گزیده خبرهای 31 اردیبهشت قسمت - 2
از پير مرد خاركش تا پيكان خاركش

گفته می شود وقتی شانس بر می گردد فالوده دندان می شکند . اکنون داستان عنتر لوطی جماران است که چون تلاش از حق قانونی عزل وزار استفاده کند مورد بی مهری و دهان کجی لوطی وجفت و لگد پرانی تهاجمی حامیانش واقع شده است . طوریکه این روز ها بر خلاف گذشته که همه اش ستایش ومرثیه و نوحه خوانی از دولت بوده است . حال بهر دست آویزی گیر داده می شود تا دولت مورد انتقاد واقع شود.

با اين كه چند سالي است خط توليد اتومبيل پيكان متوقف شده است و اين روزها نيز با اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها اين خودرو به علت مصرف بالاي بنزين علاقه مندان چنداني ندارد. اما همچنان نسبت به بسياري از اتومبيل هاي امروزي كه علي رغم مصرف نسبتا كم بنزين از استحكام و توانايي چنداني برخوردار نيستند در اولويت قرار دارد. نمونه اين توانمندي ايراني را مي توان در اين تصوير مشاهده كرده حمل خار كه روزگاري توسط پيرمرد خاركش صورت مي گرفت اين روزها توسط يك شهروند بابلي از طريق پيكان صورت مي گيرد، شايد با اين كارها، پيكان اين همسفر 40 ساله ايراني ها روزگاري به صحنه رقابت برگردد.

جمع آوري بيش از 2 هزار ديش ماهواره در غرب تهران

اینهم نتیجه ی 32 ساله ی مبرزه با شیخون فرهنگی که اکنون پس از اشغال یا مصادره شرکت مخابراتی از سوی پاسداران کودتا گر و در ر استای نهادینه کردن سانسور رژیم کودتایی نا مشروع وحشت زده از آگاهی و قیام نا رضایتی عمومی اینگونه شبیخون به دیش های ماهواره ای زده می شود؟

فرمانده يگان امداد تهران بزرگ از اجراي طرح جمع آوري تجهيزات ماهواره اي در غرب تهران خبر داد و گفت: بيش از دو هزار ديش ماهواره درغرب تهران جمع آوري شده است.سرهنگ اردشير مطهري، از اجراي طرح جمع آوري تجهيزات ماهواره در غرب پايتخت در روز پنجشنبه 29 ارديبهشت خبر داد و افزود: در اين طرح 13 تيم عملياتي متشكل از هشت نفر در محدوده بلوار فردوس غربي و خيابان هاي مرزداران و البرز به انجام مأموريت پرداختند.مطهري خاطرنشان كرد: طرح مذكور بنا به تدبير رئيس پليس پايتخت و به منظور افزايش ميزان امنيت اخلاقي در جامعه در روزهاي آتي نيز به مرحله اجرا درخواهد آمد

جهت اطلاع

عجیب است که واژه ی اقتدار گرایان که از سوی رقیب مغلوب دوم خردادی به کودتاگران حاکم کنونی نسبت داده می شد . چون در بسستر جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر از سوی حامیان عنر پیرامون لوطی و حامیانش بکار برده شده مورد تعجب واقع شده است .

نشريه هفت صبح كه به اسفنديار رحيم مشائي وابسته است، اصولگرايان منتقد دولت را "اقتدارگرايان" ناميد. آتي نيوز، با نقل خبر مربوط به پديد آمدن برخي مشكلات براي كاركنان هفت صبح كه موجب شد به روزرساني سايت خبري هفت صبح متوقف شود، نوشت: سردبير هفت صبح آنلاين در اين باره گفت: به اميد كاهش اين موانع چند روزي صبر كرديم و فعاليت خود را كاهش داديم اما گويا اقتدارگرايان قصد كوتاه آمدن ندارند، به همين دليل تصميم شوراي سياست‌گذاري هفت صبح آنلاين بر اين شد كه فعاليت سايت ادامه پيدا كند. وي افزود: طي روزهاي گذشته فشار شديدي از جانب اقتدارگرايان براي دستگيري و بازداشت مهندس مشايي وارد شده و تلاش مي‌شود با دستگيري دوستان نزديك مهندس زمينه چيني براي دستگيري مهندس صورت گيرد. سردبير هفت صبح اضافه كرد: با شناختي هم كه از مهندس مشايي داريم مي‌دانيم ايشان نيز در مقابل اين تهديدها كوتاه نخواهند آمد. اما انتظار ما در اين مقطع حساس از تمامي آزادگان و اصلاح‌طلبان واقعي اين است كه اصول گرايان پيشرو را كه همينك در خط مقدم ايستادگي بر اصول و اصلاحات ايستاده‌اند، تنها نگذارند!

كميته سازماندهي راهپيمايي "بازگشت آوارگان " اعلام كرد؛15 خرداد روز راهپيمايي به سمت مرزهاي فلسطين اشغالي خبرگزاري فارس: كميته سازماندهي راهپيمايي "بازگشت آوارگان فلسطيني " خواستار راهپيمايي گسترده آوارگان فلسطيني و حركت به سمت مرزهاي فلسطين اشغالي در روز 5 ژوئن (15 خرداد) شد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002315537

اکنون بدلیل وحشت و ترس دست به ترفند خنثی کردن با دهان کجی و واکنش نشان دادن به سخنرانی اوباما و دشمنی کردن با روند مذاکرات صلح و تشکیل دولت فلسطین انتخاب 15 خرداد برای راهپیمایی به سمت مرز های اسراییل طراحی شده است تا یک تیر چند نشان زده شود چون سالگرد خمینی شیاد است که در بر گیرنده و پوشش دادن دو سیاست سرکوب و خفقان و سانسور داخلی و سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز است و ثابت شود که عامل بی ثباتی و ناامن کردن منطقه کدام کشور می باشد . فراموش نشود که اینگونه اقدامات نتیجه ی سیاست مماشات گرایانه غرب با حاکمان رژیم فاشستی مذهبی و تروریستی حاکم بر ایران می باشد

