چند گزیده خبر نوشتاری و فیلم

24 ارذدیبهشت 90

این دو گزاری خبری فبلم و نوشتاری ضمیمه شده مرتبط بهم دیگر می باشند . زیرا که معادله ی ترسیم شده ای است که یک سمت آن افزایش قبوض انرژی و آب و مجانی کردن آن می باشد که بی ارتباط به فاش و رسوا شدن دین ابزار قدرت و وسیله ی انباشت ثروت و اهرم انحرافی اذهان عمومی و فریب دادن شان با ارعاب ووحشت و خفقان و سانسور در جامعه نمی باشد. زیرا که حاکمان از طریق بازار دکان دین فروشانه ی خود 32 سال است که توانسته اند به بقای ننگین خودشان ادامه دهند .به خصوص اینکه پس از اینکه مردم ناراضی ایران فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح توی خیابان ها سر دادند و نا مشروع بودن ولی وقیح وشکسته شدن عمود خیمه ی نظام را عریان ساختند . اما آن سوی معادله بیانگر این واقعیت است در شریطی که فقر و بیکاری گسترده موازی با رشد نرخ تورم و گرانی لجام گسیخته با شکاف عمیق طبقاتی در جامعه بیداد می کند. طوریکه تسمه از گرده ی مردم کشیده و نفس شان گرفته شده اشت. به ویژه اینکه بدلیل حذف یارانه های دولتی افزاش قیمت ها رونق گرفته و بازارش داغ می باشد . برای اینکه دولت با اقتصاد ورشکسته اش که با افزایش کسری بودجه مواجه شده است. دست به چندین برابر کردن قبوض گاز و برق و تلفن و آب زده است . بعلاوه از سویدیگر برای به نمایش گذاشتن قول وارونه ی خمینی شیاد که اوایل انقلاب وعده آب و برق مجانی با دادن پول سهم نفت به مردم ایران را داده بود . اکنون برای اینکه با حیله وترفند آخوندی – پاسداری مردم را به مساجد خالی کشانیده شود . مصرف آب و برق و گاز در مساجد را مجانی شده است. زیرا هم پایگاه بسیج است وهم برای شان زندان و بازداشتگاه موقت در زمان های یورش و ضرب و شتم تظاهرات های ضد حکومی می در صورتیکه با افزایش نجومی قبوض ارسالی آب و برق و گاز و تلفن دست به سر کیسه کردن مردم وتخلیه نمودن جیب شان به جای بردن نان بر توی سفره های خالی شان شده است. خلاصه بقول رحیم مشایی اینگونه ماهیت دو رکن تفکیک ناپذیر ولایت وقیح و عدالت به نمایش گذاشته شده است !

فیلم / قبض های آب، برق و گاز زندگی مردم را فلج کرده

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=32707

مصرف آب، برق و گاز در مساجد رايگان مي شود

هريس، تبريز- نماينده مردم شهرستان هاي اهر و هريس گفت: مصرف آب، برق و گاز در مساجد رايگان مي شود و با تصويب نمايندگان مجلس براي امتياز انشعاب نيز از مساجد مبلغي دريافت نخواهد شد. به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، 'غلامحسين مسعودي ريحان' در جلسه بررسي مشكلات بخش خواجه شهرستان هريس با اشاره به مصوبات بودجه سال 90 در مجلس افزود: اين لايحه با مبلغ 522 هزار ميليارد تومان به مجلس ارائه شده است كه مبلغ 508 هزار ميليارد تومان به تصويب رسيد. وي بودجه فرهنگي كشور را 10 هزار و 400 ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: 20 درصد اين اعتبار براي حوزه ها، 10 درصد براي مساجد، 15 درصد براي ورزش، پنج درصد براي مصلي ها، پنج درصد براي كانون هاي فرهنگي بسيج، دو درصد براي كتابخانه ها و 18 درصد براي كانون هاي مساجد اختصاص يافته است.

فیلم / نمایشگاه بین المللی سنگ (از جمله سنگ قبر) اصفهان در انحصار چینی ها

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=32705

فیلم سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر مملکت زدن که از طریق باج دادن های کلان به روسیه و چین در رابطه با اهاف دستیابی به سلاح هسته ای دنبال می شود. همچنین سیاست روز افزون واردات کا لا ها که بشدت دنبال می شود . آنگونه که از تخمرغ مصنوعی و دازوهای جوشان مشروب و سیگار های مواد مخدر تریاک و کفش و پوشاک و... گرفته تا سنگ قبر از چین وارد می شود . ولی بازهم رهبر لوطی جماران آلت دست کودتا گران و غارتگران منادی کمدی عدالت محور ادعای کمدی جهاد اقتصادی و خود کفایی و نآوری و شکوفایی اقتصادی بعنوان پیام های نوروزی می کند

فیلم / معنی زن در زبان انگلیسی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=32697

