دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 26 اردیبهشت ماه سال 1390
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " نهنگ به گل نشسته "

"مگر کار نامه ی بیش از 32 ساله ی خمینی شیاد و حامیانش جز دشمنی آشکار کردن با جنبش آزادیبخش فلسطین و فشار و طرد جریانات دمکراتیک و سکولار درون این جنبش آزادیخواه و تقویت جریانات اسلامی تابع ولایت وقیح بوده است..؟"

جالب است که دیگر بطور رسمی برجسته شده است که پیگیری سیاست های برون مرز ی رژیم ضد بشری کودتایی بر اساس رهنمود سیاست رسمی صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز است که مکمل و مترادف سیاست سرکوب و خفقان و سرکوب داخلی می باشد . برای همین می بایست قلم بر زنان دروغ نامه ها و روزی نامه ها و ورق پاره ها با سانسور کردن موضوعات مهم روز ایران به خصوص مطالبات مردم را فراموش کنند و بطور سیستماتیک آن را نا دیده بگیرند .چونکه بیش از 32 سال است که مطالبات مردم ایران انباشت و پرداخته نا شده است. از سوی دیگر به نظر می رسد که اینان زیر فشار کودتا گران پشت صحنه می باشند تا که پیگیری طرح و موضوعات خاص دیکته شده که محتوا هم تعیین شده و از سوی کودتا گران تحمیل می شود بطور موازی دنبال کنند تا به حساب خودشان تحلیل گری کرده باشند. بهمین دلیل است که پس از پیگیری موضوع اقدام ادغام چند وزارتخانه از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد که روز گذشته دنبال شد . اکنون نوبت پیگیری درگیری جدید میان اسراییل با فلسطینیان در نوار غزه و مرز لبنان و سوریه به وجود آمده است تا در این مورد قلم فرسایی شود . زیرا که ادامه ی سیاست دشمنی با روند مذاکرات صلح فلسطین و اسراییل حاکمان رژیم ضد بشری است که اکنون که نتیجه ی آن منتهی به شرایط کنونی در منطقه شده است که در روز تأسیس اسراییل فلسطینیان آواره و تحریک و تهدیده شده دست به اعتراض به اشغال سر زمین شان زده اند . ولی چون فلسطینیان آواره تبدیل به قربانیان در راستای اهداف خاص پشت پرده متخاصمین درحال نزاع شده اند . چونکه با گشوده شدن آتش بر روی شان برای بار دوم پس از آوارگی به مسلخ برده شده اند. بهر حال وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان در این مورد این چنین تحلیل داده و قلم زنی کرده است :

