هشدار رییس جمهور آینده مریم رجوی درباره بازداشت کروبی و موسوی!

در سایت خبری فردا متعلق به پاسدار سردار شهردار تهران قالیباف به نقل از گزارش سایت جهان نه اعتراف آشکار به نا بودن نشدن و عدم پایگاه مجاهدین شده است که 31 سال است همه جا فریادش سیستماتیک زده شده است ، بلکه اکنون وحشت و ترس از اینان به نمایش گذاشته شده است . به خصوص اینکه کودتا گران پاسدار و لوطی جماران و حامیان پادو وتبلیغاتچی و جارچیانش اعتراف آشکار کرده اند که چگونه گوشزد کردن به عدم دستگیری کروبی و موسوی از سوی مسعود و مریم رجوی برایشان مشکل سازو درد سر آفرین شده است ؟ برای همین با پرخاشگری و توهین کردن به صدور پیام های مسعود و مریم رجوی در حمایت از این دو نامبرده و تأکید بر فاصله گیر شان از لوطی جماران و کودتا گران و بیشتر بسوی مردم آمدن و مسیر راه منتظری بر گزیدن و ادامه دادن چگونه موجب گزیدگی و وحشت رژیم ار تجاعی نا مشروع کودتائی زن ستیز شده است . به ویژه اینکه در یک کشور عقب مانده ی مذهبی با حکومت فاشیستی مذهبی که دین و مذهب را ابزار قدرت و ثروت و سرکوب کرده است و در 31 سال گذشته تلاش شده است که زنان خانه نشین و عنصر درجه دو تابع حکومت مرد سالار ضد مردمی کودتائی مذهبی بد تر از طلبانی شود. امااکنون زنان و دختران آنچنان بر خروشیده و پر جنب وجوش و پر خروش وارد صحنه ی مبارزه شده و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل لایت فقیه سر می دهند که انکار کردنی نمی باشد اگر تأکید شود که نقش پیشتازی در صحنه ی مبارزه ی کنونی را زنان و دختران بر عهده دارند . زیرا که بوضوح در برابر کودتا گران عمله ها و نیروهای گوناگون سرکو بگر ووحشی و مهاجم کودتا گران در دانشگاه ها و خیابان ها و پارک ها و گورستان ها و جلوی درب زندان ها ایستاده و به مبارزه ی جانانه ی خود ادامه می دهند.

البته نمی بایست فر اموش کرد که جدا از اینکه خانم مریم رجوی بعنوان زن رئیس جمهور بر گزیده ی شورای ملی مقاومت می باشد. از طرف دیگر ایستادگی و مقاومت قهر مانانه ای که زنان دلیر و مبارز مجاهدین در اشرف در بغداد از خد نشان دادند آنهم با دست داخلی که در برابر یورش وحشیانه و تهاجم ضد انسانی تدارک و توطئه دیده شده ی مشترک لوطی جماران و پاسداران کودتا گر حاکم بر ایران و سپاه قدس و سپاه 9 بدر و ارتش و نیروی انتظامی نخست وزیر دست نشانده ی عراق برای نا بود کردن شان بر نامه ریزی شده بود اینان ایستادند و مقاومت کردند که موجب تعجب و تحسین همگاانی شد که موفق به تماشای صحنه های مخابره شده ی مقاومت زنان مجاهد اشرفی در کنار مردان مجاهد شدند که از شبکه های خبررسانی جهانی پخش شد و تبدیل به تقویت روحیه و انگیزه مبارزاتی زنان و دختران شجاع و دلیر و آزادیخواه ایرانی در داخل کشور شد . چونکه شیوه ی مقاومت زنان مجاهد اشرفی تبدیل به تاکتیک و الگوی مبارزاتی زنان و مردان ایرانی و جوانان آزادیخواهبه ویژه دانشجویان شد که پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد پاسداران و لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد دست بهاعتراض گسترده ی خیابانی زدند .

بنابراین سران رژیم فاشیستی – مذهبی- تروریستی – کودتائی نامشروع و ضد مردمی به آخر خط رسیده حق دارند با بسیج کردن همه امکانات تبلیغاتی و رسانه ای خود همچون سیای تلویزیونی پاسدار ضرغامی و فعال کردن آدم کشان حرفه ای همچون آخوند سید احمد اعلم الهدی امام معه مشهد و عضو مججمع خبرگان و محسنی اژه ای دادستانکل کشور و معاونش آخوند جانی رئیسی که پرونده ی گشوده شده در جنایت علیه ی بشریت قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 و قتل های زنجیره ای را در کار نامه ی بشدت سیاه وننگین خود دارند در کنار پاسدار اعلالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی بازار مکاره ی مجلس دوری و کمدی و انتصابی هشتم و پاسدار تروریست محمد حسن کاظمی قمی سفیر در بغداد که طراح اصلی اقدامات تروریستی در عراق است می بایست وارد صحنه ی نمایش دادن جای دوست و دشمن علیه ی مجاهدین شوند و تهدید به صدور احکام اعدام برای ناراضیان خشمگین که منافق و محارب نامیده ومتهم شده اند صادر نمایند . به خصوص اینکه قلم زن سایت جهان حامی دولت نا مشروع بند را آب داده است و گفته که طرح ترور موسوی و کروبی در دستور کار پاسداران کودتا گر حاکم می باشد . ولی برای سفید کردن پرونده ی سیاه و تبرئه ی نمودن تروریست ها و قاتلان کودتائی حاکم ناشیانه و مغرضانه دست به ر افکنی زده شده و چنین پیشاپیش مسئولیت این طرح را بر عهده ی مجاهدین گذاشته است . در صورتیکه این طرح فقط مورد نیاز پاسداران کودتا گر در بحران فرو رفته و عدم مشروعیت آشکار شد رژیم ضد مردمی کودتائی و رهبر لوطی جماران سکه ی یک پول و بی ارزش و اعتبار و منفور و ذلیل و خوار شده می باشد.



هشدار رییس جمهور آینده درباره بازداشت کروبی و موسوی!

15 دی ماه سال 1388

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=99766