گزیده خبر های 27 اردیبهشت 90

كارشناس عراقي در گفت‌وگو با فارس خبر داد:بيش از دو سوم مردم عراق خواستار خروج نيروهاي آمريكايي هستند.خبرگزاري فارس: "عقيل الشاروط " نويسنده و كارشناس عراقي اعلام كرد كه بيش از دو سوم مردم عراق خواستار خروج نيروهاي آمريكايي از خاك اين كشور هستند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002241292

در شرایطی که جریانی که بیشترین رأی را در انتخابات پارلمانی عراق دارد مخالف عملکرد نخست وزیر دست نشان حاکمان تهران نوری مالکی می باشد . از سوی دیگر موج تظاهرات مردم ناراضی عراق علیه نخست وزیر و دولت افزایش می یابد طوریکه تظاهر کنند گان عراقی خواهان بر کناری نوری مالکی مزدور و خائن هستند . اما خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس با گفتگو با یکی از مهره های نفوذی عراقی با عنوان کارشناس نظر داده است که دو سوم مردم عراق خواستار اخراج نیروهای نظامی آمریکایی از عراق می باشند تا سپاه قدس جایگزین شود ولی یک سوم مردم عراق موافق این اخراج نیستند . البته این گونه نظر سنجی بی نام ونشان بدون منبع مشابه همان گزارش خبر تظاهرات میلیون ها نفر در خیابان بحرین است.در صورتی که بحرین کمتر از یک میلیون جمعیت دارد. همچنین مثل رأی سازی تقلباتی کودتای پاسداران در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد 88 می باشد.

قالیباف:حرف مرد یکی نیست، بلکه دو تاست

http://www.fararu.com/vdchimnq.23nqqdftt2.html

چرا رهبر لوطی جماران نا مشروع نماز شک دار خوانده است. یا از موضع رطب خورده منع رطب کرده و وارونه گویی نموده است . چونکه خودش بیش از 20 سال است که آنگونه اقدامات فرا قانونی یا قانون شکنانه مرتکب شده است که قانون بی اعتبار شده است . بطور مثال در ابتدای مجلس ششم با صدور نامه ی حکومتی مانع از تصویب اصلاح قانون مطبوعات شد و موجب شد هم مجلس عقیم و نازا شود . هم اینکه سیاست سانسور و خفقان در مطبوعات و خبر رسانی نهادینه شود .به خصوص در بر گزاری نمایش خیمه شب بازی کودتای 22 خرداد 88 نه اینکه تقلبات گسترده را تأئید نمود ، بلکه این تأئید را قبل از نظر تأئیدیه ی شورای نگهبان انجام داد . همچنین اخیراً هم با ترفند مصلحت دست به قانون شکنی زد و وزیر طوطی صفت حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات معزول شده از سوی رئیس جمهور را که قانونی عمل کرده بود در مقام خود ابقا کرد . حال چگونه به عنترش انتقاد کرده است که چرا قانونی عمل نمی کند و به جای 2 تا و چند گونه حرف زدن می گوید حرف مرد یکیست؟

معظم‌له به این سخن حضرت امام (ره) اشاره فرمودند که حرف مرد یکی نیست، بلکه حرف مرد 2 تاست؛ چراکه وقتی انسان فهمید، اشتباه کرده، باید بگوید اشتباه کردم و اشتباهش را اصلاح کند. بدیهی است توجه و اهتمام به این 2 نکته، راه حل بسیاری از مسائل و مشکلات را پیش پای ما می‌گذارد.

