گزیده خبر های 24 اردیبهشت 90

حميدرضا مقدم‌فر:خبرگزاري فارس 6 زبانه مي‌شود.خبرگزاري فارس: مديرعامل خبرگزاري فارس گفت: امسال با اضافه شدن دو زبان به مجموعه زبان‌هاي خبرگزاري فارس اين خبرگزاري شش زبانه مي‌شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002230773

این پاسدار مکتبی اصول گر اکه دربست در خدمت پاسدار جکودتا گر و ولی وقیح می باشد . اکنون ناخواسته لو داده است به موازات سیاست خفقان و تفتیش عقاید و سانسور داخل کشور ه همراه با اعمال فشار روز افزون بر مطبوعات دنبال می شود تاکه خبر نگاران و روزنامه نگاران وادار شوند هر چه بیشتر کودتا گران تن به سانسور تحمیلی از سوی کودتاگران حاکم بدهند . یا اینکه دستگاه خبر رسانی در گیر جنگ قدرت با هم دیگر می باشند . طوریکه این جنگ رسانه ای هرروز عمیق تر می شود و بازار وارونه و دروغ گویی وتحریف گری و کتمان حقایق بیشتر داغ می شود . بنابراین رژیم ضد بشری نا مشروع مجبور شده است که بیشتر سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز را تقویت نماید . یعنی بموازات تشدید سیاست خفقان و سانسور در داخل کشور روی به گسترش خبررسانی یا سیاست مداخله گری در امور داخلی کشور ای منطقه و همسایه آورده شده است.

مقدم‌فر با بيان اينكه رويكرد ما در جهاد سايبري دفاع است، ادامه داد: ما در جهاد سايبري قرار گرفته‌ايم و در اين جهاد هم بايد دفاع كرد و هم بايد تهاجمي پيش رفت و نوع تهديدي كه در اين جنگ قرار داده شده ‌، هستي‌شناسانه استمقدم‌فر همچنين عنوان داشت: در حال حاضر خبرگزاري فارس در 20 كشور دفتر و رابط خبري دارد كه امسال با اضافه شدن 10 كشور به اين مجموعه دفاتر و رابطان خبري اين خبرگزاري در دنيا به 30 كشور مي‌رسد.

مديرعامل خبرگزاري فارس:طلاب و دانشجويان بايد هر كدام يك رسانه باشند.خبرگزاري فارس: مديرعامل خبرگزاري فارس گفت: طلاب و دانشجويان بايد هر كدام به مثابه يك رسانه بوده و با استفاده از تكنولوژي روز در خدمت نشر و تبليغ ارزش‌هاي اسلامي در جهان باشند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002230777

قیافه پاسدار طلبه ی زشت این مأمور حلقه بر گوش در خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس که تبدیل به خبر گزاری رسمی کودتاگران شده است . بیانگر بی صدا کردن روزنامه نگاران خبر رسان و مردم و جایگزین کردن حوزه و بسیجیان زیر چتر بسیج می باشد.

مجازات زندان؛ شدیدتر از آن‌چه باید.معاون قوه قضائیه از وضعیت نگران کننده زندان‌ها خبر داد
http://www.fararu.com/vdcc1xqm.2bqme8laa2.html

