گزیده خبر های 23 اردیبهشت 90

آيت‌الله جنتي درخطبه‌هاي نمازجمعه تهران:گروه انحرافي براي انتخابات پول توزيع مي كند.خبرگزاري فارس: خطيب موقت نماز جمعه تهران بسياري از فعاليت‌ها و اقدامات گروه انحرافي را مقدمات انتخابات سال جاري دانست و گفت: جذب و توزيع برخي پول‌ها توسط اين گروه از چشم مردم پوشيده نيست؛مردم در صورت لزوم به حساب اينها خواهند رسيد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002230445

آخوند مترسک لوطی جماران جنتی که وظیفه ای جز نشان دادن جای دوست و دشمن ندارد . زیرا که برایش مهم نیست که تناقض گویی و پشتک ووارونه زدن هایش چگونه موجب بیشتر رسوا شدن و خنده ی دیگران شده است . بطور مثال از مدافع سر سخت دولت بودن و از یک میلیارد کمک مالی رقیب مغلوب پس از کودتای 22 خرداد 88 از عربستان و آمریکا گرفتن اکنون یقه ی دولت مدعی اصول گرا را گرفته و رو کرده است که برای نمایش خیمه شب بازی پول توزیع می کند . عجیب است که این آخوند جارچی و مترسک از یاد برده است که چگونه عریضه نویسی های پاسدار گماشته احمدی نژاد به بوش را الهی نامه می نامیدو تأکید می نمودد که در جهان کسی جرأت نوشتن چنین نامه ای را ندارد ولی اکنون وارونه ی آن را بیان کرده است؟

حمد العاصي در سخنراني پيش از خطبه‌ها:خيزش‌هاي منطقه نتيجه الگوگيري از انقلاب اسلامي ملت ايران است.خبرگزاري فارس: امام جمعه واشنگتن با اشاره به انقلاب اسلامي ايران تاكيد كرد: امروز با الگوگيري از اين انقلاب، خيزش‌هايي در كشورهاي مصر، تونس، ليبي، بحرين و ... شروع شده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002230334

عجب تق ادعای تاکتیکی مبارزه با آمریکا در آمده است . آنگونه که خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتا گر فارس اعتراف کرده است که امام جمعه واشنگتن به تهران دعوت شده است تا که با دریافت دستمزد کلان با روضه خوانی قبل از خطبه ی معرکه گیری آخوند جنتی در نماز جمعه ی تهران مدعی شود که خیزش های ضد دیکتاتوری منطقه الگگو گرفته از رژیم فاشیستی استبدادی ایران است . در صورتی که بد ترین نوع دیکتاتوری موجود دنیا در ایران حاکم می باشد . همچنین جنگ قدرت و ثروت اکنون در رأس این رژیم ضدبشری کودتایی نامشروع وجود دارد؟!

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، محمد العاصي امام جمعه واشنگتن به عنوان اولين سخنران پيش از خطبه‌هاي نمازجمعه عبادي سياسي امروز تهران، ضمن اظهار خرسندي از حضور در نماز جمعه تهران اظهار داشت: به عنوان يك برادر مايلم كلماتي را كه برخواسته از دلم است بر زبان آورم و اميدوارم اين گفته‌ها بر دلهاي شما نمازگزاران بنشيند. وي با اشاره به آيه‌اي از قرآن گفت: تقوا هنوز در عملكرد مسلمانان محقق نشده است اما با پيروزي انقلاب اسلامي همه ديديم كه چگونه اين نظام با پيروي از اصول اسلام و تقوا بنا شد. امام جمعه واشنگتن ادامه داد: تقوا در نظام اسلامي فقط در گفتار نيست، بلكه در عمل نيز وجود دارد كه رهبر انقلاب اسلامي ايران آنرا در عمل پياده فرموده‌اند. محمد العاصي با اشاره به پايداري‌ها و ايستادگي‌هاي 32 ساله ملت ايران تاكيد كرد: ملت ايران با پايداري و استقامت توانسته است امر خداوند را پياده و خواسته‌هاي مسلمانان را محقق كند. اولين مفسر قرآن كريم به زبان انگليسي ادامه داد: چه بسا شايد شما ندانيد ايستادگي و پايداري شما در برابر چالش‌ها امروزه نتايج پر خير و بركتي را به همه كشورهاي اسلامي عرضه داشته است، لذا امروز ما مي‌بينيم ملت‌هاي اسلامي اين ايستادگي را دنبال مي‌كنند. امام جمعه واشنگتن با اشاره به انقلاب اسلامي ايران تاكيد كرد: امروز با الگوگيري از اين انقلاب، خيزش‌هايي در كشورهاي مصر، تونس، ليبي، بحرين و ... شروع شده است. همه ما شعار الله اكبر را فرياد زده و مي‌خواهيم زير پرچم اسلام زندگي كنيم. محمد العاصي اظهار داشت: مسلمانان بايد ايجاد حكومت اسلامي، سرنوشت و زندگي نويني را از نو آغاز كنند، چرا كه طبق وعده قرآن، خداوند صالحان را به جاي ظالمان خواهند نشاند، همانطور كه شما اين وعده را در ايران اسلامي محقق كرديد.

