گزیده خبر های 7 خرداد 90 قسمت 2

قاتل پنج زن بهدار مجازات آويخته شد

برای اینکه کنترل شرایط بحرانی و انفجاری وفضای ملتهب جامعه امکان پذیر باشد و از کنترل خارج نشود .بنابراین با شتاب هر چه بیشتر سیاست اعدام ها در بستر تحمیل رعب ووحشت و اختناق وزهر چشم از مخالفان و منتقدان دنبال می شود.

دومين قاتل سريالي زنان در قزوين صبح پنجشنبه در ملاعام به‌دار مجازات آويخته شد. به گزارش برنا، دومين قاتل سريالي زنان ميانسال معروف به راننده وحشت كه مرتكب به قتل پنج زن ميانسال شده بود صبح روز پنجشنبه با حضور دادستان و مديركل دادگستري استان قزوين اعدام شد. بعد از دستگيري دومين قاتل سريالي زنان ميانسال مراحل رسيدگي به پرونده مذكور به سرعت انجام و نهايتأ حكم اعدام وي در ملاعام مورد تاييد قرار گرفت. به گزارش خبرنگار ما، اين قاتل كه مهدي فرجي نام داشت راننده ميني‌بوس بود و پنج زن ميانسال را به بهانه رساندن آن‌ها به مقصد سوار ميني‌بوس خود كرده،طلا و جواهرات زنان را به سرقت برده و سپس آنان را به قتل ‌رسانيد. بنابراين گزارش اين قاتل كه به قتل پنج زن اعتراف كرده بود، حكم اعدامش صبح روز پنجشنبه در كمربندي جمهوري اسلامي، ابتداي خيابان اصفهان به مرحله اجرا گذاشته شد

به دليل مشاركت در اشغال عراق صورت مي‌گيرد؛دادخواست بين‌المللي جريان صدر عليه جمال مبارك و برخي سران عرب.خبرگزاري فارس: جريان صدر با در دست داشتن اسنادي از دخالت پسر ديكتاتور مصر و برخي سران عربي در اشغال عراق بدست آمريكايي‌ها، قصد دارد با تنظيم دادخواستي همه آنها را به پاي ميز محاكمه بين‌المللي بكشاند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003071614

این یک نوع بازی کردن و مانور دادن باج گیرانه ی است که با طلبه مقتدی صدر علیه ی آمریکا در عراق و مبارک در مصر که از سوی حاکمان رژیم ضد بشری کودتایی حاکم بر ایران دنبال می شود . زیرا گذشته از سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی عراق و مصر می باشد . از سوی دیگر تلاش مذبوحانه برای ایجاد رابطه با مصر است تا که سیاست مشابه مداخله گری در امور داخلی مصر در مصر هموار شود.

در اعتراض به اقدامات گروه انحرافي؛تحصن دانشجويان در مقابل استانداري فارس آغاز شد.خبرگزاري فارس: دانشجويان دانشگاه‌هاي استان فارس در محكوميت اقدامات جريان انحرافي در اين استان از دقايقي پيش در مقابل استانداري فارس دست به تحصن زدند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003071600

