روزی نامه ی کیهان پنجشنبه 10 دی ماه 1388

نقد و بررسی (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " خشم مقدس "

"کینه و خشم و نفرت شعله ور شده مردم ناراضی علیه ی حاکمان بطور وارونه خشم مقدس علیه ی خودشان نا میده شده است "

پیرامون اجرای چپ و راست شوهای وارونه وانحرافی که تاریخچه یبیش از 30 ساله دارد.اکنون که محور نمایش خیمه شب بازی تظاهرات عاشورائیان عنوان خشم مقدس برای یادداشت روزبر گزیده شده که قبل از هر چیز.پرسش است دررژیم کودتائی نامشروع حاکم برایران خشم چیست و چه موقع برجسته می شود و معنی تقدس یا مقدس چیست؟ ملت یعنی چه و حیطه ی کاربر این تعریف چگونه است ؟ همینطور معنی مخالف و موافق چیست؟ معنی آزادی واستبداد و اختناق چیست و فرق شان با هم چیست؟ انتخابات و انتصابات و تقلبات یعنی چه و رابطه ی اینان با همدیگر چیست؟ آیا امکان ترکیب و تلفیق و جا به جائی و یا وارونه قالب کردن اینان تا کنون وجود داشته است ؟ نظریه استصوابی چیست و چه کاربردی دارد و چه رابطه ای با فتوا و نظر حکومتی ولی فقیه و قانون اساسی دارد و کدام ارجح تر است؟ نظریه و فتوای حکومتی با آزادی آنهم در شیوه ی بر گزاری نمایش انتخاباتی در رژیم کودتائی نامشروع حاکم بر ایران چگونه بوده و می باشد؟ همچنین اعداد و ارقام آمار از نظر ریاضی یعنی چه؟ نظر سنجی مردمی یعنی چه؟ چه فرقی میان همه پرسی آزاد با اعداد و ارقام سفارشی و تقلبی هست؟ تعریف منافق چیست و منافق چه می کند و به چه کسانی گفته می شود و چه تشابهی با عملکرد حاکمان تهران در بیش از 30 سال گذشته با فرافکنی داشته و دارد؟ شکنجه و تجاوز و اعراف گیری و تفتیش عقاید توبه یعنی چه و کجا و چگونه بکار گرفته می شود و چه نسبتی با آزادی بیان و عقیده دارد ؟ تعریف عدالت چیست و چه رابطه ای با تبعیض و شکاف عمیق طبقاتی و اندام فروشی با ادعای عدالت کردن دارد؟ عوامفریبی و دین فروشی و غارتگری و جنگ افروزی کردن و نعمت الهی نامیدن با قدرت و انباشت ثروت دارد؟ تن فروشی و یا صیغه کردن یا ازدواج موقت چه ارتباطی با فقر و بیکاری و بی عدالتی و رونق فاحشه گری و صدور احکام قصاص در حکومتی مدعی فاشیستی مذهبی در جامعه دارد؟

بالاخره اینکه با زور و تهدید و باج دادن مشتی محتاج ونیازمند نان حتی دریاف به یک کیک کوچک در ایستگاه های صلواتی تظاهرات در تهران که در کنار جنایتکاران حرفه ای و آدم کشان اطلاعاتی و چماق کشان بسیج و دژخیمان لباس شخصی کارد قصابی بر دست برای سلاخی کردن مخالفان و مداحان و مرثیه خوانان اجیر شده حضور دارند تا که گوش به اراجیف آخوند متحجر زن ستیز جنایتکار حکومتی همچون احمد اعلم الهدی به سپرند که امام جمعه مشهد و خود کفائی است که بعنوان باز جو ودادیار و قاضی و حاکم شرع کیفر خواست حکم مرگ صادر کن برای مخالفان و منتقدان و دگر اندیشان می تواند در جمع سیاهی لشگر 20 هزار نفره در تهران بزرگ 15 میلیونی حضوریابد که اکنون خشم مقدس چند میلیونی قالب شده است . البته این آخود بعنوان سخنور دست به معرکه گیری و عربده کشی زده و در دفاع و حمایت از لوطی جماران خامنه ای مخالفان و معترضان را متهم و محکوم محارب و مرگ کرده است. یعنی معترضانی که 7 ماه اس تدر سراسر ایران فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای علیه اش طنین انداز کرده اند. حال پرسش است که اینگونه عربده کشی و معرکه گیری و روضه خوانی تهدید آمیز آخوند دست نشانده ی احمد اعلم الهدی متحجر بشدت زن ستیز که همشهری لوطی جماران است کجا می تواند با لهجه ی مشابه شدن سر بازجو حسین شریعتمداری در زندان اوین و دروغ نامه ی کیهان ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتاگر و غارتگران و جنگ افروزان حاکم معنی خشم مقدس داشته باشد ؟

