دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 1 خرداد ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " يثيت بر باد رفته ! "

"ادعای ضد آمریکایی کردن دیگر خیلی مضحک است . برای اینکه خیلی وقت است که گند این سیاست تاکتیکی نخ نما شده ی ضد آمریکایی فاش شده است . چونکه گذشته از فاش شدن سفر پنهانی مک فارلین به تهران و دیدار وی با رفسنجانی و تقدیم کتاب و کلت و کیک به وی آنهم در پروسه ی جنگ ضد ملی و ضد مذهبی ایران و عراق که داغ بود و فضای مرگ بر آمریکا و صدام همه جا طنین انداز بود .... "

قبل از هر چیز سئوال است که مگر دررژیم ضد بشری که دارای ولایت وقیح همکاره است که نه به هیچ مرجع و مقامی پاسخگوی نمی باشد ، بلکه در این رژیم قرون وسطایی بربر منش و تاریک اندیش نه قانون و نه بشر معنی و مفهومی دارد تا چه رسد به اینکه دارای حق و حقوق و احترام باشد . به خصوص اینکه این رژیم ضد بشری کارنامه رکور داری محکومیت اول جهانی نقض مستمر حقوق بشر دارد. مهمتر اینکه از اعدام دو جوان برادر فتحی بختیاری در اصفهان زمانی نمی گذرد که مادر شیر زن شان هنگام تشییع جناره شان که همراه با پخش ترانه دایه دایه وقته جنگنه بود دیگرچیزی برای دفاع برای رهبر ولی وقیح و سایر مسئولان آدمکشان رژیم ضد بشری کودتایی باقی نگذاشت . لذاهنوز خیلی پررویی و مزدوری و سر سپردگی عاری از شرف و انسانیت می خواهد که همچون این قلم بر دست وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان بتواند برای توجیه جنایات بی حد وحصر حاکمان قاتل و جنگ افروز و خون وآدم خوار و غارتگر دین فروش حاکم بر ایران از موضع ضد آمریکایی و دفاع از هم پیمان رو به سقوط سوریه با وارونه کردن مثل آی دزد آی دزد کردن و فرار به جلو چنین ادعای طلبکارانه و قیحانه نماید:

اكنون اين حالت در ايالات متحده و رسانه هاي غربي مصداق پيدا كرده است كه با شيپور فريب حقوق بشر، جمهوري اسلامي را به نقض حقوق بشر متهم مي كنند در حالي كه در نقطه مقابل ادعاهاي واهي و پوچ بر ضد ايران، آمريكا به گواهي اسناد و قراين غيرقابل خدشه رتبه اول نقض حقوق بشر را در دنيا از آن خود كرده است. جالب است كه اخيراً شبكه دولتي صداي آمريكا بدون آنكه به نقض گسترده حقوق بشر در ايالات متحده اشاره كند تأكيد مي كند براي فشار به جمهوري اسلامي ايران، مقوله «حقوق بشر» جايگزين «برنامه هسته اي» شده است.اوباما رئيس جمهور آمريكا نيز در سخنان اخيرش درباره تحولات منطقه خاورميانه و شمال آفريقا، بار ديگر ژست حقوق بشري به خود گرفت و جمهوري اسلامي ايران را متهم به دخالت در انقلاب هاي منطقه و كمك به سوريه براي سركوب مردم اين كشور كرد و ترجيح بند اظهارات به اصطلاح حقوق بشري او اين بود كه ايران مردم خود را سركوب كرده است و حتي بصورتي مضحك مدعي شد كه نخستين تظاهرات مسالمت آميز در منطقه در خيابان هاي تهران صورت گرفت ولي دولت، مردم را بي گناه به زندان انداخت!از همين روي؛ در شرايط كنوني درباره تمركز ايالات متحده بر وضعيت حقوق بشر ايران و پمپاژ رسانه هاي ضد انقلاب پيرامون آنچه كه وضعيت بغرنج زندان ها در كشورمان خوانده اند، گفتني هايي هست كه پشت پرده ماجرا را بهتر روشن مي سازد؛ آمريكا و رسانه هاي غربي و همچنين رسانه هاي فارسي زبان ضد انقلاب در حالي حقوق بشر در ايران را وخامت بار توصيف مي كنند كه گزارش ها و اعترافات نهادهاي حقوق بشري و فعالان مدني و حتي مقامات سياسي در آمريكا به وضوح نشان مي دهد متهم اصلي در پرونده حقوق بشر، آمريكا و چند كشور دنباله رو آن هستند و از اين روي هيچ صلاحيتي ندارند خود را در مقام «مدعي» بنشانند و به ناحق و با نعل وارونه وضعيت حقوق بشر در كشورهاي ديگر و از جمله جمهوري اسلامي را ارزيابي نمايند!

