گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 8 خرداد 90

گدا (گفت و شنود(

گفتم : چرا سربازجو ی منفور وارونه داده ندا ؟

از در گشاد شیپور در آورده ، نا هنجار صدا

گفت : ملایی افتاده بود توی چاه

تقاضای کمک می کرد با ناله و آه

آخونددیگری از موضع فرار به جلو

گفت مگر گدایی کردن در پیاده رو؟

چه اشکال داشت که به چاه بردی پناه؟

چراگدایی پیاده رو عوض کردی باچاه رو سیاه؟

گفت: در خبرها آمده بود كه بهاءالله مهاجراني به دعوت دربار آل سعود مخفيانه به عربستان رفته و درباره چگونگي تبليغات اپوزيسيون عليه جمهوري اسلامي ايران با مقامات امنيتي آن كشور به مذاكره نشسته است.
گفتم: مقامات اطلاعاتي سعودي را بگو كه از شدت ناعلاجي به گربه گفته اند «خانم باجي»!
گفت: كديور افندي هم سال گذشته دو بار به اسرائيل سفر كرده بود.
گفتم: حيوونكي پادشاه عربستان! به كمك تبليغاتي چه موجودات اجق وجق و خل و چلي دل بسته است؟!
گفت: حالا از دست بهاءالله مهاجراني و كديور افندي كاري هم برمي آيد؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو افتاده بود توي چاه و فرياد مي زد «كمك! كمك!» و آدم خل و چلي كه از آنجا رد مي شد بهش گفت؛ مرد حسابي! مگه كنار پياده رو چه عيبي داشت كه براي گدايي رفته اي ته چاه؟

گفت :باز سربازجو ساخته است داستان

کشف کرده که مهاجرانی رفته عربستان

در عربستان دیدار مهم داشته با اهمیت

چون گفتگو کرده است با مقامات امنیت

توصیه کرده تابرای اپوزیسیون کنند تبلیغات

کنون اسرباز جو خبرش بازتاب داده در مطبوعات

گفتم : اگر رابطه رژیم با عربستان شده است آلوده

چرا صالحی تلاش کرد بره عربستان برای خوردن پالوده؟

اما حاکمان عربستان چون وی را نگرفتند تحویل

کنون سر بازجو برای تلافی کردن چنین داده تحلیل؟

گفت : گفته کدیور هم دو بار رفته به اسراییل

پس دکان هر دو تایی شان باید شود تعطیل

تا تواند سربازجو مقامات عربستان را کند دراز

گوید به چنین موجوداتی برای تبلیغات دارندنیاز

گفتم : چرا سربازجو ی منفور وارونه داده ندا ؟

از در گشاد شیپور در آورده است نا هنجار صدا

گفت : ملایی افتاده بود توی چاه

تقاضای کمک می کرد با ناله و آه

آخونددیگری از موضع فرار به جلو

گفت مگر گدایی کردن در پیاده رو؟

چه اشکال داشت که به چاه بردی پناه؟

چراگدایی پیاده رو عوض کردی با چاه رو سیاه؟