به قیافه های ساندیس خوران چیفه بر گردن نگاه کنید که بهمه چیز شباهت دارند الا دانشجو بودن که پاسداران کودتا گر اینان را بسیج کرده است تا با همان شگرد و شیوه ای که پاسدار گماشته احمدی نژاد از اینان در دفاع از تأسیسات هسته ای بعنوان کفن پوشان دیوار گوشتی استفاده می کرد. حتی علیه ی دانشجویان معترض و رقیب و سرکوب مردم معترض و سیاهی لشکر های حامی دولت و رئیس جمهور اصول گرای ساده یست بکار گرفته می شدند.ولی اکنون چون شرایط وارونه شده و جنگ قدرت و ثروت و شکاف میان لوطی با عنترش بالا گرفته است . لذا از اینان اکنون در جهت مخالف یعنی دولت ورئیس جمهور مکتبی اصول گرا دست به نمایش اعتراضی تحصن زده اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، دانشجويان دانشگاه‌هاي استان فارس از ساعت 18 امروز شنبه هفتم خرداد در محكوميت اقدامات جريان انحرافي در اين استان و همچنين سعي بر انتصاب افراد نالايق به عنوان استاندار اين استان در مقابل استانداري فارس تحصن كردند.دانشجويان اعلام داشته‌اند كه تا رسيدن به حصول نتيجه و و انتخاب فردي لايق خارج از جريان انحرافي به عنوان استاندار اين استان، تحصن خود را در مقابل استانداري ادامه خواهند داد.براساس اين گزارش، اقشار مختلف مردم استان فارس به همراه دانشجويان اين استان روز گذشته نيز پس از حضور در نمازجمعه شهر شيراز در مقابل استانداري فارس تجمع كردند و از مسئولان خواستند تا فرد لايقي خارج از گروه انحرافي به عنوان استاندار اين استان معرفي شود.

سرلشكر جعفري در جمع مسئولان بسيج دانشجويي:جريان انحرافي از طريق پول و رانت‌ در صدد يارگيري است.خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تأكيد كرد: جريان انحرافي حاضر در بخش خصوصي دولت براي اثرگذاري در انتخابات آينده از طريق پول و رانت‌ به‌دنبال يارگيري است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003070268

این دو حرکت موضع گیری اعتراضی در جلوی استانداری استان فارس که از سوی پاسداران کودتا گر تدارک دیده شده است . همچنین با برروی صحنه واردشدن سر کرده ی گزمکان پاسدار جعفری و متهم کرن دولت و جریان انحرافی به یار گیری از طریق رانت هر دو موضع گیری مرتبط بهم دیگر است . چونکه از سوی ولی وقیح و پاسداران کودتاگر علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد و یاران نزدیک وی طراحی شده است . در صورتی که این منتقدان نه خودشان موجب رئیس جمهور شدن پاسدار احمدی نژاد ودولت نهم و دهم مدعی اصول گرا بوده ، بلکه پشتیبان ومدافعش بوده اند که اکنون در راستای جنگ قئدرت و ثروت وحذف شرایط وارونه شده است . بهر حال اگر چنانچه این منتقدان دولت حامی و پشتیبان مردمی داشتئند آنان را وارد صحنه ی نمایش انتقادی می کردند . دیگر نیاز نبود تا که دست به اینگونه جو سازی و تهدید بزنند؟

فیلم / حمله كماندوهاي ويژه به ديش هاي ماهواره خرداد 1390

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=33366

بسیجیان و پاسداران و ارگان نیروی انتظامی که قرار بود در جنگ خانمان بر اندازانه ی میان ایران وعراق از طریق کربلا به قدس بروند . اما اکنون بدلیل موج مخالفت مردم ناراضی وو حشت از قیام عمومی به خصوص در راستای سیاست خفقان و سانسور و نهادینه کردنش اکنون کماندوها مأمور آماده ی مانور و هجوم به خانه ها و بالا رفتن از دیوار خانه ها برای شکستن دیش ماهواره ای شده اند تا نشان داده شود ادعای امن و آزاد ترین کشور جهان یعنی چه و چگونه می باشد؟

عکسها از مشرق :بسیجی ها با شعار مرگ بر مشایی در استانداری فارس را قفل کردند و خواستار استاندار ولایتمدار شدند



فرمانده بسیج : ولایت فقیه ضد دیکتاتوری است و نمی ذارد مملکت به سمت دیکتاتوری برود

