گزیده خبر های 2 خرداد 90 قسمت - 2

آيت‌الله مهدوي‌كني در پاسخ به فارس:گروه انحرافي علي‌رغم ‌اقدامات ايذايي "موفق " نمي‌شود.خبرگزاري فارس: رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: جريان انحرافي اقدامات ايذايي انجام مي‌دهد ولي موفق نخواهد شد.

به دلیل نیاز شدید به اینگونه موضع گیری واجرای نقش ایفا کردن آخوند مهوی کنی، رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبر گان جراحی شد و وی جایگزینش شد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، آيت‌الله مهدوي كني رئيس مجلس خبرگان رهبري در حاشيه مراسم ختم والده حجت‌الاسلام پورمحمدي رئيس سازمان بازرسي كل كشور، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالي درباره فعاليت انتخاباتي جامعه روحانيت مبارز گفت: جامعه روحانيت مبارز همانند احزاب، فعاليت انتخاباتي نمي‌كند بلكه اقدامات خود را به صورت غير‌‌حزبي انجام مي‌دهد. رئيس مجلس خبرگان رهبري، در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اينكه برنامه‌هاي جامعه روحانيت مبارز براي مقابله با جريان انحرافي چه خواهد بود، اظهار داشت: جامعه روحانيت مبارز در برابر جريان انحرافي كه اقدامات ايذايي انجام مي‌دهد، برنامه خواهد داشت، ولي بايد گفت كه اين جريان موفق نخواهد شد.

سخنگوي قوه قضائيه:پرونده 30 جاسوس دستگير شده مانند ساير پرونده‌ها رسيدگي مي‌شود.خبرگزاري فارس: سخنگوي قوه قضائيه گفت: پرونده 30 جاسوسي كه به تازگي دستگير شده‌اند هم مانند ساير پرونده‌ها در دستگاه قضايي رسيدگي خواهد شد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003022648

این یک مورد دیگر از تهدید و عملکرد ننگین دستگاه قضاییه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض وابسته به رهبر لوطی جماران است که مدافع مراکز قدرت و تضمین کننده و پشتیبان کلان دزدان و غارتگران شرکای حاکمان چپاولگر می باشد که پرونده ی بس سنگین ضد بشری در صدور احکام ن بر سر دار بردن آفتابه دزدان و قطع اندام و سنگسار کردنو اعدام و تیر باران مخالفان و دگراندیشان دارد و پپوسته در بازی جنگ قدرت و ثروت حامی ولی وقیح نا مشروع و شرکا و حامیان شان بوده است.

مشايي و بقايي بهروايت داماد احمدي‌نژاد/جريان انحرافي دنبال حذف معتمدان رئيس جمهور است؛ براي استعفا تحت فشارم.خبرگزاري فارس: دبير شوراي مشاورين رئيس جمهور و داماد محمود احمدي‌نژاد از تلاش‌ها و فشارهاي سرپرست نهاد رياست جمهوري براي استعفاي وي از مسئوليت دبيرخانه شوراي مشاوران دولت پرده برداشت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003020119

پس از موضع گیری تند و تیز اتهامی و تهدید حاج داوداخوی پاسدار گماشته احمدی نژاد علیه رحیم مشایی کرده است و پس از موضع گیری انتقادی پدر داماد رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد اکنون دامادش وارد گود شده است و با تهدید و بفرمان کودتا گران پشت پرده دست به افشاگری و تدید روشنگری علیه ی اطرافیان پاسدار گماشته احمدی نژاد کرده است تا با کنار زدن یارانش تنها و مطیع و برده ی لوطی جماران و غلامک حلقه بر گوش یک خال بفرمان پاسداران کودتاگرش کنند.