هشدار فرمانده سپاه تهران به منحرفان

http://www.fararu.com/vdccpxqm.2bqm08laa2.html

این یکی از فرمانده ی گزمکان پاسداران فراموش کرده است که ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران با همراهی ولی وقیح ن مشروع چه نقشی در قدرت رسانیدن پاسدار گماشته احمدی نژاد و یاران وی داشته است . همچنین چه میزان ارقام نجومی از در آمد فروش نفت در 6 سال گذشته از طریق دولت نهم و دهم عاید پاسداران و زائده اش بسیج شده است . مهمتر اینکه چه قرار داد های هنگفت چندین میلیازدد لاری این ارگان ها با دولت منعقد کرده اند یا شرکت ها و مؤسسات دولتی همچون شرکت مخابرات مفت و ارزان دولت به ارگان فاشیستی پاسداران واگذار نموده است که اکنون تیغ کشی علیه ی دولت شده و چنین تهدید ومتهم شده است؟

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به برگزاري رزمايش فاطمیون تصريح كرد: اين تجمع پيام دارد و پيامش عملي است نه شعاري. امروز پيام بسيجيان اين است كه اي امام و اي رهبر ما تا آخرين لحظه‌ عمرمان زير چتر ولايت تحت فرمان شما همانطور كه فرموديد اجازه انحراف جريان انقلاب را نمي‌دهيد، مي‌گوييم ما هم آماده‌‌ايم و امروز جمع شديم تا عملا به شما لبيك بگوييم.

عکس / رزمایش فاطمیون : زخمی شدن چند بسیجی در برخورد با اغتشاشگران فرضی!

روزنامه وابسته به سپاه : هدف تیم احمدی‌نژاد؛ ثبت تعارض با حاکمیت

این چنین نمایش و همایش های نمایشی نخ نما شده که جنبه ی زهر چشم گرفتن از مردم ناراضی دارد به خصوص اینکه وحشت از فراخوان اعتراضی 25 اردیبهشت دانشجویان دانشگاه ها می باشد که دست به چنین همایش مضحک چماق بازی نیروهای سرکوبگر زده شده است . آنچنان که به وضوع مشخص و برجسته شده که اینگونه رزمایش چقدر مسخره است. زیرا در شریطی که ادعا می شود ایران قدرت بر تر جهان است و می خواهد ساختار جهان را تغغیر دهد و اصلاح کندش و رهبری آن را در دست خود بگیرد . یا اینکه می خواهد با پرتاب موش فضا را تسخیر نماید . بد تر اینکه ادعا می شود که ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است . ولی اکنون از ترس و نگرانی قیام مردم ناراضی یا خیزش اعتراضی دانشجویان رزمایش و همایش تمرین جنگ چماق و سپر دوران قرون وسطا این چنین که در تصاویر آمده به نمایش گذاشته شده است؟

دیگربان : روزنامه «جوان» وابسته به سپاه پاسداران اعلام کرد تیم محمود احمدی‌نژاد برای رسیدن به اهداف خود سناریوی «ثبت تعارض با حاکمیت» را در دستور کار است.این روزنامه روز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) با انتشار یادداشتی نوشته که جریان انحرافی در دولت دهم تلاش می‌کند با اجرای چنین طرحی «پایگاه اجتماعی خود را از نیروهای ارزشی به اصلاح‌طلبان سوق دهدبه نوشته این روزنامه٬ تیم احمدی‌نژاد اعتقاد دارد که «پایگاه اجتماعی امت حزب‌الله حدود ۳ الی ۴ میلیون و پایگاه فتنه‌گران ۱۴ میلیون است.»«جوان آنلاین» در ادامه یادداشت خود بدون آنکه به اعتراض احمدی‌نژاد مبنی بر ابقای وزیر اطلاعات اشاره مستقیمی کند٬ نوشته که تیم احمدی‌نژاد «با این اقدام این پیغام را به همگان دادند که تضعیف جایگاه ولایت فقیه در فرآیند سیاسی نظام تنها از این جریان خزنده در دولت برمی‌آیداین روزنامه پیش‌تر نوشته بود که حامیان احمدی‌نژاد برای مقابله با علی خامنه‌ای سناریوی «چالش مستمر» را در دستور کار خود قرار داده‌اند.رابطه احمدی‌نژاد و خامنه‌ای در هفته‌های اخیر تیره شده است و حامیان رهبر جمهوری اسلامی در این مدت حملات گسترده‌ای متوجه رئیس دولت دهم و نزدیکان وی کرده‌اند.محمود احمدی‌نژاد‌‌ همان کسی است که علی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ خرداد سال ۱۳۸۸ نظرات وی را به نظرات خود نزدیک‌تر از سایر مسئولان جمهوری اسلامی اعلام کرده بود.دولت کنونی احمدی‌نژاد در این سال با تقلب‌های گسترده‌ای که از سوی محافظه‌کاران صورت گرفت روی کار آمد و در حال حاضر به یکی از جدی‌ترین مشکلات آن‌ها تبدیل شده است.یادداشت این روزنامه در شرایطی منتشر می‌شود که پیش‌تر برخی فعالان سیاسی اعلام کرده بودند که تیم احمدی‌نژاد با طرح شعار‌های ملی گرایانه قصد فریب افکار عمومی را دارد.