گزیده خبرهای 30 ار دیبهشت 90

انديشكده تحقيقاتي پيو:مردم خاورميانه حمايت آمريكا را دليل ظلم حاكمانشان مي‌دانند.خبرگزاري فارس: مركز تحقيقاتي پيو در گزارشي به تحليل ميزان محبوبيت آمريكا در منطقه پرداخته و نتيجه گيري كرده است كه مردم كشورهاي خاورميانه حمايت واشنگتن از دولت هاي مستبدشان را دليل اصلي ناكامي هايشان مي دانند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002292048

کدامیک در الویت قرارد مردم ایران یا مردم منطقه؟چرا گفته نمی شود که مردم ایران عامل ظلم وتعدی و سرکوب و شکنجه و تجاوز و اعدام و سنگسار همراه با فقر و بیگاری و گرانی و تورم و اعتیاد وتن فروشی و... را که می دانند؟

طي سخناني از سوي اوباماآمريكا موجوديت فلسطين بر اساس مرزهاي 1967 را به رسميت شناخت.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور آمريكا در اظهاراتي ايجاد دولت مستقل فلسطيني بر اساس مرزهاي تعيين شده در سال 1967 را به رسميت شناخت.

مشخص است که این خبر تابع قیام های ضد دیکتاتوری منطقه و در گیری خونین جدید در نوار مرز سوریه و لبنان و نوار غزه میان فلسطینیان با اسراییل است . از سوی دیگر توافقنامه ی آشتی ملی اخیر میان فتح و حماس و پیشنهاد تأسیس کشور مستقل از سوی سازمان ملل بی ثأثیر در ارائه ینظر اوباما نمی باشد . اما گرچه خیلی با تأخیر این پیشنهاد از سوی اوباما رئیس جمهور آمریکا بیان شده است. ولی نمی تواند مورد خوشآیند و پذیرش حاکمان تهران باشد . زیرا دشمن مذاکرات صلح خاور میانه و تشکیل کشور مستقل دمکراتیک در کنار اسراییل و صلح و امنیت و ثبات سباسی در منطقه هستند . زیرا که ثبات دائمی صلح در منطقه با ادامه بقا و موجودیت شان در تضاد می باشد. برای همین تأکید اوباما مبنی بر اینکه نخستين تظاهرات مسالمت آميز در منطقه درخيابان های تهران بود سانسور شده است.

به گزارش مانيتورينگ فارس، «باراك اوباما» رئيس جمهور آمريكا در سخنراني خود درباره تحولات خاورميانه و شمال آفريقا با اشاره به بحران فلسطين در چند سال اخير اعلام كرد مرز فلسطين و اسرائيل بايد بر اساس خطوط سال 1967 ايجاد گردد. وي تصريح كرد «مردم فلسطين اين حق را دارند تا بر خودشان حكومت كنند و به ظرفيت هاي خود در ايجاد يك دولت مستقل دست يابند اوباما با اشاره به اينكه مردم فلسطين در سال هاي اخير طعم حقارت ها و رنج اشغال را چشيده اند، تاكيد كرد: شهروندان فلسطيني هرگز در كشوري مستقل زندگي نكردند. اوباما با اشاره به اينكه روند مذاكرات صلح در چند سال اخير ناكارآمد و بي تاثير بوده، از تداوم شهرك سازي هاي رژيم صهيونيستي در اراضي اشغالي به عنوان مانعي در روند اين مذاكرات انتقاد كرد. اين در حالي است كه رئيس جمهور آمريكا در اين سخنراني مدعي شد تنها راه حل خروج از بن بست صلح اعراب و اسرائيل، تاسيس 2 دولت در كنار يكديگر است. سخنان اوباما در حالي صورت گرفت كه «بنيامين نتانياهو» نخست وزير رژيم صهيونيستي قرار است فردا با سفر به آمريكا با سران كاخ سفيد ديدار كند.

انتقاد آیت الله مصباح از کسانی که در مقابل فتنه جدید سکوت کرده اند

با بیان این موضع گیری شفاف از سوی آخوند تمساح اثبات می کند که سر نخ اصلی صدور فتوای تهدید آمیز سکوت دیگران مقابل فتنه که پس از کودتای 22 خرداد 88 و اعتراضات ضد حکومتی رخ داد که سپس از دهان لوطی جماران و مطبوعات وابسته و پاسداران و ار گان های سرکوبگر بیان شد کجا وچه کسی بوده است؟