مهدي خورشيدي دبير شوراي مشاورين رئيس جمهوري و داماد محمود احمدي‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس به تبيين ماهيت، اهداف و برنامه‌هاي جريان انحرافي پرداخت و از تلاش‌ها و فشارهاي حميد بقايي سرپرست نهاد رياست جمهوري براي وادار كردن وي به استعفا از مسئوليتي كه به‏عهده‌دارد، پرده برداشت.

سایت‌های تیم احمدی نژاد فیلتر شدند

این خبر بی ارتباط با خبر قبلی نمی باشد . ضمن اینکه جالب است که جنگ قدرت و ثروت و انحصاری کردنش که مرتکب چه معجزه های وارونه ای نمی شود . آنگونه در جنگ میان لوطی و عتر چه زود جایگاه ادعا ها تغییر نموده است . یعنی عنتری که افتخار به ارتش سایبری پاسداران و بسیجیان می کرد که چگونه قدرت تهدید و حک کردن دارد . اما اکنون این عنکبوت چنین اسیر تار های تنیده شده ی عنکبوت شده و بیت عنکبوتی اش در حال نابودی است؟!

دیگربان : سایت‌های «آزادی‌نیوز» ٬ «نها‌ل‌نیوز» و «آئین‌نیوز» وابسته به تیم احمدی‌نژاد مسدود یا از دسترس خارج شدند.علت انسداد و از دسترس خارج شدن این سایت‌ها اعلام نشده است.این سایت‌ها در هفته‌های اخیر اخبار و گزارش‌هایی در حمایت از تیم احمدی‌نژاد و انتقاد از حامیان علی خامنه‌ای منتشر کرده بودند.پیش‌تر سایت‌های «برای همه»، «محرمانه نیوز»، «دولت یار»، «رهوا»، «باکری آنلاین» و «پنهان نیوز» که همگی آن‌ها وابسته به حامیان احمدی‌نژاد بود فیلتر و از دسترس خارج شده بود.با گسترش تنش‌ها میان خامنه‌ای و احمدی‌نژاد٬ محدودیت‌ها علیه حامیان رئیس دولت دهم نیز افزایش یافته است.در هفته‌های اخیر علاوه بر مسدود شدن چند سایت اینترنتی٬ تعدادی از نزدیکان احمدی‌نژاد احضار و بازداشت شده‌اند.دولت احمدی‌نژاد دو سال پیش با تقلبی گسترده تشکیل شد و در حال حاضر به یکی از مهمترین نگرانی‌های جمهوری اسلامی تبدیل شده است

معاون وزير كشور خبرداد:دعوت چندين كشور از ايران براي ارائه مشاوره در هدفمندي يارانه‌ها.خبرگزاري فارس: معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي وزير كشور اظهار داشت: براي دشمنان ايران قابل تصور نخواهد بود كه با اجراي موفق هدفمندي يارانه‌ها از كارگزاران ايران اسلامي توسط ديگر كشورها براي ارائه مشاوره دعوت به عمل بيايد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003022619

ادعای مضحک معاون وزیر کشور که به سبک کپی برداری از ادعا و گفتار و ادعا و اطوارهای طنز و هذیان و وارونه گویی لوطی و عنترش شده است . آنهم در شرایطی که هر روز صداهای اعتراضی ناشی از تبعات و پیامدهای رشد یابنده ی نرخ تورم و گرانی لجام گسیخته ی افزایش قیمت کا لا ها و افزایش حجم نقدینگی بلند شده است . اما بر اساسس از آواز دهل از دور شنیدن بیرون خوشش است ادعای وارونه و پوشالی شده است.