ديدارهای کاملاً محرمانه رحيم‌صفوي با مراجع در قم

برجسته شدن نقش پاسداران کودتا گر از آلت دست کردن رهبر لوطی جماران و آخوند های مفت خور حوزوی حامی لوطی جمارانکه در راستای جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف میان لوطی و عنترش می باشد

مشاور عالي مقام معظم رهبري با برخي علما و مراجع در قم ديدار كرد.به گزارش خبرگزاري فارس از قم، يحيي رحيم‌صفوي صبح امروز براي ديدار با برخي علما و مراجع وارد شهر مقدس قم شد. مشاور عالي مقام معظم رهبري در ابتداي سفر خود به قم با آيت‌الله شهرستاني به صورت خصوصي ديدار و گفت‌وگو كرد.وي در ادامه ديدارهاي خود با آيت‌الله مكارم شيرازي به صورت خصوصي ديدار و گفت‌وگو كرد.برنامه‌ها و ديدارهاي مشاور عالي مقام معظم رهبري و دستيار فرمانده كل قوا در قم كاملا محرمانه و خصوصي برگزار مي‌شود.

موازی کاری احمدی نژاد با وزارت اطلاعات؟!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=56870

چگونه است که پاسداران و ولی وقیح نا مشروع از طریق گروه موسوم به نیروی خود سر وزارت بد نام اطلاعات که دست به جنایات بس گسترده در قتل های زنجیره ای سیاسی زدند . سپس در بیت رهبری مقیم شدند ودست به باز سازی و تقویت سازمان اطلاعات موازی زدند ودر نهاد های حکومتی نفوذ و حضور یافتند و آنگونه سیاست و اهداف خودشان را با حمایت لوطی جماران و پاسداران ادامه دادند تا موفق به طراحی کودتا و حذف رقیب و رئیس جمهور کردن پاسدار گماشته ا حمدی نژاد شدند . ولی اگر اکنون که با قانون شکنی رهبر لوطی جماران مرتکب شد و با پایمال کردن حق قانونی عنترش مبنی بر عزل وزیر بد نام اطلاعات و ابقا شدن مواجه شده است اگر چنانچه عنتر به خواهد متقابل به مثل کند . اما سایت عصر ایران پاسدار محسن رضایی وارد بازار معرکه گیری شده ودست به بازجویی زده و پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور را متهم و محکوم کرده است که چرا پیرامون بن لادن و شیوه ی کشته شدنش متضاد آخوند طوطی صفت بیق حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات نظر داده است؟

با توجه به این که مرجع رسمی اطلاعاتی و امنیتی کشور ، وزارت اطلاعات است و قاعدتاً وزیر اطلاعات ، دارای منابع خبری و اطلاعاتی دقیق تری است ، رئیس جمهور چرا برخلاف سخنان وزیر اطلاعات ، اطلاعات می دهد؟ و مگر نه این است که باید منبع کسب اطلاعات امنیتی رئیس جمهور ، وزارت اطلاعات باشد؟با اندک دقتی در این دو سخن می توان دو تفاوت مهم را در آنها دریافت: 1 - وزیر اطلاعات اظهار داشته که بن لادن به دلیل بیماری مرده ولی احمدی نژاد گفته که او توسط آمریکایی ها کشته شده است.2 - وزیر اطلاعات اظهار داشته که بن لادن قبلاً مرده ولی احمدی نژاد گفته او را در همان روزی که امریکایی ها اعلام کرده اند ، کشته اند.وجه اشتراک سخنان این دو مقام رسمی هم این است که هر دو گفته اند اطلاعات موثق و دقیق در این باره دارند.حال با توجه به این که مرجع رسمی اطلاعاتی و امنیتی کشور ، وزارت اطلاعات است و قاعدتاً وزیر اطلاعات ، دارای منابع خبری و اطلاعاتی دقیق تری است ، رئیس جمهور چرا برخلاف سخنان وزیر اطلاعات ، اطلاعات می دهد؟ و مگر نه این است که باید منبع کسب اطلاعات امنیتی رئیس جمهور ، وزارت اطلاعات باشد؟قضیه بن لادن هم یک موضوع داخلی نیست که هر گونه سخنی درباره اش گفته شود ، بازتاب و احیاناً پیامد بین المللی نداشته باشد. آیا این برازنده کشور ماست که مقام رسمی اطلاعاتی کشور ، درباره مرگ بن لادن سخنی بگوید و سخنش هم در دنیا بازتاب بین المللی داشته باشد ولی چند روز بعد ، رئیس جمهور ، عکس آن را اعلام کند؟!بن لادن مرده یا کشته شده یا زنده است ، بن لادن به تازگی از دنیا رفته یا مدتی قبل و... مهم نیست ؛ مهم اعتبار و آبروی ملی ماست که نباید با موازی کاری هایی که نتیجه ای جز تناقض ندارد آن را لکه دار کرد ، حتی اگر این موازی کاری ، از جانب شخص رئیس جمهور باشد.

