گزیده خبرهای 30 اردیبهشت 90 قسمت 2

جليلي در واكنش به اظهارات اوباما؛استيصال، تناقض و فريب به روشني در صحبت‌هاي اوباما مشهود است.خبرگزاري فارس: دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان در واكنش به اظهارات شب گذشته رئيس جمهور آمريكا، گفت: استيصال، تناقض و فريب به روشني در صحبت‌هاي اوباما مشهود است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002300575

دلیل اینکه لوطی جماران مخالف جراحی منو چهر متکی آدم ربا و آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی از دولت دهم از سوی عنتر پاسدار گماشته احمدی نژاد بوده است. زیرا که نیاز به چنین نوچه های دست آموزی دارد همچون پاسدار ترکشی و موجی جلیلی همشهری اش باشند که چون طوطی بلند گویش باشند تا ز موضع فرافکنی هرچه به اینان دیکته می کند در جا این مهره های بی اراده بیانش کنند.

سعيد جليلي نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي درباره سخنان پنج‌شنبه شب باراك اوباما رئيس‌ جمهور آمريكا اظهار داشت: بيداري اسلامي، آمريكا را به استيصال و بن‌بست كشانده است. آمريكا بازنده اصلي تحولات منطقه است و در باتلاق سال‌ها حمايت از رژيم صهيونيستي و دولت‌هاي ديكتاتور مانند بن ‌علي و مبارك گرفتار شده و با تناقض و فريب نمي‌تواند رهايي پيدا كند. دبير شوراي عالي امنيت ملي با تأكيد بر اينكه آمريكا بايد بداند تمام سرزمين فلسطين متعلق به مردم فلسطين است، گفت: اين امر مطالبه عمومي مردم منطقه است كه به كمتر از آن رضايت نخواهند داد.

اختصاصي فارس/شوراي نگهبان: سرپرستي رئيس‌جمهور بر وزارت نفت "غيرقانوني " است.خبرگزاري فارس: شوراي نگهبان قانون اساسي،سرپرستي محمود احمدي نژاد بر وزارت نفت را خلاف قانون اساسي دانست

این شورای نگهبان هم یکی دیگر از نهاد های آلت دست لوطی جماران است که کار برد اینگونه موضع گیزی ها یا تأئید صلاحیت خوودی ورد صلاحیت غیر خودی ها دارد . اما در پاسخ به اینگونه موضع گیری این نهاد آلت دست لوطی سئوال است که کدام اقدام یا عمل در رژیم ضد بشری ونا مشروع و قانون شکن با داشتن ولی وقیح غیر قانونی و ماوارای قانون اقدام کن قانونی اقدام می کند در 32 سال گذشته قانونی بوده است که اکنون انتظار می باشد که اقدام پاسدار گماشته احمدی نژاد غیر قانونی باشد.

اختصاصي فارس/ ناگفته‌هاي رسايي از گروه انحرافي:مهم‌ترين هدف جريان انحرافي ناكارآمد نشان دادن مديريت انقلابي و ولايي است.خبرگزاري فارس: يك عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس كه ساعت‌ها با مشايي بي‌پرده و چهره‌ به چهره مباحثه و گفت‌وگو داشته، او را "الياس " دولت احمدي‌نژاد و مأمور محدودكردن ولي فقيه و منحرف‌كردن نظام اسلامي خواند و خواستار برخورد دستگاه قضايي با وي و همفكرانش شد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002300004

این طلبه حمید رسایی عضو بازار مکاره یک لمپن ولات و بد دهان و فحاش و هتاک تیغ کش است که یکی از مدافعان سینه چاک دولت و پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که بعنوان پیشمرگه دست به عملیات انتحاری در باز ار مکاره علیه منتقدان پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت زده است . اما چون مهره ای بدون اراده و وابسته به مراکز قدرت و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی می باشد . بنا براین اکنون در جنگ میان لوطی و عنتر بسوی لوطی غش کرده است و با خوشرقصی برای وی و پاسداران کودتا گر کردن تیغ کشی علیه ی رحیم مشایی یار و مشاور نزدیک عنتر کرده است.

