چند گزیده خبر مورخ 9 آذر ماه سال 1388

روزی نامه ی حکومتی جمهوری :اظهارات ديروز غلامعلي حداد عادل در مجلس با انتقاد برخي رسانه ها مواجه شد

گند دروغگوئی های هم منقلی لوطی جماران و پدر زن عروس جانشین خودش در آمده است زیرا که این غارتگر منفور و بدنام که دارای پرونده ی اختلاس در طرح پروژه ی 600 میلیون دلاری بلند مرتبه سازی در شیراز میباشد . همچنین مأمور پاگ سازی دانشجویان و دانشجویان رشته ی علوم انسانی در دانشگاه هاشده است . اکنون بدلیل دفاع کردن از بسیج سرکوبگر و چماقدار و برای کتمان و وارونه نمودن حقایق در روضه خوانی اش در بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم آنگونه گریه بر سر گور های بی مرده کرده است که اینگونه مچ این مداح نوحه گر ودروغگوی شیاد گرفته و افشا و رسوا شده است :

. پايگاه خبري تحليلي آينده ضمن نقل اين قسمت از اظهارات حداد عادل كه گفت 20 نفر از كشته شدگان حوادث بعد از انتخابات بسيجي هستند نوشت : با توجه به اختلاف زيادي كه در آمارها وجود دارد اگر آقاي حداد عادل بتواند بطور شفاف ثابت كند كه 20 نفر از كشته شدگان اين حوادث بسيجي بودند بسياري از نكات مبهم حل مي گردد و قاتلان هم شناخته خواهند شد ولي اگر نتواند از عهده اين كار برآيد اين شائبه بوجود مي آيد كه سخنان وي نيز مانند تعدادي ديگر از چهره هاي سياسي با هدف جنگ رواني صورت گرفته است

روزی نامه ی حکومتی جمهوری : ليست 17 نفره مقام دولت براي سفيرشدن

اینهم مفهوم بدون ابهام عملی ملوک الطوایفی قرون وسطائی بودن دولت نا مشروع کودتائی مدعی اصول گرا و ساد زیست و شایسته سالاربودن که اکنون آشکارا این دولت نامشروع این چنین تبدیل به شرکت سهامی تضامی با مسئولیت خانوادگی وباند های مافیائی شده است .

يكي از مسئولان ارشد در دولت طي ليستي اقدام به معرفي 17 نفر از نزديكان خود به متكي براي قرار دادن آنها در سمت هايبالاي وزارت امور خارجه كرد به نوشته سايت جهان درحاليكه چند ماه قبل شاهد تغييرات بسيار گسترده اي در وزارت امور خارجه بوديم ; كه شامل 40 سفير و نماينده سياسي ايران در خارج از كشور نيز شد اخيرا يكي از مقامات ارشد دولت اقدام به معرفي 17 نفر از افراد نزديك خود به متكي براي كسب سمت هاي بالاي وزارت امور خارجه كرده است اين افراد درحالي به وزارت خارجه معرفي شده اند كه 11 نفر آنان سابقه حتي يك روز فعاليت ديپلماتيك را نيز ندارند . در حاليكه نوع كار و اهميت فعاليت ديپلماسي كشور بويژه در شرايط حساس كنوني مي طلبد افرادي با سابقه و تجربه بالا در اين جايگاه ها مشغول به كار شوند گفتني است معرفي فهرست هايي اينچنيني به ساير هادها و وزارت خانه ها پيشتر نيز از سوي همين شخص صورت گرفته بود اخيرا نيز وي اقدام به انتصاب فردي 25 ساله در يكي از مهمترين نهادهاي امنيتي كشور كرده كه با اعتراض گستره اي از سوي بدنه اين تشكيلات امنيتي مواجه شده است

