دروغ نامه ی کیهان 2 شنبه 9 خرداد ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " آزمون جامع اصولگرايي "

"تجربه ی بیش از 32 ساله ایران نشان می دهد که عملکرد ولی وقیح همکاره بدون پاسخگوی به هیچ مرجع و مقامی چگونه بوده است . بنابراین تصور نمی رود که هنوز ابهامی باقی مانده باشد که حکومت دینی یکی از بدترین نوع حکومت فاشیستی دیکتاتوری در جهان می باشد"

آنگونه که تحلیل و تفسیر پیرامون روند صعودی سیر تکاملی جریان اصول گرایی داده شده است . به وضوح نشان داده شده است که جریان اصول گرایی یعنی جن گیری و رمالی و دجالی و رانت خواری و غارتگری که در راستای جنگ قدرت و ثروت می باشد . البته دگر تعریف و یاد کردن از این مدل اصول گرایی که ارائه شده است تأکید بر پالایش و دگر گونی از حلقه های ارتجاعی و پاپسگرا می باشد که بقول مدعی از گردونه ی انقلاب حذف شده اند . همچنین اضافه شده است که اوج این حذف شدگی ارتجاعی و عقب گرد از انقلاب شامل سال 76 تا 82 می شود که دوران قدرت مدعیان اصلاح طلبان بود. اما پس از بقدرت رسیدن مدعیان باند های مافیایی سو پر ارتجاعی و متحجر به چتر اسلام ناب طالبانی که مدعی عاشق خدمت نه شیفته ی قدرت بودند با عدم حضور مردم در نمایش خیمه شب بازی انتخابات مرحله ی دوم شوراهای شهر و روستا که با کمتر از 2% آرای واجدین شرایط مردم تهران پاسدار گماشته احمدی نژاد با کمتر 200 هزار رأی شهر دار تهران شد. همین قبضه ی شورای شهر تهران و شهرداری تهران بود که تبدیل به سکوی پرش برای قبضه ی بازار مکاره ی هفتم انتصابی شد که در ادامه با طرح بقول پاسدار محمد با قر ذوالقدر با سیاست پیچیده ی چند لایه و چراغ خاموش کودتای تقلباتی سوم تیر ماه طرای شد. سپس کودتای آشکار علنی 22 خرداد 88 اجرا شد که منتهی به رئیس جمهور شدن دوره ی نهم و دهم پاسدار گماشته احمدی نژاد شد . مشروط بر اینکه با حذف رقیب، یک پایه شدن رژیم ضد بشری کودتایی درپی داشت . در نهایت عاقبت مدعیان اصول گرا به شرایط کنونی منجر شده است که اختلاف و شکاف و جنگ قدرت و ثروت میان رهبر لوطی جماران با عنرش پاسدار گماشته احمدی نژاد به آنجایی رسیده است نه دیگر کتمان کردنی نمی باشد ، بلکه آنچنان به موضوع اساسی و مهم روز شده است که هرروز بیشتر لشکر کشی ها علیه ی هم فزونی می گیرد . از جمله ادعاها وارونه و مضحک این یادداشت روز نویس بخشی از دنباله ی زنجیره ای جنگ قدرت و ثروت است . طوریکه قلم بر دست همکار وهم لهجه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری مجبور به وارونه گویی عریان از موضع خود زنی شده است . تا توانسته باشد با روش مار کشیدن و مار جا زدن وانمود کند که جریان اصول گرایی این چنین همچنان در حال سرعت گیری تکامل صعودی خود و زدودن حلقه های ارتجایی و عقب گرد وحذف کردن شان می باشد:

"نقطه مقابل جريان ها و حلقه هايي بود كه به تدريج در فرآيند دگرگوني روزگار، جوهر ارتجاع خويش را عيان كرده و عقبگرد زده بودند. دگرگوني اين حلقه ها برخلاف روند كلي انقلاب، رو به انحطاط و ابتذال در انديشه و عمل داشت. اوج اقدامات جريان انحراف از انقلاب را بايد حدفاصل سال هاي 76 تا 82 ديد اگرچه قبل و بعد از آن نيز اين تحركات مشهود بود. نگراني نسبت به تعطيل شدن اصول انقلاب يا غبار گرفتگي و فراموشي آنها، هر چند كه از دوره دوم حاكميت حزب كارگزاران (سال 72 به بعد) شدت گرفت، اما پس از آشكار شدن ائتلاف دو سر انحراف (راست كارگزاراني و چپ مشاركتي- سازمان مجاهديني) آن نگراني ها به تصاعد در حد انفجار رسيد. اصحاب انقلاب كه در ايستگاه انتخابات سال 76 خود را دور خورده مي يافتند به بازخواني غفلت ها و كم كاري ها پرداختند. تجديد سازمان اجتماعي- سياسي و بازگشت وفادارانه و التزام آميز به اصول، سرآغاز تكوين جبهه اي چندلايه به نام اصولگرايي در ابتداي دهه 80 بود"

