گزیده خبر های 16 دی ماه سال - 1388

برای پروده سازی و کوبیدن ومتهم ومحکوم کردن مو سوی و مالیده کردن محتوای بیانیه ی شماره ی 17 وی با آویزان شدن به موضع گیری های حامیان ومنتقدان برون مرزی موسوی سر بازجو حسین شریعتمداری تلاش کرده است با شیوه ی توبره و آخور خوری حوزوی و روش اتهام زنی حلوا و چماق بازجوئی پاسداری زندان اوینی با یک تیر چند هدف بزند که نمونه ی جیغ بنفش کشیدن و شیون و زاری و فغانش در 3 گزارش خبر ویژه ضمیمه شده در دروغ نامه ی کیهان چنین بازتاب داده و به نمایش گذاشته شده که چنین است :

سيا: اسلام و مراجع خطرناكند اما صانعي مترقي است! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881016/2.htm#other209

راديو فردا - ارگان رسمي سازمان جاسوسي آمريكا- به دنبال اعلام عدم صلاحيت آقاي صانعي براي مرجعيت از سوي جامعه مدرسين حوزه علميه قم به سوگ نشست.اين رسانه آمريكايي كه بعد از درگذشت آقاي منتظري، به شدت عزادار نشان مي داد، اكنون با اشاره به اعلام موضع جامعه مدرسين ادعا مي كند «تنها نامي از مرجعيت مانده و نهاد مرجعيت شيعه در جمهوري اسلامي تخريب شده است.»نكته جالب در اين عزاداري، نويسنده مطلب مربوط به سايت راديو فردا (مجيد محمدي) است. وي كه يكي از عناصر مرتد و فراري عضو حلقه كيان به شمار مي رود، اكنون جزو مستخدمان محافل اطلاعاتي آمريكا به شمار مي رود و طي چند سال اخير هر جا بنا بوده هتاكي عليه اصل اسلام، انقلاب و روحانيت صورت گيرد، اين مهره لائيك به بازي گرفته شده است. وي همان كسي است كه 3ماه پيش (اواخر مهر ماه گذشته) در همين سايت راديو فردا ضمن حمايت از فتنه سبز نوشته بود «اعضاي جنبش سبز اهل رياضت نيستند. مي خواهند با شورت كوتاه و تاپ بيرون بيايند. مي خواهند سينه بزنند و اگر هوس كردند، ليوان شرابي بنوشند... آنها در ملأ عام روزه خواري مي كنند و نصرمن الله و فتح قريب سر مي دهند. در نماز جمعه با كفش و به صورتي مختلط پشت سر هاشمي نماز مي خوانند و جاي صلوات سوت و كف مي زنند.»

موسوي به ما لگد زد تا خودش در برود (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881016/2.htm#other208

بيانيه شماره هفده ميرحسين موسوي با وجود آن كه تلاش داشت آشوبگران مورد حمايت ضدانقلاب را مردم خداجو جا بزند، باعث اعتراض ها و اختلاف هايي در ميان محافل مدعي حمايت از فتنه سبز شده است.در اين باره سايت ضدانقلابي ايران گلوبال نوشت: موسوي در آخرين اطلاعيه خود با سلب مسئوليت از خود، كروبي و خاتمي در دادن فراخوان براي عاشورا و با لگد زدن به مجاهدين ]گروهك منافقين[ براي كند كردن روند دستگيري خود و حمله قريب الوقوع جريان مقابل تدبير انديشيد. همان گونه كه «جريان منحوس» خواندن گروهك منافقين از سوي موسوي باعث اعتراض گسترده همه گروهك هاي ضدانقلاب شد، «مردم خداجو» خواندن آشوبگران نيز باعث اعتراض اين گروهك ها شده كه علنا اعلام مي كنند «كجا ما خداجو هستيم. ما اصلا مذهب را قبول نداريم؟!» در نهايت امر نيز معلوم نيست آشوبگران به نظر موسوي مردم خداجو هستند يا نيروها و تحريك شدگان گروهك منافقين!در همين حال ابوالحسن بني صدر مامور كددار لانه جاسوسي آمريكا كه به هنگام رياست جمهوري تبديل به آلت دست منافقين شد و به همراه سركرده اين گروهك با روسري و آرايش از كشور گريخت، درباره بيانيه موسوي به راديو زمانه گفت: بعضي موافق و بعضي مخالف بيانيه صحبت كردند. آقاي موسوي پس از انتخابات بنا را بر اين گذاشت كه تقلب شده و حكومت نامشروع است. خب حالا ايشان آمده، بيانيه مي دهد و مي گويد دولت بايد در برابر مجلس و قوه قضائيه مسئول باشد. شما وقتي اين را مي گوييد يعني حكومت را مشروع دانسته ايد.گزافه گويي هاي بني صدر با وجود انتشار اسناد استخدام وي از سوي لانه جاسوسي آمريكا از آن جهت جالب توجه است كه نامبرده در تداوم خيانت هاي خود و همكاري آمريكا و رژيم تحريك شده صدام، اجازه دفاع از كشور در برابر مهاجمان را نداد و در همان چند ماهه اول جنگ بخش بزرگي از مناطق مرزي كشور به سادگي تمام به اشغال درآمد. و بيرون كردن دوباره اشغالگران براي ملت ايران هزينه هاي بزرگي به همراه داشت. در واقع او به نگهبان قلعه اي فتح نشده شبيه بود كه خيانت كرد و در قلعه را براي شبيخون دشمن گشود. با وجود خيانت بني صدر و گروهك هاي منافقين و نهضت آزادي، ملت ايران پروژه مشترك صدام- ريگان را كه تا اعزام كساني چون رامسفلد به بغداد وسعت يافت، ناكام گذاشت