ضمن در ماندگی لوطی جماران که بشدت نیاز به چنین دلقک و مترسکانی دارد که می بایست بفرمان نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن اجرا شود . اما مشخص نیست که طنز وجوک گویی های پاسدار بسیجی محمد رضا نقدی عراقی کی قرار است تمام می شود . زیرا که وی نه اینکه در جوک گویی بر روی دست ملا حسنی زده و وی را از صحنه حذف کرده است ، بلکه در خالی بندی و وارونه گویی عجیب با پاسدار گماشته احمدی نژاد و اربابش ولی وقیح کورس گذاشته است تا که خودش در چرند وهذیان گویی بی رقیب شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه ، سردار محمدرضا نقدی، صبح امروز طی سخنانی در سومین دوره همایش سالانه «روحانیت، راهبردها و تعاملات فرهنگی» اظهار داشت: حوادث اخیر و فتنه هایی که رخ داد موجب شده که برخی سوء استفاده کرده و بگویند اشکال در جمهوری اسلامی ساختاری است.رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادعا کرد: اگر در ماهیت جمهوری اسلامی عمیق بنگریم، می فهمیم که اشکال، اشکال ساختاری نیست و اگر این ساختار نباشد، مشکلات بسیار بیشتری برایمان به وجود می آمد.وی افزود: اگر ولایت فقیه نداشتیم تا کنون جمهوری اسلامی ایران هفت کفن پوسانده بود، چرا که در لایه هایی که مرکز مسئولیت های اجرایی و مسئولیت های میدانی است، اگر اشکالات و ضعف هایی بروز می کند، عامل جلوگیری از آن انحرافات است و اگر این جایگاه مهم ولایت فقه نبود، معلوم نبود مملکت به کدام سمت می رفت.رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ولایت فقیه ضد دیکتاتوری است و نمی گذارد مملکت به سمت دیکتاتوری برود.وی همچنین ابراز داشت: امروز متأسفانه در دانشگاه های ما می گویند که از همه چیز بپرس اما از فقه نپرس.و این عیب خود ماست، چرا که ما خودمان رضایت دادیم دانشجوی ما با علوم انسانی غرب رشد کند.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود ادعا کرد: برخی از افرادی را که فرستادیم تا ریشه های انقلاب را درس بدهند، ریشه های انقلاب را می زنند؛ از این رو اشکالات موجود که از همین موارد ظاهرا جزئی ناشی می شود، اشکالات ساختاری نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت: چرا باید در دانشگاه های ما فردی باشد که از عوامل اصلی فتنه 88 است و به دانشجویان ما درس جامعه شناسی بدهد و به آن ها بگوید، من افتخار می کنم که 60 الی 70سال از عمرم می گذرد و دستم را به آب وضو نیالوده ام؟!وی در خاتمه با تاکید بر این که واقعا امروز بیش از هر چیزی، جامعه ایران، نیازمند جهاد علمی طلاب بسیجی است، ادعا کرد:مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم، و همچنین بسیج طلاب سرمایه ارزشمندی برای جامعه ما به ویژه شرایط کنونی جامعه ماست و این امری غیر قابل انکار است

15 مجروح فلسطيني وارد تهران شدند

تصور نشود که اینگونه آوانس به فلسطینی ها نه از روی خیر خواهی و نوع پروری و انسان دوستی حاکمان رژیم ضد بشری ایران می باشد ، بلکه بدلیل همدرودی تاکتیکی نشان دادن برای جا پا قرص کردن در میان حماس در راستای پیش برد اهداف خاص می باشد.يگ گروه 15 نفره از مجروحان فلسطيني كه بر اثر تيراندازي نيروهاي نظامي اسرائیل زخمي شده اند ساعت يك بامداد شنبه از طريق دمشق وارد فرودگاه بين المللي امام خميني تهران شدند. به گزارش خبرنگار ايرنا ، آنان كه در درگيري هاي ميان نظاميان اسرائیلی و فلسطيني ها در روز 'نكبت' دچار مجروحيت شده اند براساس توافق انجام شده ميان دولت فلسطين و دولت جمهوري اسلامي براي مداوا به تهران اعزام شده اند