حجت‌الاسلام حميد رسايي عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس و از جمله حاميان محمود احمدي‌نژاد است كه هراندازه از عملكرد دولت دفاع كرده، به همان اندازه و از چند سال قبل مخالف جدي اسفنديار رحيم‌مشايي رئيس دفتر رئيس جمهور بوده و منتقد ديدگاه‌ها و رفتارهاي اوست.

دادستان اصفهان: اعدام 5 سارق سياسي نبود

باا دعای سبک مثل معروفی که گفته می شود هیچ بقالی نمی گوید ماست من ترش است. این جلاد بد نام ومنفور دادستان اصفهان تلاش مذبوحانه کرده است تا که پوشش توجیهی ولایت وقیح گونه برای صدور احکام جنایت آمیز در اصفهان دست و پا کند که اعدام های اخیر به ویژه اعدام 2 برادران فتحی در اصفهان موجب موج اعتراض و محومیت گسترده داخلی و خارج شده است.

دادستان عمومي و انقلاب اصفهان گفت: اعدام پنج سارق مسلح در اصفهان، سياسي نبوده و برخي از رسانه‌ها با انتشار اخبار دورغ در اين راستا به تخريب اذهان عموم مردم پرداخته‌اند. محمدرضا حبيبي ظهر امروز در نشست خبري خود در جمع خبرنگاران با اشاره به اعدام پنج سارق مسلح در اصفهان اظهار داشت: برخي از رسانه‌ها با انتشار اخباري مبني بر سياسي بودن اعدام پنج سارق مسلح در اصفهان، اذهان عموم مردم را منحرف كرده‌اند. وي با اشاره به اينكه انتشار اينگونه اخبار در راستاي تخريب چهره نظام جمهوري اسلامي است، افزود: انتشار اينچنين اخبار دروغ از نظر بين‌المللي اهميت زيادي داشته و در راستاي تخريب چهره جمهوري اسلامي در جامعه بين‌المللي به ميزان زيادي مؤثر است. دادستان عمومي و انقلاب اصفهان با بيان اينكه در روز گذشته پنج سارق مسلح در اصفهان اعدام شدند، تصريح كرد: پنج سارق مسلح اعدام شده از مجرمان سابقه‌دار و خطرناك جامعه بوده‌اند كه دو نفر از آنها از باند سارقان مسلح طلا‌فروشي‌هاي سطح كشور بوده‌اند. وي به تعدادي از سرقت‌هاي انجام شده توسط اين مجرمان اشاره كرد و بيان داشت: سرقت مسلحانه 16 كيلو طلا در پرديس كرج، سرقت مسلحانه سوپر‌ماركت و خودروي زانتيا در سپاهان‌شهر اصفهان، سرقت مسلحانه 15 كيلو طلا در قهدريجان اصفهان و سرقت‌هاي ديگر در سطح كشور از جرم‌هاي اين افراد بوده است. دادستان عمومي و انقلاب اصفهان با بيان اينكه مجازات سارقان مسلح اعدام است، گفت: سرقت‌هاي مسلحانه تاثيرات رواني زيادي در تخريب روحيه مردم ناظر در صحنه جرم داشته و مسئولان بايد در راستاي دفاع از حقوق بشر به مجازات متناسب با اين جرائم اقدام كنند. وي خاطرنشان كرد: متوليان انتشار اينگونه اخبار از برهم‌ زنندگان امنيت مردم بوده و دستگاه‌هاي قضايي در راستاي اين موضوع با اينگونه افراد برخورد جدي مي‌كنند.