شما لنگش كنيد ما اينجا پوند و دلارش را مي گيريم (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/881016/2.htm#other205

منتشركنندگان خارج نشين يك بيانيه سياسي با فرض اينكه به ايران نمي آيند، آن بيانيه 5 نفره را امضا كرده اند.به دنبال صدور بيانيه مغشوش از سوي ميرحسين موسوي كه در محافل ضدانقلابي حمل بر انفعال و عقب نشيني شد، 5 نفر از اعضاي فراري حلقه نفاق (كيان) بيانيه اي را صادر كردند تا ضمن رفع و رجوع ضعف هاي بيانيه موسوي، پياز داغ راديكاليسم را نيز بيشتر كنند. اين عده كه شامل عطاء ا... مهاجراني، عبدالكريم سروش، محسن كديور، عبدالعلي بازرگان و اكبر- گاف مي شدند طي سال هاي حضور در ايران نقاب نوانديشي ديني بر چهره زده و به تدريج مواضع ضدديني خود را آشكار كردند تا آنجا كه سروش پس از فرار از كشور و قرار گرفتن در آغوش آمريكا با جسارت به ساحت پيامبر اعظم (ص) منكر سنديت قرآن و وحياني بودن آن شد و ادعا كرد كه قرآن صرفاً الهامات شاعرانه اي است كه بر دل پيامبر خطور كرده است. اكبر- گاف و محسن كديور نيز مواضع مشابهي درباره نبوت، امامت و ولايت اعلام كردند. در بيانيه سفارشي عناصر ياد شده - كه كارگزاري محافل اطلاعاتي آمريكا و انگليس و دريافت دلار و پوند در ازاي خدمات ويژه وجه مشخصه آنان به شمار مي رود- مشخصاً به اصل ولايت فقيه حمله شده بود.پس از انتشار بيانيه كذايي، اكبر گاف درباره اينكه چرا برخي عناصر ضدانقلاب بيانيه را امضا نكرده اند، از تصميم 5 دن كيشوت سياسي براي ماندن در خارج از كشور خبر داد و گفت: برخي دوستان ديگر به دليل مشكلاتي كه شخصاً داشتند و احساس مي كردند بايد به ايران بروند و برگردند، احساس شان اين بود كه اگر فعلاً اين را امضا كنند، ممكن است براي سفر به ايران مشكلاتي پيش بيايد، لذا امضا نكردند.

مرگ خاموش 9 نفر

گذشته از چگونگی مرگ خاموش شهر وندان در کشور دارای منابع و ذخایر فراوان نفت و گاز به شیوه ی عقب ماندگی قرون وسطان جان خود را از دست می دهند . اما عجیب خبر رسانی زود تر از زمان شده است . یعنی هنوز ماه بهمن نرسیده آمار تلفات مرگ خاموش به نام ماه بهمن ثبت شده است . البه از دروغ نامه ی کیهان غیر از اینگونه خبر رسانی ردن انتظار دیگری نمی رود.

ساري- خبرنگاركيهان: 9 نفر در مازندران طي هشت ماه گذشته بر اثر استنشاق گاز منواكسيدكربن جان خود را از دست دادند. بيشترين قربانيان گازگرفتگي در اين استان مربوط به ماههاي آذر، دي و بهمن است.