اعتراض دانشجویان دانشگاه تبریز در حضور منوچهر متکی + فیلم

فعال کردن وزیر بد نام و آدم ربای سابق ترور و جاسوسی امور خارجه م نوچهر متکی که ادامه ی سناریوی جنگ قدرت و ثروت و شکاف میان لوطیی و عنترش می باشد .ولی حضور وی مورد اعتراض دانشجویان معترض دانشگاه تبریز واقع ه شده است . در عوض سخنرانی دانشجوی پرسشگر ازوی از سوی دانشجویان با سوت وکف زدن وهورا کشیدن مورد استقبال قرار گرفته است .

منوچهر متکی وزیر معزول امور خارجه، روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در دانشگاه تبریز حضور یافت که با اعتراض دانشجویان و سوالاتی پیرامون نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران و دخالتهای جمهوری اسلامی در سوریه و کشتار مردم آن کشور مواجه شدبه گزارش دانشجو نیوز، منوچهر متکی که در آیینی از سوی “جامعه اسلامی دانشگاه تبریز” در تالار “شفایی” این دانشگاه پیرامون تحولات خاورمیانه سخنرانی می کرد با اعتراض دانشجویان به عدم پرسش و پاسخ شفاهی مواجه شد. در پی این اعتراضات حراست دانشگاه در حضور آقای علوی (رئیس دانشگاه) مسئولین را مجبور به اجازه سوال شفاهی کردند.اعتراض به منوچهر متکی چندی پیش نیز در دانشگاه بین المللی قزوین اتفاق افتاده بود. وی که پیرامون تحولات منطقه در آن دانشگاه سخنرانی می کرد با خشم دانشجویان و ترک سالن توسط آنها مواجه شد. بطوریکه التماس های منوچهر متکی برای ماندن دانشجویان نیز بی پاسخ ماند و بخش اعظم سالن سخنرانی خالی شد.در دانشگاه تبریز اما یکی از دانشجویان توانست سوالاتی را از آقای متکی بپرسد. وی در ابتدا آیاتی از قرآن را قرائت کرد و در ادامه از فضای امنیتی دانشگاه در دو سال گذشته گلایه کرد. این دانشجو همچنین به تعطیل کردن انجمن های مختلف دانشگاه اعتراض کرد. اعتراضات این دانشجو منجر به دخالت حراست دانشگاه و لباس شخصی ها شد که با اعتراض دانشجویان، وی سخنان خود را ادامه داد.این دانشجو سپس به “زنده بودن دانشگاه تبریز” و وقایع ۲۰ تیر سال ۷۸ در این دانشگاه اشاره کرد.دانشجوی یاد شده، در ادامه سوالاتی در مورد موضوع جلسه از منوچهر متکی پرسید. وی از متکی درباره دوگانگی سیاست جمهوری اسلامی پیرامون تحولات اخیر در خاورمیانه و سوریه سوال کرد.به گزارش ایسنا، آقای متکی در پاسخ به این سوال گفته است: “به عقيده من دولت سوريه همانند دولت هاي ديگر بايد وارد يك تعامل سازنده با مردم شده و به خواسته هاي آنها رسيدگي كند. ولي آنچه كه تحركات سوريه را از ساير كشور ها متمايز مي كند دخالت آشكار بيگانگان در امور داخلي اين كشور است در حالي كه در يمن يا بحرين در ميان حركت مردم ردپايي از بيگانگان وجود ندارد.”این دانشجو در سوال دوم خود پرسید که چرا مردم بحرین را مظلوم قلمداد می کنید ولی بعد از انتخابات سال ۸۸ در کشور خودمان که بقول آقای هاشمی رفسنجانی “هنوز قشر کثیری از مردم قانع نشده اند” در قبال ملت خودمان پاسخگو نیستید که با قطع سخنانش از سمت منوچهر متکی مواجه شد.گفتنی است حضور مسولین جمهوری اسلامی در دانشگاه ها در سال های اخیر همواره با اعتراض دانشجویان همراه بوده است. وزیر علوم اخیرا درباره اعتراض دانشجویان و مناظراتی که در دانشگاه ها برگزار می شود گفته است: “کسانی که در گذشته با ایجاد فضای هیجان کاذب و سرو صدا نظم جلسات و مناظرات را به هم می زدند در واقع حرفی برای گفتن نداشتند و به همین سبب مانع از اجرای صحیح این جلسات می‌شدند.

