گزیده خبرهای 31 ار دیبهشت 90

عکس: سر بریده بن لادن در دست اوباما


حال توجه داشته باشید که اگر چنانچه قرار باشد به همین سک مجسمه ای برای خمینی شیاد و جانشین ولی و سایر مسئولان رژیم ضد بشری قرون وسطایی نا مشروع ساخته شود . نیاز به چه تعداد دست می باشد و چه تعداد کله ی انسان های آزادیخواه ایرانی د ر داخل و برون مرز و حتی غیر ایرانی وجود دارد؟ مهمتر اینکه پرونده ی کدامیک سنگین تر می باشد؟

یک مجسمه ساز ایتالیایی مجسمه ای گلی از رئیس جمهور آمریکا ، باراک اوباما ، ساخته در حالی که سر "اسامه بن لادن" را در دست دارد. اغلب کارهای این هنرمند ناپلی مفهومی مذهبی دارد و در ارتباط با تولد عیسی مسیح است ولی در چند سال اخیر وی علاوه بر مجسمه های مذهبی اقدام به ساختن مجسمه های مرتبط با وقایع و اتفاقات روز جهان نیز کرده است.این مجسمه سفالین دست ساز ، رئیس جمهور آمریکا را خندان و در حالی که چشمانش از خوشحالی می درخشد نشان می دهد ،همچنین سر جدا شده بن لادن نیز لبخندی بر لب دارد. هنرمندان ناپلی شهرت زیادی برای به تصویر کشیدن سریع حوادث جهانی دارند. در سال 2009 نیز که نخست وزیر ایتالیا "سیلویو برلسکونی" مورد حمله قرار گرفت بود مجسمه صورت خونین او در عرض چند ساعت به بازار عرضه شد.

احمدی‌نژاد در هلی‌كوپتر + تصویر

در بستر جنگ قدرت اوج گرفته میان لوطی و عنتر و حامیان شان آنگونه فضای جنگ روانی تبلیغاتی تهاجمی با لا گرفته است که هر گونه اقدام و سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد اخ وبد و مطرود شده انجام می دهد و تصاویر کمدی از وی بازتاب می شود. بلافاصله تبدیل به بهانه ای برای تمسخر و تخریب و کوبیدن وی از سوی رقبا و مخالفانش می شود که همچون سایت خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس و شفاف پاسدار قالیباف می باشد که همشهری لوطی جماران است و طرح رئیس جمهور شدن دارد.

محمود احمدی‌نژاد روز گذشته ، سد و سامانه انتقال آب كمال صالح در شازند استان مركزی را افتتاح كرد.
منوچهر متكي:حاكمان بحرين عرضه تعامل با مردمشان را ندارند.خبرگزاري فارس: سخنران پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران خطاب به حاكمان بحرين گفت: شما عرضه تعامل با مردمتان را نداريد و از ارتش كشور ديگر مي‌خواهيد تا مردم را سركوب كنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002300276

گفته می شود یارو را از در خانه بیرون می کنند ولی از پنجره خانه وارد می شود . جالب است که اکنون موازی کاری درون وزارت بد نام اطلاعات و امور خارجه ی تروریستی و جاسوسی میان لوطی و عنتر عجیب عریان شده است . آنگونه که اکنون منوچهر متکی عزل و اخراج شده بدستور لوطی جماران و پاسداران کودتا گر وارد صحنه شده است تا در بستر عیان سازی پیگیری سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه کند به خصوص دخالت گری در امور داخلی کشور های همسایه وی در قد و قواره ی وزیر امور خارجه ظاهر شده است. غافل از آنکه آشکارا خود زنی و فرافکنی کرده است . زیرا که از یاد برده است که بیش از 32 سال است که مگر رهبران و حاکمان رژیم ضد بشری عرضه و توان تعامل با مردم وحتی با خودشان را داشته اند که اکنون از موضع فرار به جلو حاکمان بحرین را متهم به عدم عرضه تعامل با مردم بحرین کرده است؟!

عکس/ ایرنا متکی را وزیر خارجه ایران می داند!

این خبر گذشته از شکاف و اختلاف میان لوطی جماران و عنتر پاسدار گماشته اش احمدی نژاد است . زیرا که لوطی جماران مخالف بر کنار منوچهر متکی آدم ربا از پست وزارت ترو و جاسوسی خارجه بود . اکنون برای اینکه این نارضایتی لوطی جماران نشان داده شود اینگونه به وی متکی معزول میدان داده می شود تا بهانه برای این چنین تیتر خبر زدن فراهم شود. از سوی دیگر واکنش خبر گزاری رسمی دولتی ایرنا اثبات مداخله گری عریان پاسداران در دولت پاسدار گماشته احمدی نژاد است که از طریق ارگان های مطبوعاتی و خبری همچون خبر گزاری دروغ پر داز پاسداران فارس پی گیری می شود.