ضمن اینکه اکنون که طبل رسوائی لوطی جماران و پاسداران کودتاگر از بام بر زمین فتاده است و ماهیت نامشروع بودنش با ابزاری کردن دین و شعائر مذهبی آنگونه هویدا شده و گندش در آمده است که همه روزهای مذهبی و تاریخی که کودتا گران نا مشروع برای منحرف کردن اذهان عمومی و در راستای اهداف مشخص طراحی شده در 30 سال گذشته استفاده کرده اکنون از سوی معترضان بر ضد خودش تبدیل به فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای شده است . با این وجود اکنون بازهم باشگرد آویزان شدن به دین ابزاری چند روز پس از قیام اعتراضی روز عاشورای مردم معترض و ناراضی دست به معرکه گیری برای پاسخ دادن و انتقام از ناراضیان زده شده است تا که خود اعتراف آشکار به بحران محاط شدن و در بن بست فرو رفتن کودتاگران پاسدار و لوطی جماران بی اعتبار و یک سکه ی پول شده است که زور زده شده است تا با واروونه و هذیان گوئی گرد آوری سیاهی لشکر 20 هزار نفری روز گذشته در تهران که در حقیقت تلاش مذبوحانه قدرت نمائی از موضع ترس ووحشت است که برای مخالفان و محارب خطاب کردن شان و حکم مرگ برای شان صادر کردن خط و نشان کشیده شده است تا با لبیک گفتن به لوطی جماران یا عمود خیمه ی نظام شاخ و شانه شکسته شده با زدن شمع حائل سر پا شده و مشروعیت کاذب برایش درست شود که همچون ادعای کمدی حمایت و پشتیبانی 86 % از وی برایش حماسه ی حضور بی سابقه ی مردم ساخته شده است تاکه آخوندقلم بر دست یادداشت روزنویس و همکار سرباز جو حسین شریعتمداری وشاگرد آخوند متحجر و دزد انگلیسی و مرشد کودتا گران محمد تقی مصباح یزدی بتواند رجز خوانی پیرامون نمایش کمدی روز گذشته بنام سخنگوی ملت کند و اراجیفی سر هم بندی نماید واین چنین از امواج خروشان ملت در سر سپردگی به لوطی جماران و علیه ی معترضان و ناراضیان قلم فرسائی و روضه خوانی کند:

" ديروز سراسر كشور شاهد امواج خروشان ملتي بود كه براي اعلام انزجار از سران فتنه و غائله آفرينان روز عاشوراي حسيني، به خيابانها آمدند. آمدند تا وفاداري خود به آرمانهاي امام، انقلاب و رهبري را بار ديگر به كينه توزان و دشمنان نشان دهند و بگويند كه اگر حضرت امام حسين(ع) در عاشوراي 61 قمري تنها شد و لبيك فرزند رسول خدا(ص) بي پاسخ ماند، مومنان به انقلاب و نظام، ولي امر زمان خود را تنها نگذاشته و عليه يزيديان مي خروشند.ديروز تهران و تمامي شهرهاي كشور يك صدا «فرياد» بود. فرياد اقيانوس بي كران ملت در محكوميت فتنه جوياني كه جرات جسارت به ساحت قدسي حضرت سيدالشهداء(ع) را، آن هم در ظهر عاشورا به خود دادند. فرياد محكوميت سران فتنه و فرقه اي كه با رفتارهاي ساختارشكنانه خود، بستر اهانت به امام و رهبري را فراهم كرده و اذناب آنان در روزي كه عرش و فرش در عزاي خون خدا در اشك و ماتم اند، همچون اسلاف خود به پايكوبي و كف و سوت! پرداختند؛ يوم تبركت به بنو اميه... آيا واقعا لقب «سبز اموي» به اين جماعت بي مقدار نمي چسبد؟!ديروز خيابانهاي تهران و ساير شهرهاي ايران اسلامي آكنده از «خشم» بود، خشم مقدس مردمي كه مظلوميت مولاي خود را بعد از هزار و اندي سال، در سرزميني ديدند كه جان مردمش به او وابسته است.. مردم ايران در برابر ناملايمات و حوادثي كه از سوي فرقه موسوي و ساير سران فتنه بروز مي كرد، سعه صدر نشان داده و در انتظار اقدام مسئولان امنيتي و قضايي ماندند، اما اهانت به امام خميني(ره) و بعد از آن جسارت به ساحت مقدس حضرت سيدالشهدا(ع) چيزي نبود كه رگ غيرت انقلابي و اسلامي مردم را نجنباند. مردم با يك چشم سرخ از اشك و يك چشم پرخون از خشم به صحنه آمدند تا دشمنان بدانند كه آنان تا پاي جان براي حفظ نظام و دين خود ايستاده اند.فرقه فتنه سبز در روز عاشوراي حسيني اوج هتاكي و - البته- حقارت خود را به نمايش گذاشت:

طلبه پاسدارپس از وارونه کردن اقدامات و جنایات مرتکب شده عوامل و نیروهای سرکوبگر حکومتی به خصوص در قیام روز عاشوراکه در یک صحنه راننده ی خود روی نیروی انتظامی دو نفر تظاهر کننده را زیر گرفته و کشتند.اکنون همچون تکرار سناریوی ربودن 3 رهبر مسیحی و مثله و کشته شدشان و در نمایش صحنه سازی تلویزیونی به گردن مجاهدین انداخته شد ولی در زمان خاتمی مشخص شد که قاتلان و آدم کشان حرفه ای جنایتکار عضو وزارتخانه آدم کشان بد نام اطلاعات بودند که خود سر نامیده شدند . اما در 22 خرداد با کودتای تقلباتی قدرت را بطور کامل قبضه کرده اند . اکنون طلبه پاسدار یادداشت روز نویس جنایات عوامل کودتاگران را به مخالفان و نا راضیان و منتقدان نسبت داده است و در دنباله ی سناریو سازی خود بنام سخنگوی مردم این چنین سئوال کرده است :

"ا كنون يك سؤال بزرگ در ذهن مردم شكل گرفته است. مدتهاست افكار عمومي- خصوصاً بعد از اهانت به امام(ره)- دنبال جواب اين سؤال مي گردد، سؤالي كه متأسفانه جواب مشخص و قانع كننده اي نيز از سوي مسئولان امر پيدا نكرده است و آن اينكه؛ چرا مراجع مسئول در برابر هتاكي ها، ساختارشكني ها، اقدامات غيرقانوني و تخريب اموال عمومي و شخصي مردم از سوي عده معدودي از خود فروختگان كه وابستگي آنها به دشمن و دستگاه هاي اطلاعاتي بيگانه با صدها سند غيرقابل انكار اثبات شده است، مماشات مي كنند؟ احكام مربوط به دادگاه هايي كه چندي پيش درباره برخي از عوامل مياني و ميداني اغتشاشات برگزار شد، به كجا انجاميد؟ چرا درباره سران فتنه كه آشكارا نقش ستون پنجم اسرائيل، آمريكا و انگليس را برعهده داشته و دارند كمترين اقدامي نمي شود؟ آيا شواهد و اسناد به اندازه كافي براي بازداشت و يا حتي احضار آنان وجود ندارد"

طلبه پاسدار طوطی صفت قلم بر دست بی سواد و نا آشنا با اعداد و ارقام ریاضی به خصوص محور ادعای حضور کیلوئی میلیونی مردم که با رقم درشت نمائی چند هزار نفر سیاهی لشکر را تبدیل به چند میلیون نفر کرده است چون مأمور و معذور و وارونه گوی می باشد.لذا می بایست که در بستر مأموریت محوله ادعاهای سئوالی و تکراری و کپی شده ی همکاران قلم زن در یادداشت روز نویس دروغ نامه ی سربازجو حسین شریعتمداری را بنام مردم بازتولید و بازگو و تکرار کند و اینگونه رقیب را متهم به دشمن و تهدید به وکور کردن چشم فتنه نموده است :