فارس منتشر كرد: با توافق مشايي، بقايي و عزيزي.پروژه 400 ميليارد توماني سالن اجلاس كيش با ترك تشريفات به خانواده فيوضي واگذار شد.خبرگزاري فارس: در حالي پروژه 400 ميليارد توماني تالارهاي بين المللي ايران - كيش بهصورت ترك تشريفات مناقصه به شركت خانوادگي يحيي فيوضي واگذار شده كه طبق بند «و» ماده 28 قانون برگزاري مناقصات، ترك تشريفات مناقصه منوط به تأييد شوراي اقتصاد، معاون برنامه‌ريزي و وزير اقتصاد است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003020168

وقتی تاس یا قاپ بد می نشیند . فالوده هم دندان می شکند . زیرا که پرونده ی 44 مفسدان دانه درشت ها که از سوی عباس پالیز دار در دانشگاه بو علی سینا فاش شد. همچنین با از یاد بردن داستان لو رفتن مبلغ بیش از 2 میلیارد دلار سپرده ی نقدی مجتبی خامنه ای در یکی از بانک های لندن دولت فخیمه ی انگلیس و مهمتر فراموش کردن انتقال مبلغ 18 میلیاردلار طلا و دلار به ترکیه که از سوی ترکیه ضبط و مصادره شد. اکنون پس از شکرآب شدن رابطه ی لوطی و عنترش رقیب کودتا گر غالب دست به اینگونه مچ گیری افشاگرانه علیه ی حامیان عنترزده است.

وداع با اسطوره از ورزشگاه آزادی

اینهم عاقبت ورزشکار سر شناسی که پس از حضور و بازی در ورزشگاه امجدیه سابق یا شیرودی کنونی اما اکنون مجوز حضور برای اجرای مراسم تشییع جنازه وی در این ورزشگاه داده نشده است . چون حاکمان رژیم ضد بشری دشمن ورزشکار مردمی و انسانیت وحشت از واکنش اعتراضی مردم نا راضی می باشد.

پس از آن پيكر مرحوم حجازي به ورزشگاه آزادي برده مي‌شود تا با بدرقه‌ي آحاد جامعه پيكر اين اسطوره فوتبال ايران در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاك سپرده شود ایسنا: برنامه‌ي مراسم تشييع پيكر مرحوم ناصر حجازي با تغييراتي روبرو شد.پس از آن كه با آغاز مراسم تشييع پيكر مرحوم حجازي در ورزشگاه شيرودي مخالفت شد، بر اساس تصميم اتخاذ شده اين مراسم از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 4 خرداد در مقابل بيمارستان كسري تهران آغاز مي‌شود. پس از آن پيكر مرحوم حجازي به ورزشگاه آزادي برده مي‌شود تا با بدرقه‌ي آحاد جامعه پيكر اين اسطوره فوتبال ايران در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاك سپرده شود.خانواده مرحوم حجازي جهت سهولت در رفت و آمد اهالي فوتبال در ورزشگاه آزادي و همچنين بهشت‌ زهرا 60 دستگاه اتوبوس تدارك ديده‌اند كه اين اتوبوس‌ها در اطراف بيمارستان كسري آماده‌ سرويس‌دهي به مردم خواهند بود.پيش از اين قرار بود با توجه به خواسته خانواده حجازي، پيكر او در امامزاده پنج تن لويزان به خاك سپرده شود اما در نهايت با تصميمي كه اتخاذ شد مقرر گرديد كه پيكر حجازي در بهشت زهرا دفن شود.

انصراف تیم والیبال عربستان از مسابقات تهران

بهترین این موضع گیری اصولی و پاسخگویی به تهدید ها و بد گویی و فحاشی و هتاکی حاکمان تهران به عربستان می باشد . چونکه تابع بخشی از اقدام سیاسی متقابل به مثل است .