علم‌الهدی با انتقاد شدید از وضعیت حجاب در کشور:مردم! بجوشيد و بشوريد

http://www.fararu.com/vdccexqm.2bq4i8laa2.html

این آخوند جنایتکار متحجر و به غایت زن ستیز که وظیفه و مأموریت این آخوند گردت کلفت مبارزه ی بی امان و وقفه با زنان کشور می باشد که زیر چتر مبارزه با بی حجابی به یش م برد . زیرا که گذشته از ماهیت ارتجاعی و قرون وسطایی زن ستیز وتأکید بر مبارزه با بی حچجابی کردن ناشی از وحشت حاکمان از قیام عمومی است به خصوص اینکه نقش پیشتاز زنان و دختران در تظاهرا های ضد حکومتی پس از کودتای 22 خرداد 88 انکار نا پذیر می باشد.
امام جمعه مشهد گفت: «مسئولين و دستگاه‌هايي كه مسئول امنيت اخلاقي و پيشگيري از جرم هستند،‌ در مقابل بيحجابي بيتفاوت هستند.» وی در این راستا خطاب به مردم گفت: «بجوشيد و بشوريد و جلوي بي‌حجابي را بگيريدبه گزارش ایسنا، آيت‌الله سيد احمد علم‌الهدي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته‌، در محل رواق امام خميني حرم امام رضا(ع)، با انتقاد از بي‌تفاوتي مسوولان و دستگاه‌هاي متولي امنيت اخلاقي در مقابله با بي‌حجابي افزود: «بي‌حجابي در كشور روز افزون شده است و دارد مرزها را مي‌شكند. بي‌حجابي دارد جامعه ديني و ولايي ما را به جامعه‌اي لاابالي و بي بند و بار مبدل مي‌كند. مردم! بجوشيد و بشوريد و جلوي بي‌حجابي را بگيريد وي با اخطار دادن به مسئولان، عنوان كرد: «با نشستن و همايش و حرف زدن و شورا گرفتن چيزي درست نمي‌شود؛ بايد در عرصه اجرا، با اقتدار نظام به ميدان بياييد و جلو اين قضيه را بگيريد و تا وقتي كه نگرفته‌ايد، يك روز و يك ساعتش هم دير است و كار به جاهايي مي‌رسد كه قابل جبران نيست. اگر شما جلوگيري نكنيد، مردم خدا جو و متدين ايران به ميدان مي‌آيند و واي به آن روز زيرا آن وقت عوارضي به بار خواهد آمد كه اصلا نمي‌توانيد جبرانشان كنيدوي افزود: «در اين كشور چند وقت پيش دو جوان به خاطر بي‌حجابي يا بد حجابي يك دختر بي‌بند و بار لاابالي كشته شدند؛ يك جوان با كارد تكه تكه شد و ديگري به جرم آدم كشي به دار آويخته شد؛ دو خانواده عزادار و داغدار شدند اما آن دختر بي بند و باري كه منشاء جنايت بود، در مملكت با ميليون‌ها مثل خودش، آزادنه مي‌چرخد و كسي جلوي آن‌ها را نمي‌گيرد.».وی با بیان این که زن بايد در اجتماع حضور داشته باشد، تصریح کرد اما حضورش در شكلي باشد كه فقط با شخصيت انساني، فضيلت‌ها، استعدادها، تخصص و ويژگي‌هاي خاص خودش، در عرصه جامعه حضور پيدا كند و به همان عنوان در جامعه شناخته شود نه اينكه جريان‌هاي مطامع نفساني و غريزي مردها، شخصيت حقيقي زن را به حاشيه براند و تحت‌الشعاع قرار بدهد و اين جز با حجابي كه صديقه اطهر(س) توصيه كردند امكان پذير نيست

وزیر اسبق اطلاعات در میان سرمایه داران تهرانی+تصاویر


این آخوند جنایتکار علی فلاحیان که وزیر بد نام اطلاعات د دورن رفسنجانی می باشد که رابطه نزدیکی با سعید امامی و گروه خود سر خوانده درون این وزارتخانه در ترور های قتل های نجیره ای سیاسی داخل و برون کشور نقش عامری داشته است . البته آقازاده اش مرتکب کشتن با کلت این نیروی انتظامی در تهران شد که حتی باز داشت هم نشد .همچنین مدافع دفاع و حمایت وزارات بد نام اطلاعات در مسائل اقتصادی بود . اکنون از آن تجربیات در زمینه های اقتصادی دارد استفاده می کند. نا گفته نماد که عضو سیرک خبرگان رهبری است و پیرامون جنگ لوطی و عنتر فرصت طلبانه سکوت نموده و تا حال موضع گیری نکرده است .

عصر روز سه شنبه علی فلاحیان، وزیر اسبق اطلاعات در نشست کارگروه جهاد اقتصادی که در محل اتاق بازرگانی تهران و با حضور اعضای پارلمان بخش خصوصی پایتخت برگزار شد، شرکت کرد.