روزنامه وابسته به سپاه : عباس غفاری، جن گیر باند احمدی نژاد با اسرائیل رابطه دارد

به نظر می رسد که جریان کودتا گر که سابقه ی آمری و عاملی در قتل های زنجیره ای دارد . با شکنجه و بازجویی و اعتراف گیری که از همسر سعید امامی کردند . اکنون در شرف تکرار سناریوی مشابه ی واجبی خوراندن سعید امامی برای پاسدار گماشته احمدی نژاد و یارانش هستند. چونکه بلیل رشد بحران ها و فضای نا رضایتی عمومی و علنی شدن شکاف میان لوطی و عنتر بد جوری احساس خطر کرده اند.. فراموش نشود که پاسداران و ولی وقیح برای اینکه رقیب مدعی اصلاح طلب را از صحنه حذف کنند عامل اصلی رئیس جمهور کردن پاسدار گماشته احمدی و قدرت گیری یاران وی بوده اند که اکنون دارند نعله وارونه می زند. ضمن اینکه بیش از 32 سال است که رمالان و دجالان و جن گیر های شیاد دین فروش در ایران حاکم می باشند.

دیگربان : روزنامه «جوان» یک روز پس از انتشار گزارش‌هایی در رابطه با «جاسوسی» پریوش سطوتی (همسر دکتر فاطمی) برای بریتانیا٬ از رابطه عباس غفاری جن‌گیر مخصوص احمدی‌نژاد با اسرائیل خبر داد.این روزنامه روز دوشنبه (۲۶ اردیبهشت) بدون اشاره به نام عباس غفاری نوشته که وی «علاوه بر جریان انحرافی٬ دارای ارتباطاتی نیز با رژیم صهیونیستی بوده استبه نوشته «جوان» غفاری «قدرت شیطانی و تصرف خود را از طریق اهانت به قرآن و عدم اهتمام به فرائض دینی همچون نماز بدست آورده استاین رسانه وابسته به سپاه در ادامه ادعا کرده که عباس غفاری در سال‌های گذشته نیز با «برخی اصلاح‌طلبان» ارتباط داشته است.عباس غفاری چندی پیش توسط نیرو‌های سپاه پاسداران دستگیر و آن طور که گفته شده در زندان اوین به‌سر می‌برد.گزارش شده که وی به همراه علی یعقوبی دیگر جن‌گیر احمدی‌نژاد از «قدرت اجنه» برای تحقق برخی اهداف حامیان رئیس دولت استفاده می‌کرده است.حامیان خامنه‌ای پس از آغاز تنش‌ها میان رهبر جمهوری اسلامی و رئیس دولت دهم و بازداشت تعدادی از اعضای تیم احمدی‌نژاد تلاش می‌کنند برخی از آن‌ها را جاسوس کشور‌های غربی معرفی کنن