در ادامه قلم بر دست وکیل مدافع تسخیری دروغ نامه ی کیهان با خود به کودنی و کوچه ی علی چپ زدن مبنی با نا دیده گرفتن اینکه رژیم ضد بشری مقام اول کشور اعدام کننده ی نو جوانان و خ زندان کردنانوادگی ها از ریز ودرشت می باشد. ولی وی با پررویی تمام اینگونه با دستآویز ضد آمریکایی پیرامون زندانی کردن کودکان در آمریکا سئوال کرده است :

"جاي سؤال است كشوري كه يكي از دو كشور در جهان است كه به كنوانسيون حقوق كودك نپيوسته است و تنها كشور جهان است كه احكام حبس ابد براي كودكان در آن صادر مي شود بر طبل حقوق بشر و حقوق زندانيان مي كوبد. بنابراين اگر قرار باشد موضوع حقوق بشر پيش كشيده شود بي شك آمريكا در صدر فهرست ناقضين حقوق بشر است و به تعبير «ماري شاو» نويسنده برجسته آمريكايي، بررسي موارد نقض حقوق بشر و اقدام عملي در برابر آن بايد از خود آمريكا شروع شود"

همچنین این مترسک قلم بردست مجیز و ثنای گوی ولی وقیح بدون توجه به ادامه ی جنگ قدرت و ثروت که ترکش آن به رابطه ی میان لوطی جماران و عتر و یارانش اصابت کرده است . طوریکه این روز ها با بدترین اتهامات و پرونده سازی به یاران رئیس جمهور بر خورد می شود ومتهم به جن گیری و جریان انحرافی می شوند . در صورتیکه از سوی رهبر ولی وقیح و پاسداران کودتا گر مورد حمایت بوده اند . چونکه هدف حذف رقیب مغلوب و جراحی کردن رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبر گان بوده است. ولی اکنون قلم بر دست از تغییر تاکتیک آمریکا یعنی ار جحیت دادن به حقوق بشر نسبت به پیگیری فشار پروژه ی هسته ای از سوی آمریکا یاد کرده است و در دفاع از نقض مستمر حقوق بشر در ایران و جنایات روز مره در سیاه چال هایش با مقایسه با نقض حقوق بشر و وضعیت زندان های آمریکا این چنین در این موردمقایسه کرده و دسته گل بی لام به حاکمان ایران داده است :