عکس / موتور سواران تهران

فراموش نشود که میان اینگون موتور سواران که در تصاویر آمده است با گشتی های مو تور سوران بسیجیان و ساندیس خوران لباس شخصی ها و نیروی انتظامی فرق بسیار و متفاوت می باشد . زیرا که موتور سواران سرکوبگر در خدمت ولی وقیح و پاسداران کودتا گر هستند که در تظاهرات های ضد حکومتی علیه ی مردم ایران و ضرب و شتم کردن شان وارد صحنه می شوند .ولی موتور برای مردم عادی وسیله ی تردد و کسب و کار به شیوه های گوناگون می باشد.

هفت‌صبح : فشار شدیدی از جانب اقتدارگرایان برای دستگیری و بازداشت مشایی وارد میشود

هرروز که سپری می شود ادامه ی جنگ و نزاع میان لوطی و عنتر و یارانش گسترده تر می شود . آنگونه که فشار وتهدید ها بر روی یاران نزدیک رئیس جمهور و تأکید بر باز داشت کردن های شان فزونی می گیرد

آفتاب: هفت‌صبح آنلاین (با روزنامه هفت صبح اشتباه نشود) نوشت: در پی بوجود آمدن برخی مشکلات برای کارکنان هفت صبح، به روزرسانی سایت خبری هفت صبح متوقف شده بود.سردبیر هفت صبح‌ آنلاین در این باره گفت: به امید کاهش این موانع چند روزی صبر کردیم و فعالیت خود را کاهش دادیم اما گویا اقتدارگرایان قصد کوتاه آمدن ندارند، به همین دلیل تصمیم شورای سیاست‌گذاری هفن صبح آنلاین بر این شد که فعالیت سایت ادامه پیدا کند.وی افزود: طی روزهای گذشته فشار شدیدی از جانب اقتدارگرایان برای دستگیری و بازداشت مهندس مشایی وارد شده و تلاش می‌شود با دستگیری دوستان نزدیک مهندس زمینه چینی برای دستگیری مهندس صورت گیرد.سردبیر هفت صبح اضافه کرد: ما و سایر اصول‌گرایان پیشرو به راهی که انتخاب کرده‌ایم اعتقاد داریم و از قبل پیش‌بینی هزینه‌های احتمالی را کرده‌ایم و برای آنها برنامه داریم.وی افزود: با شناختی هم که از مهندس مشایی داریم می‌دانیم ایشان نیز در مقابل این تهدیدها کوتاه نخواهند آمد. اما انتظار ما در این مقطع حساس از تمامی آزادگان و اصلاح‌طلبان واقعی این است که اصول‌گرایان پیشرو را که همینک در خط مقدم ایستادگی بر اصول و اصلاحات ایستاده‌اند، تنها نگذارند!

اعدام چهار نفر به جرم “تجاوز به عنف” در یزد

حاکمان ایران 32 سال است که نه به عنف و ناموس مردم تجاوز کرده و شرایط پدیده های شوم زنان و دختر فروشی ایرانیان در شیخ نشینان و رشد زنان تن فروشان خیابانی را هموار و تحمیل کرده اند ، بلکه به قاموس کلمات هم تجاوز کرده ومعانی ومفاهیم شان را دگر گون و وارونه کرده اند .ولی بهایش را به قربانیان پرورش یافتگان خود تحمیل می کنند.

مقام های قضایی ایران می گویند که چهار نفر صبح امروز ۲۹ اردیبهشت در شهر یزد به دار آویخته شدند.به گزارش سحام نیوز، دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت که این چهار نفر به “اتهام تجاوز به عنف” به اعدام محکوم شده بودند.جمال قضاوتی بدون این که به هویت اعدام شدگان اشاره کند، افزود که سه نفر از مجرمان در یکی از محلات شهر یزد و در ملاء عام به دار آویخته شده و یک نفر دیگر هم در زندان مرکزی این شهر اعدام شده است.به گفته آقای قضاوتی این ۴ نفر در سال های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ در شهرستان های میبد، طبس و یزد به “نوامیس مردم” تجاوز کرده بودند که با رای دادگاه کیفری استان به اعدام محکوم شدند و حکم آنها امروز به اجرا گذاشته شد.