" اينها سؤالاتي است كه مردم مي خواهند پاسخ آنها را از زبان مراجع مسئول بشنوند. كاسه صبر مردم لبريز شده و شايد براي مجازات سران «فرقه سبز» خود وارد ميدان عمل شوند.2- دشمن و جريان فرقه «فتنه سبز» تلاش مي كنند تا با تمسك به بهانه هاي مختلف و با پمپاژ مرتب دستورالعمل هاي مسموم و محرك از سوي شبكه هاي ماهواره اي و فضاي مجازي اينترنت و همچنين پياده كردن پروژه هايي چون كشته سازي، هرچند گاه يك بار، طرفداران و اغتشاشگران را به صحنه خيابان ها كشيده تا پرده اي ديگر از آشوب و ناآرامي را به نمايش بگذارند. آنها سعي دارند تا روند حركات ساختارشكنانه و غيرقانوني خود را به صورت «فرسايشي» درآورده تا از اين رهگذر و به زعم خود، ناآرامي و اعتراض را در بدنه بخشي از جامعه نهادينه كنند.متاسفانه مماشات و تسامح برخي از مجريان قانون و مراجع ذيربط نيز در اين راستا بي تاثير نبوده است. به نظر مي رسد برنامه ريزي و تصميم مسئولان امنيتي، انتظامي و قضايي كشور بايد به گونه اي باشد كه با برخوردي قاطع و كارساز، چشم فتنه كور شده و بساط فتنه گري برچيده شود. سران فتنه نزد افكار عمومي مردم مسلمان ايران، محكوم شده اند. راهپيمايي هاي ميليوني مردم در سراسر كشور و مشت هاي گره كرده و شعارهاي كوبنده آنان در محكوميت فتنه گران به روشني اين واقعيت را نشان مي دهد. محاكمه و مجازات عوامل اصلي كه آتش فتنه را به پا كردند نه تنها نزد مردم ايجاد سؤال نمي كند، بلكه اين امر نزد آنان به يك مطالبه و «خواسته عمومي» تبديل شده است"

بالاخره بدون اینکه طلبه پاسدار بگوید که اصطلاح اختراعی خود جوش یعنی چه؟ مگر امکان دارد که چیزی خود به خود جوش آید. به خصوص برای آخوند های مفت خور و متحجر حوزوی حاکم و شرکایش که اعتیاد به فلسفه ای دارند که گفته می شود دیگی که برای اینان نجوشد بهتر است که در آن کله ی سگ بجوشد .بر اساس بیش از 3 دهه طراحی توطئه و پروژه های ضد مردمی هدایت شده در پشت پرده همچون صدور بخشنامه ی دولتی که به حضور اجباری در معرکه گیری موسوم به حضور و تظاهرات عاشورائیان تأکید شده است . مگر امکان دارد از سوی طلبه پاسدار قلم بر دست و مداح لوطی جماران و مدافع پاسداران کودتا گر ودشمن آزادیخواهان و مردم معترض و خشمگین الکی اینگونه ادعای کمدی خود جوش امواج بلند با تأکید آخرین منزل گاه فتنه گران کند:

"از سوي ديگر خروش خودجوش مردم و امواج بلند آنان در حمايت از اسلام و انقلاب و دفاع از آرمان هاي امام و رهبري، باعث شده تا همه تيرهاي دشمن ضد انقلاب به سنگ بخورد. دشمنان، اگر عاقل باشند- كه نيستند- مي بينند كه انقلاب اسلامي در قبال ريزش هاي كم شمار، شاهد رويش هاي ميليوني است. نسل سوم و چهارم انقلاب در كنار ساير مردم طي چند ماه اخير و چند روز گذشته حماسه هاي بزرگي از حضور در صحنه دفاع از نظام و آرمان هاي امام و رهبري آفريدند كه در خاطره تاريخي ايران اسلامي باقي خواهد ماند.اهانت به ساحت مقدس حضرت سيدالشهدا(ع) آخرين منزل فتنه گران بود. اگر آنها فكر مي كنند مي توانند بهانه ديگري بتراشند و بار ديگر امنيت و آسايش مردم را مختل كنند، بايد منتظر باشند تا موج توفنده ملت، دودمان آنها را بر باد بدهد"

