گزیده خبر های 9 خرداد 90

جنگ ايران و اسراييل به روايت محقق ارشد صهيونيست-2«حزب‌الله» پيش‌بيني نتيجه جنگ با ايران را براي اسراييل سخت خواهد كرد.خبرگزاري فارس: با توجه به اطلاعات [بدست آمده] ايران در جنگ پشتياني قوي خواهد داشت. از سوي ديگر، رسيدن اين پشتيباني به حزب‌الله دردسر بسيار بزرگي براي اسرائيل ايجاد خواهد كرد زيرا حزب‌الله به پرتاب راكت‌ها به داخل اسرائيل ادامه خواهد داد و اين مسئله پيش‌بيني نتيجه جنگ را براي ما سخت خواهد كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003068437

این تهدید کردن اسراییل از حزب الله لبنان اعتراف آشکار این واقعیت می باشد که حزب الله نه لبنانی که پیاده نظام نفوذی و مأموران پیمر گه های ولی وقیح و پاسداران کود تا گر در تهران می باشند.

مقدم‌فر در جمع مسئولان بسيج دانشجويي سراسر كشور تشريح كرد:تحليل جريان انحرافي از 2 منظر "قدرت‌طلبي " و "انحراف فكري و نفوذ "خبرگزاري. فارس: مديرعامل خبرگزاري فارس تأكيد كرد: جريان انحرافي به دنبال پوشش مفاسد خود با دامن زدن به مسائلي مانند جن‌گيري، رمالي و ... است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003070243

این پاسدار مدیر عامل خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس چون عنصری آلوده و دست نشانده ی پاسداران کودتا گر در این خبر گزاری دروغ پرداز است که عنصری بدون اراده در تصمیم گیری می باشد . بنابراین مجبور شده است که در جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر دچار چرخش حمایتی بسوی لوطی و تبلیغاتی تهاجمی علیه ی عنترش شود ونقش موازی سربازجو پاسدار حسین شیعتمداری در دروغ نامه ی کیهان دوره گردی می کند و با منبر رفتن و روضه خوانی انجام وظیفه می کند

يكي از رهبران اخوان‌المسلمون در گفت‌وگو با فارس:تهران عمق استراتژيك قاهره است؛ مصر از تجربيات ايران استفاده كند.خبرگزاري فارس: يكي از رهبران برجسته جماعت اخوان‌المسلمين ايران را عمق استراتژيك مصر دانست و گسترش روابط دو كشور را به سود ملت‌هاي اسلامي و عربي برشمرد و بر استفاده قاهره از تجربيات تهران در بخش انرژي تاكيد كرد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003087414

با وجود اینکه مصر اعلام کرده است که یک جاسوس نفوذی رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع حاکم بر ایران را باز داشت نموده است . اما اکنون برای خنثی کردن این روشن گری گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس به سراغ یکی از رهبران اخوان السلمین کراواتی رفته است تا از عمق استراتژیک بودن تهران بر ای قاهره گزارش بازتاب دهد که تأکید شده است باید از تجربیات ایران در مصر استفاده کرد

جنگ رواني ناشيانه سعودي ها عليه روابط ايران و مصر

سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری پرونده ساز وارونه گوی تلاش کرده است که با یک تیر دو نشان بزند .هم لو رفتن باز داشت جسوس نفوذی در مصر را ماستمالی کند . هم اینکه از موضع فرار به جلو عربستان را متهم کند که در تلاش مذبوحانه ومتلمسانه عادی کردن رابطه با مصر اخلا ل گری می کند.