جوان نوشت: با آنکه بیش ار ۴ ماه است که منوچهر متکی از وزارت خارجه کشورمان توسط ریاست جمهور و در حقیقت در راستای خواست... با آنکه بیش ار ۴ ماه است که منوچهر متکی از وزارت خارجه کشورمان توسط ریاست جمهور و در حقیقت در راستای خواست لیدر جریان انحرافی برای در اختیار گرفتن سیاست خارجی نظام برکنار شده، در خبری که خبرگزاری رسمی دولت امروز منتشر کرده، وی را به عنوان وزیر خارجه کشورمان معرفی کرده است. در لید خبری که ایرنا از سخنرانی متکی در نماز جمعه امروز تهران منتشر کرده آورده است « وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به برخی کشورهای عربی گفت: برخی از شما کشورتان را به پایگاه جاسوسی آمریکا تبدیل کرده‌اید. چراعلیه جمهوری اسلامی ایران تبلیغ می‌کنید و به ما که می‌رسید ‏ادعای دوستی می‌کنید؟ این نفاق راه به جایی نخواهد برد.‏» ز آنجا که این مسئله مسبوق به سابقه است کمااینکه در جریان مخالفت رهبر معظم انقلاب با استعفای حجت‌الاسلام مصلحی از وزارت اطلاعات، ایرنا این خبر را که در تمامی خبرگزاری‌های نظام منتشر شده بود، شایعه اقتدارگرایان خوانده بود. در راستای رفع این نقیصه پیشنهاد می‌شود یک تابلو بزرگ در تحریریه ایرنا نصب شود و در آن تغییر و تحولات مسئولان به صورت آنلاین در آن اطلاع‌رسانی شود تا مسئولان زحمتکش! ایرنا مخصوصا جناب علی‌اکبرجوانفکراز رویدادهای جاری کشور مطلع گردند.

يادداشت مهم دکتر یدالله جوانی درباره هشدارهای اخیر

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=57529

اینهم یک نمونه دیگر دخالت گری آشکار پاسداران کودتا گر در امور داخلی دولت می باشد که مدعی اصول گرا و ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران است. مهمتر اینکه این دولت و رئیس آن تا قبل از عزل ونصب آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات مورد حمایت و پشتیبانی رهبر لوطی جماران نا مشروع و پاسداران کودتا گر بوده است.

خطري كه اكنون انقلاب اسلامي ملت ايران را تهديد مي نمايد، خطر انحراف است. امام امت، عالمان دين و صاحب نظران ذي صلاح طي هفته هاي اخير، تابلوها و علائم هشداردهنده اي را در برابر ديدگان امت اسلامي قرار داده انددکتر یدالله جوانی در یادداشتی که سایت یالثارات منتشر کرد نوشت :راننده اي كه با خيال آسوده و راحت، در بزرگراه چهار بانده و هموار با سرعتي بالا و مطمئن در حال حركت است، اگر ناگهان تابلوهاي هشدار دهنده پي درپي را ملاحظه كند، بلافاصله احساس خطر كرده، سرعت خود را كاهش داده و دقت خود را بيشتر مي كند تا دچار سانحه اي خطرناك نشود، اما اگر همين راننده به هر دليل علائم هشدار دهنده در مسير را نبيند و يا پس از رويت، با بي خيالي، اعتنا نكرده و با همان سرعت بالا به حركت خود ادامه دهد، به طور قطع گرفتار حوادث خطرناك و بعضاً جبران ناپذير مي شود.