عجیب است که بنا بر ادعای قلم بر دست یادداشت روز نویس معجزه ی وارونه رخ داده و امام جرجر شفا داده است . زیرا که جنگ قدرت و ثروت میان لوطی جماران و عنتر و یارانش این چنین مضحک تشبیه و تفسیر شده است :

"آيا كسي تاكنون شنيده كه به اعتبار جا ماندن و ناكامي شماري از كنكوري ها، در دانشگاهي را ببندند يا دوره كارشناسي ارشد و دكترا را تعطيل كنند؟ بي ترديد اصولگرايان در سال 1390 به مراتب، سازمان يافته تر، هماهنگ تر، آگاه تر و متبحرتر از اصولگرايان سال هاي 76- 75 يا 82-81 هستند، آنچه مهم است تطبيق و انطباق دايمي با نقشه راه اصولگرايي و خاستگاه و مقاصد اوليه آن است. مطابقت دايمي روند حركت با نقشه راه، به ما اين اطمينان را مي دهد كه رو به مقصد راه مي سپاريم و اگر لغزش و انحرافي هم پديد آيد، اصلاح شدني است"

وقتی قلم و صاحب قلم خود فروخته و متملق وچاپلوس و مجیز ووارونه گوی شده باشند. باید که وظایف شان جزو بازتاب و تحلیل و تفسیر کردن دستآورد دین ابزار قدرت و ثروت وعوامفریبی و شیادی و کتمان کردن حقایق باشد . آنگونه که 4 برابر شدن واردات کالا ها نسبت به صادرات و تعطیل شدن کار خانه ها و بیکار شدن کارگران که مکمل روز افزون افزایش نرخ تورم و گرانی و فقر و بیکاری می باشد ادعای رشد اقتصادی شود. همچنین انزوای منطقه ای و جهانی و به خصوص بازداشت یک جاسوس در مصر آنهم در حال عازم سفر بودن 50 شخصیت مصری به ایران که بدلیل بازداشت جاسوس رژیم ضد بشری ایران در قاهره لغو شد شکوفایی در عرصه ی سیاسی و دیپلماسی نامیده شده است. یا تهاجم کماندویی برای شکستن بشقاب های ماهواره ای و صفوف فشرده ی زنان تن فروشان خیابانی که هرروز فشرده تر می شود جزو بخشی از عملکرد فرهنگی می باشد. بهرحال طلبه ی قلم بر دست هم لهجه ی پاسدار حسین شریعتمداری برای اینکه جلوی فرصت طلبی جریان مغلوب از شرایط کنونی را نه مسدود کرده باشد و اینان را مجرمان هم پرونده ی جریان انحرافی دولت قلمد کرده باشد که وابستگی به دشمن بیگانه دارند و تأکید کرده باشد که روزی دشمن اسنادش را فاش می کند . در نهایت نسخه تنظیم و تجویز کرده است که وظیفه ی همه مدعیان اصول گرایان است که با توجه به سودو زیان شان می بایست این چنین لبیک گوی ولی وقیح نا مشروع باشند :