الهام : اگر مشايي و رحيمي براي مراسم توديعم بيايند من نمي آيم

از بس کابینه ی نامشروع دولت دهم با رئیس جمهور پاسدار گماشته تقلبی و قلابی نامشروع و بی اعتبار شده است که حتی سخنگو وزیر دادگستری دولت نهم اخطار کرده اسات اگر چنانچه دو معاون و مشاوران اصلی پاسدار گماشه احمدی نژاد در مراسم تودیع وی حضور شرکت کنند وی حضور نمی یابد . البته در دولت نامشروع ای یک منفور و آدم کش و قاتل و بازجو وشکنجه گر و قصاب مطبوعات که پرونده ی گشوده در جنایات و قتل و تجاوزات بازداشتگاه کهریزک دارد بنام سعید مرتضوی خالی بود که وی به اینان پیوست و افزوده شد تا باند مافیائی آدم کشان و غار تگران ومدارک قلابیها و جعلی ها و شکنه گران پاسدار- بسیجی – اطلاعاتی – امنیتی کا مل گردد.

جهان : گفته مي شود الهام اعلام كرده چنانچه مراسم توديع و معارفه توسط رحيمي يا مشايي صورت بگيرد در اين جلسه حاضر نخواهد شد. سعيد مرتضوي نماينده ويژه رئيس جمهور و رئيس جديد ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز با حضور در محل كار جديدش فعاليت خود را آغاز كرد. قرار است اوايل هفته آينده مراسم توديع و معارفه روساي قديم و جديد ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز برگزار شود و بدين ترتيب غلامحسين الهام رئيس سابق اين ستاد توديع و سعيد مرتضوي معارفه خواهد شد. جهان در ادامه افزود : اما شنيده هاي خبرنگار ما حاكي از آنست كه غلامحسين الهام براي حضور در اين جلسه شرط گذاشته است . الهام كه اخيرا در برخي محافل خصوصي سخنان تندي را عليه رئيس دفتر رئيس جمهور بيان داشته است اعلام كرده چنانچه مراسم توديع و معارفه توسط رحيمي يا مشايي صورت بگيرد در اين جلسه حاضر نخواهد شد.

مرتضوی متهم اصلی كهريزك شناخته شد

این دیگر بیش از حد کمدی و مسخره است که پاسدار گماشته احمدی نژاد به خاطر دفاع و حمایت از حسین فدائی وکیل الدوله ی بازار مکاره که نقش بازجو وشکنجه گر و قاتل قربانیان باز داشتگاه کهریزک را داشته است از ملحق شده مجرم بدنام دیگر سعید مرتضوی دردولت نا مشروع خود استقبال کرده است. در صورتیکه به نقل ز سایت احمدی توکلی این جنایتکار یکی از مجرمان اصلی باز داشتگاه کهریزک می باشد .

الف: سرانجام پس از چند ماه بررسي دقيق، هيات ويژه مجلس براي بررسي ماجراي بازداشتگاه كهريزك عصر يكشنبه گزارش خود را نهايي و به اتفاق آرا تصويب كرد. براي تنظيم اين گزارش كه امروز چهارشنبه تقديم رييس مجلس شد، بازديدهاي مختلف از بازداشتگاه‌‌هاي نيروي انتظامي صورت گرفت، بازداشت شدگان، عوامل انتظامي، مقامات قضايي گفتگو و مصاحبه انجام شده است.گزارش هيات تحقيق و تفحص مجلس، تقصير اصلي را متوجه سعيد مرتضوي؛ دادستان سابق تهران كه به دستور رييس وقت قوه قضاييه اختيار بازداشتگاه كهريزك را بر عهده داشته است، مي‌داند.قابل ذكر است كه دستور اعزام بازداشت شدگان 18 تيرماه 88 به كهريزك را مرتضوي شخصا صادر كرده بود. در اثر رفتارهاي خشونت بارماموران با بازداشت شدگان، محيط غيربهداشتي و ضرب و شتم بازداشتي‌ها به دست ماموران و زندانيان شرور تحت امرشان؛ سه جوان به اسامي مرحوم محسن روح‌الاميني، مرحوم امير جوادي‌فر و مرحوم محمد كامراني جان باختند.سازمان قضایی نیروهای مسلح در بيست و هفتم آذرماه در اطلاعیه ای کشته شدن سه نفر از دستگیر شدگان در بازداشتگاه کهریزک را قتل عمد به دلیل ضرب و جرح دانسته و از مجرم شناخته شدن 12 نفر از متهمان در پرونده کهریزک خبر داده بود.سعيد مرتضوي به درخواست دولت از قوه قضائيه به قوه مجريه منتقل و از امروز مسئول ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز شده است.انتظار مي‌رود گزارش هيات ويژه مجلس در هفته آينده در مجلس قرائت شود. اسامي اعضاي اين هيات عبارتند از: آقازاده (نماينده رشت)، اسداللهي ( تربت جام)، الهيان (تهران)، بروجردي ( بروجرد)، تجري (قصرشيرين)، جلالي (شاهرود)، رضايي (مسجدسليمان)، سروري (تهران)، سنايي (نهاوند)، عليخاني (قزوين)، كرمي(كرمان) و كرمي راد (كرمانشاه)

