

حال چرا سرباز از توبره خورده وآخور؟

تا علیه ی اوباما داده باشد مانور

گفت : آخر داستای سر بازجوی هوچی

شده است شبیه آن یارو شکارچی

خالی بسته بود که رفته جنگل خرس کرده شکار

دوستانش پرسیدنداز کجا معلوم تو کرده ای اینکار؟

یارو دست کرد تو جبیش نشان داد یک دم خروس

گفتند پس سرش کو ، ای خالی بند چاپلوس؟

شکارچی گفت قبل از من کسی بریده بود

چون یک ملای دزد حرفه ای آن دزیده بود

من گرفتم دم که از زیر عبایش زده بیرون

اما خود خروس را با خود برد ملای حیرون