به گزارش فارس به نقل از شبكه خبري "فلسطين اليوم "، كميته سازماندهي براي راهپيمايي "بازگشت آوارگان " اعلام كرد كه راهپيماي يكشنبه گذشته در سالروز "نكبة " (فاجعه اشغال فلسطين) تنها يك آغاز بود. اين كميته همچنين از آوارگان فلسطيني در سراسر جهان و نيز تمامي آزادگان جهان خواست تا در دومين راهپيمايي گسترده "بازگشت آوارگان " در روز يكشنبه 5 ژوئن (15 خرداد) كه مصادف با سالروز تجاوز رژيم صهيونيستي در سال 1967 است، شركت كنند. اين كميته از آوارگان فلسطيني خواست تا با در دست داشتن پرچم‌هاي فلسطين به سمت خط آتش‌بس در كرانه باختري و نوار غزه و همچنين مرزهاي اردن، سوريه و لبنان با فلسطين اشغالي حركت كنند. كميته سازماندهي راهپيمايي‌هاي بازگشت آوارگان همچنين از حقوقدانان خواست تا شكوائيه‌اي عليه سران رژيم صهيونيستي به منظور بازخواست مسئولان كشتار تظاهرات‌كنندگان فلسطيني در سالروز فاجعه اشغال فلسطين، به دادگاه ارائه كنند. اين كميته همچنين از سازمان ملل و كشورهاي عربي همسايه فلسطين خواست تا از تظاهرات مسالمت‌آميز فلسطينيان حمايت كنند.

توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) صورت گرفت؛كشف و انهدام يك شبكه جاسوسي وابسته به آمريكا.خبرگزاري فارس: روابط عمومي وزارت اطلاعات با صدور اطلاعيه مهمي از شناسايي و انهدام يك شبكه جاسوسي وابسته به آمريكا خبر داد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002315207

این ادعا هم مکمل طرح ضد آمریکایی و اسراییلی فوق می باشد. زیرا هدف خنثی کردن بازتاب سخنان اخیر اوباما نسبت به ایران و پیشنهاد مذاکرات صلح فلسطین و اسراییل است . همچنین و آسان تر ویزا دادن به دانشجویان ایرانی به آمریکا می باشد.که این چنین فیل بهوا شده است که وزیر طوطی صفت ابله حیدر مصلحی سسیب زمینی و غیر فعال و بدون قدرت در این بد ام ترین وزا رتخانه ی تفتیش عقاید و سانسور وجراحی تفکر و خراطی کننده ی اندام نمی باشد.

اين شبكه كه توسط تعداد قابل توجهي از برجسته‌ترين افسران اطلاعاتي عملياتي سازمان سيا در چند كشور جهان راه‌اندازي شده بود و با استفاده از پوشش‌ها و دام‌هاي گوناگون از قبيل ارائه‌ ويزا، وعده‌ اقامت، اشتغال و تحصيل در خارج از كشور و نيز با پوشش مراكز كاريابي در صدد فريب عده‌اي از شهروندان، تخليه‌ اطلاعاتي و به جاسوسي واداشتن آنها بود، با تلاش هوشمندانه و مخلصانه فرزندان فداكار شما، طي سلسله عمليات گسترده‌ تعقيب و مراقبت (در داخل و خارج از كشور)، نفوذ، فريب و دوبلسازي، شناسايي و منهدم شد. از انبوه اطلاعات حاصل از شبكه‌ مذكور مشخص شد كه افسران سازمان سيا با بهره‌گيري از پايگاه‌هاي متعدد و متنوع اطلاعاتي و نيز با استفاده از سفارتخانه‌ها و كنسولگري‌هاي آمريكا در چندين كشور (به ويژه امارات متحده عربي، مالزي و تركيه) ضمن تعقيب هدف جمع‌آوري اطلاعات از مراكز علمي، تحقيقاتي و دانشگاهي كشور و از حوزه‌هاي انرژي هسته‌اي، صنايع هوايي و دفاعي و بيوتكنولوژي در عين حال گردآوري اطلاعات بسيار ريز پيرامون لوله‌هاي نفت و گاز، شبكه‌هاي برق و مخابرات كشور، فرودگاه‌ها و گمركات كشور، امنيت شبكه‌هاي ارتباطي و بانكي و مواردي از اين قبيل را نيز به عنوان ديگر اهداف اطلاعاتي به عوامل خود ابلاغ كرده بودند كه جمع‌آوري اطلاعات ريز پيشگفته دقيقاً در راستاي عملياتي و خرابكارانه سازمان سيا بوده و بديهي است كه اين اقدام خصمانه از حافظه وزارت اطلاعات زدوده نخواهد شد. روابط عمومي وزارت اطلاعات در بخش ديگري از اطلاعيه خود آورده است: نيروهاي زبده و مومن وزارت اطلاعات در رويارويي جانانه خود با عوامل سازمان سيا، ضمن اقدامات متعدد و متنوع اطلاعاتي، ضداطلاعاتي و عملياتي، تعداد 30 نفر از جاسوسان آمريكا را بازداشت كردند.

مصلحي در جمع خبرنگاران:منافقين جايي براي ماندن در عراق ندارند.خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات با اشاره به اقدام دولت عراق در خروج منافقين از اردوگاه اشرف تصريح كرد: منافقين بايد بدانند كه زمانشان تمام شده و جايي براي ماندن ندارند.