عصر ایران: فدراسیون والیبال عربستان سعودی به بهانه شعارهای تماشاگران ایرانی در زمان حضور تیم های فوتبال سعودی در ایران، از حضور در تهران برای مشارکت در مسابقات آسیایی انصراف داد.به گزارش روزنامه الریاض، دلیل این اقدام شرایط و فضای غیرمناسبی ذکر شده که علیه تیم های فوتبال سعودی در زمان حضور آنها در تهران ایجاد شده بود."ابراهیم القصیر" رئیس فدراسیون والیبال عربستان سعودی گفت: در زمان حضور اخیر تیم های فوتبال عربستان در ایران برخی از خط قرمزها در ورزشگاه های ایران نادیده گرفته شد. از طریق شبکه های ماهواره ای برخی از شعارها و دست نوشته ها در ورزشگاه های ایران را دیدیم و شنیدیم. ما این موضوع را به طور کامل رد می کنیم. مهم این است که در مقابل این اقدامات غیرطبیعی بیایستیم.تهران قرار است در مهرماه آینده میزبان مسابقات والیبال قهرمانی آسیا باشد.

تشییع پیکر حجازی از ورزشگاه آزادی تا بهشت زهرا

از ترس واکنش اعتراضی نردم ناراضی و حامیان ناصر حجازی دروازه بان پیشین تیم ملی فو تبال ایران بالاخره موافقت شده است که با تأخیر اجرای مراسم تشییع جنازه که هدف برای کنترل و مهار سوگواران معترض شرکت کننده است که از هر فرصتی برای حضور و اعتراض علیه ی حاکمان ضد بشر استفاده می کنند در ورزشگاه آزادی تهران 4 شنبه بر گزار شود. آنلاین : محبوبیت فوق‌العاده ناصر حجازی باعث شده برای اولین بار یک مراسم تشییع جنازه در ورزشگاه آزادی برگزار شودمراسم تشییع پیکر ناصر حجازی پس فردا برگزار می‌شود. خانواده ناصر حجازی سرانجام تصمیم قطعی خود را در مورد روز برگزاری مراسم تشییع پیکر اسطوره گرفتند. طبق آخرین خبرها قرار است پس فردا چهارشنبه، مراسم تشییع پیکر حجازی از روبروی بیمارستان کسری شروع شود. پیکر ناصر حجازی ساعت 8 صبح از مقابل بیمارستان به سمت ورزشگاه آزادی تشییع می‌شود و در ورزشگاه آزادی هواداران حجازی با اسطوره خود وداع می‌کنند. طبق هماهنگی‌ها قرار است پیکر دروازه‌بان اسبق تیم ملی ساعت 9 صبح به ورزشگاه آزادی برسد و پس از آن هم به سمت بهشت زهرا برده شود.این برای اولین بار است که مراسم تشییع پیکر یکی از فوتبالی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پیش از این همیشه چنین مراسم‌هایی در ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شد اما محبوبیت زیاد ناصر حجازی باعث شده مراسم تشییع پیکر او را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند که ظرفیت بیشتری دارد.

ازدحام جمعیت مقابل منزل حجازی/ شعارهای هواداران علیه فدراسیون فوتبال + فیلم

بهمین دلیل است که مجوز اجرای مراسم و حضور تشییع کنندگان در ورزشگاه امجدیه داده نشد و تصمیم به تعویق اجرای این مراسم در مکان دیگر گرفته شده است.

جمعیتی که به یاد مرحوم ناصر حجازی و برای ابراز همدردی با خانواده وی در مقابل منزل این مرحوم تجمع کرده است، لحظه به لحظه بیشتر میشود.به گزارش آفتاب به نقل از مهر، با گذشت حدود دو ساعت از درگذشت ناصر حجازی، جمعیت زیادی مقابل منزل شخصی وی تجمع کرده است.ازدحام جمعیت به قدری است که در محل منزل مرحوم ناصر حجازی رفت و آمد به سختی انجام میشود و این در حالی است که هر لحظه هواداران و نزدیکان وی خود را به جمعیت عزادار می‌رسانند.هوادارانی که مقابل منزل مرحوم ناصر حجازی تجمع کرده‌اند هر لحظه به یاد این مرحوم مشغول شعار دادن هستند.در این میان خانواده مرحوم ناصر حجازی هم گریان و مبهوت نظاره‌گر عزاداری طرفداران عزیز از دست رفته خود هستند.