دستگیری یکی از شرکت کنندگان در مراسم مادران عزادار

وقتی که سنگ بسته و سگان هار رها و حاکم شده باشند که هر جنایتی که می خواهند آزادانه مرتکب شوند نتیجه بهتر از این نمی شود.

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ، خانم راد یکی از شرکت کنندگان در اعتراضات هفتگی مادران عزادار در پارک لاله دستگیر و به زندان اوین منتقل شد.خانم پروانه راد که بیش 45 سال سن و دارای 2 فرزند می باشد. او یکی از شرکت کنندگان در اعتراضات هفتگی مادران عزادار در پارک لاله بود. روز تاسوعا برای شرکت در مراسم تاسوعا از منزل خارج می شود که بعد از آن ناپدید می شود. مادران عزادار در طی این مدت پیگیر وضعیت او بودند ولی از او خبری نبود و حتی چند بار به دادگاه انقلا ب و زندان اوین مراجعه کرده بودند اما به آنها پاسخی داده نمی شد. او در طی مدتی که مادران عزادار در اعتراض به قتل و زندانی بودن عزیزانشان در پارک لاله تجمع می کردند فعالانه در آن شرکت می کرد و از این طریق سعی و تلاش می کرد که مادران عزادار در رسیدن به خواسته های خود که همانا محاکمه و مجازات آمرین و عاملین کشتارها و دستگیرها بود یاری دهد.بنابه گفته بعضی از مادران عزادار خانم پروانه راد خود از زندانیان سیاسی دهۀ 1360 بود و درد و رنج زندان و شکنجه را با پوست و استخوان خود حس و لمس کرده بود و شاهد اعدام تعداد زیادی از هم بندیان خود بوده و از این طریق می خواست که فریاد آنها باشد.خانم راد بارها بخاطر شرکت در اعتراضات هفتگی مادران عزادار تهدید به بازداشت شده بود .یکی از مادران عزادار قطعه شعری برای او سروده است که به قرار زیر است:وقتی كه پروانه ها میرسند ای یار .ای گمشده من .در كنج كدامین . زندان مخوف. ترا بیابمآن زمان كه.همچون پروانه , گذر كردی, ونقش بستی . در هر غروب .در میعادگاه .مان .با كدامین نشان . فریادت كنم سیه چرده. سیه پوش . باریك وبلند .كاش از بالهایت . اندكی مانده باشد .وقتی كه پروانه ها میرسند.كاش دیر نشده باشد .فردا را میگویم.......

نيوزويک: ماجرای دختر بن لادن در تهران حکايـت از روابط تنگاتنگ حاکمان ايران با گروه تروريستی القاعده دارد

پس از 10 سال که از اشغال نظامی افغانستان می گذرد که اعضای القاعده و طالبان به ایران گریخته و در پادگان های پاسداران آموزش نظامی دیدند و پس از اشغال عراق دست به اقدامات تروریستی مشترک زدند که دامنه ی آن به عربستان هم کشیده شد اکنون خواب دیدید که چنین کشف کرده اید خیر نباشد چون با تأخیر فاش کرده اید.