این آخوند دست آموز ودن و طوطی صفت که می بایست برمان لوطی چپ و راست اجرای نقش نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن اجرا کند . بیچاره از زور سوپر احمقی مجبور است که نمایش رو حوضی آن مثال را اجرا کند که گفته می شود یارو ملا را به ده راه نمی دادند ولی آدرس خانه ی کد خدا را می گرفت . زیرا که خودش پس از معزول شدن با اقدام قانون شکنانه ی لوطی جماران به پست بد نام وزارت بد نام اطلاعات بر گشته است . اما اکنون از موضع نماینده ملت و سخنگوی و مالک عراق فرافکنی کرده است و مدعی شده عراق جای مجاهدین نمی باشد

به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، حجت الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي وزير اطلاعات صبح امروز در حاشيه رونمايي از كتاب دايرةالمعارف شهداي مبارزه با نفاق كه به همت كانون هابيليان تهيه شده است، در جمع خبرنگاران گفت:‌ چون از اول پيروزي انقلاب كشور ما در مواجهه با گروه‌هاي تروريستي تحت حمايت غربي‌ها بوده، به همين دليل تعداد زيادي از هموطنان ما توسط اين گروه‌ها به شهادت رسيدند به همين منظور نشست هم انديشي ستاد بزرگداشت شهداي مبارزه با نفاق به همت سازمان بسيج مستضعفين تشكيل و برگزار شد. وي افزود: مجموعه موفقيت‌هاي ما حمايت‌هاي مردمي بود يعني اطلاعاتي كه مردم از حركت‌هاي گروه‌ها و اقداماتشان مي‌دادند مجب موفقيت ما در مقابله با اين گروه‌ها شد و امروز هم جدا از كارهاي اطلاعاتي كه صورت مي‌گيرد و نمونه‌اش دستگيري ريگي و امثالهم است با حمايت‌هاي مردمي موفقيت‌هاي خوبي داريم. مصلحي با اشاره به گراميداشت شهداي مبارزه با نفاق تأكيد كرد: اين حركتي كه امروز شروع شده در واقع بيان مظلوميت اين شهداست كه بتوانند فريادشان را به دنيايي كه ادعاي حقوق بشر دارد برسانند و بگويند ايران كه به دنبال كشوري ضدحقوق بشر مطرح مي‌شود چطور است كه قرباني گروه‌هاي ترور قرار گرفته است. وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه اقدامات وزارت اطلاعات براي مقابله با جريان انحرافي در كشور چيست، اظهار داشت: از مهمترين وظايف اين وزارتخانه مقابله با جريانات انحرافي است كه در كشور با عنوان گروه‌هاي منحرف فعاليت مي‌كنند و اين مقابله از طريق اقدامات اطلاعاتي صورت مي‌گيرد. وزير اطلاعات همچنين در پاسخ به سؤال خبرنگار آلماني كه از وي پرسيد: مسئله قهر و آشتي‌ ميان شما و رئيس‌جمهور به كجا كشيد، گفت: قهر و آشتي در كار نبود بلكه اين يك مسئله داخلي بود كه حل شد. مصلحي در ادامه با اشاره به اقدام دولت عراق در خروج منافقين از اردوگاه اشرف تصريح كرد: منافقين بايد بدانند كه زمانشان تمام شده و جايي براي ماندن ندارند. وي در پايان با اشاره به سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر گفت: كار بزرگي كه در سوم خرداد و فتح خرمشهر انجام گرفت اين بود كه دشمن نتوانست برنامه‌هاي عملياتي و اطلاعاتي كه نيروهاي ايراني طرح ريزي كرده بودند را كشف كنند و اين سرنوشت جنگ را تغيير داد.

/مصلحي در جمع خبرنگاران مطرح كرد؛مقابله با جريانات انحرافي در دستور كار وزارت اطلاعات.خبرگزاري فارس: حجت‌الاسلام مصلحي گفت: وزارت اطلاعات با جريانات انحرافي كه در كشور با عنوان گروه‌هاي منحرف فعاليت مي‌كنند، مقابله خواهد كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002310492

پس از عزل و نصب وزیر بد نام اطلاعات بطور عریان ثابت شده است این آخوند طوطی صفت تبدیل به غلامک چشم وگوش بسته و مطیع اوامر ولی وقیح و پاسداران کودتاگر درون وزارت بد نام اطلاعات شده است که فقط مأموریت دارد هر آنچه به وی از پشت پرده دیکته می شد را بیان ودر این مورد اقدام کند. بنا براین اکنون که جنگ قدرت و ثروت میان لوطی جماران و عنترش بالا گرفته است . وی نیز علیه ی عنتر و یارانش شورش کرده و دست به تهدید و پرونده سازی می زند.

به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي وزير اطلاعات صبح امروز (شنبه) با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه اقدامات وزارت اطلاعات براي مقابله با جريان انحرافي در كشور چيست، اظهار داشت: از مهمترين وظايف اين وزارتخانه مقابله با جريانات انحرافي است كه در كشور با عنوان گروه‌هاي منحرف فعاليت مي‌كنند و اين مقابله از طريق اقدامات اطلاعاتي صورت مي‌گيرد. مصلحي همچنين در پاسخ به سؤال خبرنگار آلماني كه از وي پرسيد: "مسئله قهر و آشتي‌ ميان شما و رئيس‌جمهور به كجا كشيد؟ "، گفت: قهر و آشتي در كار نبود بلكه اين يك مسئله داخلي بود كه حل شد. ادامه دارد . . .

اجمالي/سردار نقدي در نشست خبري:اطلاعات مفصلي از جريان انحرافي به مردم خواهيم داد.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت:‌ جرياني كه امروز با عنوان انحرافي از آن ياد مي‌شود سعي مي‌كند با كاناليزه كردن مسئولين و دادن اطلاعات غلط، مردم و مسئولين را به انحراف بكشد و ما در ماه‌هاي آينده اطلاعات مفصل‌تري از اين جريان را به مردم ارائه مي‌دهيم.