چهار میلیون کودک بازمانده از تحصیل در کشور

مگر آخودهای دجال و دین فروش و وارونه گو مدعی نمی شدند در خطبه های نماز جمعه ها ی خود که هر جوان بمنزله ی یک بمب اتم می باشد که نیاز به بمب اتم نیست؟. پس اکنون عجله بازار مکاره ی مجلس و هیئت نامشروع دولت دهم برای چیست که اخطار و اعلام کرده اند 10 تأسیسات هسته ای مشابه نطنز تأسیس و راه اندازی می شود ؟ در صورتیکه احتمال ارجاع تصویب قطعنامه ی اخیرشورای حکام به شورای امنیت سازمان برای تصویب قطعنامه ی شدید تحریم وجود دارد که شرایط آسیب پذیر اقتصاد را ضربه پذیر تر می کند . همچنین مگر در قانون اساسی آموزش ابتدائی را رایگان و اجباری نکرده است؟ بنابراین اگر رژیم کودتائی تقلباتی ادعا دارد که از پشتیبانی 85% جمعیت کشور بر خوردار می باشد . برای چه هزینه ی های اختصاص داده شده به 10 تأسیس مکان هسته ای و ارگان های سرکوبگر در خدمت کودتاگران حاکم، اختصاص به بودجه ی آموزش و پرورش داه نمی شود تا مانع از محروم شدن از مدرسه رفتن و سواد خواندن و نوشتنن کودنا فقیرشود؟ در صورتیکه رقم می بایست بیش از این رقم باشد . زیرا که بیش از 4 سال پیش محمود فرشیدی و زیر آموزش و پرورش دولت نهم مدعی مدعی اصول گرای پاسدار ماشاته احمدی نژاد آمار 3 میلیون و 180 هزار دانش آموزانی را داد که گفت به خاطر فقر اقتصادی خانواده ها قادر بمدرسه رفتن نمی باشند . اکنون که روز بروز اوضاع خرابتر شده است و تورم و گرانی و بیکاری و فقر هم در جامعه بیداد می کند این رقم می بایست خیلی بیش از 4 میلین باشد که یک سند انکار نا پذیر از غارتگری و دین فروشی و عوامفریبی و دروغگوئی حاکمن شیاد کودتائی امت .

معاون اسبق حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در حالی که معاون نهضت سواد آموزی از وجود یک میلیون و 800 هزار کودک لازم تعلیم بازمانده از تحصیل خبر می دهد گفت: این آمار غیر واقعی است و هم اکنون چهار میلیون بازمانده از تحصیل در سن آموزش در کشور حضور دارند.دکتر حسن الحسینی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس تحقیقاتی که در زمان حضور من در آموزش و پرورش انجام شد، بیش از سه میلیون دانش آموز بازمانده از تحصیل در کشور وجود داشت و هم اکنون این رقم به مرز چهار میلیون نفر در سن تحصیل رسیده که این به معنای پمپاژ بی سوادی به جامعه است.این اظهارات در حالی از سوی حسن الحسینی مطرح می شود که بر اساس تحقیقی که در دفتر آمار سال تحصیلی 87-86 وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته انجام شده است، 709 هزار و 854 دانش آموز در پایه های تحصیلی اول ابتدایی تا اول متوسطه در امتحانات خرداد ماه تجدید و 276 هزار و 440 دانش آموز در سال گذشته مردود شده اند.این کارشناس مسائل آموزشی درباره علت افزایش بازماندگان از تحصیلان گفت: خانواده های فقیر تحت شرایط سنگین مالی قطعا تمام پول سبد مصرفی خود را صرف هزینه های ضروری تر می کنند و بدین ترتیب فرزندانشان از تحصیل محروم می مانند. کما اینکه هم اکنون این وضع در کشور وجود دارد.معاون اسبق حقوقی وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به فقری که در جامعه وجود دارد حتی اگر هم اعتبارات آموزش در سبد مصرف خانوار ایرانی افزایش یابد باز هم تعداد بازماندگان از تحصیل افزایش خواهند یافت

بيمارستان‌ها در آستانه ورشكستگي

اینهم گزارش یک اقدام دیگر روشنگر اقدام ضد مردمی و غارتگر و نامشروع بودن رژیم ضد بشری نا مشروع و عوامفریب و غارتگر که بطور سیستمایک ضمن چپاول گری و ریخت و پاشی که می کند و بصورت گله های 500 نفری دست به تر سفر آفریقائی و آمریکای لایتنی زده می شود . اما پس از گزارش عدم توان رفتن 4 میلیون دانش آموزان متعلق به خانواده عای فقیر بمدرسه اکنون اینهم گزارش دیگر از وضعیت ورشکستگی بیمارستان ها که اینگونه فاجعه آمیزاست که برای جان محرومان وتهی دستان ارزشی قائل نمی شود:

عضو كميسيون بهداشت مجلس گفت: بيمارستان‌ها مبالغ بسياري از تأمين اجتماعي طلبكار هستند همچنين اكثر آنها به دليل اينكه مبالغ زيادي به شركت‌هاي دارويي و خدماتي بدهكارند در آستانه ورشكستگي قرار دارند.به گزارش فارس ، محمد‌رضا رضايي كوچكي اظهار داشت: دفترچه‌هاي بيمه با رنگ‌ها و خدمات متفاوت از قبيل بيمه خدمات درماني، بيمه تأمين اجتماعي و بيمه‌ نيروهاي مسلح در سطح كشور وجود دارد.لازم است تنها يك دفترچه بيمه در كشور وجود داشته باشد و تحت عنوان دفترچه بيمه فراگير نامگذاري شود تا همه اقشار جامعه بتوانند زير پوشش اين بيمه قرار گيرند.وي تصريح كرد: اگر بنا باشد كه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، خدمات‌رساني به موقعي داشته باشد لازم است تا هزينه‌ها نيز به موقع به اين وزارتخانه پرداخت شود تا بتواند به نحو احسن و به موقع خدمات‌رساني كند اما متأسفانه تاكنون بيمه‌ها نتوانسته‌اند اين اقدام را عملي كنند.بخش‌هاي دولتي و خصوصي حداقل 5 ماه از بيمه‌ها طلبكار هستند و اين عدم پرداخت به موقع حق بيمه‌ها، موجب كاهش كيفيت خدمات‌رساني شده است.

فيلم : سالن ملاقات زندان اوين در روز يكشنبه هشتم آذرماه ، 29 نوامبر
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=10057

فقط مشکل مردم اسیر شد ی ا یران در دو گزارش قبلی نیست ، بلکه سر گردانی و حیرانی و علاف کردن اعضای خانواده های داغدار و عزادار و زندانیان سیاسی در سالن انتظار ملاقات زندان اوین نیز بس آزار دهنده است که در لینک ضمیمه به نمایش گذاشته شده است .

فيلمي كه مشاهده ميكنيد , سالن ملاقات زندان اوين در روز يكشنبه هشتم آذرماه است, بيش از 100 نفر ازخانواده ها براي ملاقات با عزيزانشان در اين سالن جمع شده اند و براي ملاقات با آنها لحظه شماري ميكنند , ملاقات تعدادي از خانواده ها نيز به دلايل واهي كنسل اعلام گرديده كه اين امر باعث نگراني واضطراب دوچندان اين خانوادها نسبت به وضعيت عزيزانشان گرديده است, با صدا زدن هر اسم براي رفتن به ملاقات , برقي از اميد در چشم ملاقات كننده به نشانه آسودگي خاطر از زنده بودن زنداني پديدار ميگردد و دردي طاقت فرسا ازديدن عزيزشان در بند در صدا و نگاه آنها هويداست. facebook.com/pages/FreedomMessenger-Ghasedane

فارس> جوخه ترور مشارکت علیه رفسنجانی

http://www.fararu.com/vdcdxj0s.yt0k96a22y.html

باندهای مافیائی قاتلان قتل های زنجیره ای ک در خبرگزاری پاسداران فارس فعالشد اند . زیرا که پس از دو کودتای 4تیر 84 و 22 رداد 88 بقدرت رسیده اند بنابراین ادامه ی سناریوی خود علیه ی حزب مشارکت با مطرح کردن رفسنجانی مکار بساز و بفروش غارتگر که قرار بود از سوی دو قربانی سابق این قاتلان و آدمکشان حرفه ایبعنوان عباس عبدی و اکبر گنجی به انتام مأموران جوخه ی ترور رفسنجانی در مجلس ششم را دنبال کرده اند تا که اینگونه به دلجوئی تاکتیکی و مصلحتی لوطی جماران از رفسنجانی مکار لبیک داده باشند. .