"اين روزها سالروز شكل گيري نطفه نامشروعي به نام رژيم جعلي و وحشي صهيونيستي متفاوت از تمامي 63 سال گذشته است. از 15مه 1948كه با اشغال فلسطين و پيامدهاي شوم اين رخداد سياه آن روز به يوم النكبه - روز نكبت- نام گرفت تا ديروز 51 مه 2011 همواره و بي وقفه يك نبرد تمام عيار در جريان بوده است. هرچند شواهد و قرائن غيرقابل خدشه در سال هاي اخير آشكارا نشان مي دهد كه ناقوس مرگ رژيم صهيونيستي به صدا درآمده است و با حركت تل آويو در مسير افول و اضمحلال هر روز اين صداي بلند بهتر براي افكار عمومي در مقياس جهاني شنيده مي شود.اما تحولات كنوني منطقه خاورميانه و شمال آفريقا گويا نقش كاتاليزوري را برعهده گرفته كه «پروسه مرگ» را شتاب بخشيده است.طرفه آنكه گويا رسانه هاي غربي هم ديگر قادر نيستند دست به تحريف و شانتاژ و سانسور بزنند و با جنگ رواني هم كه شده چند صباحي حيات اين فرزندخوانده ايالات متحده را تضمين نمايند.در امتداد همين خط است كه به موازات سونامي تحولات سياسي ماههاي اخير تجمعات و تظاهرات چند روز گذشته در منطقه به مناسبت شصت و سومين سالروز روز نكبت معنا و مفهومي عميق تر از سالها و دهه هاي پيش پيدا كرده است. سه روز پيش مصري ها در شهر اسكندريه در حمايت از آرمان فلسطين تظاهرات كردند. تظاهراتي كه به اسكندريه ختم نشد و دو روز قبل مردم مصر با تجمع در ميدان التحرير مقاومت فلسطين را به مقاومت خود در انتفاضه مصر گره زدند.و اين اتفاق بزرگ در اردن، لبنان، تركيه و...نيز رقم خورد و آرمان ملت مظلوم فلسطين نه در كرانه باختري و سرزمين هاي اشغال شده بلكه در پهنه منطقه فرياد كشيده شد.بنابراين اتفاق مبارك و بزرگي كه رخ داده اين است كه موج مواج حمايت از آرمان فلسطين فراتر از مرزهاي جغرافيايي در حال پيشروي است و امروزه دفاع از آرمان مردم مظلوم فلسطين اولويت اصلي ملت هاي مسلمان و دولت هاي مستقل و آزاديخواه است. نقشي كه در سه دهه گذشته تنها جمهوري اسلامي به دوش مي كشيد.امروز در ايام سالروز تشكيل رژيم جعلي صهيونيستي شعار ملت هايي كه عليه ديكتاتورها و آدم كش ها خروشيده اندبايد به اين خواسته مهم علاوه كرد مواردي چون اخراج سفير اسرائيل از مصر، توقف انتقال گاز از مصر به اسراييل، بازگشايي گذرگاه رفح در كرانه باختري به منظور دفاع از مردم مظلوم غزه و نكته ديگري را كه بايد بدان اشاره كرد اين است كه دو روز پيش اردني ها نيز خواهان لغو توافق نامه صلح ميان اردن و رژيم صهيونيستي شدند كه قريب به دو دهه پيش منعقد شده بود...."

قلم بر دست وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان در ادامه لو داده است که بر خلاف وصیت خمینی شیاد علیه ی مصر و قرارداد صلح کمپ دیوید . ولی وی تلاش مستمر چاپلوسانه و متملاقانه برای عادی سازی کردن رابطه با مصر وزیر ترور و جاسوسی امور خارجه را ماستمالی کند که اهداف این تلاش ایجاد رابطه ی دیپلماتیک با مصر برون رفت از انزوای منطقه و جهانی است . همچنین گسترش نفوذ در خاور میانه و فراهم کردن بستر سیاست صدور تروریم و ارتجاع و بحران به برون مرز به خصوص در خاور میانه می باشد تا به بحران آفرینی و جنگ افروزی و نا امن و بی ثبات کردن منطقه بتوان راه گریزی برای عبور از بحران هسته ای دست یافت . همینطور موانع برای سرایت بازتاب و تأثیرات قیام های ضد حکومتی منطقه به داخل ایران ایجاد نمود. بعلاوه مانع از سر نوشت مشابه بشار اسد و در ادامه مبارک و بن لادن و معمر قذافی شد که اکنون این وکیل تسخیری یادداشت روز نویس اعتراف به دلیل و اهداف یک عراقی در پست وزی ترور و جاسوسی امور خارجه نموده است که مأموریت داشت تلاش ایجاد رابطه با مصر کند تا در ادامه بشود پیرامون این تلاش ایجاد رابطه با مصر چنین کرکری و لغز خوانی نمود:

