گزیده خبر های 27 اردیبهشت 90 قسمت 2

آخر در کجای رژیم ضد بشری حتی یک نکته مثبت یافت می شود که به نفع مردم ایران به خصوص محرومان وتهی دستان شده باشد و روزانه اخبار جنایت آمیز ضد بشری در هر کوی و برزن ایران مخا بره نشود . آنگونه که در هیچ جای جهان هیچ کشور مستبد و دیکتاتوری و عقب مانده ای وجود ندارد که همچون حاکمان تهران که با وجود دارا بودن کار نامه ی ننگین محکومیت مستمر نقض حقوق بشر ومقام اولی از نظر جمعیت اول که در جهان می باشند ولی باز هم این حاکمان خونخوار و خون رییز و تشنه ی خون بدلیل وحشتی که از قیام مردم ناراضی دارند . در راستای ادامه ی سیاست سرکوب و خفقان و سانسور و جنایت این چنین آسان دست به مسلخ بردن دو برادر با هم مرتکب جنایت ضد انسانی دیگر می شوند و اعضای خانواده های قربانیان را داغدار می کنند؟ا

فیلم / سخنان مادر محمد و عبدالله فتحی پس از اعدام دو فرزندش

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=32884

محمد و عبدالله فتحی در زندان اصفهان اعدام شدند

جــرس: بر اساس گزارش‌ منابع حقوق بشری، محمد و عبدالله فتحی، دو جوان زندانی که در بند اطلاعات زندان دستگرد اصفهان (بند الف طا) محبوس بودند، بنا بر حکم شعبه ۲۴ دادگاه انقلاب اصفهان، صبح روز سه شنبه ٢٧ اردیبهشت ماه به اتهام محاربه اعدام شدند.به گزارش کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران، دو برادر بنامهای محمد فتحی، ٢٨ ساله و عبدالله فتحی ٢٧ ساله، صبح سه شنبه در زندان دستجرد اصفهان اعدام شدند.روز دوشنبه، خانوادۀ دو زندانی اعدام شده به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفته بودند که این پرونده از حداقل دادرسی محروم بوده و مقامات به اشکالات پرونده توجهی نکرده بودند.نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ادعا می کند که این دو مرد در سرقت مسلحانه در استان مازندران شرکت کرده بودند، اما پدر آنها به کمپین گفت که اعترافات آنها به این جرم زیر شکنجه اخذ شده است.گفتنی است مقامات جمهوری اسلامی تا کنون به این ادعاها پاسخی نداده اند و گزارش مذکور می افزاید "این اعدام ها در شرایطی انجام شد که وکیل و خانوادۀ متهمین سئوالات متعددی در خصوص اشکالات و اقدامات غیر قانونی حین دادرسی این افراد که منجر به صدور حکم اعدام شده بود را مطرح کرده بودند."

چه شد که پس از عزل و ابقای آخوند حیدر مصلحی وزیر طوطی صفت بد نام اطلاعات رهبر لوطی جماران در سنگر لمیدن پای آتش منقل و بازی کردن باانبر و دود و وافور نا گهان لوطی خواب نما شده است که سوخت و ساز درون روده و معده اش که ناشی از تراکم گاز دود یبوست زای درون معده و روده می باشد. یادش افتاده که توپخانه اش باید بسوی بی عدالتی و وضعیت نا مطلوب و نا راضی کننده ی کنونی بسوی سنگر عنترش شلیک کند؟ و آشکارا زیرآب پیام های نوروزی نو آوری و شکوفیی اقتصادی و همت و کوشش و جهاد اقتصادی را زده است و کرکره ی روضه خوانی منبری پس از خود سازی منقلی را پایین کشیده است که به مناسیبت های گوناگون ادعای ترقی و پیشرفت های علمی و اقتصادی بی نظیر جهانی شده است . آیا باز هم این رژیم ضد بشری کودتایی عوامفریب دین فروش غارتگر جنگ افروز در گیر جنگ قدرت اعتبار و مشروعیت دارد و می بایست در سر نگون کردنش درنگ نمود؟

رهبر انقلاب در دومين نشست انديشه‌هاي راهبردي تاكيد كردند:وضع فعلي عدالت مطلقا راضي‌كننده نيست؛ لزوم پرهيز از 'مونتاژ' در تحصيل نظريه اسلامي عدالت.خبرگزاري فارس: دومين نشست انديشه هاي راهبردي در جمهوري اسلامي، صبح امروز با "موضوع عدالت " و با هم انديشي و تبادل نظر رهبر معظم انقلاب و دهها نفر از انديشمندان، متفكران، استادان و محققان دانشگاهي و حوزوي برگزار شد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002270922