رويارويی ديپلماتيك در خيابان‌ها

http://www.fararu.com/vdca6ane.49nmy15kk4.html

سیاست دخالت علنی در امور داخلی یمن و دفاع از سیاست تروریسم و ارتجاع به برون مرز سپاه پاسداران که اکنون گند این سیاست چون در یمن در آمده است . بنابراین 11 رأس از همکاران تروریست های اعزامی به لبنان و همراه حزب لله لبنان راهی به یمن شدن تا دست به تحریک و تشویق شیعیان شورشی حوثی علیه ی دولت یمن بزنند. اکنون با دردست داشتن تصویر حسین الحوثی به دفاع از وی در جلوی ساختمان سیای رژیم کودتائی تروریستی دست به نمایش تهدید آمیز خیابانی زده اند تا که مهر تأئید بر سیاست اقدامات تروریستی در یمن زده باشند .

نشست خبری علی لاریجانی کشمکشهای سیاسی مشمئز کننده شده است

http://www.fararu.com/vdcjhoet.uqeiizsffu.html

معلوم نیست که چگونه است که این پاسدار انگلیسی علی لاریجانی برای اجرای هرگونه اقدامات ضد ملی آمادگی دارد . مثلاً مأوریت سفر به عراق برای دخالت گری را دنبال می کند . یا سفر به سوئیس و سوئد و نروژ و مصر و... برای زد و بندهای پشت پرده فعال است . اکنون هم که عربده کشی هسته ای کرده و لغز خوانی پوشلی تهدید آمیز علیه ی شورای حکام کرده است . ولی آنجا که نوبت واکنش یا به اقدام عمل و پاسخگوئی مطالبات مردم می رسد ناگهان بی حرکت و فلج و لال و گنگ و خموش می شود این پاسدار چموش.

"علی شیمیایی" اعدام شد؟

نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده ی لوطی جماران و پاسداران کودتا گر در عراق بنا برفرمان دریافتی از لوطی جماران دست به همان اقدام مشابه دار زدن صدام حسین در عید قربان در مورد پسر عموی صدام حسین معروف به علی شیمیائی زد تا هم ماهیت پاپت و دست نشانده بودنش را ثابت کند . هم پاسخی از روی ترس به راه اندازی شبکه ی ماهواره ای تلویزیونی اخیر حزب بعث عراق داده باشد . به خصوص اینکه وحشت از بازنده شدن در انتخابات پارلمان عراق و بر کنار شدن و زیر پیگرد قانونی پس از آن قرار گرفتن دارد.

پایگاه خبری الجوار عراق در خبری به نقل از پایگاه خبری "الوطن" نوشت: منابع آگاه در کردستان عراق فاش کردند که "نوری مالکی" نخست وزیر عراق دستور اجرای حکم اعدام "علی حسن المجید" پسر عموی "صدام حسین" معروف به "علی شیمیایی" را در روز جمعه، یعنی روز عید قربان صادر کرد، اما تا بدین لحظه هیچ شخصیت سیاسی یا مقام رسمی خبر اعدام او را تأیید نکرده است. به گزارش شیعه آنلاین: در ادامه این خبر آمده، وکیل مدافعان پرونده جنایت حلبچه با صدور بیانیه‌ای رسمی از "نوری مالکی" خواسته بودند اجرای حکم اعدام "علی شیمیایی" را تا پایان دادگاه حلبچه به تعویق بیاندازد. حکم اعدام "علی شیمیایی" حدود یک سال پیش توسط دادگاه عالی عراق در پرونده جنایت "دجیل" و نیز پرونده کشتار شیعیان در انتفاضه شعبانیه سال ۱۹۹۰ میلادی، صادر شده بود.

در نشست خبري لاريجاني تأكيد شد: تاکید رئیس مجلس بر عدم واگذاری مدیریت مترو به دولت

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=12638

حمایت کردن پاسدار علی لاریجانی انگلیسی از پاسدار سر دار قالیباف شهر دار تهران و آقا زاده دزد محسن رفسنجانی رئیس سازمان متروی تهران و موضع گیری مشترک علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد.

علی لاریجانی در نشست خبری روز دوشنبه خود با خبرنگاران داخلی و خارجی در پاسخ به سئوالی درباره نتایج ورود مجلس به موضوع متروی تهران و تاکید رئیس جمهور بر واگذاری مسئولیت مترو به دولت گفت: مشکل مترو مشکل منابع است و آقای قالیباف شهردار قابلی است و جزو نیروهای پرعرضه کشور است