گفت و شنود دروغ نامه کیهان 28 ار دیبهشت 90

انگل (گفت و شنود)

گفتم : سربازجو زنگی مست در پایان

چگونه احساسات خود را کرده بیان؟

گفت : سربازجو گزارش داده از نامه و خبر

درتمام سلول های بدنم جا داری ای رهبر

اما دیروز رفته بود دکتر برای آزمایش

درخونش انگل کشف شده آزمایش

گفت: يكي از كاربران سلطنت طلب فيس بوك خطاب به آقا رضا ربع پهلوي نوشته است؛ از آنهمه اموالي كه خودت، مادرت و پدر و پدربزرگت غارت كرده اند چند هزار دلار هم به ما بده كه در آمريكا مجبور به گدايي نباشيم!
گفتم: اگر مي خواستند پس بدهند كه نمي دزديدند.
گفت: يك سايت سلطنت طلب در پاسخ به اين كاربر فيس بوك نوشته است، «بايد شاهزاده رضا پهلوي را به خاطر خودش و پدر و پدربزرگش دوست داشته باشيم نه پول و ثروتش»!
گفتم: عجب كاسه ليس پاچه خواري؟!
گفت: همين سايت سلطنت طلب نوشته است «علاقه به رضا پهلوي در خون تمام سلطنت طلبان وجود دارد»!
گفتم: يارو به دوستش نوشت؛ تو در تمام سلول هاي بدنم جا داري. ديروز رفتم دكتر، خونم رو آزمايش كرد و گفت؛ انگل داري

گفت: سربازجوی منفور و بد نام نسناس

خود در آینه معاینه کرده شده انگل شناس

گفتم : سربازجوی روانی پاره کرده زنجیر

چگونه این واقعیت کشف کرده با تأخیر؟

گفت : این سو پر احمق کله پوک

با شیوه رد گیری در فیس بوک

در یافته یک کاربر سلطنت طلب

پول از رضای پهلوی کرده طلب

سپس سربازجوی مترسک بهانه گیر

به وی و پدر و پدر بزرگش داده گیر

آنگاه سر بازجوی دیوانه مجنون

این شکنجه گر عاشق خون

کشف کرده به سبک بی مخ شبان

وجود داره در خون همه سلطنت طلبان

که به رضا پهلوی ، هستند علاقمند

البته نگفته شیخ بیش از شاه زده گند

گفتم : سربازجو زنگی مست در پایان

چگونه احساسات خود را کرده بیان؟

گفت : سربازجو گزارش داده از نامه و خبر

درتمام سلول های بدنم جا داری ای رهبر

اما دیروز رفته بود دکتر برای آزمایش

درخونش انگل کشف شده آزمایش