تایید حکم اعدام یک زن 32ساله در نکا

آیا دیگر کسی هست که ندانددلیل به مسلخ دو باره بردن قربانیان کیستند که پرورش یافتگان رژیم ضد بشری کودتای نا مشروع حاکم بر ایران می باشند. به خصوص زنان که در این رژیم قرون وسطایی ضد بشری درجه 2 محسوب می شوند؟
زینب گرجی فرزند مهدی ساکن محله فقیر نشین عباس آباد نکا که به جرم ساختگی حمل 1050 گرم مواد مخدر دستگیر شده و پس از گذشت 1 سال حکم اعدام وی برای بار سوم توسط قوه قضاییه جمهوری اسلامی تایید و به واسطه دادگاه انقلاب شهرستان نکا به خانواده وی ابلاغ گردیده است .بنا به گزارش دریافتی پیک ایران، زینب سال گذشته توسط مامورین مبارزه با مواد مخدر به همراه 50 گرم هرویین دستگیر می شود . در زمان بازداشت مامورین نیروی انتظامی با قول مساعدت در پرونده در صورت همکاری با انان برای خرید 1 کیلوگرم کراک از قاچاقچی بالادست خود و انجام معامله با وی نامبرده مجبور به تن دادن به خواسته خود می نمایند.پس از انجام معامله و دستگیری فرد مورد نظر , مامورین نیروی انتظامی و دادگستری نکا با تبانی با وی 1 کیلوگرم کراک را در پرونده زینب درج کرده و با دریافت جریمه 100 میلیون تومانی قاچاقچی مذکور ازاد نموده اند.دادگستری نکا نیز این زن را به جرم حمل 1050 گرم مواد مخدر محاکمه و حکم اعدام برای وی صادر کرده است .خانواده زینب ضمن اگاهی از این واقعه خواستار بازنگری در حکم دادگاه شده ولی دادگاه تجدیدنظر و دیوان عالی هر دو حکم اعدام را تایید و بزودی مرحله اجرا در خواهند اورد .زینب دارای 2 دختر نوجوان بوده و همسر وی نیز پس از دریافت اولین حکم اعدام دادگاه دیگر به ملاقات او نرفت

اعدام‌های پنهانی: از وکیل‌آباد مشهد تا سپیدار اهواز

رژیم جنایتکار ضد بشری کودتایی نا مشروع از ترس ووحشت محکومیت جهانی اعدام از شیوه ی مشابه ربودن و سر به نیست کردن عوامل مزدور و آدم کشان حرفه ای در عراق در سیاه چال های ایران رفتار و اقدام می کند.

دویچه وله : منابع محلی در استان خوزستان به کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران خبر داده‌اند که دهها مورد اعدام اعلام‌نشده طی ماه‌های اخیر در این استان صورت گرفته است.هادی قائمی سخنگوی این کمپین ضمن تایید این خبر می‌گوید همان‌گونه که درمورد زندان وکیل‌آباد مشهد حداقل ۳۰۰ مورد اعدام اعلام‌نشده برای ما مسجل شد، در زندان‌های کارون و سپیدار اهواز و نیز زندان‌های دزفول و بهبهان، منابع ما از دهها مورد اعدام خبر داده‌اند.به گفته‌ی آقای قائمی در زندان‌های بیرجند، تایباد، قزل حصار و ارومیه نیز اعدام‌های پنهانی صورت گرفته است.وی به سخنان مقامات مسئول اشاره می‌کند و می‌گوید در گزارشات رسمی قوه قضائیه آمده در سال ۸۹، ۲۸ زندانی مواد مخدر اعدام شده‌اند در حالی که معاون دادستان شهر اهواز از اعدام بیش از ۴۰ قاچاقچی در استان خوزستان خبر می‌دهد.هادی قائمی می‌گوید جواد لاریجانی دبیرکل ستاد حقوق بشر نیز در گفت و گو با مقامات سازمان ملل این اعدام‌های پنهانی را تایید کرده اما گفته تعداد آنها اینقدرها هم زیاد نیست.به گفته‌ی آقای قائمی همین دوگانه‌گویی‌ها تاییدی است بر اعدام‌های اعلام‌نشده و پنهانی. این فعال حقوق بشر اعدام‌های پنهانی را پروژ‌ه‌ای تحت ریاست محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور می‌داند.

دو برابر شدن قیمت بلیط اتوبوس واحد در مشهد؛100 دولتی و 200 تومان خصوصی + عکس


دو بر ابر شدن قیمت ها البته در بخش انرژی و تلفن و آب چند برابر است چه نسبتی با افزایش 9% دستمزد کارگران در سال جاری دارد و این کمبود چگونه باید پر و تأمین شود؟

خبر آنلاین : تا کنون بهای خدمات شرکت اتوبوسرانی مشهد 50 تومان (دولتی) و 100 تومان (بخش خصوصی) بود.به گزارش خبرآنلاین بنا برا اعلام عمومی شهرداری مشهد در تمامی اتوبوس‌های شرکت واحد و ایستگاه‌های اتوبوس، بهای خدمات حمل و نقل عمومی در مشهد از ابتدای خرداد ماه 1390 دو برابر خواهد شد.بلیط اتوبوس‌های بخش خصوصی تا کنون 100 تومان بود، که از ابتدای خرداد 200 تومان خواهد شدشهردار مشهد پیش‌تر گفته بود: در صورت ابلاغ بودجه 90 دولت در حوزه حمل و نقل، اعمال افزایش بهای اتوبوسرانی شهرداری مشهد از ابتدای خردادماه سال جاری قطعی می‌شود