ادعای کمدی تعریف زن به زبان انگلیسی و فارسی از سوی مفسر ادبی فلسفی و حوزوی مکتبی اصول گرایی در رژیم فاشیستی مذهبی تروریتی زن ستیز که گفته شده است زن در زبان انگلیسی یعنی وسیله ی مرد ولی در زبان فارسی رژیم ضد بشری وارونه گوی کودتایی زن یعنی زندگی . برای همین است که 32 سال است این زندگی از طریق اتام زنا سنگسار و تفتیش عقیده اعدام حتی بار دار و اتهام قاچاق فروشی و تحمیل کردن پدیده ی شوم فقر و بیکاری و بی عدالتی وا دار به تن فروشی و اعتیاد و بیماری ایدز می شود بسادگی در رژیم ضد بشری زن ستیز نابود می شود. تازه بماند که در مکتب اسلام طالبانی ابزار قدرت و ثروت و خفقان شده ی دین زن ضعیفه وکنیز است که ارزش نصف مرد دارد و از خیلی از مزایا محروم می باشد.

مشایی: واکنش خواص در مورد احمدی نژاد شتابزده و اشتباه بود، دستشان رو شده است

حقیقت این است که اینگونه نظر دادن که ولایت وقیح با عدالت محوری دو رکن تفکیک ناپذیر شدنی می باشد. ییش ازیک جوک بیمزه ای نیست . زیرا که شرایط کنونی که در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد که در گیر جنگ تمام عیار ققدرت و ثروت می باشد شرایط تحمیل شده ی کنونی حاصل اقدام بیش از 32 ساله ی تک صدایی اسبداد مطلق ولایت وقیح همکاره می باشد که به هیچ مقام و مرجعی هم پاسخگو نمی باشد . بهر حال اینگونه ادعا کردن که تداعی کننده ی کوسه و ریش پهن است و مرتبط به جنگ قدرت و ثروت و شکاف میان لوطی جماران با عنترش می باشدنوعی بازی کردن چیز بد ببا چوب و بر هم زدن و بوی گندش بیشتر در آوردن می باشد. که بیشتر موجب آزار مشام بازیگرانش می شود.

جرس: مشایی با ولایی خواندن خود و احمدی نژاد، اظهارات اخیر برخی خواص را غلط و شتابزده خواند و پاسخگویی به آن را به آینده موکول کرد.مشاور و رئیس دفتر احمدی نژاد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با ایرنا به نکاتی در ارتباط با مسائلی که این روزها از سوی منتقدان علیه دولت مطرح می‌شود به صراحت پاسخ گفته است. وی در این گفت‌و‌گو تبعیت از ولی فقیه را از لوازم اعتقاد به غیبت امام عصر(عج) دانسته است.مشایی در مورد شایعات مطرح شده در موردش می گوید: در شرایط فعلی، بنا به دلایلی قصد پاسخ‌گویی به شبهات بی‌اساس و اکاذیب را ندارم.وی در خصوص عدالت محوری دولت احمدی نژاد در برابر ولایت مدعی است: برداشت اینها اشتباه است. ولایت و عدالت دو رکن جدایی‌ناپذیر و به هم تنیده نظام اسلامی است و پرچمدار آن نیز رهبری هستند. ممکن است برخی افراد، قائل به تفکیک ولایت از عدالت باشند اما بنده آن را منطقی و حقیقی نمی‌دانم. من این تفکیک را هم ظلم به ولایت و هم ظلم به عدالت می‌دانم.مشایی با رد حاکمیت دوگانه و بدون اشاره به اختلافات متعدد رهبری و احمدی نژاد ادامه داد: آقای احمدی‌نژاد و همکارانش در دولت، همواره التزام عملی خود را به ولایت فقیه، اثبات کرده‌اند و در این مسیر از امتحانات متعدد و سخت، سرافراز بیرون آمده‌اند. با قاطعیت می‌گویم که هیچکس به اندازه آقای احمدی‌نژاد التزام نظری و عملی خود را به ولایت فقیه به اثبات نرسانده است، اما بعضی‌ها که موفقیت دولت را برنمی‌تابند و هرگز نتوانسته‌اند مدیریت برجسته رئیس‌جمهور را ببینند، سعی کرده‌اند به شیوه‌های مختلف زمینه تضعیف دولت را فراهم کنند. آنها برای کسب قدرت و منفعت، به اختلاف دامن می‌زنند و چه بخواهند و چه نخواهند عملا بر اساس سناریوی حاکمیت دوگانه بازی می‌کنند. وی مدعی است: نگاه و رابطه آقای احمدی‌نژاد نسبت به رهبری، ویژه است.مشایی در مورد هجمه های اخیر از سوی اصولگرایان به احمدی نژاد می گوید: این موضوع در آینده قابل بحث است و واقعیات زیادی باید گفته شود. در هر حال بعضی خواص به علت برداشت غلط از سکوت چند روزه رئیس‌جمهور، به صورتی شتابزده واکنش نشان دادند و منویات درونی خویش را بروز دادند. آنها انتظارات و درک نادرستی از مسایل دارند و به دلیل واکنش‌های شتابزده، دست‌شان پیش ملت رو شده و در آینده، واقعیاتی از علت این هجمه‌ها علیه رئیس‌جمهور روشن خواهد شد.