شعارهای هواداران خشمگین حجازی علیه فدراسیون فوتبال

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=33137

این گزارش خبری همراه با فیلم مکمل گزارش خبر های قبلی مر بوط به درگذشت ناصر حجازی و واکنش خانواده و حامیان وی ناراضی عصبی می باشد

هواداران ناصر حجازی شعارهایی علیه فدراسیون فوتبال دادند.به گزارش آفتاب به نقل از خبرآنلاین، زمانی که مهدی تاج از بیمارستان کسری خارج می‌شد، تعدادی از هواداران ناصر حجازی که بیرون بیمارستان ایستاده بودند فریاد می‌زدند: «الان یادتان افتاده اسطوره حالش بد بوده؟» و بعضی‌ها می‌گفتند: «تا حالا کجا بودید؟» آن‌ها فکر می‌کردند مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون مثل علی کفاشیان رئیس فدراسیون برای اولین بار است که به بیمارستان کسری آمده، در حالی که تاج رابطه نزدیکی با حجازی دارد و در تمام این مدت به بیمارستان کسری می‌رفت.تاج حتی با خانواده حجازی هم رابطه خوبی دارد اما قربانی غیبت کفاشیان شد. ظاهرا طرفداران ناصر حجازی از دست علی کفاشیان ناراحت بودند که به عنوان رئیس فدراسیون حتی یک بار هم برای ملاقات ناصرخان به بیمارستان کسری نرفت.آن‌ها خشم خود را با شعارهایی که علیه علی کفاشیان و مجموعه فدراسیون فوتبال می‌دادند علنی کردند.ناصر حجازی صبح امروز بر اثر ابتلا به بیماری سرطان ریه در سن 62 سالگی در بیمارستان کسری تهران درگذشت.

اسامی ۲۶ مقام آمریکایی مورد تحریم ایران فردا اعلام می‌شود

از موضع ضعف و نا چاری فرار به جلو که به سبک و سیاق قمار باز پاک پاخته ای است که اگر چنانچه نگوید بدرک که می ترکد و منفجر می شود اکنون تلاش مذبوحانه شده است که مقابل اقدام تحریم های اقتصادی و در لیست تحریم گذاشتن لیست رو به رشد اسامی و مهره های تروریست و نقض کننده ی حقوق بشر رژیم ضد بشری بربر منش و تاریک اندیش این چنین متقابل به مثل شود.

"حسین ابراهیمی" درگفت وگو با خبرنگار خانه ملت (.icana.ir)، درباره جزییات طرح تحریم مقامات آمریکایی که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در حال بررسی است، گفت: این طرح در جلسه روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی بررسی شد که مربوط به تحریم شخصیت‌های آمریکایی است که دارای سابقه نقض حقوق بشر دارند. نماینده مردم بیرجند و درمیان درمجلس شورای اسلامی با بیان آنکه این شخصیت‌ها تعدی وتجاوزنسبت به حقوق ملت‌ها داشته‌اند، افزود: این طرح هنوز نهایی نشده و به تصویب کمیسیون امنیت ملی نرسیده، اما براساس این طرح ۲۶ تن ازمقامات آمریکایی مورد تحریم جمهوری اسلامی قرارمی گیرند.نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصویب این طرح را در واکنش به تحریم مقامات ایرانی از سوی آمریکا اعلام کرد و گفت: اتهامات علیه تهران واهی بوده و این درحالی است که براساس منابع اطلاعاتی ما ۲۶ مقام آمریکایی موارد مسلمی از نقض حقوق بشر و تخلف حقوقی داشته‌اند.ابراهیمی از بررسی و تصویب نهایی طرح تحریم مقامات آمریکایی درجلسه روز سه شنبه کمیسیون امنیت ملی خبر داد و افزود: کمیسون امنیت ملی فردا اسامی ۲۶ تن از مقامات آمریکایی مورد تحریم ایران را اعلام می کند. طرح تحریم مقامات آمریکایی در جلسه، یکشنبه ۱ خردادماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی شد. این طرح مربوط به تحریم شخصیت‌هایی است که دارای سوابق نقض حقوق بشر در جهان و از جمله عراق و افغانستان هستند.