"تاكيد و پافشاري مصر كنوني بر برقراري رابطه با جمهوري اسلامي ايران و حماس به عنوان 2 دشمن اصلي آمريكا و اسرائيل از ديگر پارامترها و مولفه هايي است كه وضعيت وخامت بار رژيم صهيونيستي را نشان مي دهد به گونه اي كه تغيير مختصات و معادلات منطقه اي را به نفع بلوك مقاومت و جبهه آرمانخواهان تغيير داده و در اين ميان آرمان ملت فلسطين امروز بيش از هر زمان ديگري تابلويي است كه در يد واحده ملت هاي مسلمان رخ نمايي مي كند.بالاخره بايد گفت اگر امروز آرمان ملت فلسطين بر صدر خواسته هاي ملت هاي مسلمان در اثر تحولات منطقه و حركت در بستر بيداري اسلامي است، اين بيداري و هوشياري و تشخيص عمق حقايق ناشي و برگرفته از انقلاب اسلامي ايران است كه خميني كبير عظيم الشان اين پيشاهنگي و پيشقراولي را به قوت و با قدرت آميخته با درايت به پيش برد.امروز با آغاز انتفاضه سوم- پس از دو انتفاضه در 1987 و ديگري در سال 2000- مي رود تا ياران روح الله و امت حزب الله در افقي نه چندان دور، منطقه اي پس از اسرائيل و به دور از سيطره آمريكا را تجربه نمايند"

در خاتمه اینکه مگر کار نامه ی بیش از 32 ساله ی خمینی شیاد و حامیانش جز دشمنی آشکار کردن با جنبش آزادیبخش فلسطین و فشار و طرد جریانات دمکراتیک و سکولار درون این جنبش آزادیخواه و تقویت جریانات اسلامی تابع ولایت وقیح بوده است. البته این سیاست با اهدای دلار های نفتی و عضو گیری کردن درون جنبش فلسطین و گروگان گیری جریانی به حساب اسلامی علیه ی سازمان فتح ورهبران شان به پیش برده شده است . یا مگر جز همسویی با دست راستی های اسراییل بوده است . چونکه توطئه ی مشترک علیه ی شاد روان یا سر عرفات و الفتح دنبال شده است . آنگونه که جنگ داخلی میان حماس و فتح و برادر کشی میان فلسطینیان بر پا شاد که منتهی به جدایی نوار غزه شد . بهر حال چون هدف این بوده است که حماس موازی با حزب الله لبنان تبدیل به باز وهای نظامی پاسداران کودتاگر و ولایت وقیح در منطقه شوند چونکه در راستای سیاست مخالفت و دشمن کردن در روند مذاکرات صلح با اسراییل از اینان استفاده شده است . طوریکه که با ترغیب و تشویق و تحریک و تطمیع و تسلیح کردن شان از سوی پا سداران دو جنگ 33 روزه و 22 روزه با اسراییل طراحی وراه اندازی شد . چون حاکمان تهران بشدت نیاز به اینگونه جنگ افروزی برای عبور از بحران هسته ای داشتند . البته اشتباهات آمریکا به موازات اشتباهات اسراییل مکمل هم دیگر شده است . برای اینکه اسراییل با پشیبرد سیاست غلط توسعه سازی خانه ها در سر زمین اشغالی و بها ندادن جدی به روند مذاکرات صلح با فلسطین متراف سیاست تهاجم نظامی به عراق بوش و اشغال آن شد . چونکه ضمن اینکه سقوط صدام حسین که دشمن جدی حاکمان تهران و حامی اصلی فلسطینیان بود . شرایط چند جانبه برای یکه تازی حاکمان تهران در عراق و منطقه هموار شود . برای اینکه عراق از طریق سپاه قدس اشغال شد و از طریق حماس و جهاد اسلامی هم سیاست ضد اسراییلی و آمریکایی و دشمنی با روند مذاکرات صلح خاور میانه و بحران آفرینی و جنک افروزی را حاکمان تهران د نبال کرده اند. آنگونه که اکنون محور فلسطین نظر می دهند و رجز خوانی و امر ونهی می کنند تا وانمود نمایندکه گویا صاحب اصلی سر زمین فلسطین و سخنگو ونماینده ی ملت فلسطین می باشند.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900226/2.htm#other201

نهنگ به گل نشسته (يادداشت روز

دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 26 اردیبهشت ماه سال 1390