سرپرستی احمدی‌نژاد در وزارت نفت حرام و ممنوع است

بیچاره عنتر زمین گیر شده که چون گذشته قادر هنرنمایی برای لوطی اش نمی باشد مطرود و منفور شده است . طوریکه دیگر نه اصول گرا و عدالت محور و ساده زیست نیست ، بلکه طرد و نفرین شده اس که اقداماتش حرام است عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که تفسیر شورای نگهبان از قانون، فصل‌الخطاب تفاسیر است، گفت: با توجه به تفسیر این شورا از اصل ۱۳۵ قانون اساسی، سرپرستی احمدی‌نژاد در وزارت نفت غیرشرعی و غیرقانونی است."سیدجاسم ساعدی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت افزود: رئیس‌جمهوری باید در سریع‌ترین زمان ممکن با تمکین به قانون، یکی از مدیران توانمند نفت کشور را برای سرپرستی این وزارتخانه معرفی کند.نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هر ساعتی که از سرپرستی احمدی‌نژاد در وزارت نفت می‌گذرد، در توسعه این صنعت بسیار مهم اختلال بیشتری پیش می‌آید.وی ادامه داد: هم شرع و هم قانون هر گونه تصرفی در اموال وزارت نفت را تا پیش از معرفی سرپرست یا وزیر، ممنوع کرده است

احمدی نژاد بعنوان سرپرست وزارت نفت 5 هزار نفر را در شركت ملی نفت استخدام میکند!

این خبر با خبر قبلی مترادف هم دیگر می باشند . همچنین این اقدام پاسخ به شورای نگهبان دست نشانده می باشد که فتوا داده است وزیر نفت شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد بر وزارت نفت غیر قانونی است . ضمن اینکه درر قابت نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات – تقلبات بازار مکاره ی نهم است .

با موافقت احمدی نژاد ، سرپرست وزارت نفت، نزدیك به پنج هزار نفر برای فعالیت در مناطق عملیاتی به استخدام شركت ملی نفت ایران در می آیند، ضمن آنكه استخدام این افراد برای فعالیت در تهران ممنوع شده است.به گزارش مهر، عباس خنیفر با اشاره به اخذ مجوز از احمدی نژاد برای استخدام افراد جدید در شركت ملی نفت ایران، گفت: بر این اساس با موافقت رئیس جمهور چهار هزار و 907 نفر در سطح شركت ملی نفت ایران استخدام خواهند شد.مدیر توسعه منابع انسانی شركت ملی نفت ایران با تاكید بر اینكه تمامی این افراد برای اشتغال در مناطق عملیاتی جذب خواهند شد، تصریح كرد: هیچ نوع استخدامی در بخشهای ستادی و در شهر تهران مشمول این مجوز نخواهد بود.وی با اعلام اینكه مطالعات انجام شده در سطح شركت ملی نفت ایران نشان می دهد بیش از 11 هزار سمت سازمانی نیازمند جذب نیروی انسانی است، اظهار داشت: به جز معدودی از این سمتها كه مختص رده های مدیریتی و جزو سمت های استراتژیك بوده، در مورد سایر سمتها، تامین نیروی انسانی مورد نیاز از طریق جذب نیروهای جدید الاستخدام انجام خواهد گرفت. این مقام مسئول یادآور شد: این تعداد نیروی انسانی در مقاطع تحصیلی دكترا، كارشناسی ارشد، كارشناسی و فوق دیپلم به استخدام شركت ملی نفت ایران در می آیند اما تمامی این افراد برای اشتغال در مناطق عملیاتی جذب خواهند شد.به گفته خنیفر از این تعداد نیروی انسانی دست كم 1422 نفر برای كار در محدوده شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب استخدام خواهند شد.وی افزود: براساس بخشی از برنامه های كلان شركت ملی نفت هر یك از نیروهای انسانی جدید الاستخدام برای هر نوع سمت سازمانی باید در ابتدا دستكم 5 سال را در مناطق عملیاتی سپری كنند.