"اينكه چرا آمريكايي ها در شرايط كنوني تغيير تاكتيك داده اند و موضوع حقوق بشر ايران را برجسته مي نمايند به تحولات پرشتاب منطقه خاورميانه و شمال آفريقا برمي گردد؛ تحولاتي كه اين روزها دامنه آن همچنانكه رهبر خبير و بصير انقلاب اسلامي پيش بيني كرده بودند به قلب اروپا رسيده است. آمريكايي ها علي رغم فرار از واقعيت و تقلا براي فريب ملتها جهت دستبرد به انقلابها و قيام هاي منطقه، مي دانند كه افكار عمومي منطقه با الهام گيري از انقلاب اسلامي به ميدان بيداري آمده اند و از همين رهگذر درصدد هستند تا چهره انقلاب اسلامي را به عنوان پيشاهنگ و جلودار خيزش ها و خروش ملتها ملكوك نمايند و برچسب- البته ناچسب- ضد حقوق بشري را به ايران اسلامي بزنند.از سوي ديگر؛ تمركز آمريكايي ها بر مقوله حقوق بشر در ايران و برجسته كردن اين موضوع در مقياس جهاني ناشي از آن است كه دولت فعلي آمريكا علي رغم تمامي شعارها و بخصوص شعار به اصطلاح كليدي «تغيير» نتوانسته است وضعيت حقوق بشر در اين كشور را بهبود ببخشد و چهره مخدوش ايالات متحده در نقض گسترده حقوق بشر را ترميم نمايد تا جايي كه بسياري از كارشناسان و تحليلگران آمريكايي امروزه از واژه معنادار «دولت بوش-اوباما» استفاده مي كنند تا نشان دهند دولت اوباما ادامه دولت بوش است.ضمن آنكه آمريكايي ها در تمامي سال هاي اخير هيچ موفقيتي در زمينه حقوق بشر نداشته اند. بالاخره بايد اين نكته را به نكات قبلي علاوه كرد كه وضعيت حقوق بشر و حقوق زندانيان در ايران اسلامي با آمريكا قابل مقايسه نيست و اقدامات مغرضانه رسانه هاي غربي و ضدانقلابي عليه ايران پيرامون حقوق بشر و وضعيت زندان ها تنها در راستاي يك پروژه سياسي است كه با تابلوي دروغين حقوق بشر دنبال مي شود.در جمهوري اسلامي ايران به شهادت منابع رسانه اي آمريكايي ها و اعترافات مقامات ايالات متحده نه كهريزك- كه تنها تخلفات فردي و نه سيستمي در آن بروز كرد- با زندان هاي آشكار و مخفي آمريكا قابل مقايسه است و نه وضعيت حقوق بشر در ايران با وضعيت وخامت بار حقوق بشر در آمريكا. مشكل آمريكايي ها مخمصه اي است كه در آن گرفتار شده اند و آن اين است كه اندك حيثيت حقوق بشري هم كه به مدد هياهو و شلتاق و پروپاگاند اي رسانه اي براي خود دست و پا كرده بودند اكنون در پي بيداري ملت ها در بستر بيداري اسلامي بر باد رفته است."

در خاتمه اینکه ادعایی که پیرامون اوضاع حقوق بشر و وضعیت زندان ها و رفتار با زندانیان قربانی در ایران و مقایسه کردن آن با آمر یکا وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان کرده است . در اصل تداعی کننده ی تف و تاق و ریش و گنجشک و منار و یا کوسه و ریش پهن می باشد . زیرا که کارنامه ی ننگین و سیاه محکومیت نقض حقوق بشر رژیم ضد بشری نا مشروع آنچنان عریان و عیان می باشد که نیاز به بیان نیست . زیرا گذشته از رکور داری محکومیت نقض مستمر حقوق بشر و اعدام ها از نظر جمعیت در جهان که رژیم ضد بشری دارد . از سوی دیگر روزی نیست که خبر اعدام و دار زدن ها در مطبوعات وابسته به رژیم بازتاب داده نشود. چونکه ادامه ی سیاست 32 ساله ی سران رژیم بربر منش و تاریک اندیشان و دین فروشان حاکم می باشد . برای اینکه یکی از رموز ماندگاری رژیم جهل و جنایت و جنگ و خون وخرافه بوده است . اما ادعای ضد آمریکایی کردن دیگر خیلی مضحک است . برای اینکه خیلی وقت است که گند این سیاست تاکتیکی نخ نما شده ی ضد آمریکایی فاش شده است . چونکه گذشته از فاش شدن سفر پنهانی مک فارلین به تهران و دیدار وی با رفسنجانی و تقدیم کتاب و کلت و کیک به وی آنهم در پروسه ی جنگ ضد ملی و ضد مذهبی ایران و عراق که داغ بود و فضای مرگ بر آمریکا و صدام همه جا طنین انداز بود. مهمتر اینکه فراموش نشده است که چگونه پس از اشغال نظامی رفسنجانی در خطبه ی نماز جمعه ی تهران خطاب به بوش گفت که اگر همکاری ما در اشغال نظامی افغانستان نبود هنوز هم طالبان در افغانستان بر سر کار بود . البته همین همکاری هم مشترک در اشغال نظامی عراق هم شد . مهمتر اینکه با زد و بند های کثیف و خائنانه هنوز هم نام اپوزیسیون اصلی رژیم ضد بشری از توی لیست گروهو سازمان های تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکا خارج نشده است.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900301/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 1 خرداد ماه سال 1390

حيثيت بر باد رفته ! (يادداشت روز)