این پاسدار بسیجی عراقی یکی از بد نام ترین وهوچی گر های سوپر ابله است که دارای پرونده جنایت در دوران مدعیان اصلاح طلبان دارد . همچنین همچون لوطی و عنتر در هم زمینه های گوناگون اظهار نظر کارشناسانه تهدید آمیز می کند وچاشنی آن اعداد و ارقام نجومی گنجنشک و منار می کند. بطور مثال ادعای مضحک بسیجی 30 میلیونی کرده است که اکنون در دفاع از لوطی جماران و تهدید کردن مخالفین کرده و وعده افشای جریان انحرافی درون دولت داده است که قرار است در اختیار وی گذاشته شود . در صورتی که وی مدافع سینه چاک به سبک شعبان بی مخ بوده است.

به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در نشست خبري كه صبح امروز شنبه به منظور تشريح برنامه‌هاي ستاد بزرگداشت شهداي مبارزه با نفاق در مركز بسيج سازمان صدا و سيما برگزار شد، اظهار داشت: گروهك‌هاي تروريستي و منافقين پس از اقدامات تروريستي خود و انجام ترورها مشاهده كردند كه اين كارها نتيجه عكس دارد و ملت ايران را با يكديگر متحدتر مي‌كند. به همين منظور اقدام به اختلاف‌افكني و ايجاد شكاف بين مسئولان نظام و سرد كردن مردم نسبت به مسئولين و نظام كردند. وي افزود: جرياناتي كه امروز با عنوان انحرافي ياد مي‌شود دنباله‌هاي همان گروه‌ها هستند و سعي مي‌كنند با كاناليزه كردن مسئولين و دادن اطلاعات غلط، مردم و مسئولين را به انحراف بكشند و ما در ماه‌هاي آينده اطلاعات مفصل‌تري از اين جريان را به مردم ارائه مي‌دهيم. نقدي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه امكان نفوذ جريان انحرافي در بسيج چه ميزان است، گفت: خطر لغزش براي همه انسانها تا زماني كه از دنيا نروند وجود دارد منتهي بسيج خصوصيتي دارد و آن اين است كه پيونددهنده‌اش با مردم ولايت است و ولايت را يكپارچه و يك‏جا پذيرفته است. رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: گروهي كه نخ تسبيحشان ولايت است منحرف نمي‌شوند و ما در بسيج احساس خطر نمي‌كنيم و بسيجيان هيچگاه در دل خود به جاي ولايت، مكتب‌هاي پوشالي را راه نمي‌دهند.

رسايي خطاب به سايت‌‌هاي جريان انحرافي؛نيازي به شرط‌ گذاري نيست؛ افشاگري خود را آغاز كنيد.خبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در واكنش به ادعاي يكي از سايت‌هاي جريان انحرافي درباره افشاگري در صورت استمرار موضع‌گيري عليه جريان انحرافي گفت: نيازي به شرط گذاري نيست از افشاگري جريان انحرافي استقبال مي‌كنم.

در روند جنگ قدرت و ثروت و حذف وجراحی کردن ها اکنون کلکسیونی از لمپن و لات ها و چماق کشان بد نام و آلت دستان مراکز قدرت در همه نهاد ها وارگان های حکومتی حامی ولی وقیح و پاسداران کودتا گر بسیج شده اند تا علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد و یاران وی مغول وار حمله کنند وچنگیز وار رفتار نمایند . البته با نا دیده گرفتن حمایت و پشتیبانی های بی دریغی که از این جریان طرد شده داشته اند.

حجت‌الاسلام حميد رسايي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، با اشاره به ادعاي يكي از سايت‌هاي جريان انحرافي مبني بر افشاگري در مورد وي، گفت: اقدام شتابزده سايت جريان انحرافي، نشان مي‌دهد كه مصاحبه بنده با خبرگزاري فارس تيري بوده كه به هدف اصابت كرده است؛ در عرف سياسي وقتي كسي در برابر موضع‌گيري فردي چنين واكنشي را از خود نشان مي‌دهد معناي آن اين است كه ادعاي گفته شده با واقعيت تطبيق دارد و طرف مقابل از استمرار اين اطلاع رساني نگران است. وي با بيان اينكه از افشاگري سايت انحرافي استقبال مي‌كنم، افزود: بنده پرونده روشني دارم و از مسئولان اين سايت مي‌خواهم كه هرچه سريعتر افشاگري مد نظر را آغاز كنند. سخنگوي فراكسيون انقلاب اسلامي تصريح كرد: در گذشته برخي از افراد وابسته به جريان آقاي هاشمي و كساني كه خود را سرباز آقاي لاريجاني اعلام كرده‌اند اتهاماتي را در قالب ادعا مطرح كرده‌اند كه بنده به آنها پاسخ گفتم و دادگاه برخلاف نطر آنها راي داد، حال اگر جريان انحرافي مي‌خواهد در اين راه با آنها متحد شود استقبال مي‌كنم چون يكي از مطالبي كه در مصاحبه با خبرگزاري فارس عنوان كرده بودم اتحاد پشت پرده جريان انحرافي يا جريان فتنه و خواص مردود بود. نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه سايت جريان انحرافي براي افشاگري شرط گذاشته كه در صورت استمرار مواضع بنده عليه جريان انحرافي اقدام به افشا گري خواهد كرد، خاطرنشان كرد: نيازي به شرط گذاري نيست چرا كه بنده درباره جريان انحرافي مواضع خود را ادامه خواهم داد و حتي اگر سكوت هم كردم آنها افشاگري خودشان را انجام بدهند. رسايي در پايان گفت: البته بايد بگويم كه بنده همانطور كه در چند سال گذشته سكوت نكرده‌بودم، در آينده نيز سكوت نخواهم كرد و در زمان لازم مطالب ديگري را در مورد جريان انحرافي مطرح خواهم كرد.