رهبر معظم انقلاب در نشست انديشه‌های راهبرد.وضع فعلی عدالت در کشور مطلقا راضی‌کننده نیست

http://www.fararu.com/vdcbf0bz.rhbz9piuur.html

وقتی دامنه ی سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امو رداخلی کشور های منطقه به خصوص درکشور های منطقه گسترش روز افزون می یابد . زیرا که مر تبط با تز به جای جنگ در خانه با دشمن باید در برون خانه جنگید می باشد. بنابراین مشخص است که عاقبت چنین سیاستی می تواند اینگونه دستآورد واکنش تهدید آمیزی بهمراه داشته باشد.

* امارات براي گرفتن جزاير سه گانه از ايران، مزدور استخدام كرده است. روزنامه نيويورك تايمز، در گزارشي از تشكيل يك گردان 800 نفره از نيروهاي خارجي براي امارات عربي به منظور دفاع از اين شيخ نشين در برابر حملات خارجي و همچنين اشغال جزاير سه گانه ايراني ابوموسي، تنب بزرگ و تنب كوچك خبر داد. اين مأموريت را وليعهد امارات به "اريك پرينس" مؤسس شركت بلك واتر داده است. اين شركت، عده‌اي از كلمبيائي‌ها را تحت عنوان كارگران ساختماني وارد امارات كرده اما در حقيقت، آنها سربازان يك ارتش مخفي امريكايي كه توسط مزدوران هدايت مي‌شود و متعلق به "اريك پرينس" موسس بلك واتر است،‌ هستند. وليعهد امارات به اين شركت آمريكائي تأكيد كرده مزدوران را نبايد از ميان مسلمانان انتخاب كند زيرا آنها حاضر نمي‌شوند مسلمانان را بكشند. از اين جمله پيداست كه يكي از مهمترين اهداف استخدام مزدور براي امارات اينست كه جلوي شورش‌هاي احتمالي داخلي را بگيرد.

تبلیغات پوچ و وارونه بودن سیاست نخ نما شده ی 32ساله ی سرکار ی و انحرافی ادعای مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا کردن این چنین به شیوه خبر رسانی مچ گیری ناشی از جنگ قدرت و ثروت و شاف میان لوطی و عنترش آنتنی می شود؟

* آلكسي، مالك كمپ شنا در فلوريداي آمريكا به عنوان مربي پروازي در شناي ايران فعاليت مي‌كند. اين مدرس آمريكايي هر سه ماه، فقط چند هفته به ايران مي‌آيد و به عنوان مربي تيم‌هاي پايه شنا فعاليت مي‌كند. به گزارش آتي نيوز، وي به تازگي نيز به ايران آمده و از روز يكشنبه قرار است كلاس آموزش مربيگري براي مربيان ايراني نيز برگزار كند. با توجه به وجود استادان ورزش شنا در ايران، معلوم نيست چرا بايد پول كشور به مربي خارجي داده شود؟

افشاگری دیگری درباره مشایی+عکس

http://www.fararu.com/vdcgxu9u.ak9ut4prra.html

جالب است که به شیوه ی خیاط در کوزه افتادن اکنون مدعی و منادی مبارزه با مفسدان اقتصادی که هدف کنار زدن رقیب مدعی اصلااح طلب و رفسنجانی بود . البته با فر اموش شدن پیگیری لیست 44 نفره دانه درشت های مفسدان اقتصادی و چوب تاراج بر منابع و ذخایر کشور زدن که از سوی عباس پالیز دار در دانشگاه بوعلی همدان فاش شد . همچنین با فراموشی چاقوی ضامندار در زنجان کشیدن و شکم آنانی که پول شان با پارو بلا نمی رود . اکنون در روند ادامه دار جنگ قدرت و ثروت باند های ما فیایی مدعی اصول گرا موجب شده است تا که یقه ی خود مدعی مبارزه با مفسدان اقتصادی و یارانش گرفته شود تا دیگر کسی جرأت نکند از اینگونه شکر سرخ خوری مبارزه با مفسدان اقتصادی در رژیمی نکند که از رأس تا ذیل در همه سطوح آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض می باشد.

