گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 7 خرداد 90

چتر (گفت و شنود)

گفت : آخه این سوپر ابله وارونه گوی پررو

شده است داستانش درست شبیه آن یارو

در یک مانور نمایشی چتر نجاتش نشد باز

با خودگفت خوبه مانوره، خدا را شد شکر گذار

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: يك ديپلمات انگليسي طي مقاله اي در روزنامه ديلي تلگراف از بازداشت صدها نفر و قتل ده ها مخالف رژيم آل سعود در عربستان خبر داده است.
گفت: از قديم و نديم گفته اند «تره به تخمش ميره، غلومي به باباش»! آل سعود هم به جد گور به گور خود «ابولهب» رفته اند.
گفتم: يك روزنامه آمريكايي نيز با تحليل شرايط وخيم رژيم سعودي نوشته است آتش فشان خشم مردم عربستان زير پاي آل سعود در حال انفجار است.
گفت: ولي نتانياهو به پادشاه عربستان دلداري داده و گفته است؛ آل سعود از اين آزمايش پيروز بيرون مي آيد!
گفتم: يارو در جريان يك مانور با چتر نجات پائين پريد ولي هر كاري كرد چترش باز نشد. با خودش گفت؛ حالا جاي شكرش باقي است كه «مانور» است!

گفت: سربازجوی وارونه گوی حراف

نقل از روزنامه دولت فخیمه دیلی تلگراف

گفتم : برای چه این منفور نا باب؟

نقل قول کرده از روزنامه ارباب

گفت : برای اینکه داشتن بهانه تا بسازد داستان

تا متهم به سرکوب و بازداشت قتل کند عربستان

پس نقل قول کرده از روزنامه ی ارباب انگلیس

تا عربستان اسراییلی کند این بچه ابلیس

گفتم : برای چه این سربازجوی منفور بد کردار

فراموش کرده حاکمان ایران چگونه می کنند رفتار؟

مگر ضرب و شتم و زندان و شکنجه و اعدام؟

حاکمان رژیم ضدبشری 32 سال نکردند اقدام

چرا سرباز جوی هذیان و وارونه گوی درازگوش؟

بازگویی جنایات حاکمان ایران را کرده فراموش

گفت : آخه این سوپر ابله وارونه گوی پررو

شده است داستانش درست شبیه آن یارو

در یک مانور نمایشی چتر نجاتش نشد باز

باخودگفت خوبه مانوره خدا را شد شکر گذار