سایت نزدیک به مشایی، رسایی را تهدید کرد

http://www.fararu.com/vdcfyyde.w6dc1agiiw.html

گفته می شود که شغال بیشه مازندرا ن را ندرد جز سگ مازندرانی . اکنون می بایست که مفت خوری و باج گیری این آخوند پیشمرگه ی عنتر و دولت در بازار مکاره ی فاش شود که چه شده است که وی یکشبه رنگ و جل عوض کرده و با عرعر وجفتک زنی و عمامه بر زمین کوبیدن علیه ی عنتر و یارانش را پیشه ی خود کرده است؟

فرارو- اظهارات تند و تیز حمید رسایی علیه رئیس دفتر رئیس جمهور، برخی رسانه‌های نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی را به واکنش واداشت به طوریکه یکی از رسانه‌های نزدیک به مشایی تهدید کرد که در صورت ادامه چنین اظهاراتی، پروندههای اتهامی رسایی را منتشر می‌کند. به گزارش فرارو؛ سایت تماشا نیوز، در گفت‌وگو با شخصی که او را یک منبع آگاه نامیده، به انتقاد از گفته‌های رسایی پرداخته است. این منبع آگاه که تماشا نیوز هیچ اطلاعاتی از هویت وی منتشر نکرده، گفته که اظهارات و مصاحبه‌های رسایی با رسانه‌هایی که او آنها را "اقتدارگرا" خوانده، نیاز به شفاف سازی دارد. وی با بیان اینکه رسایی از مشایی با عناوین زشت یاد کرده و اتهاماتی را هم متوجه کسانی که او آنها را اصولگریان پیشرو نامیده، کرده است، گفت: «آقای رسایی منبع استناد اکثر ادعاهای خود را گفت‌وگو با آقای مشایی ذکر کرده اند و البته اگر آقای رسایی آماده باشند، ما حاضریم جزییات دیگری از گفت‌وگوهای آقای رسایی در گذشته دور و نزدیک و نیز جزییاتی از پرونده‌های اتهامی ایشان را منتشر کنیم این منبع آگاه در پایان اظهار کرده که امیدوار است رسایی بیش از گذشته پایبند به اخلاق بوده و موجبات زحمت خود را فراهم نکند. پیش از این حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و از حامیان سرسخت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، در گفت‌وگو با یک خبرگزاری داخلی، از اسفندیار رحیم مشایی، با عنوان الیاس دولت –کاراکتری که نقش شیطان در سریال اغما را ایفا می‌کرد- نام برد و گفت که مشایی ماموریت دارد تا نظام اسلامی را به انحراف کشیده و جایگاه رهبری به یک جایگاه تشریفاتی بدل کند. وی مشایی را فردی به شدت قدرت طلب خواند و گفت: «او می‌خواهد از جايگاه آقای احمدی‌‌نژاد برای رسيدن به قدرت در انتخابات مجلس نهم و سپس رياست جمهوری يازدهم بهره برد؛ در حالی كه ترديد نداريم اعتقادات مشايی انحرافی است و از احمدی‌‌نژاد فقط به عنوان يک سپر استفاده می كند تا از طريق او به اهدافش برسد رسایی با مقایسه تلویحی میان مسعود کشمیری و اسفندیار رحیم مشایی، از شخصیت‌هایی در تاریخ انقلاب نام برد که به زعم او به دلیل اعتماد زیاد به برخی از اطرافیان خود آسیب دیده‌اند. این نماینده عضو فراکسیون انقلاب اسلامی، مشایی را از معتقدین به تئوری اسلام منهای روحانیت خواند و گفت: «او تلاش كرده احمد‌ی‌‌نژاد را هم به اين سو ببرد كه البته در سايه ولايت فقيه و وجود رهبری با درايت و حكيم در رأس نظام اسلامی نمی‌‌تواند موفق به تحقق ديدگاه خود شود وی با اشاره به مناظره خود با علی‌اکبر جوانفکر پیرامون نقش مشایی در دولت، خاطره‌ای از آن مناظره را بیان کرد و گفت: «پس از مناظره، يكی از وزرای دولت دهم به مشايی انتقاد كرد كه چرا شما مواضعی اتخاذ می‌‌كنيد كه نيروها خودی مجبور شوند در برابر هم قرار گرفته و مناظره كنند آن هم با اين دفاع بدی كه جوانفكر از دولت می‌كند. مشايی در پاسخ كه وی پاسخ داده بود "مناظره رسايی و جوانفكر كاملا به نفع ما بود و ما برنده شديم، چرا كه روحانيت در برابر ما قرار گرفته بود

مصباح: خطر مشایی صد برابر بیشتر از موسوی و كروبی

واقعاً از این آخوند تمساح دروغگو وکینه ای و عقده ای و بوقلمون صفت که اعتیاد به قدرت ومفت خوری کلان دارد مگر در تصویر وی جلوی آینه یافت شود . حال داشته باشید که ولی وقیح نا مشروع چقدر مفلوک و منفور و متزلزل شده است که نیاز حمایتی به چهره های منفور و بد نامی همچون آیت الله تمساح و سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری و طلبه رسایی و پاسدار بسیجی نقدی عراقی و...علیه ی عنت و یاران وی دارد؟

