گزیده خبرهای 28 اردیبهشت 90

فقر و فساد ره‌آورد سه دهه حاكميت عبدالله صالح بر يمن.خبرگزاري فارس: برپايه آمارهاي منتشره توسط سازمان شفاف سازي بين‌المللي در سال 2010 از ميان 178 كشور جهان، يمن از حيث فساد اقتصادي رتبه 146 را كسب كرد. فساد حكومتي و اقتصادي،‌ فقر و بيكاري ره‌آورد بيش از سه دهه حاكميت علي عبد الله صالح بر يمن است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002260641

چرا فرافکنی می شود و آدرس لط داده می شود؟ مگر در ایران در 32 سال گذشته جز چنین فضای مشابهی حاکم نبوده است، ضمن اینکه تورم و گرانی و شکاف عمیق طبقاتی و اعتیاد و تن فروشی و پدیده های شوم کودکان و زنان خیابانی و دختران فراری با رکورد اول جهانی محکومیت نقض مستمر حقوق بشر و اعدام و مصرف مواد مخدر و مرگ و میر جاده ها هم به کارنامه ی بسیار ننگین حاکمان ایران اضافه می شود.

كارشناس مصري در گفت‌وگو با فارس:مردم بحرين بايد با اقدام مسلحانه اشغالگران سعودي را بيرون كنند.خبرگزاري فارس: يك كارشناس مصري با بيان اينكه عربستان سعودي خاك بحرين را اشغال كرده و صرفا برنامه آمريكا را اجرا مي‌كند، بر مبارزه مسلحانه با عربستان تاكيد و تصريح كرد كه سعودي‌ها مردم بحرين را به‌عنوان كافر مي‌كشند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002270058

با صرف پول هننگفت و خریدن مهره در میان کشور های عربی منطقه ضمن پیشبرد اهداف سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز بطور آشکار تبلیغ و تشویق به اقدامات تروریستی می شود. البته این نسخه می توان نتیجه گرفت که اقدامات مسلحانه در عراق و ایران برای حذف اشغال گران تهران توجیه می شود . زیرا که از طریق سپاه قدس عراق را اشغال و از طریق ارگان های سرکوبگر 32 سال است که ایران را اشغال و مردم را در بند و زندان کرده و به گروگان گرفته اند.

وي با بيان اينكه تعجب مي‌كند چرا مردم بحرين تاكنون دست به سلاح نبرده‌اند، تصريح كرد كه با ورود نيروهاي اشغالگر سعودي، ديگر جايي براي تظاهرات مسالمت‌آميز باقي نمي‌ماند. الغندور گفت: درست است كه ما در مصر تظاهرات مسالمت‌آميز داشتيم، ولي هر چيزي حدي دارد و زمانيكه شما شاهد اشغالگران خارجي باشيد، اينجا ديگر كلمه صلح‌آميز و مسالمت‌آميز معنايي ندارد. عربستان سعودي خاك بحرين را اشغال كرده است.

دستگیری فرد پنهان شده در رختکن بانوان

عجیب است که ادعای مبارزه با بی حجابی و شبیخون فرهنگی زدن 32 ساله که با فریاد رو سری یا تو سری شروع شد تا سنگسار کردن و اجرای طرح های ضربتی مبارزه با بی حجابی و شکستن و تهاجم آنتن های ماهواره ای و جدا کردن طرح دختران و پسران دانشجویان و.. اکنون منتهی شده است که در رختکن بانوان فرد پنهان شده کشف و دستگیر شود. البته پدیده ی شوم دختران فراری از خانه ها و صدور دختر و زن به شیخ نشین ها و فروختن شان و رشد زنان تن فروشان خیابانی آن سوی مبارزه با بی حجابی و عدالت محوری ادعایی می باشد.

فردی که در رختکن یکی از سالنهای ورزشی بانوان همدان پنهان شده بود توسط ماموران نیروی انتظامی این شهرستان دستگیرشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، با هوشیاری یکی از ورزشکاران زن حاضر در سالن ورزشی و حضور به موقع ماموران کلانتری ۱۱ شکریه، فردی به نام «ف» ۲۲ساله اهل و ساکن همدان حین عکسبرداری از داخل رختکن بانوان ورزشکار، دستگیر شد.
از وی که به صورت پوششی و غیرمجاز وارد سالن ورزشی مذکور شده بود، تعداد ۳ عدد گوشی تلفن همراه، یک دستگاه دوربین عکاسی و فیلمبرداری، و مقادیری مواد مخدر مشکوک به شیشه کشف و ضبط شد. پرونده متهم تحت رسیدگی قرار دارد.

دیدار محرمانه نمایندگان احمدی نژاد با نمایندگان اوباما در دبی

خوب اینهم سند زنده ی کشف شده زد و بند های پنهانی پشت پرده با شیطان بزرگ که بطور دربست زیرآب دجالی و رمالی ادعای مبارزه و دشمنی کردن بیش از 3 دهه با آمریکا زده می شود و اثبات می کند که جنایتکاران حاکم بر ایران چگونه حاضر می شوند که برای حفظ قدرت و انباشت ثروت دست بهر ترفند شیادانه فریبکاری و نیرنگ و دروغ و جنگ افروزانه و دین فروشانه زده می شود.