در پي ادعاي شبكه العربيه مبني بر بازداشت يك ديپلمات ايراني در قاهره ، يك مقام مسئول در دفتر حافظ منافع ايران در مصر در اين باره اظهار بي اطلاعي كرد.اين مقام در دفتر حافظ منافع ايران در مصر در گفت وگو با ايسنا، و در پاسخ به اين پرسش كه برخي رسانه ها اعلام كرده اند يك ديپلمات ايراني در مصر بازداشت شده است، خاطرنشان كرد: دفتر حافظ منافع ايران در مصر تاكنون هيچ اطلاعي در مورد اين موضوع ندارد.هم چنين تاكنون هيچ مقام رسمي اي در اين مورد به دفتر حافظ منافع كشورمان هيچ مطلبي را منعكس نكرده است.اين مطلب اولين بار توسط العربيه منتشر شد كه اين سايت همواره اخباري را عليه ايران انتشار مي كند كه پيش از اين بارها اخبار اين سايت تكذيب شده است.شبكه ماهواره اي العربيه مدعي شد كه سازمان امنيتي مصر يك ديپلمات ايراني را دستگير كرده است.بنا بر ادعاي اين شبكه، قاسم حسيني از اعضاي دفتر نمايندگي ايران در قاهره به اتهام جاسوسي به نفع يك كشور بيگانه و انتقال اخبار از مصر دستگير شد. در همين راستا سازمان اطلاعات مصر نيز اعلام كرد كه فرد مذكور براي بازجويي و تحقيق در اختيار دادستاني قرار گرفته است. در همين رابطه دو منبع امنيتي مصر در گفت وگو با خبرگزاري رويترز گفتند كه يك نفر دستگير شده است.آنها با تاييد اتهام وارده به جزييات بيشتر مبني بر اين كه شخص دستگير شده يك ديپلمات است و يا اين كه نامش چيست، اشاره اي نكردند.به گفته اين منابع اين شخص هفته گذشته دستگير شد. وزارت امور خارجه مصر نيز اعلام كرد كه اطلاعات فوري در اين باره ندارد.

وقتی «اعتقادات دینی» بازیچه قدرت و پول می شود

«تبارشناسی» جریانهای خرافی و انحرافی

http://www.fararu.com/vdcd9x05.yt0nz6a22y.html


از همان ابتدایی که خمینی شیاد برای تشکیل حکومت فاشیستی مذهبی و دین فروشی تأکید بر جمهوری اسلامی بدون یک کلمه و بیش نمود . بستر ساز دکان دین فروشی در رأس حکومت شد . زیرا که پس از آن تحجر و خرافات و رمالی و دجذالی وجن گیری جای گزین قوانین مدون و مدرن جهان کنونی و پاسخگویی به مطالبات مردم شد . چونکه هدف بود تا بتوان بسبک قرون وسطایی و دین ابزار قدرت و ثرروت و توجیه گر جنگ خانمان بر اندازانه شده رژیم نکبت بار ضد انسانی اش ادامه یابد. اما عجیب است که تلاش می شود کاسه و کوزه بر سر جریان انحرافی دولت شکسته شود

فرارو- چندی است که شخصیتها و ارگانهای نظام اتهاماتی در خصوص فساد مالی و ارتباط با فرقه های انحرافی را متوجه اطرافیان رئیس جمهور می کنند. به گزارش فرارو؛ دولتی که با شعار «عدالت» بر سر کار آمده بود اکنون توسط قوه قضائیه به فساد مالی، رواج عقاید خرافی، تلاش برای تضعیف نقش روحانیت در نظام و... متهم است. برخی از نزدیک ترین افراد به محمود احمدی نژاد اکنون نه تنها به جعل مدرک و فساد مالی متهم شده اند بلکه همزمان با دستگیری تعداد زیادی رمال و جن گیر، پرده از ارتباط آنها با جریانهای انحرافی نیز برداشته شده است. اکنون از ریاست قوه قضائیه گرفته تا فرماندهی سپاه و ریاست مجمع تشخیص مصلحت در افشا و پیگرد قضایی گردانندگان پشت پرده جریان انحرافی متفق القول اند

آتش سوزي در بازار بين الحرمين تهران ادامه دارد

به نظر می رسد با گسترش آتش سوزی و احد تولید بنزین پالا یشگاه آبادان که پس از آن دامنه ی آتش سوزی به نخلستان و باغ انارستان دو شهر استان بو شهر رسید . اکنون هم ادامه ی آن بازار تهران را در بر گرفته است که می بایست اقدامی عمدی باشد آنگونه که نمی تواند بی ربط به جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر باشد.

فرارو - با گذشت بيش از يك ساعت از وقوع آتش سوزي در بازار بين الحرمين تهران ، عمليات مهار آتش همچنان توسط نيروهاي آتش نشاني و امدادي ادامه دارد.به گزارش ايرنا، به گفته حاضران در محل، آتش سوزي از طبقه سوم پاساژي به نام مجيد در بازار بين الحرمين شروع شده و به مغازه هاي اطراف سرايت كرده است.بازار بين الحرمين مركز بزرگ فروش لوازم التحرير است.در حال حاضر نيروهاي اعزامي از پنج ايستگاه آتش نشاني تهران مشغول اطفاي حريق اند.شهردار منطقه 12 تهران، رييس و اعضاي ستاد مديريت بحران شهرداري منطقه 12 هم اكنون در محل حادثه حضور دارند و بر نحوه امدادرساني و عمليات آتش نشاني نظارت مي كنند.بنابراين گزارش ، عمليات امداد رساني براي يافتن آسيب ديدگان احتمالي نيز در حال اجرا است.