* تنها افراد اندكي هستند كه چشم تيزبيني دارند، خطر را مي‌بينند، آينده‌اش را درك و ارزيابي مي‌كنند و طبعاً حساسيت نشان مي‌دهند اما غالباً با چنين افرادي رفتارهاي نامهربانانه مي‌شود و اين نامهرباني‌ها نه تنها از سوي دشمنان بلكه گاهي اوقات از طرف دوستان نيز ديده مي‌شود كه جاي تعجب دارد./ اين طرز فكر به سمتي در حال حركت است كه مي‌گويد ما با رابطه‌اي معنوي مي‌توانيم خواسته امام زمان (عج) را به دست آوريم ./ هدف تفكر انحرافي آن است كه در آينده اين تصور القا شود كه تمام فعاليت‌ها و خدمات‌ انجام‌شده در اين چند سال از جانب يك نفر منحرف بوده است برخي گمان مي‌كنند مبارزه با انحرافات به هزينه‌هايش نمي‌ارزدشيطان تمام تجربيات و حيله‌هاي خود را به كار گرفته تا طرز فكري انحرافي را در جامعه القاء كند. رخي با القاي اداره كشور توسط امام زمان (عج) ‌سعي در تضعيف جايگاه ولي‌فقيه دارند. هدف تفكر انحرافي القاي منحصر بودن تمام فعاليت‌ها به يك نفر براي رئيس‌جمهور شدنش است.

انکار کردنی نمی باشد که در رژیم ضد بشری عوامفریب و دین فروش از همان ابتدای شکل گیری اش با ابزاری کردن دین در راستای قبضه ی قدرت و حفظ آن و انباشت ثروت و وسیله ی سرکوب و خفقان و سانسور و منحرف کردن اذهان عمومی بوده است چونکه دین ابزاری شده تبدیل به پوشش عدم پاسخگویی به مطالبات مردم و توجیه کننده ی جنایات و خیانات و جنگ افروزی و بحران سازی حاکمان شده است . بنا براین رشد خرافات و اوج گیری رمالی و دجالی وجن گیری و امام زمان سازی ها عامل خود حاکمان به ویژه ولی وقیح و متملقان و چاپلوسان مفت خوران حوزوی و مطبوعات و پاسداران به خصوص باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه می باشند . ولی در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت که اکنون موجب برجسته شدن شکاف و اختلاف میان لوطی و عنترش و یاران نزدیک وی شده است . لذا تلاش می شود تابا تهاجم و تهدید جنگ روانی تبلیغاتی حامیان لوطی دنبال شود که دو مورد ضمیمه شده است که به بهانه کردن بازداشت عباس غفاری جن گیر به عنتر و یاران وی از جمله محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور رحیم مشایی دراز و متهم شوند تا به حساب جریان انحرافی درون دول با عنتر رئیس شان ا حذف یا خاموش شوند.

عكس / "ع غفاري" دوست و رمال نزديك به آقايان " ميم " و " ر"

" ع غفاري " رمال و جن گيري است كه گفته مي شود مدتي است كه بازداشت شده است و از سال هاي پيش دوست آقاي " ر" از اعضاي شاخص جريان انحرافي بوده و سپس با آقاي " ميم " ليدر جريان انحرافي روابط نزديكي داشته است . متاسفانه طي روزهاي گذشته برخي سايت هاي خبري به اشتباه عكس فرد ديگري را به جاي عكس واقعي " ع غفاري " منتشر كرده بودند.

افشای چهره واقعی عباس غفاری جن گیر و رمال ویژه آقای «میم»

" این چهره متعلق است به آقای عباس غفاری جن گیر و رمال آقای «میم»؛ نامبرده در دولتهای قبلی! نیز به این اعمال شنیع و خلاف اخلاق و اسلام اقدام می کرده است...عماریون"- این چهره متعلق است به آقای عباس غفاری جن گیر و رمال آقای «میم»؛ نامبرده در دولتهای قبلی! نیز به این اعمال شنیع و خلاف اخلاق و اسلام اقدام می کرده است.لازم به ذکر است نامبرده ارتباطات بسیار صمیمانه ای با آقای محمد رضا ر.! و خیلی از افراد دیگر داشته اند

داستان حمایت اکبر گنجی از عباس جن گیر و حمله به سایت شفاف

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=57436

پیگیری این گزارش هم مرتبط با گزارشات نوشتاری و تصویری و افشاگری فوق می باشد . ضمن اینکه به اکبر گنجی هم گیر داده شده است که چرا به سایت شفاف پاسدار قالیباف شهردار تهران و همشهری لوطی جماران انتقاد کرده است . در صورتی که پاسدار قالیباف با حمایت لوطی می خواهد رئیس جمهور آینده شود . یعنی رقیب و هووی رحیم مشایی است . برای همین شاکی شده که چرا اکبر گنجی به سایت شفاف وی محور عباس غفاری جن گیر انتقاد کرده است.