دوره دوم انتخابات آقای احمدی نژاد، فردایش ما رفتیم پیش حاج آقای مصباح برای آن غائله. رفتیم پیش ایشان و گفتیم این‌ها می خواهند فتنه‌انگیزی كنند،ایشان گفت كه این‌ها مهم نیست و رهبری خودشان فتنه را جمع می‌كنندجهان نوشت:حجت الاسلام سیدمحمود نبویان، استاد موسسه امام خمینی(ره) در نشستی كه در دانشگاه رجایی برگزار شد این مساله را تبیین كرد كه چرا آیت الله مصباح جریان انحرافی را فراماسونر نامید. وی گفت:فراماسونری هزاران جنبه دارد كه من دو جنبه ‌از آن را می خواهم عرض كنم. یك جنبه، جنبه سیاسی است، یك جنبه، جنبه فكری، عقیدتی و بنیادین است. آقای مصباح نظر به جنبه سیاسی‌اش ندارد و نمی‌خواهد بگوید این تشكیلات سیاسی، آقای مشایی هم رفته آنجا عضو شده است، آقای مصباح می گوید فكری كه مشایی عرضه می كند؛ فكر فراماسونرهاست .سوال می‌شود چه فكری مگر عرضه می كند؟ مگر آقای مشایی كیست؟ چه كاره است؟ حالا من تا حدود ۵ سال خبر دارم كه آقای مصباح خلوت بال به آقای احمدی نژاد پیغام داده است كه دو نفر آبروی دولت شما را می‌برند. اسم یك نفر رو من ... دارم سه نفر دیگر چون احتمالیه من نمی‌گویم. آیت الله مصباح ۵ سال پیش گفتند مشایی رو كنار بگذارید.نبویان تصریح كرد: دوره دوم انتخابات آقای احمدی نژاد، فردایش ما رفتیم پیش حاج آقای مصباح برای آن غائله. رفتیم پیش ایشان و گفتیم این‌ها می خواهند فتنه‌انگیزی كنند،ایشان گفت كه این‌ها مهم نیست و رهبری خودشان فتنه را جمع می‌كنند.آقای مصباح آن موقع می‌گفت كه نكند احمدی نژاد آقای مشایی را به عنوان معاون اول معرفی كند. پارسال طرح ولایت دانشگاه شهید بهشتی آقای مصباح گفته بود فتنه ای در راه است. امسال تو جلسه خصوصی برگشت گفت ان‌شاءالله این یكی دیگه حداقل محقق نشود این بار كه همه محقق شد ایشان فرمودند خطر مشایی صد برابر بیش‌تر از خطر آقای موسوی و كروبی است. فتنه بزرگ‌تری در راه است این‌ها فوق العاده خطرناك هستند. گول ظاهرشان را نخورید.مسئله بالاتر از ...، هر جا صحبت كرد از رهبری خرج شد، مجبور شد رهبری هزینه شود. همه كار، آخرین كارش هم همین است، رهبری هزینه‌اش را دارد می‌دهد. ... همه جا را می خواهد بگیرد؛ همه جا را.

جمع ملوانان مقابل استانداري بوشهر

جنگ قدرت و ثروت که میان لوطی و عنتر اوج گرفته است دیگر اجازه نمی دهد که در رژیم ضد بشری نا مشروع غارتگر در گیر جنگ قدرت کسی یافت نمی شود تا که گوش به فریاد کار گران و ملوانان محروم بدهد

خليج فارس: شماري از ملوانان استان صبح امروز (شنبه) مقابل استانداري تجمع كرده و خواستار رسيدگي به مشكلات شان شدند كه در پي محدود سازي ته لنجي ايجاد گرديده است.به گزارش «خليج فارس»؛ اين گروه پس از پايان جلسه شوراي اداري، همزمان با خروج برخي مديران از استانداري مانع آنها شده و خواستار انتقال مشكل شان به مسئولان مربوطه شدند.برپايه اين گزارش، ملوانان علاوه بر پارچه نوشته اي كه در اختيار داشتند، شعار "استاندار محترم، گشنه ايم گشنه ايم" سر داده و خواستار رسيدگي به مشكل شان شدند.گزارش «خليج فارس» مي افزايد: استاندار بوشهر نيز در ديدار با نماينده اين گروه وعده داد تا در جلسه اين هفته با رحيمي معاون اول رييس جمهور ديدگاه ملوانان بوشهري درباره ته لنجي را به اطلاع وي برساند.

یورش وحشیانه ومورد اهانت قرار دادن یکی از زندانیان سیاسی

اینهم شیوه ی رفتار با این از قربانیان محکوم به مرگ که از سوی دژخیمان آدم کشان سیاه چال با این قربانی شده است.

بنابه گزارشات رسیده به " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" روز پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه زندانی سیاسی محکوم به اعدام زانیار مرادی مورد تهاجم پاسداربندهای سالن 12 بند 4 زندان گوهردشت قرار گرفت . پاسدار بندها با توهین های رکیک و برخوردهای وحشیانه قصد داشتن او را جهت شکنجه های جسمی به زیر 8 منتقل کنند. توهین های اخلاقی و هتاکیهای پاسداربندها به این زندانی سیاسی موجب اعتراض سایر زندانیان سیاسی گردید. پاسداربند حسین دفتری زمانی که قصد داشت این زندانی سیاسی را برای شکنجۀ جسمی به زیر 8 ببرد با مقاومت شدید زندانیان سیاسی مواجه شد که موجب عقب نشینی پاسداربندها گردید و این زندانی سیاسی در سالن باقی ماند. پاسدار بند حسین دفتری از پاسداربندهای سلولهای انفرادی بند 1 می باشد که اخیرا به سالن ایزوله شده زندانیان سیاسی منتقل شده است . این فرد در سلولهای انفرادی بند 1 زندان گوهردشت زندانیان سیاسی و عادی را مورد شکنجه های وحشیانه جسمی قرار می داد که در اثر شکنجه های غیر انسانی او تعدادی از زندانیان دچار شکستگی دست و پا و سر و نقض عضو شده اند.حسین دفتری از تیم شکجه گران زندان گوهردشت کرج و جنایتکاران علیه بشریت می باشد.

وزیر نفت حذف شده توسط احمدی نژاد، به قرارگاه خاتم الانبیاء رفت.