400زندانی ایرانی مواد مخدر در شرق آسیا

اینهم بخش دیگری از دستآورئد بیش از 32 سال مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین است که هم ایران را تبدیل به رتبه ی اول جهانی معتادین مصرف کننده ی واد مخدر نکموده است . هم اینکه مافیای پاسداران در گیر مواد مخدر از سوی چنین قا چاقچیان بین المللی محموله ها ی انواع و اقسام مواد مخدر را به برون مرز به خصوص جنوب شرق آسیا منتقل کنند .

معاون کنسولی وزارت خارجه از وجود 400 زندانی ایرانی به جرم مواد مخدر در کشورهای شرق آسیا خبر داد و گفت: شیشه و کراک وجهه ملی ما را به شدت مخدوش کرده استبه گزارش خبرنگار مهر، حسن قشقاوی در مراسم نمایش آخرین شگردهای قاچاقچیان شیشه که صبح دوشنبه در محل پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا برگزار شد، اعلام کرد:‌ «متاسفانه در حال حاضر تعداد زیادی زندانی مواد مخدر در کشورهای شرق آسیا داریم که وزارت خارجه حداکثر تلاش خود را برای انتقال آنها به کشور انجام می‌دهد ولی این مشکل باید به صورت ریشه ای حل شودوی با قدردانی از تلاشهای پلیس برای کشف سرشاخه‌های باندهای قاچاق مواد مخدر افزود: «در حال حاضر دو چهره از جمهوری اسلامی ایران در کشورهای جنوب شرقی آسیا وجود دارد. چهره اول شامل تمدن و فرهنگ والای ما و نیز انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و چهره دوم شیشه و کراک که وجهه ملی ما را به شدت مخدوش کرده استقشقاوی افزود: «متاسفانه عده‌ای سودجو با دست زدن به اعمال خلاف و تجارت مواد مخدر هویت هموطنان خود را در کشورهای جنوب شرقی آسیا مخدوش کردند که با همکاری رسانه‌ها باید ابعاد آن بیشتر مشخص شودوی تاکید کرد: «همه مردم باید در این زمینه حساس باشند به خصوص مسافران هوایی و زمینی به گفته معاون کنسولی وزارت خارجه، امروز اراده روسای سه قوه بر تشدید برخورد با قاچاقچیان و همه متخلفان مواد مخدر در کشور است که با ابلاغ قانون جدید مبارزه با مخدرهای صنعتی این روند تشدید خواهد شد. همچنین در این مراسم سفرای مالزی و تایلند و نیز کاردار اندونزی ضمن تشکر از پلیس کشورمان برای مبارزه با مواد مخدر صنعتی و دستگیری باندهای قاچاق بر همکاری پلیس کشورهایشان با پلیس جمهوری اسلامی تاکید کردند.

صفار: گزارش بازجویی از عوامل جریان انحرافی به احمدی‌نژاد ارائه شده است

http://www.fararu.com/vdch-inq.23nwkdftt2.html

به نظر می رسد با تضعیف شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد که موجب موج تهاجمات منتقدان دولت شده و عجیب هم اوج گرفته است. آنگونه شرایط برای پاسدار محمد حسین صفار هرندی هموار شده است تا انتقام اخراج خود از رأس وزیر فرهنگ تفتیش عقاید و خفقان و سانسور ارشاد دولت نهم اینگونه گرفته و تلافی شده باشد.