فاکس نیوز نوشت: در 17 می، یک هئیت اقتصادی و تجاری ایران به امریکا سفر می کند تا در انجمن بین المللی توسعه کسب و کار شرکت کند.به گزارش انتخاب، محمد رضا سبزالی پور، مدیر مرکز تجارت جهانی ایران که این خبر را اعلام کرد گفت: یک هیئت 16 نفره که شامل افرادی از بخش خصوصی هستند و توسط دولت آمریکا دعوت شدند برای حضور در این کنفرانس سه روزه به شهر کانزاس در آمریکا می روند.هشتصد هیئت تجاری از 30 کشور جهان در این کنفرانس شرکت می کنند. این جلسه می تواند زمینه ها را برای توسعه تجارت بین المللی و روایط اقتصادی ایران با دیگر کشورها فراهم کند.وی افزود: با اینکه ایران تحریم است و امریکا میزبان این کنفرانس است و دولت امریکا می توانست ما را دعوت نکند اما خوشبختانه انها این کار را نکردند. دولت امریکا به اعضای هیئت ایران ویزای سه ماهه داده است.این شبکه امریکایی نوشت: این با وجود ان است که دولت اوباما ایران را تحریم کرده است.فاکس نیوز در ادامه مدعی شد: رهبران ایران که دائما به درخواست های سازمان ملل در مورد برنامه هسته ای توجهی نمی کنند و تحت 4 تحریم شواری امنیت هستند،باید خیلی خوشحال باشند! که دولت اوباما با این اقدام از سخنان سابقش عقب نشسته است.وزارت خارجه اجازه داده که برای این ایرانی ها ویزا صادر کند و انان را بپذیرد.دیدار مخفیانه و محرمانه مقامات ایران و آمریکایی غیر از این، دیدار محرمانه و مخفیانه ای بین مقامات دولت احمدی نژاد و اوباما در دبی برگزار شد. این دیدار که در امارات انجام شد، دیداری بین هیئت ارسالی از طرف دولت احمدی نژاد و از طرف دولت اوباما بود.در اواخره ژانویه یک گروه که خود را گروه تجاری نامیدند و همه انها متعلق به نیروهای نزدیک به احمدی نژاد بودند به دبی رفتند و با دو مقام سیاسی نظامی امریکایی دیدار کردند.فاکس نیوز می افزاید: حالا اوباما قدم های اغازین را برای شروع مذاکرات با ایران برداشته است.فاکس نیوز در پایان، به شدت از این اقدام اوباما انتقاد کرده و خطاب به وی می نویسد: اقای اوباما! شما باید از ایران، اعلام انزجار کنید.این شبکه آمریکایی در پایان سخنانش به رییس جمهور آمریکا، از سفر این افراد به آمریکا که به زعم این شبکه "خون قهرمانان آمریکایی در افغانستان و عراق را می ریزند" انتقادات شدیدی مطرح کرده است.

محافظ احمدی نژاد مو کاشت! + تصاویر قبل و بعد کاشت مو

شدت شکاف و اختلاف میان لوطی و عنترش و حامیان شان بالا گرفته است که هر گونه اقدام و حرکات هم دیگر مچون مو کاشتن هم سوژه و بهانه می شود تا بعنوان ابزار تبلیغاتی تخریبی علیه ی همدیگر استفاده شود.

به گزارش آزادی نیوز، یکی از چهره هایی که همواره در سفرها و مناسبت های مختلف همراه احمدی نژاد است، محافظ اوست. اما او اخیرا با کاشتن مو، تغییر چهره داد و با چهره ای جدید در صحنه های مختلف دیده می شود. دو تصویر زیر مربوط به قبل و دو تصویر نیز مربوط به بعد از کاشتن موی این محافظ آقای احمدی نژاد است.

این دو عکس فوق مربوط قبل از کاشت مو است

نکته ای بسیار مهم از...چه كسی اطلاعات فوق سری امنیتی را به احمدی‌نژاد می‌دهد؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=57145

جنگ روانی تبلیغاتی میان پاسداران رقیب پاسدار گماشته احمدی نژاد و یاران وی از سوی سایت های پاسداران قالیباف و محسن رضایی بشدت دنبال می شود که پس از عزل و ابقای آخوند مصلحی وزیر بد نام اطلاعات اوج گرفته است و طرفین تلاش می کنند هر روز بیشتر از هم دیگر مچ گیری کنندد که ناشی از ادامه جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف میان لوطی و عنتر و باند های مافیایی کودتایی مدعی اصول گرا وابسته به این دو می باشد.