رجانیوز نوشت: محمود احمدي‌نژاد اولينبار در دي ماه سال 84 در جمع نمايندگان مجلس هفتم در صحن علني مجلس از قصد خود مبني بر اعلام اسامي مفسدان اقتصادي خبر داد. او در بيستمين سفر استاني خود به ساوجبلاغ و نظرآباد در مهرماه 85، اعلام كرد: «به مفسدان اقتصادي كه با رابطهبازي وام‌هاي ميلياردي از بانك‌ها گرفته‌اند، فقط 15 روز وقت مي‌دهم تا حساب خود را با آن بانك‌ها تسويه كنند؛ در غير اين صورت، اسامي آنان را براي ملت ايران افشا خواهم كرددر پايان مهلت دو هفته اي ریيس جمهور، خبرگزاري‌هاي نزديك به دولت از جمله "ايرنا" در خبري كوتاه و مبهم با انتشار دو اسم درصدد تحقق وعده احمدي‌نژاد برآمدند؛ محمد رستمي صفا و العقيلي، دو نامي بود كه اعلام شد. حتي هويت و مليت العقيلي بهدرستي تاكنون اعلام نشده است، البته از نامش برميآيد که عرب و احتمالا اماراتي باشد. چراکه اتباع امارات بهدليل گسترش مراودات تجاري دو کشور، وامهاي کلان زيادي از بانکهاي ايراني بهويژه بانکهاي ايراني مقيم دبي دريافت ميکنند. بر پایه اخبار جراید، العقيلي علاوهبر بانک پارسيان از چند بانک دولتي نيز وام دريافت کرده و حاضر به بازگرداندن اقساط آن نيست و نام وي در ميان افرادي است كه جزو بدهكاران بزرگ بانكي كشور هستند...

پدر شیشه‌ای پسر سه ساله‌اش را آتش زد

http://www.fararu.com/vdciyyay.t1ayz2bcct.html

اینهم نمونه ای دیگر در کشوری که رهبر ومسئولانش مدعی هستند که ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است . البته چون رژیم وارونه گو و عوافریب می باشد منظور از امنیت و آزادی در توسعه ی جنایات ضد بشری در ایران می باشد.

با گذشت يك هفته از انتشار خبر دومين كودك آزاري شديد، اين بار، مادري ديگر در حالي بر بالين پيكر سوخته پسرك 3 ساله‌اش شيون مي‌كند كه به اذعان پرستاران، احتمال زنده ماندن اين كودك با 70 درصد سوختگي، بسيار اندك است.

آيت‌الله مصباح: مشروعيت قانون اساسی به ولی فقيه است

http://www.fardanews.com/fa/news/147879

خوب با این ادعا و استدلای حوزوی که از سوی این آخوند متحجر و متملق و چاپلوس و تئوری پرداز مرگ و خشونت و دروغ گویی می باشد . دیگر جای هیچگونه ابهامی باقی نمی ماند نه مردم نه قانون نه بر گزاری نمایشات خیمه شب بازی های انتخاباتی – انتصاباتی – تقلباتی معنی ومفهومی ندارد . زیرا که یک مستبد مطلق در لوای ولایت وقیح قرار گرفته است که به جای مردم و بالاتر از قانون تصمیم گیری می کند وبه هیچ کس و مرجعی هم پاسخگوی نمی باشد . در صورتیکه بر اساس این ادعای آخوند تمساح مسئول همه نا بسامانی های کشور می باشد . مشروط بر اینکه بطور شفاف بیش از گذشته اثبات می شود که باید برای گسترش فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح اصرار و پا فشاری کرد تا عاقبت کرکره ی بازار دین فروشی و مفت خوری و جنایت و... پایان پذیرد..

عضو خبرگان رهبري با اشاره به اين‌كه برخي ولايت‌فقيه را از آن جهت كه در قانون اساسي آمده قبول دارند، گفت: مشروعيت قانون اساسي به ولي‌فقيه است و اگر قانون اساسي امضاي ولي‌فقيه را نداشت، كاغذ پاره‌اي بيش نبود

وجود "لجن" در آب شرب بندرعباس

http://www.fardanews.com/fa/news/147867

اینهم عاقبت قول دادن آب و برق مجانی خمینی شیاد به مردم ایران که در 32 سال پیش داده شد که اکنون این چنین لجن به جای آب نصیب مردم ساحل نشین بندر عباسی ها در جنوب کشور شده است؟