مشاور فرمانده کل سپاه با اعلام اینکه گزارش بازجویی های عوامل جریان انحرافی به رئیس جمهور ارائه شده است تاکید کرد: «معتقدم جریان انحرافی بدنبال تنزل دادن موضوع به جن گیری و رمالی است اما آنها جرم های بزرگتری مرتکب شده اند به گزارش مهر، محمد حسین صفارهرندی در نشست هفتگی انصار حزب الله که در دفتر مرکزی این تشکل برگزار شد با بیان اینکه نیازمند آن هستیم تا حرکت پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی را آسیب شناسی کنیم گفت: «به دلیل عظمت و پیچیدگی هایی که این حرکت در عصر کنونی می تواند داشته باشد باید به شناخت دقیق آن بپردازیم

لغو سفر هیئت 50 نفره مصری به تهران

جالب است که با فاش شدن تلاش های مذبوحانه ی عادی سازی با مصر با لو رفتن جاسوسی نفوذی رژیم قرون وسطایی و با زداشت وی آنهم در آستانه ی سفر 50 نفره ی شخصیت های مصری به ایران چه زود هر چه رشته شده بود پنبه شد . زیرا که اهداف پشت پرده این تلاش عجولانه ی عادی سازی آشکار شده است که در چه راستایی می باشد؟.

رئیس دفتر حفاظت از منافع ایران از 50 شخصیت مصری دعوت کرده بود تا در قالب هیئتی ضمن سفر به تهران، با مقامات ارشد ایرانی از جمله محمود احمدی نژاد دیدار کنند تا زمینه ای برای گسترش روابط تهران - قاهره فراهم شودعصرایران: چند ساعت قبل از پرواز هواپیمای ویژه حامل هیئتی از شخصیت های مصری به سمت ایران، خبر بازداشت یک دیپلمات ایرانی در مصر منتشر شد که همین موضوع باعث شد این سفر به زمان نامعلومی درآینده موکول شودمنابع آگاه مصری به سایت خبری الیوم السابع مصر گفته اند که شورای نظامی مصر که قدرت را در این کشور در دست دارد؛ به دفتر حفاظت از منافع ایران در قاهره اطلاع داده است که مانعی در برابر سفر هیئتی از شخصیت های مصری به تهران وجود ندارد اما هواپیمای ویژه و چارتری که قرار است این هیئت را از قاهره به تهران اعزام کند ؛ ممنوعیت پروازی دارد زیرا درباره خروج یا فرار مقامات سابق یا مسئولان حزب حاکم سابق نگرانی وجود دارد"ممدوح رمزی" وکیل دادگستری و یک مسیحی (قبطی) مصری و از اعضای هیئت 50 نفره شخصیت های مصر نیز گفت که رئیس دفتر حفاظت از منافع ایران دیروز یکشنبه در تماس تلفنی گفته است که سفر این هیئت مصری به تهران به دلیل عدم موافقت مقامات مصری، به تاخیر افتاده استاین مقام ایرانی همچنین پیش بینی کرده است که مقامات مصری بعد از ماجرای بازداشت دیپلمات ایرانی، با این سفر موافقت نکنندرئیس دفتر حفاظت از منافع ایران اضافه کرده است مقامات مصری با دعوت از شخصیت های این کشور برای سفر به تهران با هدف بهبود روابط میان دو کشور موافقت کرده بودند ولی هم اکنون بدون موافقت مقامات مصری نمی توان دست به هیچ اقدامی زدرئیس دفتر حفاظت از منافع ایران در قاهره از شماری از شخصیت های مصری دعوت کرده بود تا در قالب هیئت 50 نفره ضمن سفر به تهران ، با مقامات ارشد ایرانی از جمله محمود احمدی نژاد رئیس جمهور و دیگر مقامات ارشد ایرانی دیدار کنند تا زمینه ای برای گسترش روابط تهران - قاهره فراهم شود.دیروز یکشنبه رسانه های مصری و عربی از بازداشت یک دیپلمات ایرانی به اتهام جاسوسی و سپس آزادی او خبر دادندقرار بود این سفر صبح دیروز یکشنبه انجام شود ولی چند ساعت قبل از انجام این سفر ، مقامات امنیتی مصر از بازداشت یک دیپلمات ایرانی به اتهام جاسوسی خبر دادند و سفر هیئت مصری به تهران به تاخیرافتادشخصیت های فرهنگی، هنری، سیاسی، سازمان های غیردولتی ، دینی در این گروه حضور داشتند

ردپای ملك زاده در كارچاق كنی برای سرمایه دار بدنام

جالب است که این فرد متهم کار چاق کن سابقه ی دلالی و زد و بند و غارتگر در دوران کار گزاران و مدعیان اصلاح طلبان و اصول گرایان دارد که به وضوح ثابت که چگونه خانه از پای بست ویرانست . یعنی اینکه رژیم ضد بشری دین فروش در گیر جنگ قدرت از رأس تا ذیلش آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض می باشد؟