پاسدار ذوالقدر که تئوری پرداز سیاست چند لایه ی پیچیده ی چراغ خاموش کودتای خزنده ی نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابلات – تقلبات سوم تیر 84 می باشد . البته این کودتا را پاسداران در کنار ولی وقیح در 22 خرداد 88 بطور علنی طراحی و پیاده کردند و رقیب مدعی اصلاح طلب را بطور کلی از صحنه حذف نمودند . سپس این پاسدار معاون رئیس گزمکان به قوه قضاییه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض رفت و در نقش معاون رئیس انتصابی آن شیخ محمد صادق لاریجانی نقش رشد افزون ضرب و شتم معرضان ناراضی و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری و صدور احکام سنگین همراه با اعدام مخالفان و منتقدان را دنبال نموده است . اماا کنون چون می داند که آش دست پخت پاسداران کودتا گر وولی وقیح رهبر لوطی جماران بسیار شوراست آنگونه که نه قابل استفااده نمی باشد ، بلکه مورد بلند شدن صدای اعتراضی شده است . بنابراین نا چار شده است برای سفید کردن چنگال خونین خود و کار نامه ی ننگین پاسداران کودا گر در شرایطی که روزی نیست که از جنایات ضد انسانی درون سیاه چال ها گزارش نشود وموج محکومت های جهانی نقض حقق بشررا در پی نداشته باشد. پس بطور تاکتیکی اعتراف کرده که وضعیت زندان ها مناسب نمی باشد.

فرارو- اگر تا پیش از این انتقاد از زندان محدود به تسری بیش از اندازه آن می‌شد و منتقدین اعتقاد داشتند زندان به مجازاتی بیش از آن‌چه باید تبدیل شده است، اینک برخی از مقامات سیاسی- قضایی از وضعیت نامناسب زندان در اثر تراکم بیش از حد مجرمین در آن‌ها خبر می‌دهند. آیا روند انتقادات به تغییر رویه‌ای در قبال مجازات زندان منجر خواهد شد؟ذوالقدر نخستین مقام مسئولی نیست که از وضعیت زندان‌ها ابراز نگرانی می‌کند. ماه گذشته، آیت الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز به وضعیت زندان‌ها اعتراض کرده بود. وی در جمع اعضای شورای قضایی استان اصفهان با نامطلوب خواندن شرایط کنونی زندان‌های این استان اظهار داشته بود: «وضعیت زندان اصفهان هم‌اکنون در شرایط مطلوبی نیست و لازم است در ساخت مجموعه‌های جدید و استفاده از تمامی امکانات در برطرف کردن این معضل اقدامات سریعی انجام گیرد». هر از گاهی نیز شایعاتی مربوط به وضعیت نامناسب زندان‌ها منتشر می‌گردد که البته هیچ گاه واکنشی رسمی به آن‌ها صورت نگرفته است.

ادداشت تحليلي محمد سعيد ذاكري/ بازخواني مصلحتي كه در حال تفويت بود؛نفوذ نيشتر به كانون «خلق فتنه»خبرگزاري فارس: با تطبيق برخي از سرنخ‌هاي به جاي مانده از اين كانون، دريافت مي‌شود كه نوع ساختار رفتاري اين حلقه پيچيده و چند لايه - كه همچنان ناشناخته بوده و به دنبال توطئه چيني و بحران سازي براي نظام اسلامي است - همچون ساختارهاي ماسوني صهيونيستي بوده و از الگوهاي ساختاري يهود بهره‌مند بوده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002211198

پاسدار قلم زن و تئوری پرداز پاسداران کودتا گر که دوقلوی پاسدار شنجه گر حسین شزریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان است . برای اینکه به رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب تفهیم کرده باشد که شکاف میان لوطی جماران و عنترش که به وجود آمده است اینان تصور نکنند که به مناسبت فراخوان اعتراضی دانشجویان در فردا یا نزدیک شدن سالگرد کودتای 2 2 خرداد 88 بوی کباب به مشام شان رسیده است و خوشحال از این شرایط باشند و به خواهند به نفع خودشان بهره بر داری کنند . از منظر این پاسدار یادداشت نویس وارد صحنه شده تاکه ثابت کند نه بوی کباب که بوی داغ کردن حمار به مشام رقیب مغلوب خورده است . اینگونه درا ز ومتهم شان نموده و از خلق فتنه ی پنهان شان یا دکرده است.