صدای آمریکا : هفته نامه نيوزويک چاپ آمريکا نيز در گزارشی با عنوان «القاعده، جعبه پاندروای ايران» می نويسد: دختر ۱۷ بن لادن در تلاش برای گريختن از ايران است. اين خود نشانه ای از روابط تنگاتنگ حاکمان ايران با گروه تروريستی القاعده است. نيوزويک می افزايد: داستان خانواده بن لادن در ايران، به زمانی ديرتر باز می گردد. واشنگتن همواره خواهان روشن شدن در مورد اعضای القاعده در ايران بوده است و اينک ماجرای فرار دختر بن لادن اين پرونده قديمی را دوباره تازه کرده است. نيوزويک می افزايد: اما سياست هويچ و چماق ايران برای تابع کردن القاعده امروزه به جعبه جادويی پاندروا شبيه شده که بيماری و دردسر بسيار برای ايران در بر داشته است. زيرا اينک فاش شده که ديگر رهبران القاعده نيز پس از فرار از افغانستان، حداقل برای مدت کوتاهی در ايران اقامت کرده اند. و ايمان دختر بن لادن که اطلاعات گرانبهايی در اين مورد دارد هم اينک به سفارت عربستان پناه برده اما مقامات ايران اجازه خروج به وی را نمی دهند.

پروژه جدید ستاد کودتا؛ پنهان کردن اسلحه های آمریکایی در دفاتر احزاب و منازل فعالین سیاسی

این یک طرح لو رفته با کارنامه ی بیش از 30 ساله است که ابتدا با شیوه ای دیگر در فتر جنبش ملی مجاهدین در سال 58 در قم ابداع و مورد مصرف تبلیغاتی واقع شد .با این و جودکه اکنون رژیم کودتائی نه مشروعیت داردونه مردم دیگر ابهام و توهمی نسبت به ترفند و شکنجه های لورفته و سوخته شده دستگاه بد نام اطلاعات و موازی آن علیه ی مخالفان و منتقدان دارند.

امروز:به گزارش امروز ستاد کودتا قصد دارد در ادامه پروژه های خود برای حذف رقیبان سیاسی دست به اعمال جدید و هولناک دیگری بزند.طبق گزارش های رسیده به سایت امروز، کودتاچیان قصد دارند در دفاتر احزاب و منازل فعالین سیاسی اسلحه های آمریکایی تازه خریداری شده کار بگذارند، تا بدین وسیله بتوانند آن ها را محارب و ضد نظام اعلام کرده و به حذف سریع آنها اقدام نمایند. کودتاچیان پیش از این به انواع و اقسام روش های ماکیاولیستی برای رسیدن به اهداف خوداستفاده کرده بودند ولی به نظر می رسد با پیچیده شدن بیشتر اوضاع، ستاد کودتا دست به اعمال کثیف تری خواهد زد

شهرام ناظری بازجویی شده،نه بازداشت

رژیم وحشی وهار وضد بشری از وحشت قیام فروپاشی به چه کسی گیر نمی دهد ودستگیر وبازداشت وبازجوئی نمی کند وپرونده برایش تشکیل نداده است تا که یالبیک گوی لوطی جماران شود یااینکه مهر سکوت وخفقان بر لب رزند ؟

آينده : روز گذشته خبری مبنی بر بازداشت شهرام ناظری در فرودگاه امام پس از بازگشت از دوبی روی خروجی برخی از سایت های خبری قرار گرفت اما پیگیری های اعتماد از منابع آگاه خبر دستگیری این خواننده را تكذیب كرد.شنیده ها حاكی از آن است كه او در فرودگاه توسط حراست مورد سوال و جواب قرار گرفته است و امكان ادامه سوال و جواب ها وجود دارد. هنوز دلیل این پرس و جو ها ذكر نشده است.برخی رسانه ها نوشتند: علت احتمالی برخورد با ناظری ترانه «خس و خاشاك» بوده است

اظهارات رسایی درباره هاشمی

http://www.fararu.com/vdchzinx.23n6kdftt2.html

کجاصدو بخشنامه دولتی و تهدید کردن کار مندان به حضور اجباری در نمایش تظهرات اجباری لبیک یا لوطی جماران نشان از آگاهی و بصیرت در راهپیمائی می باشد . به خصوص اینکه در تهران ایستگاه های صلواتی توزیع ساندویج با آب انگور هم وجود داشت. تازی دست آموز صیاد دزد و متحجر انگلیسی آخوند محمد تقی یزدی بفرمان این صیاد بسوی رفسنجانی کیش داده شده است و عجیب پاچه گیری از وی کرده است که چرا انتقاد به عزل یوسف صانعی کرده است که از سوی آخوند دزد و متحجر و شریک جرم مصباح یزدی شیخ محمد یزدی اتخاذ شده است تا لوطی جماران پس از سر به نیست کردن منتظری جانشین برای وی و رقیب برای خودش وجود نداشته باشد.