ما برای مصرف آب مجبوریم از دستگاههای تصفیه آب خانگی استفاده کنیم اما با این وجود نیز آب دارای طعم و بویی بد است مهر: تغییر دوباره رنگ و بوی آب در برخی محلات بندرعباس موجب نگرانی برخی شهروندان بندرعباسی شده به طوری که این افراد به مصرف آب معدنی و استفاده از دستگاه تصفیه آب روی آورده اند.تغییر مجدد رنگ، طعم و بوی آب شرب در برخی محلات شهر بندرعباس موجب نگرانی شهروندان بندرعباسی شده به طوری که بیشتر ساکنان این مناطق از خوردن آب شبکه آب شهری خودداری کرده و به مصرف آب معدنی روی آورده اند.تغییر رنگ و طعم آب برای چندمین بار است که در بندرعباس مشاهده می شود و آب موجود در شبکه آب شهری حاوی املاح و موادی همچون جلبک بوده و بویی شبیه به بوی فاضلاب دارد.در مورد اخیر تغییر رنگ بیشتر در محله های زیباشهر و شهناز بندرعباس مشاهده شده و حتی برخی شهروندان به علت مصرف آب در بیمارستان بستری شده اند.آب برای شستشو هم مناسب نیست.مهران کرمی یکی از ساکنان محله زیباشهر بندرعباس در این خصوص گفت: از سه روز گذشته آب شرب محله زیباشهر با تغییر رنگ و طعم مواجه شده و آب دارای رنگی کدر و بویی شبیه به بوی فاضلاب دارد.وی افزود: پس از مصرف این آب حالت تهوع به فرد دست می دهد و حتی برخی افراد به علت مصرف آب در بیمارستان بستری شده اند.کرمی اظهار داشت: این آب حتی برای شستشو هم مناسب نیست و ما به اجبار برای شستشو از آن استفاده کرده و از آب معدنی برای نوشیدن استفاده می کنیم.وجود "لجن" در آب شربسید مهدی موسوی یکی از شهروندان ساکن محله شهناز بندرعباس در خصوص وضعیت آب به خبرنگار مهر در بندرعباس گفت: حدود سه روز است که رنگ آب تغییر کرده و وقتی آب را در لیوان می ریزیم حدود دو سانتی متر در آن "لجن" و جلبک جمع می شود.وی ادامه داد: ما برای مصرف آب مجبوریم از دستگاههای تصفیه آب خانگی استفاده کنیم اما با این وجود نیز آب دارای طعم و بویی بد است.به نظر می رسد وضعیت آب در برخی محلات شهر بندرعباس بسیار بدتر از گذشته شده و حتی نمونه هایی از فاضلاب و جلبک در آن دیده شده است.

70 درصد خانواده زندانيان فقير هستند

اینهم نمودی دیگر از وعده ی حکومت آینده از مستضعفان و پا بر هنگان خمینی شیاد و اقتصاد مال خر است که چون خران صاحب اقتصاد کشور شده چنین بر سر محرومان و تهی دستان آورده اند؟

به ظاهر يتيم كسي است كه پدر خود را از دست داده است در حالي كه بايد پرسيد آيا خانواده‌اي كه پدر خانواده به دليل جرم به زندان مي‌افتد فرزندانش يتيم نيستند فارس: رئيس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني كشور گفت: بيش از 70 درصد زندانيان كشور داراي خانواده‌هاي فقير هستند.غلامحسين اسماعيلي عصر امروز در نشست سالانه مجمع عمومي انجمن حمايت از خانواده زندانيان مركز افزود: اسلام به عنوان آخرين شريعت الهي و به عنوان كامل‌ترين نسخه بشري هيچ كدام از آفريده‌هاي خداوند را مورد غفلت قرار نداده و براي همه موجودات عالم هستي دستور و تكليف قائل شده است.وي ادامه داد: بخشي از اين برنامه‌ها و تكاليف همتراز اصل ديانت است و دينداري مردم از روي عمل كردن به اين تكاليف مشخص مي‌شود كه كمك به خانواده زندانيان از اين مسائل است.رئيس سازمان زندان‌ها با اشاره به آيات قرآن درباره كمك به يتيمان و مساكين گفت: به ظاهر يتيم كسي است كه پدر خود را از دست داده است در حالي كه بايد پرسيد آيا خانواده‌اي كه پدر خانواده به دليل جرم به زندان مي‌افتد فرزندانش يتيم نيستند.وي تصريح كرد: به طور قطع فرزندان اين خانواده يتيم شده‌اند زيرا زماني كه پدرشان در زندان نبوده براي آنها پدري خوبي نكرده و پس از آن هم به واسطه به زندان افتادن از حق پدري كردن محروم شده‌اند.اسماعيلي با اشاره به اين مطلب كه تعداد انگشت‌شماري از زندانيان افرادي هستند كه از ديگران كلاهبرداري كرده و داراي تمول مالي هستند، گفت: بقيه زندانيان از افراد فقير جامعه هستند كه كمك به آنها واجب است.رئيس سازمان زندان‌ها با اشاره به اين مطلب كه جامعه كثيري از زندانيان نيازمند هستند، گفت: تحليل ما نشان مي‌دهد 70 درصد از جامعه آماري زندانيان جزء خانواده فقير و مسكين هستند.وي همچنين به فرهنگ اصيل ايراني نيز اشاره كرد و گفت: اين فرهنگ مي‌گويد كه به نيازمند بايد كمك كرد و اين در حالي است كه تكليف انساني ما هم كمك به زندانيان را به ما واجب دانسته است و توجه نكردن به خانواده اين قشر از خلق و خلوي انساني به دور است.اسماعيلي با اشاره به اين مطلب كه ما بايد تلاش كنيم فضاي سالمي را براي ادامه حيات خانواده زندانيان فراهم كنيم، گفت: در صورتي كه اين كار را انجام ندهيم فرزندان همين افراد بزهكاران فردا را تشكيل مي‌دهند و خودشان دست به جرم مي‌زنند.