رانش زمين در قصر شيرين 3 کشته داد

مهم نیست که چه اتفاقاتی در کشورر خ می دهد و جان انسان های بی گناه گرفته می شود . زیرا که برای حاکمان دین فروش وعوامفریب و جنگ افروز و غارتگر که در گیر جنگ قرت و ثروت حذف رقبا و خفه کردن صدای معترضان و ناراضیان می باشند . بری شان بسیار مهم است که همچنان در قدرت انحصاری شده شان بمانند تا به توانند هر چه بیشتر به جنایات و خینات سرکوبگرانه و غارتگرانه شان ادامه دهند.

درخشان با اعلام كشته شدن 3 نفر در اين حادثه خاطرنشان كرد: 2 نفر ديگر نيز در اين حادثه مجروح شدند كه توسط تيم‌هاي امدادي به مراكز درماني منتقل شدند فارس: مدير روابط عمومي امداد و نجات هلال احمر از كشته شدن 3 نفر در رانش زمين و تخريب تعدادي از خانه‌ها در اطراف روستاي امام حسن (ع) قصر شيرين خبر داد.حسين درخشان اظهار داشت: رانش زمين روز گذشته (پنجشنبه 22 ارديبهشت) در اطراف رودخانه روستاي امام حسن (ع) شهرستان قصر شيرين به امدادگران هلال احمر اعلام شد كه بلافاصله تيم‌هاي امدادي اين سازمان به همراه خودروهاي نجات و آمبولانس در كمتر از 30 دقيقه به محل حادثه اعزام شدند.وي ادامه داد: در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد تعدادي از خانه‌هاي اطراف رودخانه بر اثر رانش و ريزش تخريب شده است و تيم‌هاي امدادي با استفاده از سگ‌ها و دستگاه زنده ياب اقدام به جستجو و نجات مصدومان و مفقودان احتمالي كردند.درخشان با اعلام كشته شدن 3 نفر در اين حادثه خاطرنشان كرد: 2 نفر ديگر نيز در اين حادثه مجروح شدند كه توسط تيم‌هاي امدادي به مراكز درماني منتقل شدند.

بزرگترين پرچم پايتخت از نظرها محو شد

وقتی رژیم ضد بشری مقابل باد و باران نمی تواند از پرچم خود دفاع کند تا واژگون نشود . چگونه مقابل توفان مردم ناراضی خشمگین یا مقابل تهاجم خارجی مقاومت کند و سرنگون نشود؟

پس از باد و باران‌هاي اخير در تهران، اين پرچم دچار آسيب‌ديدگي شد.فارس: بزرگترين پرچم پايتخت طي روزهاي اخير از نظرها محو شده است.بزرگترين پرچم پايتخت كه سوم خرداد سال‌ گذشته بزرگترين پرچم ايران بود طي مراسمي با حضور اسفنديار رحيم مشايي؛ رئيس دفتر رئيس جمهور، حميد بقايي؛ معاون رئيس جمهوري و رئيس وقت سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و جمعي از فرماندهان نظامي زمان دفاع مقدس و برخي از هنرمندان و اصحاب رسانه به اهتزاز درآمد، طي روزهاي اخير از روبروي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در خيابان آزادي برداشته شده است.اين پرچم در ابعاد 10 در 22 متر با ارتفاع 40 متر در مساحت 250 متر‌مربع با 30 كيلوگرم وزن در مقابل سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به اهتزاز درآمده بود كه در حال حاضر تنها ميله آن باقي مانده است.سعيد زاويه؛ مدير مجموعه فرهنگي هنري ارگ آزادي درباره اين موضوع گفت: پس از باد و باران‌هاي اخير در تهران، اين پرچم دچار آسيب‌ديدگي شد.وي در ادامه افزود: به همين دليل در حال حاضر پرچم براي انجام تعميرات لازم به كارگاه فرستاده شده است و انشاءالله اوايل اين هفته مجدداً نصب خواهد شد.اين دومين‌بار است كه اين پرچم طي يك سال اخير براي تعمير راهي كارگاه مي‌شود