. حجت‌الاسلام حميد رسايي خطاب به ملت ايران گفت: در برخي كودتاهاي سال‌هاي نخست انقلاب، جريان استكبار با بهره‌گيري از تغيير هويت و عناصر سياسي و ديني پشيمان، اما قدرت‌طلب و با حمايت شبكه‌ي مالي و رسانه‌اي، خود براي فروپاشي انقلاب گام برداشت. امام امت با توجه به وحدت ملت و مسوولان پايبند به ولايت، اين كودتاها را در نطفه خفه كرد؛ پس از اين اقدام جامعه‌ي مدرسين حوزه‌ي علميه‌ي قم در اقدامي انقلابي و بر اساس رسالت تاريخي‌اش، به عزل مرجع كودتا راي داد. رسايي خطاب به هاشمي رفسنجاني، گفت: شما برخلاف امروز در سال 1360 خود رسما يك مرجع تقليد را عزل كرديد و گفتيد شريعتمداري به دليل ضعف در درك نقشه‌هاي دشمن براي براندازي جمهوري اسلامي، صلاحيت مرجعيت را ندارد. آقاي هاشمي رفسنجاني شما كه امروز و پس از كودتاي مخملي عده‌اي، هنوز هم حاضر به دست برداشتن از حمايت از آنها نيستيد، آن روز خطاب به سران كودتا گفتيد چطور مي‌شود كه اين افراد خطر ريختن خون مردم را براي مردم و حكومت و جامعه‌ي اسلامي ببينند و فكري براي جلوگيري از آن نكنند؟ يك مرجع نمي‌تواند تا اين حد بي‌درك و بي‌تقوا باشد. امروز نيز جامعه‌ي مدرسين حوزه‌ي علميه‌ي قم براي بار دوم با همان ويژگي‌هايي كه شما برشمرديد به عدم صلاحيت فردي كه با تيتر روزنامه‌هاي زنجيره‌اي و خبرسازي بي بي سي و رسانه‌هاي آمريكا و اسراييل به عنوان مرجع تراشيده شد راي داد، اما شما مي‌گوييد كه در تاريخ تشيع هرگز مرجعي عزل يا نصب نشده. آيا سال‌هاي دهه‌ي 60 كه شما عزل يك مرجع همسو با ضدانقلاب را اعلام كرديد و تيتر روزنامه جمهوري اسلامي شد، جزء تاريخ شيعه نيست؟ رسايي خاطرنشان كرد: آقاي هاشمي شما كه در ارديبهشت 60 گفته‌ايد، چهره‌هايي مانند بختيار، ازهاري، بني‌صدر، اميني، رجوي، رضا پهلوي، راديوي آمريكا، بي بي سي ورد و اسرائيل همه مسئله عزل شريعتمداري را به عنوان جرياني وانمود كردند كه در ايران مي‌تواند بخشي از مردم را تحريك كند، امروز به ما بگوييد كه بني‌صدر و رجوي و ربع پهلوي و رسانه‌هاي استكبار درباره‌ي كودتاي پس از انتخابات و سران اين كودتا و مرجع عزل شده آن چه نظري مي‌دهند؟ آيا امروز آنها مردم را تحريك نمي‌كنند؟ آيا امروز شما با سكوت‌تان به تحريك آنها كمك نمي‌كنيد؟ : آقاي هاشمي شما در حالي درباره‌ي اقدام جامعه‌ي مدرسين كه بر اساس وظيفه‌ي ذاتي و انقلابي‌اش بوده به فاصله يك روز اظهارنظر كرديد و آن را زير سوال برديد كه به عنوان رييس مجلس خبرگان رهبري، درباره‌ي حوادث كودتاي روز عاشورا سكوت كرديد؛ روز عاشورا در كنار هتك حرمت عزاي حسيني عده‌اي فريب‌خورده در برنامه‌اي سازمان‌يافته با حضور در خيابان‌ها شعار مرگ بر مهم‌ترين اصل قانون اساسي را سر دادند و شما در قامت رييس مجلس خبرگان كه مهم‌ترين وظيفه‌اش پاسداري از اين اصل است لب باز نكرديد. نمايندگان در پايان نطق رسايي فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر منافق سر دادند.

مباحثه داغ مرتضی نبوی و سلیمی نمین درباره دستگیری موسوی و کروبی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14477

جالب است که مهره های بدنام با سابقه غارتگری با زار و عضو باند ما فیائی انگلیسی مؤتلفه و همکار سعید امامی و سر باز جو حسین شر یعتمداری عباس سلیمی نمین با سابقه بازجوئی بر اساس مثال سنگ بستن وسگ رهاشده مشغول پاچه گیری کردن غیابی از رقبای مغلوب خود می باشند . عجیب تر اینکه عضو باند ما فیائی مؤتلفه ی انگلیسی مرتضی نبوی آنگونه گه زده است و نماینده ی قاطبه مردم ایران شده است که دیگری وی را پیرامون دستگیری موسوی باز جوئی کرده است .