درخاتمه اینکه انکار کردنی نمی باشد که پاسداران کودتاگر با وجود اینکه از طریق کودتا و پشتیبانی لوطی جماران و شورای نگهبان دست نشانده اش، رقیب دوم خردادی ها را حذف و قدرت را قبضه کرده اند . ولی از وحشت واکنش اعتراضی مرگ بر دیکتاتورو خامنه ای گفتن و به سر نوشت مشابه ی بد نامی و منفوریت لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاددچار شدن تلاش می کنند که همچنان با سیاست توبره و آخور و رانت خواری کردن ازقدرت و حاشیه ی امنیتی، مسئولیت کودتا و تقلبات و جنایات پس از آن را و جنایات و حمام خون راه انداختن بیشتری که در راه است متوجه لوطی جماران و پاسدار گماشته ی احمدی نژاد و نیروی انتظامی و بسیج ولباس شخصی ها کنند . بنابراین اکنون طرح خاموش کردن سران رقیب مغلوب دوم خردادی ها رااز طریق عوامل و گروه های فشار با تهدید بر روی رئیس انتصابی نهاد آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه دنبال می کنند. زیرا که می خواهند که هزینه ی را نصیب شیح محمد صادق انگلیسی کنند که اینهم تا کنون زیر بار این مسئولیت تحمیلی نرفته است . اما از سوی دیگر مگر حاکمان رژیم ضد بشری قرون وسطائی که بیش از 30 سال است عوامفریبی و شیادی و دین فروشی کرده و به مردم ایران دروغ گفته اند تا جائیکه جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق را نعمت الهی نامیدند و سرکوب و خفقان را آزادی بیان قلمداد کرده اند آنهم با ادعای مضحک اینکه ایران آزاد ترین کشور جهان است. مهمتر اینکه انتصابات و تقلبات را انتخابات آزاد قالب کرده اند که آخرین موردش کودتای تقلباتی 22 خرداد بود که در بستر جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی و حذف رقیب دست به ارائه ی اعداد و ارقام دروغین وارونه زده شد . البته شاهد بوده ایم که چگونه پس از کودتای 22 خرداد 7 ماه است که معترضان و ناراضیان خشمگین در خیابان ها و دانشگاه ها و بام خانه ها و مدارس و حتی جلوی درب زندان و گورستان ها به خصوص با حضور اعتراضی در مراسم عاشورا فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای سر می دهند . بنابراین معلوم است اکنون که رژیم نا مشروع کودتائی دربن بست و بحران های داخلی و بیرونی فرورفته به خصوص اینکه چون با بحران عدم مشروعیت مواجه شده است انتظاری به جز ادامه ی بیشتر سرکوب و تهدید و اتهام زدن و حتی تکرار صحنه های شوهای اعتراف گیری تلویزیونی مشابه سال 60 از بازداشت شدگان اخیر و صدور احکام اعدام برای پیش مقدمه ی جنایات ضد بشری در دستور کار پاسدار ضرغامی قرار گیرد که در خدمت پاسداران کودتاگر و لوطی جماران است. زیرا که هدف تلاشی است که هر طوری شده با دروغ و بهانه و سناریو وپرونده سازی کردن و چاشنی دروغین نماینده ی مردم شدن علیه ی مخالفان و ناراضیان مانور تبلیغاتی داده شود و تأکید بر محارب خواندن و تقاضای اعدام شان شود . پس بدین منظور دست به اقدامات گرد آوری نیرو و سیاهی لشکر زده شده تا که با درشت نمائی تناقض آمیز آمار و ارقام نمایشی چندمیلیونی وارونه با هذیان گوئی قدرت نمائی کاذب برای زهر چشم گرفتن از مخالفان با خشم مقدس شود به امیداینکه با کینه ورزی و دشمنی با معترضان ازانفجار نهائی قیام سرنگوئی مردم خشمگین و ناراضی با کشتار راه انداختن مانع در تأخیر تغییرات دمکراتیک در ایران ایجادشود.

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/881010/2.htm#other200

روزی نامه ی کیهان پنجشنبه 10 دی ماه 1388