مناظره ذوالنور و زيبا‌كلام در دانشگاه علامه ذوالنور: بازگشايي گذرگاه رفح اولين ثمره انقلاب اسلامي در مصر است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003093043

این طلبه پاسدار جنایتکار که رابطه ی نزدیکی با مجتبی خامنه ای و طلبه طائب دارد که رئیس سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران کودتا گر می باشد . اکنون از وحشت ناشی از بازتاب قیام های ضد دیکتاتوری در منطقه و سرایت آن بداخل ایران وارونه گویی کرده است . آنهم بااعتراف ناخواسته به سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در اموزر داخلی مصر از موضع طلبکارانه و فرافکنانه تلاش کرده است تا با اینگونه ادعای پوشلی کردن گزارش خبر بازداشت یک جاسوس رژیم ضد بشری در مصر بفراموشی بسپارد .

خبرگزاري فارس: مناظره حجت الاسلام ذوالنور و صادق زيباكلام بعدازظهر امروز دوشنبه با موضوع "بيداري اسلامي يا آمريكايي " در دانشگاه علامه طباطبايي برگزار شد.

گسترش مخالفت با حضور آمريكا در عراق.خبرگزاري فارس: مخالفت عراقي‌ها با تمديد حضور نيروهاي اشغالگر آمريكايي در عراق ابعاد گسترده‌تري پيدا كرده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=900309

سیاست موازی با تظاهرات هفتگی مردم عراق که هر جمعه ادامه می یابد . اکنون با سانسور کامل تظاهرات مردم سوریه و عراق دو هفته است که برای منحرف کردن اذهان عمومی مردم عراق خبر های ضد آمریکایی در عراق بازتاب داده می شود. چونکه سیاست دیکته شده از سوی حاکمان تهران به عوامل شان درون دولت و پارلمان عراق است که از سوی سفیر پاسدار تروریست محمد حسن دانایی فرد و سپاه قدس دنبال می شود

"كاظم الصيادي " نماينده مجلس عراق در گفت وگو با العالم، از نيروهاي اشغالگر آمريكايي خواست كه به سرعت خاك عراق را ترك كنند. وي افزود: درصورت خارج نشدن نيروهاي آمريكايي از عراق، اين نيروها با مقاومت مردمي روبرو خواهند شد.

نمايندگان وامدار كانون‌هاي قدرت و ثروت بازيچه‌اي بيش نيستند؛زاكاني: جريان انحرافي به‌دنبال تشكيل ستادهاي غيرقانوني در استانداري‌هاست.خبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در مجلس با تأكيد بر اينكه جريان انحرافي تلاش مي‌كند از امكان دستگاه اجرايي بهره گرفته به‏خلاف قانون و شرع عناصر خود را وارد مجلس كند، گفت: جريان انحرافي به‏دنبال تشكيل ستادهاي غيرقانوني در استانداري‌هاست

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003090614

فراموش نشود که مدعی منتقد که عضور بازار مکاره ی هشتم می باشد . اصول گرایی است که جزو حامیان سر سخت پاسدار گماشتته احمدی نژاد و دولت بوده است . آنچنان که با عباس پالیز دار پرونده ی 44 دانه درشت ها ی مفسدان اقتصادی را دنبال می کرد . چونکه توقع دریافت پست وزارت درون دولت را داشت . ولی چون ببازی گرفته نشد تبدیل به منتقد دولت شد . اکنون هم فرصت مناسب برای انتقام گرفتن کسب کرده است که دارد علیه ی جریان انحرافی دولت یکه تازی می کند

فیلم : دستگيري همراه با خشونت يك بانوي ايراني توسط نيروي انتظامي به جرم باز كردن روسري
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=33469

فیلم تصویری رابطه فوق العاده انسانی در کشوری که مدعی است امن و آزاد ترین کشور جهان است که بر اساس مکتب اسلامی طالبانی ولایت وقیح در خیابان هادنبال و اجرا می شود که از سوی نیروهای سربکوبگر با زنان درجه 2 شده است!