شاید از نظر گنجی فریب چندین دختر نوجوان و برقراری رابطه نامشروع با آنان مشکل اخلاقی نداشته باشد . شاید از نظر گنجی برقراری رابطه همزمان با یک مادر و دختر بدون اطلاع آنها از این ماجرا اشکالی نداشته باشد . شاید فریب زنان شوهر دار و برقراری رابطه نامشروع با آنان و حتی ازدواج با یک زن شوهردار پیش از طلاق وی از شوهرش مشکلی نداشته باشد ، اما انتشار ماهیت چنین فردی سبب شود که اکبر گنجی بنشیند و در غم از دست رفتن. جالب اینکه اکبر گنجی به دفاع از عباس جن گیر می پردازد و تلاش می کند جن گیری در عرصه سیاسی را توجیه کند . کما اینکه چندی پیش نیز یک سایت نزدیک به آقای "میم" مدعی شد که اگر بتوان از اجنه خوب برای اطلاع از اخبار بهره گرفت ، خیلی هم خوب است ! اما جالب اینکه اکبر گنجی حمایت خود از جن گیر سیاسی و ورود جن گیری به عرصه سیاست را اخلاقی می داند ، اما سایت شفاف را افشاگر رسوایی ورود جن گیران به حوزه سیاسی بوده است ، را به دلیل افشای این رسوایی متهم به رفتار غیر اخلاقی می کند

دعوت عجیب دفتر نهاد رهبری در دانشگاه+عکس

مگر حامیان عنتر طرد شده از سوی للوطی جماران و حامیان وی سکت می کنند و مقابل تهاجمات بی امان و بدون وقفه ناپذیر سکوت می کنند و واکنش نشان نمی دهند و متقابل به مثل نمی کنند . به خصوص اینکه لوطی جماران همکاره محور همه مقولات و موضوعات می باشد؟

اخیرا در یکی از دانشگاه ها، تبلیغاتی از سوی دفتر نهاد رهبری بر در و دیوار دانشگاه نصب شده است که مایه تعجب دانشجویان و اعتراض برخی از آنها شده است به گزارش جهان، روی این تبلیغات نصب شده از سوی دفتر نهاد رهبری، آمده است که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) هر کس توانائی و تمایل به نواختن سازهای موسیقی دارد خود را به دفتر نهاد معرفی کند.گرچه استفاده از موسیقی در مراسمات به خودی خود ایرادی ندارد و استفاده از آن در دانشگاه متداول است، اما اینکه دفتر نهاد رهبری در دانشگاه متولی این امر شود، حتما سوال برانگیز است.این دست کارها را اغلب نهادهای صنفی و یا برخی تشکل ها دانشجوئی بر عهده داشته و دارند و نهاد رهبری به دلیل عنوان با ارزشی که بر ان است باید به وظایف مهمتری بپردازد که در مواردی هم از ان غفلت می کند.چه آنکه جایگزین کردن برنامه های دینی و علمی به جای موسیقی یکی از وظایف اصلی دفتر نهاد رهبری است.با این توصیف اعتراض دانشجویان به این اقدام دفتر نهادرهبری طبیعی و منطقی است.

شایعه بازداشت محسن رضایی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=57443

در شرایطی که شکاف و اختلاف میان رهب لوطی جماران نشین با عنترش و یاران نزدیکش عجیب بالا گرفته است . تلاش می شود تا برای مهره ی بی مصرف و جراحی شده از رأس سیرک خبر گان رهبری یا مرده دفن شده دوباره زنده شود . برای همین با فعال کردن ملیجک وی پاسدار محسن رضایی تا که عصای زیر بغل این مرده شود . بنا براین رجوع به کتاب عبور از بحران و دوران قدرت رفسنجانی شده است تا تفهیم شود که این متخصص زد وبند و ساخت و پاخت که همچون آچار فرانسه است . در این مقطع خطیر حساس باید به بازی گرفته شود.