از جمله نكات جالي توجه اين نامه ها دستور مشايي به محرابيان وزير وقت صنايع براي برگرداندن نمايندگي سيگار به العقيلي است كه با دستور صريح احمدي نژاد در سال 85 لغو شده بود الف: بررسي اسناد جديد نشان دهنده حضور مستقيم محمد شريف ملك زاده قائم مقام مشايي در شوراي ايرانيان خارج از كشور در پيگيري هاي صورت گرفته براي حل مشكلات سرمایه دار بدنام و متهم قاچاق سيگار كه در حال حاضر از كشور متواري است دارد. محمد سعيد العقيلي كه افتخار خود را نداشتن شناسنامه ايراني مي داند و در كشور امارات زندگي مي كند در سالهاي دوره اصلاحات به عنوان بزرگترين وارد كننده سيگار به ايران درآمده و صاحب ثروتي افسانه اي گرديد.پس از رياست جمهوري احمدي نژاد و با پيگيري هاي وزارت اطلاعات، شبكه قاچاق وي كشف و تنها در يك مورد شرکت پخش عظیم به عنوان یکی از دهها شرکت وابسته به العقیلی،‌ به دليل عرضه خارج از شبکه ۶۳۰۵ کارتن سیگار به پرداخت ۹۳۵۷۸۴۴۰۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم شد.پس از افشاگري احمدي نژاد در زمينه مفاسد مالي العقيلي و جلوگيري دفتر وي براي نهايي شدن معامله خريد بانك پارسيان توسط العقيلي، وي ناچار به فرار از كشور شد هر چند مجموعه شركتهاي وي به قعاليتهاي مالي خود در ايران ادامه دادند و حتي شرکت دخانیات قشم متعلق به مافیای العقیلی بدون پرداخت كامل جریمه به فعاليت خود ادامه مي دهد.اسناد منتشر شده روزهاي اخير نشان دهنده تلاش جريان انحرافي دولت براي تطهير العقيلي و حل مشكلات وي در كشور داشت اما اسناد جديد نشان دهنده نقش كليدي محمد شريف ملك زاده در اين ماجرا است.ملك زاده كه با تغيير موضع تاكتيكي در سالهاي اخير از حمايت افراطي جاسبي و هاشمي به يكي از پست هاي كليدي دولت احمدي نژاد دست پيدا كرده است در اين جريان به عنوان رابط العقيلي اقدام و به پيگيري نامه هاي وي براي حل مشكلات اين قاچاقچي سيگار دست زده است.از جمله نكات جالي توجه اين نامه ها دستور مشايي به محرابيان وزير وقت صنايع براي برگرداندن نمايندگي سيگار به العقيلي است كه با دستور صريح احمدي نژاد در سال 85 لغو شده بود.شركت دخانيات ايران از زيرمجموعه هاي وزارت صنايع و معادن محسوب مي گردد.اين نامه در حالي كه اصولاً از لحاظ اداري فاقد هيچگونه ارتباط با حوزه كاري ملك زاده بوده براي "پيگيري" و "گزارش اقدامات انجام شده" براي نامبرده ارسال شده است.اسناد جديد از پيگيري هاي ديگر اين شبكه انحرافي براي ديگر مفسدان اقتصادي در روزهاي آينده منتشر خواهد شد.

فیلم / یک سخنرانی ناب اسلامی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=33449

همین سخنرانی آخوند لمپ و لات و فحاش از رهبر لوطی جماران کافیست تا برجسته شود ماهیت ولایت وقیح چیست ومدافعان و مبلغانش کیستند و چگونه می اند یشند . یا در اصل فحاشی و هتاکی و تهدید به مرگ می کنند یا فتوایش را صادر می نمایند؟

فیلم / حمله به اتوبوس ایرانی در سوریه و شکستن شیشه های آن

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=33443

این واکنش اعتراضی مردم سوریه آشکارا اعتراض یه سیاست حمایتی حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران از بشار اسد رئیس جمهور سوریه و همچنین حضور سپاه قدس در سرکوب مردم معترض و ناراضی سوریه می باشد