اکنون مشخص شده است که این وزیر معزول نفت و به خدمت گرفته شده در قرار گاه خاتم الانبیای پاسداران وابسته به کداممین ارگان کودتایی و غارتگر و سرکوبگر درون دولت بوده است و بیشتر شفاف می شود کهچرا 11 میلیارد دلار فروش نفت به خزانه ی دولت واریز نشده و این مبلغ کجا واریز شده است؟

فردا نیوز : در پی حذف مسعود میرکاظمی از وزارت نفت، وی کار خود را در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء آغاز کرد.میرکاظمی هفته گذشته در دفتر این قرارگاهِ وابسته به سپاه واقع در شهرک غرب تهران مستقر گردید و گفته می شود مسوولیت یکی از پروژه های این قرارگاه را بر عهده گرفته است.بر اساس گزارش ها، میرکاظمی تقریبا یک هفته ای است به بهانه ادغام وزارت نفت در نیرو – اما به نظر کارشناسان به دلیل اختلاف با رئیس دولت- از سمت خود برکنار شده است.محمود احمدی نژاد، طی نامه‌هایی که صبح شنبه ٢۴ اردیبهشت ٩۰ به صادق محصولی، علی اکبر محرابیان و مسعود میرکاظمی ارسال کرده بود، از پایان دوران مسئولیت این سه وزیرِ رفاه، صنایع و نفت خبر داده و بلافاصله خود سرپرستی وزارت نفت را بر هفته گرفته بود. طی این مدت وی اقدام به تغییر برخی از مدیران کرده است. در حال حاضر نیز وزارت نفت بدون حضور وزیر مدیریت می شود و احمدی نژاد مسوولیت سرپرستی این وزارتخانه حساس کشور را برعهده گرفته است، که بنا به نظر نمایندگان مجلس و شورای نگهبان، این امر خلاف قانون می باشد.در پی اخراج وزیر نفت از گردونه دولت و اعلام سرپرستیِ محمود احمدی نژاد بر آن وزارتخانه، شوراى نگهبان، سرپرستى وی بر وزارت نفت را خلاف قانون اساسى دانست.به گزارش خبرگزارى فارس، شورای نگهبان، سرپرستی رییس دولت بر وزارت نفت را خلاف اصل ۱۳۵ قانون اساسى تشخيص داده است.این امردر شرایطی است که به اذعان کارشناسان نفتی در حال حاضر صنعت نفت کشور بحرانی ترین وضعیت خود طی صد سال گذشته را سپری می کند. به گفته این کارشناسان در صورت آنکه سرمایه گذاری لازم در این بخش صورت نگیرد ظرف دوسال آینده صنعت نفت ایران در بحرانی قرارخواهد گرفت که رفع آن با مشکلات زیادی همراه خواهد بود.این در حالی است که در شرایط فعلی تولید نفت ایران با ٧٣۰ هزار بشکه کاهش روبه رو بوده اگرچه این رقم مورد تاکید بهارستانی هاست و دولتی ها رقم ٢۵۰ هزار بشکه ای را مورد تاکید قرارمی دهند.اما ادامه روند کاهش روزانه تولید نفت ایران می تواند در پایان امسال خبر صقوط ایران از پله دومین صادرکننده و تولید کننده نفت اوپک را به همراه داشته باشد.

روزنامه وابسته به سپاه: آغاز دور جدید عملیات روانی جریان انحرافی

باز هم در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت و حذف کردن ها هرروز که سپری می شود دامنه ی جنگ روانی تبلیغاتی با اتهام وتهدید کردن از سوی پاسداران کود تا گر و لوطی جماران علیه ی عنتر و یارانش و دولت گسترده و همآهنگ تر می شود.

جوان ( ار تفسیرهای اين روزنامه سپاه که بگذریم خبرهای آن موثق نمی باشند): بخش دوم سناریوی آشفته نمودن فضای جامعه توسط جریان انحرافی کلید زده شد .در همین راستا اتاق فکر جریان انحرافی با توجه به وجود برخی سوابق امنیتی اعضای آن اقدام به راه اندازی مرکزی برای ساخت شایعه و پخش آن درجامعه نموده است (کاری که خود این روزنامه از ابتدای تاسیس خود کرده است).این جریان برای تند کردن فضای سیاسی و بهره برداری های بیشتر و نشان دادن تعارض وتقابل با نظام وهمسویی با اصلاح طلبان ، تحرکاتی را از مدتها قبل آغاز نموده اند که بخش دیگری از این اقدامات با پخش شایعه بازداشت لیدر جریان انحرافی و برخی دیگر از چهره های دولتی نزدیک به این جریان وارد مرحله جدیدی شده است .این شایعات مستقیم از محفل رسانه ساز جریان انحرافی و برای تند کردن جو جامعه بیرون می آید. با توجه به شرایط پیش آمده در روزهای آتی باید منتظر دور جدیدی از انتشار اخبار کذب و شایعات حول و حوش این جریان انحرافی باشیم.

مقابله با "جریان انحرافی" (نزدیکان احمدی نژاد) در وزارت اطلاعات

آخوند معزول و ابقا ء و نصب شده ی وزیر بد نام وزیر اطلاعات آخوند حیدری اکنون با حمایت لوطی جماران و پاسداران کودتا گر دست به تلافی کردن علیه ی رقیب متهم به جریان انحرافی زده است

مهر: وزیر اطلاعات با بیان اینکه مقابله با جریانات انحرافی در دستور کار وزارت اطلاعات است، گفت: وزارت اطلاعات به وسیله کارهای اطلاعاتی با گروه های منحرف در کشور برخورد می کند.حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات پیش از ظهر امروز شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب دایره المعارف شهدای ترور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اقدامات وزارت اطلاعات برای مقابله با جریان انحرافی در کشور چیست، گفت: اساسا یکی از کارهای وزارت اطلاعات این است که با جریانات انحرافی که در مجموعه کشور تحت عنوان گروه های منحرف فعالیت می کنند، به وسیله کارهای اطلاعاتی مقابله کند.وی همچنین در رابطه با ادامه حضور منافقین در پادگان اشرف نیز عنوان کرد: این حرکتی است که آمریکا و حامیان آن دنبال می کنند تا این گروهک تروریستی را حفظ کنند اما باید بدانند که زمان آنها تمام شده و دیگر جایی برای ماندن ندارند.وزیر اطلاعات همچنین در خصوص انتشار خبر مرگ مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین گفت: هنوز ما به این جمع بندی نرسیده ایم که وی به هلاکت رسیده است.