تعطیلی مدارس به خاطر حضور وزیر در شهر

اینهم عاقبت رسوای نمایش خیمه شب بازی کمدی و وارونه ی ادعای بیش از 80% شرکت کردن مردم ایران در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد 88 است که ولی وقیح نا مشروع ادعای کمدی مشروعیت داشتن نمود . در صورتی رژیم آنگونه نا مشرع و منفور شده است که برای سفر یک وزیر بطور اجباری مدارس یک شهر تعطیل می شود

در حالی کلیه مدارس و واحدهای اداری آموزش و پرورش املش در روز دوشنبه ۲۶/۲/۹۰ به یمن ورود وزیر آموزش و پرورش تعطیل شدند که بعد از انقلاب اسلامی حتی با حضور روسای جمهوری اسلامی هرگز تعطیل نشده بودند!به گزارش آینده به نقل از املش نیوز، جای این سوال از متولیان تعلیم و تربیت در شهرستان املش باقی است که چه ضرورتی دارد بخاطر حضور یک وزیر کلیه مدارس تعطیل گردند؟به چه منظور و هدفی اینگونه از دانش آموزان و فرهنگیان خواسته شده بود تا در این نشست به ظاهر صمیمی حضور یابند؟ چرا با توجه به اینکه اکثر دانش آموزان در این ایام برای برگزاری امتحانات بسر می برند باید با تعطیلی مدارس خود مواجه شوند؟آیا سابقه داشته در زمان حضور روسای جمهوری و یا سایر وزراء در سطح استان و یا شهرستانی ،سازمان ها و ارگانهای دولتی اقدام به تعطیلی کل ادارات تابعه خود در یک شهرستان نمایند؟اما چند تن از شرکت کنندگان در این همایش در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار املش نیوز گفتند: وقتی صبح به آموزشگاه محل خدمت خود مراجعه کردیم تا به تعلیم دانش آموزان بپردازیم از سوی مدیریت آموزشگاه اعلام شد که امروز مدارس تعطیل است و باید به صورت الزامی به استقبال وزیر آموزش و پرورش برویم و ما هم از ساعت ۱۰ صبح به محل همایش آمده ایم که وزیر حالا ساعت ۱۲ ظهر است تشریف نیاورده اند!یکی دیگر از حاضرین گفت: وزیر چه دستاوردی دارد که من باید بصورت اجباری چند ساعت وقت خودم را بگیریم و اینجا پای صحبت آقایان بنشینم!یکی دیگر از شرکت کنندگان گفت:با توجه به اینکه کمتر از ۹ ماه به زمان برگزاری انتخابات مجلس نهم مانده برگزاری اینگونه همایش ها شبیه به میتنگ های سیاسی است !یکی دیگر از حاضران که گویا از افراد شرکت کننده در آزمون سال قبل بود گفت:با توجه به اینکه به نحوه استخدام سال گذشته هزاران ابهام و سوال وجود داشت آقای وزیر حاضر به پاسخگویی نبود و معلوم نیست وزیری که حاضر نیست به درد و مشکلات وشکایت مردم رسیدگی کند به چه منظوری با این همه هیاهو و تبلیغات پر طمطراق وارد این شهر ستان شده بود و بهتر بود وزیر به ظاهر مردمی با برگزاری دیدارهای مردمی پای صحبت فرهنگیان و… می نشست و از نزدیک مشکلات و شکایات آنها را بررسی می کرد.