دفاع جوانفکر از بودجه حوزه‌های علمیه در دولت

در راستای سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به قم اکنون انداختن توپ برای زمین مفت خوران انگل غیر مولد آخوند های حکومتی قم انداخته شده است تا موجب خفه و خاموش کردن شان و دفع خطر توطئه ی تدارک دیده شده ی علیه ی عنتر لوطی جماران و یاران نزدیک وی شود.

روزنامه ایران در سرمقاله خود با عنوان«نسبت‌های ناروا» به قلم علی‌اكبر جوانفكر، مشاور احمدی نژاد و رئیس ایرنا، نوشت: *آمار و ارقام ثبت شده در لوایح بودجه رسمی كشور طی سنوات گذشته گویای آن است كه دولت احمدی‌نژاد با چه وسواس و دقتی به سرمایه‌گذاری در جهت خدمت مؤثر و ماندگار به اسلام عزیز اهتمام ورزیده است.*بودجه‌ای كه دولت وقت در سال 1383 برای حمایت مالی از حوزه‌های علمیه و مراكز دینی اختصاص داده بود از 35 میلیارد تومان فراتر نرفت اما با دقت و توجه ویژه رئیس‌جمهور محترم، این مبلغ در سال‌جاری به رقم خیره‌كننده 760 میلیارد تومان افزایش یافته است كه حاكی از 22 برابر شدن آن است. چگونه می‌توان رئیس جمهور و دولتی كه دارای چنین گرایش و نگرشی به مراكز علوم دینی است، به ضدیت با روحانیت متهم كرد؟ مسئولیت جلوگیری از تكرار اینگونه شبهه‌افكنی‌ها و اتهامات بی‌اساس با كیست؟*مساجد و مصلاهای محل اقامه نمازهای جمعه از مراكز اصلی فعالیت روحانیت معزز محسوب می‌شوند. بودجه اختصاص یافته برای عمران و آبادانی این مراكز از 5 میلیارد تومان در سال 1383 به 390 میلیارد تومان در سال 1390 افزایش یافته است. مدعیان تمامیت خواه باید به این سؤال پاسخ دهند كه چگونه به خود جرأت داده‌اند، دولتی با این جهت‌گیریهای ارزشی و كارنامه درخشان عملكردی را در حوزه دین و روحانیت به تضاد با روحانیت متهم كنند؟

تجمع کشاورزان اصفهاني براي حق‌آبه مقابل شرکت آب منطقه‌اي استان

سئوال است باج دادن به انگلان و مفت خوران غیر مولد حوزه ی علمیه ی قم مهمتر است . یا حمایت کردن کشاورزان تولید کننده ی فراورده های تولیدی کشاورزی که از ناچاری و بی آب کشت که به خاطر خشکانیدن زاینده رود است. چنین دست به اعتراض مقابل شرکت آب اصفهان زده اند

کشاورزان اصفهان روز گذشته و امروز براي حق آبه و آب بهاره و تابستان کنوني خود در مقابل شرکت آب منطقه‌اي اصفهان تجمع کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه اصفهان، روز شنبه گذشته مدير عامل شرکت آب منطقه‌اي استان در جمع اعضاي شوراي شهر اصفهان اعلام کرد که امسال نمي‌توانيم آب مورد نياز کشاورزان را تامين کنيم؛ استدلال "محمد علي طرفه" بر اين اساس است که با وجود آب باقي مانده پشت سد اگر آبي به کشاورزي اختصاص يابد در تامين آب شرب با مشکل مواجه مي‌شويم. اما رييس انجمن حمايت از کشاورزان استان اصفهان معتقد است که آب منطقه‌اي در اين زمينه کم لطفي مي‌کند. حسين محمد رضايي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان، اظهار داشت: استانداري و مجموعه آن پيگير حق کشاورزان هستند، اما آب منطقه‌اي مي‌گويد نمي‌تواند آب مورد نياز کشاورزان را تامين کند چرا که آب براي شرب کم مي‌آيد. وي افزود: اما من به عنوان نماينده کشاورزان معتقد هستم که مي‌توان آب مورد نياز کشاورزان را تامين کرد.