تجمع کارگران کفن پوش نساجی در مقابل فرمانداری کاشان

تا کنون رسم بود که به مناسبت روز های خا و یا اهداف خاص همچون دفاع از اهداف و تأسیسات هسته ای دیوار گوشتی کفن پوشان بر پا می شد . یا تهدید کردن مهره های طرد شده کفن پوشان وارد خیابان ها می شدند . یا اینکه برای باج گیری و تهدید جلوی سفارتخنه های کشور های غربی و عربی کفن پوشان حضور می یافتند ولی اکنون آنچنان شرایط کار گران محروم طاقت فرسا و تحمل نا پذیر شده است که کار گران هم به صف کفن پوشان معترض روی آورده اند

نماینده مردم کاشان در مجلس از حقوق عقب مانده ۳۲ ماهه کارکنان نساجی کاشان اطلاع داد و اظهار کرد: صدای کارکنان نساجی کاشان به گوش کسی نمی‌رسد.به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت،”اصغر گرانمایه‌پور”در تشریح تذکر کتبی خود به رئیس جمهور، گفت: سال ۸۶ در سفر اول هیئت دولت به کاشان رئیس جمهوری در جمع صدهزار نفر از مردم کاشان، با صدای رسا اعلام کرد پس از اتمام سفر و برگشت به تهران به مشکلات کارگران ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان رسیدگی می‌کند.نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از گذشت چهار سال هنوز اقدامی در جهت رفع مشکلات کارگران این کارخانه صورت نگرفته است، اضافه کرد: کارگران این کارخانه ۳۲ ماه است که حقوق نگرفته‌اند.وی شرایط فعلی کارخانه ریسندگی و بافندگی کاشان را بحرانی توصیف کرد و ادامه داد: برای رسیدن صدای کارگران به گوش مسئولان، اقدامات زیادی صورت گرفته ولی این فریادها به جایی نرسیده است.گرانمایه‌پور افزود: تا سه ماه پیش کارگران این کارخانه مشغول به کار بودند و به طور هفتگی مبلغ ناچیزی دریافت می‌کردند؛ اکنون سه ماه است که این کارخانه به طور کامل تعطیل شده است.تجمع کارگران کفن پوش نساجی در مقابل فرمانداری.نماینده دو دوره اخیر مجلس، از تجمع اعتراض آمیز کارگران نساجی کاشان در مقابل فرمانداری خبر داد و اضافه کرد: مردم کفن پوشان در مقابل فرمانداری، خواهان رسیدگی به وضعیت کارگران نساجی کاشان هستند.وی حل بحران فعلی کارخانه نساجی کاشان را کار پیچیده‌ای ندانست و تاکید کرد: با برگزاری نشست وزارتخانه‌های مسئول در قبال با این کارخانه و تمرکز روی کار، مشکلات قابل حل است.گرانمایه‌پور کاهش تعداد کارگران کارخانه نساجی از شش هزار نفر به هزار و ۱۰۰ نفر را دلیل دیگری برای راحتی رفع بحران از کارخانه نساجی کاشان برشمرد و تصریح کرد: با اعلام بازنشستگی برخی از کارگران واجد شرایط و بیمه کردن سایر کارگران در حال کار، می‌توان این مسئله را تا حدی رفع کرد.کارخانه ۷۵ ساله کاشان؛ روزهای سخت‌تر هم دیده است.وی از قدمت ۷۵ ساله کارخانه نساجی کاشان گفت و اظهار تاسف کرد: حیف است کارخانه‌ای با این سابقه دچار این حال و روز شود و مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به این کارخانجات قدیمی داشته باشند.عضو کمسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، اکثر کارکنان کارخانه ریسندگی و بافندگی کاشان را جانباز و رزمنده برشمرد و ادامه داد: آنان در سال‌های دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ حضور فعال داشتند و کارخانه نساجی کاشان هم کمک‌های فراوانی به جبهه‌های جنگ ارزانی داشته بود.اصغر گرانمایه‌پور” در جلسه ۳ خرداد درباره اقدام و رسیدگی عاجل به مشکل معوقه ۳۲ماه کارگران ریسندگی، بافندگی و نساجی شهرستان کاشان به رئیس جمهور تذکری کتبی داد که از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

فیلم / دلار و یورو در تهران کمیاب شد؛ 8 خرداد، 29 مه

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=33426

عاقبت اقتصاد خری خمینی شیاد به پدیده و رشد و ترویج انگلی دلالی وابسته به دولت و شرکای حزد و غارتگر شان منتهی شده است که از طریق دلال وو اسطه ها هر چه بیتر جیب مردم خالی می شود