امروز (سه شنبه) دو نفر به جرم محاربه در اصفهان اعدام خواهند شد

این سیاست ترور و اعدام و خفقان در جامعه دیگر بطور عریان ثابت شده است که بطور سیستماتیک دست به اینگونه جنایات ضد انسانی زدن که 32 سال است ادامه دارد و دوبار قربانیان به مسلخ برده می شوند . بطوریکه این جنایات ضد انسانی حاکمان رژیم ضد بشری را رتبه ی اول جهان محکومیت نقض مستمر حقوق بشر و مقام اول اعدام در جهان از نظر کمیت جمعیت کرده است . زیرا که مرتکب اینگونه اقدامات ضد بشری نوعی دست و پا زدن مذبوحانه برای ادامه ی بقای رژیم ضد بشری قرون وسطایی نا مشروع و منفور متزلزل شده و منزوی می باشد

فردا دو نفر به جرم محاربه در اصفهان اعدام خواهند شد قرار است فردا سه شنبه در محوطه زندان دستجرد اصفهان دو نفراعدام گردند. اين دو جوان به نامهاي عبداله فتحي و محمد فتحي شورباريکي هستند که به همراه پنج نفر ديگر در سال گذشته دستگير شده و همگي به اعدام محکوم شدند. اما دادگاه تجديدنظر عليرغم واحد بودن اعمال ارتکابي اين دو نفر را از اتهام محاربه محکوم به اعدام و ده سال حبس نموده و ديگران نيز تبرئه شدند. اتهام تمام دستگير شدگان در بدو دستگيري سرقت بوده است. براي اينکه دستگاه قضايي متهمان را به اعدام محکوم نمايد اتهام محاربه به آنها منتسب کرده و آنان را به اعدام محکوم مي کند. وکيل متهمين ايراد گرفته اند که دادگاه انقلاب اسلامي صالح به رسيدگي نبوده و چون متهمين در حوزه دادگاه مازندان بازداشت شده اند، مراجع صالح به رسيدگي پرونده آنها دادگاه مازندان است اما دادگاه انقلاب توجهي به اين موضوع ننموده و حکم به اعدام صادر کرده است. متهمين در مراحل اوليه دادرسي تحت شنکجه بوده اند در تاريخ 12/12/1389 محکومين به اعدام شکايت خود را نسبت رياست شعبه چهار دادگاه انقلاب اسلامي اصفهان آقاي قاضي مقضي، آقاي قاضي محمد رضا حبيبي معاون دادستان اصفهان، آقاي نجفي بازپرس شعبه دهم اصفهان اعلام مي کنند.در شکايت مطروحه اين دو محکوم به مرگ گفته اند : به صراحت اعلام مي نمايم که تمامي اعمال صورت گرفته توسط دادستاني و بازپرس و ضابطين در مورد من بر خلاف مقررات آيين دادرسي کيفري بوده است. آنان اعلام مي کنند: فقط در 2 ساعت و بدون استفاده از گزارشات پزشکي قانوني،و بدون در نظر گرفتن اعلام شکنجه شدن متهمين جهت گرفتن اقرار توسط ضابطين و... حکم محاربه محکوم به اعدام صادر شده است.از گردش کار دادگاه مشخص مي شود که حکم آقاي قاضي مقضي قبل از تشکيل دادگاه و اظهاراتمان، بر اساس در خواست دادستان آقاي حبيبي صادر شده بود.آقاي قاضي مقضي گويا عجله داشته ، و يا تحت فشار دادستاني و ضابطين بوده که در انشاي حکم اعدام ، يکي از متهمين را مجرد اعلام کرده است. در صورتي که من يکي از متهمين سه سال متاهل است که متاهل مي باشيم. مادر متهمين در بهمن ماه سال گذشته مدارک پزشکي فرزندانش را به دادسرا و دادگاه ارائه مي دهد که نشان دهنده جادث بودن جنون در آنها بوده است. اما دادگاه به اين موضوع نيز توجه ننموده و هر دو را به اعدام به اتهام محاربه محکوم مي نمايد. حکم صادره به هيچ عنوان مطابق با مقررات قانوني نبوده و دلايلي که خانواده متهم به اينجانب ارسال کرده اند نشان مي دهد که نامبردگان مستحق اعدام نبوده و مجازات اعدام برايا اين دو جوان برخلاف اصول دادرسي و مقررات کيفري صادر شده است. محمد مصطفایی.سخنگوی خانه حقوق بشر ایران