۹۳ درصد از فرودگاه های کشور زیان‌ده شدند

اینهم بخشی دیگر از عملکرد و بازتاب پیام های نوروزی نوآوری و شکوفایی اقتصادی و همت وکار و جهاد اقتصادی رهبر لوطی و عنترش که مرتبط با سقوط چپ و راست هواپیما های مسافری و حتی نظامی بدلیل فرسوده و غیر اساندارد بودن شان اکنون نیز این چنین در مورد زیان دهی فرود گاه های کشورنمایان و گزارش شده است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت از زیانده بودن این مجموعه خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، فتاح رضوانی افزود: از مجموع ۵۴ فرودگاه کشور۵۰ فرودگاه جزو فرودگاه‌های زیانده محسوب می‌شوند (93 درصد) که فرودگاه رشت نیز از آن جمله است. وی با اعلام اینکه بهره‌مندی از امکانات فرودگاهی در دنیای معاصر یکی از زیر‌ساخت‌های مهم توسعه اقتصادی است، اظهارداشت: استان گیلان یکی از استانهای کشور است که با داشتن فرودگاه بین‌المللی می‌تواند از این فرصت مهم اقتصادی بهره‌مند شود. مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت گفت: فرودگاه یکی از زیر ساخت‌های مهم توسعه استان است و استقبال از امکانات و تجهیزات فرودگاهی می‌تواند آورده بسیار خوبی برای استان داشته باشد. وی خاطر نشان کرد: اگر تقاضای برای فرودگاه از سوی شرکت‌های هواپیمایی باشد و استقبال خوبی از ناحیه مردم انجام شود به یقین فرودگاه فعال‌تر و از حالت ضرردهی به سود‌دهی تبدیل خواهد

واکنش فرزندان امیری‌فر به ادعای خودکشی وی

افشای شیوه ی تهدید و شایعه و فضا سازی برای بستر سازی حذف فیزیکی یا خفه نمودن صدای حامی تبدیل به رقیب شده که پس از نزاع میان رهبر لوطی جماران و عنترش به و جود آمده است .

در پی انتشار شایعاتی درباره اقدام به خودكشی عباس امیری فر، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، فرزندان وی در وبلاگی به انتقاد از این شایعه پرداختندبه گزارش جهان انها نوشتند: پدر ما كسی است كه در زندانهای ساواك شكنجه شده است آن هم در حالی كه جوانی ۱۸ یا ۱۹ ساله بود و زیر شدیدترین شكنجه های ساواك هیچگاه از اعتقادات خود برنگشت و تصمیم به خودكشی نگرفت. حال چه شده است كه ادعای خودكشی پدرمان آن هم با پارچ آب مطرح می‏شود؟! چه شده است كه این شایعه‏ خنده‏ دار راجع به شاگرد ۲۲ ساله‏ درس خارج مقام معظم رهبری مطرح می‏شود؟در این وبلاگ امیری فر روحانی معتقد به ولایت فقیه و فردی انقلابی و شكنجه شده‏ ساواك معرفی شده كه در طول ۸ سال دفاع مقدس به مبارزه در برابر تجاوز دشمن بعثی پرداخت و از بازنشستگان سپاه پاسداران به شمار می آید.