در این هنگام سلیمی نمین از نبوی پرسید: "شما این استنباط را از کجای مردم دراورده اید؟ "سلیمی نمین در مخالفت با دستگیری موسوی و کروبی اشاره کرد که حوادث روز عاشورا با بیانیه میرحسین موسوی مرتبط نبوده و کنترل جریان حتی از دست موسوی هم خارج شده است.عصر ایران – مرتضی نبوی مدیر مسئول روزنامه رسالت و عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در سیما حضور پیدا کرده و به بحث درباره وقایع اخیر در کشور پرداختند.به گزارش عصر ایران، در برنامه زنده تلویزیونی" رو به فردا " که سه شنبه شب از شبکه 3 سیما پخش شد، هنگامی که مجری برنامه درباره موضوع دستگیری سران مخالفان دولت ( موسوی و کروبی ) پرسش کرد، بحث داغی بین نبوی و سلیمی نمین در گرفت.مهندس نبوی در پاسخ به این سوال با یادآوری راهپیمایی روز چهارشنبه 9 دی در حمایت از نظام و در اعتراض به هتک حرمت عده ای در روز عاشورا، گفت که قاطبه مردم با حضور در آن راهپیمایی خواستار دستگیری و مجازات آنچه که " سران فتنه " خواند، شده اند.سلیمی نمین همچنین در مخالفت با دستگیری موسوی ضمن توصیف موسوی و کروبی به " سرمایه های نظام " گفت: دستگیری " نخبگان به خطا رفته " راه چاره نیست و ممکن است به التهابات و فضای احساسی در جامعه دامن زده و طیف های حامی آنها را بار دیگر به خیابان ها بکشاند.

احمد پورنجاتي>ديالکتيک «تحقير و اهانت»

http://www.fararu.com/vdcjhvet.uqeohzsffu.html

معاون وزیر اطلاعات ری شهری ضمن اذعان معنی کار بردی عامیانه که سیاست پدر و مادر ندارد در دنباله بی پد و مادر و بی بته های سیاسی سوار کار شده اشاره کرده است که چگونه تر مز بریده و دنده عقب کنده و افسار گسیخته و مهار ناپذیر هر چه از دهان شان بر می آید نثار رقیب می کنند تا هر طوری شده از صحنه حذف و جایگاه قدرت خودشان را تحکیم کنند . خلاصه پته و ماهیت واقعی کودتا گران پا سدار و لوطی جماران و حامیان قدرت و ثروت و جاه و مقام پرست مزور و سر کوبگر و فحاش و دروغگو را برروی آب ریخته است و تیر خلاص بر شقیقه ی مدعیان وارونه گوی چموش و دروغگو وعوامفریب عاشقان خدت و مخالفان شیفتگاان قدرت شلیک کردزده است.