ممنوعیت ورود اتباع ایرانی به کویت


اقدام به موقع که پس از سفر وزیر ترور و سانسور امور خارجه صالحی عراقی به کویت انجام شده است که می بایست برای دفع خطر اقدامات ناامنی و بی ثباتی همه کشور های همسایه و منطقه اقدامی مشابه را پیگیری نمایند.

.دولت کویت ورود اتباع ایرانی به این کشور را تحت هر بهانه و دلیلی تا اطلاع ثانونی ممنوع اعلام کرد.به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه کویتی الوطن، اداره کل مهاجرت کویت صدور هر نوع مجوز ویژه و ویزا برای سفر خانوادگی، گردشگری، ویژه یا بازرگانی، همچنین پیوستن به خانواده خواه به همسر یا فرزندان و ویزاهای کار را برای شهروندان پنج کشور و از جمله ایران متوقف کرداین پنج کشور، سوریه، عراق، ایران، پاکستان و افغانستان هستند و این ممنوعیت تا اطلاع بعدی معتبر است.یک منبع امنیتی درکویت نیز دراین باره گفت: دلیل این موضوع ، مسائل امنیتی است. به دلیل اوضاع این کشورها که با تظاهرات و مطالبات برای سرنگونی حکومت ها روبه رو هستند باعث شده تا شمار زیادی از شهروندان این پنج کشور مقیم کویت تلاش کنند خویشاوندان یا دوستان خود را که ممکن است از سوی دولت های خود تحت تعقیب باشند یا ترس از بازداشت داشته باشند به کویت منتقل کنند لذا تا اطلاع بعدی از صدور ویزا برای ورود اتباع این کشور به کویت جلوگیری می شود.این منبع تاکید کرد این وضعیت موقتی است و در آینده ای نزدیک پس از برقراری امنیت در این 5 کشور، وضعیت قبلی صدور ویزا از سرگرفته می شود.در همین راستا وزارت کشور دستوراتی را برای ادارات مربوطه برای توقف صدور ویزای ورود به کویت برای اتباع 5 کشور یاد شده صادر کرده است و این دستور بدون هیچ استثنایی اجرایی می شود

بخشی از انحرافات سرباز مشایی در منطقه آزاد ارس + اسناد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=57528

عجیب گند وتق ادعای مبارزه با مفسدان اقتصادی پاسدار ماشته احمدی نژاد در آمده است . در صورتی که ولی وقیح و پاسداران کودتا گر مدافع این طرح بودند . زیرا هدف قطع دستان رفسنجانی و آقازاده ها و رقیب مغلوب از مراکز اقتصادی و نفتی بوده است . ولی پس از حذف رقیب مغلوب از صحنه و جراحی رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبر گان رهبری و اخراج آقا زاه محسن از متروی تهران و فراری دادن آقا زاده مهدی به لندن اکنون چون تاریخ مصرف عنتر به پایان رسیده است . بنابراین اینگونه چپ و راست اسناد علیه یی اران عنتر بازتاب داده می شود . چون جنگ قدرت و ثروت جدی و پایان نا پذیر شده است.

وی که دارای مدرک دیپلم و تنها سابقه وی سرپرستی کاخ سعد آباد بوده و فاقد هرگونه سابقه مدیریت عمرانی که لازمه مدیریت بر مناطق نسل دوم ( فاقد زیر ساخت ) میباشد، در دی ماه سال گذشته با حکم بقایی بر مسند مدیریت منطقه آزاد ارس تکیه زد.که البته ادعا می شود وی با توصیه مشایی به این سمت منصوب شده است . معاون برنامه ریزی مرکز امور مناطق آزاد کشور در جلسه معارفه داخلی،او را با تعبیر صحابه خاص بقاییشفاف : سایت شفاف ضمن تقدیر از بدنه متعهد و متخصص دولت به خاطر ارائه اطلاعات دلسوزانه به این سایت ، بخش دیگری از انحرافات اقتصادی جریان موسوم به جریان انحرافی را که از سوی کارکنان زحمت کش و متعهد منطقه آزاد ارس برای سایت شفاف ارسال شده است ، با اسناد مربوطه منتشر می کند : علیرضا مقیمی که دارای مدرک دیپلم و تنها سابقه وی سرپرستی کاخ سعد آباد بوده و فاقد هرگونه سابقهمدیریت عمرانی که لازمه مدیریت بر مناطق نسل دوم ( فاقد زیر ساخت ) میباشد، در دی ماه سال گذشته با حکم بقایی بر مسند مدیریت منطقه آزاد ارس تکیه زد.که البته ادعا می شود وی با توصیه مشایی به این سمت منصوب شده است . معاون برنامه ریزی مرکز امور مناطق آزاد کشور در جلسه معارفه داخلی، مقیمی را با تعبیر صحابه خاص بقایی مورد خطاب قرار می دهد لیکن مقیمی اصرار می کند که بیشتر بعنوان سرباز مشایی معرفی شود.در طول مدت کوتاهی که از مدیریت این سرباز می گذرد، اقدامات عجیب وی در دور زدن ضوابط و تشریفاتمعاملات دولتی باعث ایجاد شائبه های جدی در خصوص سوء استفاده های کلان مالی شده است که به بخشی از آنها اشاره می شود:سرباز مشایی در اولین تصمیم مدیریتی خود از محل اعتبارات سازمان اقدام به خرید پنج دستگاه خودروی لوکس خارجی با ارزشی بالغ بر سه میلیارد ریال بنام بعضی اشخاص حقیقی!!! می نماید. خرید خودرو با منابع دولتی آنهم بنام افراد مورد دلخواه مدیر عامل امری است بی سابقه و مصداق بارز تصرف در اموال دولتی محسوب می شود. تصویر بخشی از چکهایی که برای خریداین خودروها صادر شده بشرح ذیل می باشد: