گزیده خبر های 8 خرداد 90

كارشناس مصري در گفت‌وگو با فارس:رابطه با ايران براي مصر بسيار مهم است.خبرگزاري فارس: كارشناس مصري امور خاورميانه رابطه با ايران را براي مصر بسيار مهم دانست و گفت: هيچ مانعي براي برقراري روابط ميان قاهره و تهران نمي‌بينم.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002263705

رژیم ضد بشری کودتایی که آنگونه در بحران فرو رفته و در بن بست گیر کرده است که از یک سوولی وقیح نا مشروع و حامیانش که اکنون بطور گاز انبری فشار مضاعف برروی رئیس جمهور و دولت وارد کنند . از طرف دیگر تلاش مذبوحانه برای برون رفت از بحران های برونی و درونی و به خصوص انزوای منطقه ای و جهانی توطئه گری کند . بعلاوه چون هم پیمانش سوریه در موقعیت لرزان قرار گرفته است . بنابراین مجبور شده است تا با لگد زدن بر گور خمینی شیاد و نادیده گرفتن تأکیداتش بر عدم نزدیکی با مصر تلاش می شود که هر طوری شده با مصر رابطه بر گزار شود تا سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به عراق و لبنان و بحرین و یمن جنوبی و... در مصر دنبال شود به امید آنکه با گسترش سیاست مبارزه با آمریکا واسراییل و دشمنی کردن با روند مذاکرات صلح خاور میانه راه گریزی برای عبور از بحران ها به ویژه بحران هسته ای به و جود آید.

نماينده ولي‌فقيه در استان كرمان:جريان انحرافي درصدد تصرف مجلس نهم است.خبرگزاري فارس: نماينده ولي‌فقيه در استان كرمان گفت: جريان انحرافي درصدد است تا مجلس نهم را قبضه كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003071579

پس از سفر پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری نماینده ی ویژه ولی وقیح در دروغ نامه ی کیهان به کرمان در ادامه پاسدار بسیجی محمد رضا نقدی عراقی به کرمان سفر نمود تا دو پاسدار دیدار با آخوند جعفری نماینده ی ولی وقیح نا مشروع داشته باشند و بتوانند سیاست دیکته کردن در راستای جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر را این طوطی آخوند جعفری دیکته و منتقل کنند تا وی علیه ی جریان انحرافی دولت این چنین موضع گیری نماید

متكي:جريان انحرافي به مباني جمهوري اسلامي متعرض است.خبرگزاري فارس: وزير سابق امور خارجه كشورمان گفت: جريان انحرافي به مباني جمهوري اسلامي متعرض است.

این چنین موضع گیری کردن متکی که وزیر آدم ربای اخراجی از دولت دهم است . نشان از نوعی انتقام گیری و تلافی کردن بدلیل عزل وی موقع سفر و اجرای مأموریت در آفریقا می باشد.


حذف دختران در برخی رشته‌ها تحصیلی

http://www.fararu.com/vdcdfz05.yt0n56a22y.html

اکنون مشخص شده است که عمله و اکره های جارچی و پادو های نماز جمعه خوان نماز جمعه ها که علیه ی زنان و دختران کشور زیر پوشش مبارزه با بی حجابی تدارک و طراحی شد وماهیت عریان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی زن ستیزانه به نمایش گذاشته شد . این اقدام پیش مقدمه ی چنین طرح جنسیتی حذف دختران در بر خی از رشته های دانشگاهی بوده است . البته ادامه ی همان موضع عنصر درجه 2 بودن زنان است که حق رئیس جمهور شدن و مجوز وارد میادین ورززشی شدن در کنار همسران شان را ندارند.

آخرین نیوز نوشت: سازمان سنجش با همکاری وزارت علوم اقدام به حذف پذیرش دختران در برخی از رشته ها از واحد های پذیرش دانشگاه های کشور کرده است. طرح تفکیک جنسیتی از زمان دولت نهم و دهم مطرح است و وزیر علوم از اجرای آن هم خبر داده بود. چندی پیش یکی از مراجع هم خواستار اجرای این طرح شده بود. به دنبال حذف پذیرش دختران در برخی رشته های تحصیلی دانشگاهها موضوع اجرای طرح تفکیک جنسیتی دانشگاهها جدی شد. گفتنی است دانشجویان حاضر در تجمع ۲۰ هزار نفری سه‌شنبه سوم خرداد ماه در دانشگاه تهران که برای حمایت از مردم بحرین برگزار شده بود با امضای طوماری خواستار اجرای تفکیک جنسیتی در دانشگاهها شدند. ومار درخواست اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها متذکر شده است: "ما دانشجویان دانشگاه‌های کشور ضمن ابراز تأسف از فضای غیراسلامی دانشگاه‌ها که نه تنها محیط نامناسب فرهنگی را به همراه داشته که از جنبه علمی هم هجمه‌های جبران‌ناپذیری به پیکره دانشگاه وارد نموده است، بدینوسیله حمایت قاطع خود از اجرای طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه‌ها را اعلام می‌داریم."

سایپا: ولی فقیه در زمان غیبت، حاکم کائنات است!

http://www.fararu.com/vdcaown0.49noi15kk4.html

این دیگر نمایش نه تملق گویی و چاپلوسی مشمئز کننده که اوج دجالیت و رمال گری وجن گیری وخرافات و دهان کجی به مردم ایران می باشد . چون تلاش شده به عنصری مفلوک و در مانده جامه ی قداست و خداگونه پوشانیده شود که آنگونه مورد تنفر مردم ایران می باشد که هر فرصت یا روزنه ای که مردم ناراضی ایران بدست می آورند . در جا و بی درنگ توی خیابان ها سرا زیر شده و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر می دهند.
مدیر ارتباطات گروه خودرو سازی سایپا، در مقاله ای سیاسی با عنوان" ولایت مداری محور توسعه جایگاه ایران در جهان امروز"، نوشته است :« با عنایت به اینکه ولی فقیه در زمان غیبت جانشین خداوند و به همین دلیل، حاکم بر کل کائنات است، در مکتب شیعه حتی این نکته را تداعی می کند که تنفس و زندگی بدون رضایت ولایت فقیه ،کاری بیهوده استبه گزارش فرارو، حسن شاهرخی، مدیر ارتباطات گروه خودروسازی سایپا در این مقاله جالب توجه، نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه را ارزشی ترین، ارزشمند ترین و کارآمد ترین نظام ها در تاریخ دانسته و نوشته است:« در نظام های حکومتی امروز و دیروز جهان ، شکاف ها و ایرادهای مختلفی در ساختار حکومت و شیوه عملکرد حاکمان وجود دارد که موجب شده دیکتاتوری ، خودکامگی ، سلطه گری و بی توجهی به رای مردم و نخبگان جامعه و حتی مردم جهان به شکل های مختلفی ظهور کند به گزارش فرارو، مدیر ارتباطات سایپا، در پایان، چنین نتیجه گیری کرده است: «این راه ارزشمند است و با عنایت به این که ولی فقیه در زمان غیبت، جانشین خداوند و به همین دلیل، حاکم بر کل کائنات است، در مکتب شیعه حتی این نکته را تداعی می کند که تنفس و زندگی بدون رضایت ولایت فقیه کاری بیهوده است و برای تحقق رضای خدا باید از طریق کسب رضای و ولایت حرکت کرد و کشور و ملت خود را به سعادت رساند و هرگز نباید مغرور شد و تصور کرد که یک ملت می تواند بدون رهبر خود معنا داشته باشد . ملت و ولایت هرگز از هم جدا نیستند و تفکیک ناپذیر هستندمخالفان رییس دفتر رییس جمهور ادعا می کنند که سایپا زیر نفوذ و سیطره کامل وی است.

رحیمی: افراد خطرناکی سنگ‌اندازی می‌كنند/ خداوند شر آن‌ها را از سر ما کم کند

http://www.fararu.com/vdcjhyea.uqehizsffu.html

مشخص است که این موضع گیری معاون اول رئیس جمهور واکنشی نه از موضع قدرت که ضعف است . زیرا که مقابل هجوم گسترده ی زنجیروار فشار و اتهام و پرونده سازی های همراه با تهدید رقبا و منتقدان دولت این چنین تلاش شده است که برای دفع خطر توپ را وارد زمین منتقدان ومهاجمان شود.

معاون اول رييس‌جمهوري با بيان اينكه در شرايط حاضر نيازمند آرامش هستيم، فاش كرد كه افراد خطرناكي در مسير دولت سنگ‌اندازي مي كنند و درپي آن هستند تا سرعت دولت را براي تحقق اهدافش كُند كنند. به گزارش ايرنا، محمدرضا رحيمي روز شنبه در مراسم افتتاح بيش از 3 هزار و 700 واحد مسكوني مهر در استان سمنان اظهار داشت: امسال شكوفاترين سال دولت جمهوري اسلامي است و تلاش داريم تا به وعده‌هاي داده شده عمل كرده و آنچه را كه خواسته رهبر معظم انقلاب است، در عمل به اثبات برسانيم. وي افزود: نيازمند آرامش و تسكين خاطر هستيم و از بزرگان، روحانيت، ايثارگران، آزادگان و فرهنگيان كمك مي‌طلبيم. رحيمي ادامه داد: اصلاح نظام بانكي و از بين بردن رانت‌ها از جمله برنامه‌هاي دولت است. معاون اول رييس‌جمهوري با اشاره به برخي اتهاماتي كه به دولت وارد كرده‌اند، گفت: برخي از افراد با طرح اتهامات بي اساس عليه دولت، به نظام صدمه مي‌زنند. اين افراد خطرناك‌ترين افراد هستند كه در مسير دولت و حكومت سنگ‌اندازي مي‌كنند. خداوند شر آنها را از سر ما كم كند. وي با بيان اينكه اعضاي دولت از جمله زحمتكش‌ترين افراد هستند، خاطرنشان كرد: متهم كردن دولت نتيجه‌اي جز صدمه زدن به اين مردم و نظام ندارد. آن هم اتهاماتي كه بدون سند و يكي پس از ديگري و حتي گاهي ديده شده كه از سوي يك مسوول اين اتهامات مطرح مي‌شود.

شعارهایی که فقط «شعار» بود.عدالت به سبک آقای «احمدی نژاد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=58701»!

سئوال است که چرا تا قبل از اینکه شکاف و اختلاف میان لوطی و عنتر علنی و فاش شود از اینگونه گزارشات روشنگر تناقض گویی رئیس جمهور مدعی اصول گرای با دولت ساده زیست نه اینکه تهیه و بازتاب داده نمی شد ، بلکه بطور وارونه بیان می شد و اعداد وارقام آماری ارائه می شد؟ مهمتر اینکه مگر از یاد رفته است که چگونه ولی وقیح نا مشروع در همه منابر روضه خوانی و دیدار های مرثیه خوانی خود که همراه با مداحی گری های پادو هایش بود مدافع وحامی دولت ورئیس جمهور نبود و مهر تأیید بر این اعداد و ارقام و آمار های پوچ ودروغین دولت با تأکید عدالت محور بودنش نمی گذاشت . صد البته که پاسداران کودتا گر هم پشتیبان دولت و رئیس جمهور بوده است؟ پس چه شد که همه ادعاها وارونه شده است و همه برای تبرئه کردن خودشان از موضع فرافکنی و فرار به جلو کوشش می کنند تا کهتمام کاسه کوزه ها را بر سر عنتر مطرود ونفرین شده و یاران وی بشکنند؟!

فرارو- «عدالت اصلی ترین مایه و جوهره سیاستها و تصمیمات و تدابیر برای مدیریت کشور است. امروز باید با افتخار اعلام بکنم که در نظام اسلامی و به ویژه در دستگاه اجرایی همه و با همه توان و با اعتقاد راسخ به دنبال اجرای عدالت اند، عدالتی که امام عزیز و حضرت عالی (رهبر انقلاب) فریادگر آن در عصر حاضر بودید. امروز همه با اعتقاد عمیق قلبی و با ایمان الهی در تلاش برای استقرار عدالت و جاری کردن آن در همه تصمیمات و رویکردهای اجرایی اند و مطمئن هستیم که این موجب نزول رحمت الهی و تحقق آرزو و آرمان دیرینه همه انبیا، صالحان و مجاهدان فی سبیل الله خواهد شدبه گزارش فرارو؛ این جملات را مردی بر زبان رانده که اطرافیانش اکنون بزرگترین متهمین سرپیچی از قانون و فساد اقتصادی در کشورند. احمدی نژاد در حالی کماکان شعارهای عدالت و عدالت محوری سر می دهد که ریاست قوه قضائیه، آیت الله صادق لاریجانی، ماه گذشته رسماً اعلام کرد که اطرافیان محمود احمدی نژاد «در فساد اقتصادی غوطه ورند» رهبر انقلاب نیز چندی پیش در اعتراض به شرایط موجود در کشور فرمودند «بنده مطلقاً از وضعیت عدالت در کشور راضی نیستم. احمدی نژاد چندی پیش در گفتگوی زنده تلویزیونی اعلام کرد «تنها کشور در کره زمین هستیم که هیچ خانواده‌ای در آن گرسنه نیست». از آنجایی که استدلال و انتقاد و اعتراض در مقابل گویندگان چنین ادعاهایی آب در هاون کوبیدن است، اجازه می دهیم برخی آمارها سخن بگویند: خط فقر :تنها یک هفته (!) قبل از سخنان محمود احمدی نژاد از تلویزیون، «عادل آذر» رئیس مرکز آمار اعلام کرده بود «در ایران بیش از ۱۰ میلیون نفر زیر خط فقر مطلق و بیش از ۳۰ میلیون نفر زیر خط فقر نسبی به سر می‌برند.» آقای آذر با اعلام این مطلب گفته که «متاسفانه رتبه اقتصاد ایران در جهان بالای ۱۰۰ است و از نظر رفاه اقتصاد میان کشور‌ها جایگاه هفتاد و پنجم را دارد، ضمن اینکه نرخ تورم ایران دو رقمی استعلی‌اکبر عیوضی» رئیس کمیته مزد استان تهران نیز چندی پیش اعلام کرده بود: «با در نظر گرفتن پنج قلم كالای اساسیِ بهداشت و درمان، خوراک، مسكن، حمل ‌ونقل و انرژی، دستمزدِ كمتر از یک میلیون و ۳۵۹ هزار تومان در تهران زیر خط فقر محسوب می‌شود طبق تصمیم شورای عالی کار که بالاترین مرجع تعیین دستمزد کارگران در ایران به شمار می‌آید، حداقل دستمزد کارگران در سال گذشته، ۳۰۳ هزار تومان بوده است.
پیش از این نیز، «حسین راغفر» کارشناس مسائل اقتصادی و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا نرخ خط فقر را (بر مبنای دریافت روزانه 2000 کالری مواد غذایی) برای خانوارهای شهری ایرانی حدود 800 هزار تومان، بر مبنای تورم 20 درصد، اعلام کرده بود. راغفر افزود در صورت افزایش تورم، که به زعم ایشان اکنون به حدود 26 درصد رسیده، نرخ خط فقر بالاتر از این نیز خواهد رفت. کارتن خوابها :سخنان احمدی نژاد درباره عدم وجود افراد گرسنه در ایران در حالی مطرح می شود که دولت ایشان در سال گذشته مبلغی معادل يك ميليارد تومان جهت هزينه های درمانی كارتن خواب ها، آن هم تنها در شهر تهران، تصویب کرد. چیزی که می‏تواند به تنهایی نقیضی باشد بر ادعای ریشه کنی کامل گرسنگی در ایران. این مبلغ جدا از هزینه نگهداری و راه اندازی «گرمخانه» برای افراد بی سر پناه و کارتن خواب است. مديركل دفتر امور اجتماعي استانداری تهران چندی پیش گفته بود: «تنها در طول سال 1389 يک هزار 600 كارتن از سطح شهر تهران جمع آوری و سازماندهی شده‏اندکپرنشینی :حدود یک سال و نیم پیش، «عزیزالله مهدیان» معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد که بررسی وضعیت کپرنشینان تنها در سه استان جنوبی کشور حاکی از جمعیت حدود 300 هزار نفری است. در حالیکه دو سال پیش در 27 فروردین ماه 1388 محمود احمدی نژاد در جمع مردم کرمان گفته بود :«امسال بساط کپرنشيني در استان كرمان برچيده مي شود فروش اعضای بدن :خیابان‏های شهرهای مختلف ایران در سال‏های اخیر شاهد پدیده دیگری نیز بوده ‏است: فروش اعضای بدن که آن هم ریشه در فقر اقتصادی دارد. پدیده ا ی که آگهی و دیوارنویسی‏های مربوط به آن را می‏توان به وفور در شهرهای مختلف دید. براساس آمار انجمن حمايت از بيماران کليوی، در ايران 33 هزار بيمار کليوی و دياليزی وجود دارند. بر اساس گزارشات همین انجمن بيش از 95 درصد كليه‌های اهدايی به صورت فروش كليه انجام مي‌شود.بيش از 50 درصد اهداكنندگان كليه در رده سنی 25 تا 26 سال قرار دارند. اواسط سال گذشته اعلام شد قيمت فروش كليه در كشور به مبلغ بالای 15 ميليون تومان رسيده است. تنها در سال گذشته بیش از دو هزار و صد پیوند کلیه در ایران انجام شد. این به آن معناست که سال گذشته یک هزار و 550 نفر در ایران به دلیل فقر مالی مجبور به فروش کلیه خود شدند. به احتساب آمار رسمی ایران 998 نفر از این تعداد سنی بین 25 تا 26 سال داشته‏اند. اینکه چرا با تورم و نرخ بیکاری دو رقمی، آمار بالای جمعیت زیر خط فقر، واردات سرسام آور و ورشکسته نمودن تولید داخل، رشد اقتصادی نیم درصدی، بهره وری سرمایه منفی و... از یک سو، و اتهامات محرز فساد و انحراف اطرافیان رئیس جمهور از سوی دیگر، ایشان باز هم با اعتماد به نفس، بر ادامه رویه خود و مصونیت اطرافیانش تاکید دارد، ابهامات زیادی را در خصوص اعتبار شعارهای «عدالت محوری» وی برانگیخته است. شاید هم باید سرنخ جریان را در کرامات و عنایات خاص اطرافیان احمدی نژاد جست؛ وقتی که آقای رحیمی سال ۱۳۸۵ در اجلاس سالانه مدیران دیوان محاسبات فرمودند: «در سوریه یکی از مسلمانان به من گفت که من معتقدم اگر بنا بود بعد از پیامبر، پیامبری دیگر بیاید، آن احمدی نژاد بود.»!

جدیدترین خبر درباره دستگیری علنی مشایی

گزارش تحلیلی فوق مترادف این خبر است . چون که ادامه جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف میان رهبر لوطی جماران و عنتر رئیس جمهور می باشد . اگر چنانچه دو خبر با هم مقایسه شود بوضوح تا شفاف می شود که برای ماستمالی کردن واقعیت ملموس به چه دست آویزی می بایست آویزان شد؟

در ادامه ادعاهایی که درباره سرکرده جریان انحرافی مطرح می شود، یکی دیگر از رسانه های ضدانقلاب مدعی بازداشت اسفندیار رحیم مشایی شد.به گزارش جهان، بنابر نوشته پایگاه اتاق فکر لندن، "سایت گویا نوشته است يکی از سرداران سپاه در يک محفل خصوصی مدعی شده است که اسفنديار رحيم‌مشايی، رئيس دفتر محمود احمدی‌نژاد، از چند روز پيش به‌شدت تحت نظر و کنترل است و به‌زودی به صورت علنی و با اعلان رسمی دستگير می‌شود."این ادعا در حالی مطرح شده که پیش از این هم علیرضا نوری زاده، از فعالان سرشناس جریان ضدانقلاب مدعی شد که "فرمان دستگیری مشایی صادر شده اما هنوز زمان اجرای آن فرانرسیده است."البته سایت روزآنلاین هفته گذشته حتی ادعا کرده بود که مشایی دستگیر شده و در بازداشت به سر می برد.مجموعه این ادعاهای مشابه در شرایطی با حجم گسترده مطرح می شود که علی شکوری راد از فعالان جریان فتنه روز گذشته ادعای اتحاد اپوزیسیون ضد نظام با جریان انحرافی را مطرح کرد.بر این اساس است که برخی ناظران سیاسی اخبار همزمان و مشترک جریان ضدانقلاب را پروژه ای برای کمک به وضعیت فعلی جریان انحرافی توصیف می کنند چرا که ضدانقلاب تقویت این جریان را به سود خود می داند.

چرا کسی در خرمشهر و قم برای احمدی‌نژاد دست تکان نداد؟

آیا اینگونه سئوال کردن تداعی کننده ی بر شاخ نشستن وبن بریدن یا خود زنی کردن نمی باشد . زیرا که فاش کردن صحنه سازی و درشت نمایی های ساندیس خوران سابق در سفر های ماراتونی استانی پاسدار گماشته احمدی نژاد و هیأت دولت همراه در دفاع از اهداف پروژه ی هسته ای می باشد . همچنین زدن زیرآب ادعای بیش از 24 میلیون رأی در نمایش خیمه شب بازی کودتایی 22 خرداد 88 می باشد؟

محسن فرجادی نوشت در خبرآنلاین نوشت: محمود احمدی‌نژاد روز پنج‌شنبه برای دومین بار در یک هفته گذشته به جای سخنرانی در میان مردم در جمع‌های محدودی سخنرانی کرد. در حالی که روز سوم خرداد توقع بود رئیس‌جمهور بر اساس عرف همه‌ساله روسای‌جمهور سری به خرمشهر بزند اما او بازدید از پالایشگاه آبادان و سخنرانی در جمع تعدادی از پرسنل و مدیران نفتی را به رفتن به مسجد جامع خرمشهر و بودن در جمع مردم ترجیح داد. شاید از اینکه سال گذشته - مثل همان روز - قول آب شرب سالم را به مردم این شهر داده بود و پروژه‌ای را در آن روز افتتاح کرده بود و حالا مردم وفای عهدی ندیده بودند شرمنده بود.
روز پنج‌شنبه نیز رئیس‌جمهور به آخرین سفر از دور سوم سفرهای استانی هیأت دولت رفت. اما نه جلسه کابینه در استان قم تشکیل شد و نه اعضای هیأت دولت رئیس‌جمهور را همراهی کردند. سفر رئیس‌جمهور به حوالی قم یادآور دور اول سفرهای استانی محمود احمدی‌نژاد بود. سفرهایی که او مصمم و پرقدرت از هلیکوپتر پیاده می‌شد و بعد از حداقل 45 دقیقه سخنرانی پا در رکاب هلیکوپتر می‌گذاشت تا به شهر بعدی برسد. سفرهای روزانه‌ای که خیلی از وزرا را از پا می‌انداخت و خیلی از خبرنگاران را خسته می‌کرد.
احمدی‌نژاد برای سرعت بخشیدن به سفرش در قم از همان وسیله‌ای که در دور اول سفرها استفاده می‌کرد بهره جست اما این بار مردم از روی زمین برای او دست تکان ندادند.

عصبانیت بقایی در قاب دوربین

جالب است که پس از عزل و نصب آخوند طوطی صفت وآلت دست لوطی جماران و زیر بد نام اطلاعات حیدر مصلحی ناگهان موج اتهامات و انتقادات و مچ گیری ها حتی شکار تصاویر افراد وابسته به دولت که متهم به جریان انحرافی دولت شده اند زیر سئوال برده می شوند و مورد پیگرد به حساب قانونی واقع می گردند و واکنش های شان شنود می شود . خلاصه رفتار و عکس العمل های شان مرتب ما نیتور می باشود . زیرا که اثبات گر شتاب گیری اوج جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف میان لوطی و عنترش می باشد.

یک نماینده مجلس مدعی شد که احمدی‌نژاد اعتبارات سفر خامنه‌ای به قم را حذف کرده است

مگر قرار است که با فشار و اتهاماتی که حامیان لوطی جماران بر یاران نزدیک عنترش با چتر اتهامی جریان انحرافی بطور گاز انبری وارد می کنند . باز هم می بایست که به ولی وقیح باج داده شود تا با سربار کردن هزینه ی سفرهای بسیار پر هزینه لوطی جماران به قم به خزانه ی دولت ومردم تحمیل شود تا برای تبلیغ جانشینی مجتبی خامنه ای و توطئه ی علیه ی دولت صرف وتبلیغ گردد؟

نماینده مردم قم در مجلس اعلام کرد دولت محمود احمدی‌نژاد اعتبارات سفر علی خامنه‌ای به این شهر در بودجه سال ۹۰ را حذف کرده است.به گزارش روز شنبه (هفتم خرداد) خبرگزاری مهر٬ علی بنایی گفته که دولت در بودجه امسال باید۳۹۰ میلیارد تومان برای اعتبارات سفر استانی علی خامنه‌ای به قم اختصاص می‌داد که از این کار خودداری کرده است.به گفته آقای بنایی در سفر سال گذشته خامنه‌ای به قم٬ ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب شده که دولت از گنجاندن آن در بودجه امسال خودداری کرده است.به گفته وی «آنچه مسلم است به علت عدم اختصاص بودجه سفر مقام معظم رهبری٬ در حق مردم قم اجحاف شده استاین برای نخستین‌بار است که یک نماینده مجلس از بی‌اعتنایی دولت به هزینه‌های سفر خامنه‌ای به قم خبر می‌هد.رهبر جمهوری اسلامی سال گذشته در سفری جنجال برانگیز به قم دست به مانوری سیاسی علیه منتقدان و مخالفانش زد و تلاش کرد در این سفر نظر بسیاری از مراجع تقلید را با تصمیمات خود همسو کند.مقام‌های دولتی تاکنون درباره اظهارات این نماینده مجلس واکنشی نشان نداده‌اند.رابطه احمدی‌نژاد و خامنه‌ای در یک ماه گذشته به سردی گرائیده و در پی آن حامیان دو طرف حملات و انتقاد‌های گسترده‌ای علیه یکدیگر داشته‌اند.