روزگاري در جايي خوانده بودم؛ «امين» برادر مامون و فرزند هارون الرشيد خليفه عباسي روزي از پدرش پرسيد که اين چه حکمت است که تو موسي بن جعفر (امام کاظم(ع)) را به حضور فرامي خواني و بسيار تکريم و احترام مي کني و مراتب ارادت ابراز مي داري و حتي الباب بدرقه مي کني اما بلافاصله فرمان حبس و زجر ايشان به ماموران ابلاغ مي داري؟ هارون پاسخ داد؛ «الملک عقيم،» اين همان تعبير رايج در ميان توده مردم است که؛ سياست، پدر و مادر ندارد. امام علي(ع) نيز در گرماگرم مبارزه نظامي با دشمن، آنگاه که مشاهده کرد يکي از ياران و همرزمان او به حريف يعني به لشگريان دشمن دشنام مي دهد، برافروخته و معترض فرمود؛ من از اينکه شماها اهل فحش و اهانت باشيد کراهت دارم (يعني متنفرم). بسيار خوب، اگر «سياست بي پدر و مادر» از جنس «الملک عقيم» هله هوله خوار است، لازم باشد دروغ مي گويد، فريب مي دهد، تحقير مي کند، ناسزا و دشنام به ديگران و به ويژه به مخالفان سياسي و منتقدان خود را به مثابه يک تاکتيک بازدارنده مباح و حتي مفيد و موثر مي داند بگذار تا برود و سرش به سنگ انتقام بخورد. آنچنان که در تاريخ تحولات انقلاب اسلامي شاهد بوديم. اما اگر «سياست عين ديانت» معرفي شده يا دست کم چنين داعيه يي بر سر هر کوچه و بازاري هست، پس اين همه رواج بي پروايي در ناسزاگويي و تحقير و اهانت و نسبت هاي ناروا- که گاه متضمن ضرورت اجراي حدود الهي است- چه معني دارد؟ متاسفانه در اين چند ماه- از آستانه برگزاري انتخابات دوره دهم رياست جمهوري تاکنون- شاهد يک روند لجام گسيخته و فزاينده و بي مزاحمت در مصرف انواع و اقسام دشنام ها و اهانت ها و لقب دادن ها و تشبيه هاي ناشايست از سوي برخي اشخاص، تريبون ها و رسانه هاي شناخته شده و عموماً وابسته به يک جريان سياسي خاص نسبت به شخصيت ها و ارزش هاي مورد احترام بخش گسترده يي از جامعه بوده ايم. حيرت و تاسف بيشتر از آنجاست که برخي مصرف کنندگان واژه هاي دشنام گونه و اهانت آميز را به نام نظام يا ترويج دين انجام مي دهند. به کارگيري تعبيرها و القابي همچون «خس و خاشاک»، «بزغاله و گوساله»، «عمرسعد»، «عامل سيا و موساد»، «مرتد»، «محارب» و از اين دست که لابد براي تحقير يک شخص يا شخصيت يا ارزش هاي مورد احترام بخشي از مردم يا حتي يک جريان سياسي منتقد به فراواني در نوشته ها و گفته ها ديده و شنيده ايم، هيچ توجيه اخلاقي و ديني و وجداني ندارد.

بيانيه چهار اتحاديه بزرگ دانشجويي كشور؛ فتنه‌گران در حال كوبيدن آخرين ميخ به تابوت خود ستند.خبرگزاري فارس: 4 اتحاديه بزرگ دانشجويي دانشگاه‌هاي كشور تاكيد كردند: با عهد و پيمان به ولي زمان حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در عرصه دانشگاه اجازه به نوكران وابسته به شرق و غرب را نمي‌دهيم و با صداي بلند فرياد مي‌زنيم آنها در تاريكي محض قرار گرفته‌ و با اين فتنه‌هاي رنگي در حال كوبيدن آخرين ميخ به تابوت خود هستند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810161228

اینگونه نقل قول کردن از تشکل های دانشجوئی یا زائده های بسیجیان چماقدار که در اختیار پاسدار کودتا گر می باشند در ست مصداق عینی تعبیر و تفسیر احمد پورنجاتی از حاکمان در گزارش قبلی است که بازی با به خدمت گرفته شدگان ر با روش سیاست بی پدر و مادر در راستای اهداف پلید خودشان دنبال می شود.

زادسر:صانعي زماني مخالفت با رهبري را خلاف شرع مي‌دانست‌.خبرگزاري فارس: امام جمعه شهرستان اسدآباد گفت: صانعي زماني مخالفت با آيت‌الله خامنه‌اي را خلاف شرع مي‌دانست، ولي امروز به دليل برخورداري از حمايت برخي طرفداران سياست‌هاي انگليس در مقابل رهبري مي‌ايستد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810160933

اتفاقا ً اگر نکته ای مثبت در پرونده ی یوسف صانعی باشد همین مخالفت کردن وی با یک آخوند گدا زاده و شاه و خلیفه شده قدرت طلب و عقده ای و کینه ای و متحجر خامنه ای می باشد که یک آوند معتاد علیل و ذلیل اسیر توی چنگال پاسداران کودتاگر می باشد که فتوا دهنده و توجیه گر جنایات بی انتهای روزانه ی پاسداران و حامیانش در حق مردم مظلوم و بی دفاع ایران است . زیرا که همه آخوند های حکومتی حامی لوطی جماران بدون استثناء یکی از دیگری بی سواد و فاسد و آلوده تر می باشد . طوریکه حتی در میان اعضای خانواده های شتان هم یک عنصر سالم و صالح یافت نمی شود از جمله خود آخوند زادسر یکی از همین نمونه آخوندهای حکومتی مداح و مجیز گوی می باشد که چون مدتی است ببازی گرفته نمی شود اکنون این چنین خوشرقصی کرده تا که تحویل گرفته شود.