انتقال معلم زندانی، هاشم خواستار به بند اعدامی های زندان وکیل آباد مشهد

در شرایطی که رهبر لوطی جماران در روز معلم در حضور مهره های گرد آوری و اعزام شده به جماران بر سر منبر رفت و دست به توفان بر پا کردن گرد وخاک ناشی از گرده بر زمین ساییدن زد و در توصیف معلم و روز معلم روضه ها و مرثیه ها خواند . اما اکنون در زندان زادگاهش وکیل آباد مشهد با معلم مسن به بند و زندان کشیده شده که چرا مقابل دژخیمان آدمک کشان حرفه ای بازجویان تسلیم نشده و زانو نزده و لبیک گویی ابراز ندامت نکرده است . بد ر اینکه دست به نوشتن که حرفه ی معلمی می باشد زده و روشن گری از درون سیاه چال می کند . برای تنبیه و مجازات وی اینگونه تبعید شده و زندان اندر زندان با اعمال شاقه برایش ساخته شده است تا ثابت شود ماهیت ضد بشری رژیم نا مشروع حاکم بر ایران چگونه می باشد؟

یک فعال حقوق بشر در شهر مشهد به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت که هاشم خواستار معلم بازنشسته زندانی مشهدی که در بند امنیتی- سیاسی ۶.۱ زندان وکیل آباد مشهد نگهداری می‌شد ، به سالن ۱۰۲ بند ۵ این زندان منتقل شده است. بند ۵ زندان وکیل آباد مشهد مجرمان مربوط به مواد مخدر و قاتلین را در خود جای داده است وبنا براصل تفکیک مجرمین در زندان، زندانیان عقیدتی و سیاسی در این بند نگهداری نمی شوند.این فعال حقوق بشر به کمپین گفت: « تا هفته گذشته آقای هاشم خوستار همراه حدود ۴۰ زندانی عقیدتی دیگر نگهداری میشدند، اما اخیرا به سالن ۱۰۲ بند ۵ زندان وکیل آباد منتقل شده است.. بند ۵ زندان وکیل آباد مشهد شامل سالنهای ۱۰۱ ، ۱۰۲ ، ۱۰۳ ، ۱۰۴ و ۱۰۵ است که بیشترین مجرمان مربوط به مواد مخدر و قاتلین در این بند نگهداری میشوند که اکثر انها محکوم به اعدام هستند.» وی با ابراز نگرانی در رابطه با سلامتی آقای خواستار افزود:«با توجه به سن و سال زیاد اقای خواستار ، بیماری هایی که ایشان در دو سال گذشته در زندان به آنها مبتلا شده اند و وضعیت وحشتناک سالن ۱۰۲ بند ۵ زندان وکیل آباد مشهد احتمال وقوع هر اتفاقی برای این معلم بازنشسته زندانی که در آستانه ۶۰ سالگی است وجود دارد . هم اکنون مسئولیت جان آقای خواستار با دادستان مشهد و دیگر مقامات قضایی مشهد است که دستور انتقال وی به سالن ۱۰۲ بند ۵ ، بند مخوف زندان وکیل آباد را صادر کرده انداین فعال حقوق بشر درباره علت این انتقال به کمپین گفت:« مسئولان زندان گفته اند که انتقال مهندس خواستار به سالن ۱۰۲ بند ۵ به علت نامه هایی است که آقای خواستار اخیرا از داخل زندان منتشر کرده اند و در راستای تنبیه ایشان است. یکی از مسئولین گفته است خواستار که اینقدر در نامه هایش در رابطه با زندان مینویسد حالا برود ببیند که در بند ۵ چه خبر استوی افزود: «نگهداری زندانیان سیاسی در کنار مجرمین عادی و مجرمین خطرناک خلاف آیین نامه سازمان زندان های ایران است. این اقدام غیرقانونی در جهت شکستن روحیه اقای خواستار میباشد که تا کنون دربرابر فشارهای روحی وجسمی فزاینده دستگاه های امنیتی و قضایی مشهد مقاومت کرده اند.