رمزگشایی از خاطرات هاشمی/ شایعه بازداشت محسن رضایی، قتل قاتل کاظم سامی و مصافحه مرضیه دباغ با گورباچف
شایعه بازداشت محسن رضایی.
از جمله ناگفته‌هایی که درباره پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و پایان جنگ هشت ساله ایران و عراق در خاطرات هاشمی رفسنجانی - که جانشین فرمانده کل قوا بود- آمده، اشاره‌ای است به مصاحبه تلویزیونی محسن رضایی، فرمانده وقت سپاه پاسداران برای رد شایعه بازداشت: «عصر آقای محسن رضایی آمد. ناراحت است. کمی گریه کرد. دلداریش دادم. آماده استعفاء است؛ گفتم در سمت خود بماند. قرار شد فردا مصاحبه تلویزیونی داشته باشد که شایعه بازداشت رد شود و برای بچه‌های سپاه هم روحیه بیشتر بشود. پیشنهاد داشت از زید در خاک عراق عقب نشینی کنیم؛ پذیرفتم.» (چهارشنبه ۲۹ تیر) توضیح تفصیلی بیشتری نیامده و از این رو باید تفسیر را به اهلش سپرد.قتل قاتل کاظم سامی.در میان انبوه اتفاقاتی که در سال ۶۷ رخ داد و در خاطرات هاشمی اشاره شده و یا بعضا مغفول مانده و پیامد‌هایش بیان شده همچون اعتراض آیت‌الله منتظری قائم مقام رهبری به رخدادهای تابستان آن سال، قتل دکتر کاظم سامی رهبر جنبش انقلابی مردم ایران (جاما) از آن دسته رخدادهایی است که هاشمی درباره آن نوشته است: «ساعت هفت صبح به مجلس رسیدم... در جلسه علنی قبل از دستور مرگ دکتر[کاظم] سامی را تسلیت گفتم. در مطبش توسط شخص نا‌شناسی با چاقو ترور شده و پس از انتقال به بیمارستان و کارگر واقع نشدن معالجات فوت کرده است. رسانه‌های خارجی با شیطنت به گونه‌ای صحبت می‌کنند که نظام را متهم به قتل او کنند. آیت‌الله منتظری هم پیام مفصلی به پدرش داده‌اند.» (یکشنبه ۶ آذر) هاشمی در نطق پیش از دستور مجلس گفته بود: «قتل ناجوانمردانه آقای دکتر سامی را به خانواده‌شان تسلیت عرض می‌کنم. آقای دکتر سامی از نمایندگان دوره اول مجلس و وزیر بهداری جمهوری اسلامی پس از انقلاب بودند، از نیروهای انتظامی و اطلاعات و امنیت به طور جدی می‌خواهیم که این قتل مشکوک را حتما پیگیری کنند که کشف بشود، چون در این جریان سرنخ یک شیطنتی به چشم می‌خورد.»

آخرین وضعیت زندانیان سیاسی محمد و کبری امیرخیزی.

اینهم گزارش ازعدم بهداشت که مترادف عدم امنیت در سیاه چال های کشور است که موازی با شکنجه های روحی و روانی با زندان اندر زندان ساختن علیه ی قربانیان در بند است که از سوی دژخیمان رژیم ضد بشری کودتایی نامشروع حاکم بر ایران دنبال و اجرا می شود.

تحول سبز: بنا به گزارش منابع حقوق بشری، زندانی سیاسی کبری امیرخیزی بدلیل عدم درمان به موقع ازبابت بینایی و چشم دچار مشکلات جدیدی شده است .به گزارش کانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها، کبری بنازاده امیرخیزی که کماکان همراه با گروه دیگری از زنان زندانی سیاسی، در زندان قرچک ورامین محبوس می باشد، بدلیل بیماریها و عدم امکان درمان و معالجه در زندان، از بابت بینایی و چشم دچار مشکلات جدیدی شده است .گزارش ها حاکی از آن است که پزشکان متخصص گفته اند بدلیل عدم درمان به موقع , جریان درمان وی نیاز به یک زمان طولانی با نظارت پزشک متخصص امکان پذیر می باشد .لازم به یاد آوری است که پزشک قانونی نامه عدم تحمل کیفری در رابطه با ایشان داده است نزدیک به پنج ماه این نامه به دادستانی داده شده است در پاسخ پیگیریها ازدادن پاسخ مشخص و تعیین تکلیف نامه پزشک قانونی خودداری کرده اند وبا مرخصی استعلاجی وی موافقت نکرده اند.کبری بنازاده امیرخیزی ۵۶ ساله، در شعبه ٢٨ دادگاه انقلاب تهران، به حکم پنج سال زندان و تبعید به زندان گوهردشت کرج محکوم شده بود.این منبع خبری همچنین اعلام کرد که زندانی سیاسی محمد بنازاده امیر خیزی، هشت ماه پس از گرفتن حکم، همچنان در انفرادی بند ٢۰٩ زندان اوین بلاتکلیف می باشد .بر اساس این گزارش، بنازاده امیر خیزی که در چهارم مهر ماه ٨٩ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به پنج سال حبس محکوم شده بود، پس از گذشت هشت ماه، همچنان در سلول انفرادی بند امنیتی ٢۰٩ زندان اوین نگهداری می شود.همچنین از دادگاه تجدید نظر وی نیز خبری منتشر نشده است و تنها در این مدت یکبار خبر از دادگاه تجدید نظر او اعلام شد، که آنهم به دلایل نامعلومی لغو گردید