"تناقض اظهارات احمدی نژاد و مصلحی درباره موضوع مهم و فوق امنیتی مرگ بن لادن، این سوال را مطرح می كند كه آیا احمدی نژاد از كانالهای امنیتی جدا از وزارت اطلاعات و نهادهای رسمی امنیتی كشور استفاده می كند؟ اگر نه، آیا بهتر نبود رئیس جمهور بر خبر دستگاه امنیتی كشور تاكید می كرد؟ چرا احمدی نژاد دیشب در گفتگوی تلویزیونی خود با رد كردن نظر وزیراطلاعات كه توسط مجری برنامه بیان شد گفت كه بن لادن را اسیر كرده بعد مریض كرده بعد كشتند؟ چه كسی از داخل مخوف ترین سازمانهای اطلاعاتی دنیا به احمدی نژاد گزارش می دهدعماریون"- تفاوت آشكار اظهارات رییس دولت با وزیر اطلاعات درباره زمان كشته شدن بن لادن این ابهام را مطرح كرده است كه آیا اخبار فوق سری امنیتی از كانالی غیر از وزارت اطلاعات و نهادهای رسمی اطلاعاتی كشور به احمدی نژاد می رسد؟محمود احمدی نژاد در كنفرانس بین المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه كه امروز در تهران برگزار شد گفت: خبر دقیق داریم كه فردی كه اخیراً كشته‌اند، از مدت‌‌ها قبل در اختیار نظامیان آمریكا بود كه به بهانه او به منطقه ما حمله كرده و هر روز شاهد كشته شدن صد تا 150 نفر در پاكستان هستیم.نکته مهم:چند شب گذشته احمدی نژاد دستكاری وماله كشی سایت رسمی ریاست جمهوری وخبرگزاری ایرنا را كه با اضافه كردن كلمه"اعلام كردند" به صحبتهای وی تلاش داشتند بین سخنان وی و وزیر اطلاعات سازگاری ایجاد كنند ، را بی اثر كرد واصرار كرد كه آمریكائیها اول بن لادن را مدتها قبل دستگیر كرد، بعد او را مریض كرده بعد اخیرا او را كشتند، این اظهارات در پاسخ به مرتضی حیدری بیان شد كه نظر وزیر اطلاعات را راجع به بن لادن كه وی مدتها قبل در آمریكا مرده است بیان شد و احمدی نژاد صراحتا نظر وزیر اطلاعات را رد كرده واخبار منحصربفردی را از درون مخوف ترین دستگاه اطلاعاتی دنیا اعلام كرد، ماه گذشته نیز اسفندیار رحیم مشایی نیز با انتقاد از دستگاه اطلاعاتی درباره تحولات خاورمیانه اظهار كرد كه اطلاعات درستی به كشور در اینباره داده نمی شود.

احمدی‌نژاد: صنعت‌نفت آنقدر مهم است که تصمیم گرفتم سرپرستی وزارت نفت را بر عهده بگیرم!

پاسدار گماشته احمدی نژاد راست می گوید که صنعت نفت یا بقول آخوند جنتی امپراتوری وزارت نفت آنقدر مهم است که برای حذف عوامل رفسنجانی و خاتمی در این و زارتخانه و قطع دستان شان دو فقره پاسداران طرح کودتا اجرا کردند تا خودشان تسلط داشته تا به جای قول خمینی یاد که گفته بود پول جلوی درب خانه ها به مردم داده می شودشان خودشان این سهم را ببرند. از سوی دیگر آنقدر صنعت دلار سازی نفت مهم است که گفته نشد مبلغ 330 میلیارد دلار در آمد نفت دولت نهم با یک میلیارد دلار فوش نفت مفقود شده کجا رفت . یا چرا مبلغ 11 میلیارد دلار در دولت دهم به خزانه ی دولت واریز نا شده است؟ به خصوص اینکه نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات تقلبات بازار مکاره ی نهم و ریاست جمهوری یازدهم هزینه ی تبلیغاتی نیاز دارد که با ید از مکانی تأمین گردد.

در نخستین جلسه شورای معاونان وزارت نفت که دوشبه شب با حضور محمود احمدی‌نژاد برگزار شد، وی به تبیین دلایل پذیرش مسئولیت سرپرستی وزارت نفت پرداخت.احمدی‌نژاد با اشاره به به حجم عظیم فعالیت در صنعت نفت تاکید کرد: جایگاه و اهمیت صنعت‌نفت در اقتصاد ملی آنقدر مهم است که تصمیم گرفتم سرپرستی وزارت نفت را خود بر عهده داشته باشم.احمد‌ی‌نژاد در این جلسه برضرورت تقویت سرمایه‌گذاری و جذب منابع مالی داخلی و خارجی برای توسعه برنامه‌های زیربنایی صنعت نفت تاکید کرد.احمدی‌نژاد همچنین با تاکید بر ضرورت ادغام وزارت نفت و نیرو با هدف کوچک‌سازی و چابک‌سازی دو وزاتخانه، تصریح کرد: به این ترتیب این دو وزارتخانه به سمت ادغام پیش خواهند رفت.جلسه شورای معاونین وزارت نفت به صورت منظم و هفتگی به‌منظور پیشبرد برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در صنعت نفت برگزار می‌شود که با توجه به پذیرش مسئولیت سرپرستی وزارت نفت توسط احمدی‌نژاد، قرار است این جلسات در دفتر وی برگزار شود.