"بسيج اصولگرايان در عرصه سياست و فرهنگ و اقتصاد و حتي ديپلماسي با چنين رويكردي انجام شده است. اصولگرايي بر آن است كه از امانت وارگي منصب صيانت كند تا بد انديشان به چشم طعمه به قدرت ننگرند.اين جريان انحرافي ائتلافي(فعال در فتنه 88) را هرگز نبايد از چشم دور داشت به ويژه اينكه برخي اضلاع آن، پيوندهاي باور نكردني با شبكه جاسوسي آمريكا و انگليس و اسرائيل برقرار كردند و در پر كردن خانه هاي جدول دشمن كم نگذاشتند. اگر هم بايد به فرقه انحرافي «جديد»(لانه كرده در دولت) و بي بند و باري هاي فرهنگي، سياسي، اقتصادي، اعتقادي و اطلاعاتي آن پرداخت كه حتماً بايد چنين كرد، نبايد از كانون اصلي پمپاژ اين انحراف و نفوذ در خارج و داخل كشور غفلت كرد، كه اگر با دقت بنگريم همساني و مشابهت هاي هر دو جريان انحرافي را مي توان فهرست كرد و به يقين، دير يا زود ريشه هاي درهم تنيده آن دو- دست كم نزد سرويس هاي اطلاعاتي خارجي- بيرون خواهد افتاد.اين دو جريان ظاهراً دور از هم اما هماهنگ، انتخابات مجلس را نشانه خواهند رفت تا مجلسي در تراز عدالت و پيشرفت و استقلال سياسي و سلامت اقتصادي شكل نگيرد يا اين آرمان ها در آن كمرنگ باشد. جهاد اقتصادي نيز ذاتاً به ضرر منافع و اقتضائات هر دو جريان و زد و بندهاي آنهاست، بنابراين غير از تلاش براي انداختن موش در ديگ انتخابات، خواهند كوشيد رمق جهاد اقتصادي را بگيرند و آن را به حاشيه بيندازند. در هر حوزه سياست خارجي نيز هر دو جريان همچنان كه تا به حال در قول و فعل نشان داده اند، به عنوان پارسنگ هاي كفه ترازوي آمريكا و اسرائيل و غرب در مقابل تحولات انقلابي منطقه عمل مي كنند و درصددند از نقش آفريني خطير جمهوري اسلامي به نفع بيداري امت اسلامي بكاهند.و سرانجام بايد بر اين حقيقت پاي فشرد كه كمال اصولگرايي در بازگشت همه اضلاع اين جبهه به نقطه مودت و وحدت و جماعت يعني اطاعت از حكم يا حكميت و داوري ولي امر است، اعم از آن كه اين داوري و حكم برحسب ظاهر به سود فرد باشد يا به زيان وي، چرا كه در باطن، اين اطاعت سراسر خير است. "

در خاتمه اینکه تجربه ی بیش از 32 ساله ایران نشان می دهد که عملکرد ولی وقیح همکاره بدون پاسخگوی به هیچ مرجع و مقامی چگونه بوده است . بنابراین تصور نمی رود که هنوز ابهامی باقی مانده باشد که حکومت دینی یکی از بدترین نوع حکومت فاشیستی دیکتاتوری در جهان می باشد . زیرا که در پوشش دین ابزار قدرت و ثروت و خقان و سانسور شده در ایران دین توجیه گر جنگ افروزی و همه جنایات و خیانات شده است . آنچنان که نه اینکه در ریز ترین مسایل خانوادگی گرفنه تا رأس حکومت در داخل کشور مداخله گری فعال دارد و فراتر ازهرگونه قانونی اقدام می کند ، بلکه با ادعای مضحک رهبر ام القرای جهان اسلام وظیفه و حق خود می داند که با اتکای سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز در امور داخلی کشور های منطقه مداخله گری نماید و اهداف ترویستی وناامن و بی ثبات کردن منطقه را دنبال کند . چونکه رهبر ولی وقیح تلاش مذبوحانه می کند تا برای پشتوانه و تضمین حکومت لرزانش به سلاح هسته ای دستیابی داشته باشد . از سوی دیگر اکنون که گند جنگ قدرت و ثروت میان این ولی وقیح با رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد در آمده است که از یک سو تابع ادامه ی جنگ قدرت و ثروت می باشد ، از طرف دیگر ناشی از فشار مردم ناراضی است که برای کنترل کردن شان نیاز به افزایش سیاست خفقان و رعب و وحشت و سانسور می باشد . بهر صورت آنگونه حکومت دینی با رهبرولی وقیح مورد تنفر و خشم مردم ایران می باشد که پس از کودتای 22 خرداد 88 چند تظاهرات ضد حکومتی با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر داده شده است. ولی قلم بر دست یادداشت روز نویس وارونه گو تلاش مذبوحانه کرده است تاکه واقعیات را بطور عمدی وارونه جلوه دهد.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900309/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 2 شنبه 9 خرداد ماه سال 1390

آزمون جامع اصولگرايي (يادداشت روز)