اعتراض خانواده های زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین در سالن ملاقات

چگونه کشوری که حاکمانش اینگون دست به اقدامات ضد انسانی علیه ی اعضای خانواده های دگر اندیش و منتقد وناراضی می زنند . می تواند دلسوز مردم عراق و فلسطین و یمن و بحرین و لبنان و مصر و... باشد که این روز ها از موضع فرار به جلو و موضع ضد آمریکایی و اسراییلی برای شان اشک تمساح می ریزند؟

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" خانواده های زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین در اعتراض به تشدید سرکوب و محدودیتها علیه عزیزانشان دست به اعتراض زدند و خواستار پایان دادن به این اعمال غیر انسانی شدند.روز دوشنبه 9 خرداد ماه خانواده های زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین در اعتراض به اقدامات سرکوبگرانه و محدودیتها غیرانسانی علیه خود و عزیزانشان در سالن ملاقات دست به اعتراض زدند که با برخوردها و جوابهای سرکوبگرانه مامورین سالن ملاقات مواجه شدند. این اعتراضات برای مدتی ادامه داشت. خانواده ها اعلام کرده انده که در صورت برداشته نشدن این محدودیتها به اعتراضات خود ادامه خواهند داد. مامور سرکوبگر حاضر در سالن ملاقات به خانواده های زندانیان سیاسی پاسخ داد که اگر ناراحت هستید خوب ملاقات نیایید و همچنین سایر جوابهای دیگر . در طی 2 هفته گذشته کابینهای ملاقات خانواده زندانیان سیاسی با عزیزانشان را تا حد زیادی کاهش داده اند. بطوری که باعث ازدحام زیادی در کنار کابین شده است. از طرفی دیگر این ازدحام حاصل از کاهش کابینه های ملاقات و گرمای زیاد در سالن باعث فشار مضاعف علیه خانواده ها و بخصوص افراد سالخورده و کودکان می شوند.این در حالی است که در حدود 180 ملاقات کننده در سالن حاضر هستند.همچنین از هفتۀ گذشته روش جدیدی برای سرکوب و ایجاد رعب و وحشت بین خانواده ها و زندانیان سیاسی ایجاد کرده اند. آنها اقدام به نسب دگمه بر روی تلفنهای کابینی نموده اند و زندانیان سیاسی با فشار دادن دگمه قادر به صحبت با خانواده هایشان هستند.بکار گیری این روش جدید سرکوبگرانه برای جلوگیری از افشای رفتار و برخوردهای غیر انسانی مامورین وزارت اطلاعات و پاسداربندها علیه زندانیان سیاسی در بند 350 زندان اوین می باشد.پاسداربندهای سالن برای ممانعت از انتشار اخبار سرکوب زندانیان سیاسی در بند 350 به بیرون اقدام به پخش شایعاتی نموده اند که مکالمات تلفنی کابینی بین خانواده ها و زندانیان سیاسی ضبط می شود.از طرفی دیگر قیمت مواد غذایی که زندانیان سیاسی از فروشگاه زندان خریداری می کردند بطور ناگهانی به بیش از 2 برابر افزایش یافته است. این شیوه اخاذی از زندانیان سیاسی تحت عنوان برداشته شدن یارانه مطرح شده است. ماه ها است که میوه و سبزی از جیره غذایی زندانیان حذف شده است. زندانیان سیاسی به دلیل کمیت غذا و کیفیت بسیار بد و غیر قابل مصرف بودن آن، قادر به مصرف کردن غذای زندان نیستند و ناچار هستند که با خرید حداقل مواد غذایی از فروشگاه زندان نیازهای خود را تامین نمایند.اکثر زندانیان سیاسی سرپرست و نان آور خانواده بوده اند و با افزایش قیمت کالا در فروشگاه زندان فشارهای مضاعفی بر خانواده ها وارد می شود.

ديپلمات" ايرانی متهم به جاسوسی، از مصر اخراج شد

مقامات مصری چون متوجه شده اند که اهداف حاکمان رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع در مصر چیست. چون که عجیب تلاش عجولانه برای عازی سازی رابطه میان دو کشور می کنند . بنابراین چون نمی خواهند که مصر به سرنوشت عراق دچار شود دست به این اقدام مسئولانه و پیشگیرانه زده اند.

رادیو فردا : ديپلمات ايرانی که به اتهام جاسوسی برای مدت کوتاهی در مصر بازداشت شد، روز دوشنبه قاهره را ترک کرد.به گزارش خبرگزاری دولتی مصر – منا – قاسم حسينی مصر را به مقصد امارات متحده عربی ترک کرد.روابط ديپلماتيک ايران و مصر که از زمان انقلاب ايران قطع شد، اخيرا و بعد از سقوط حسنی مبارک در آستانه از سرگيری است.دو کشور کماکان سفارتخانه های خود را بازگشايی نکرده اند