گزیده خبر های 11 دی ماه سال 1388

بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین به مناسبت وقایع عاشورای 88

چگونه حاکمان کودتائی ضد بشر و نا مشروع و حامیان برون مرزی و مفت خوران و فرصت طلبانش باز هم نمی خواهند باور داشته باشند که مقاومت تا شهادت قربانیان اسیر درون بند سیاه چال ها و شکنجگاه ها با مقاومت کفن پوشان ناراضیان خشمگین برون زندان در خیابان ها با آمادگی شهادت که پیوند خورده است هنوز شانسی برای ادامه ی جنایتکاران کودتا گر حاکم نا مشروع باقی ما نده است؟

بسم رب الشهدا و الصدیقین انا لله و انا الیه راجعون ملت عزیز ایران ، جان بر کفان راست قامت روز یکشنبه مصادف با عاشورای حسینی شنیدیم و به وارونه ترین شکلی از سیمای ضرغامی دیدیم خروش حسینی تان را در برابر مستبدین و سرکوبگران تا دندان مسلح درود به شرافت و آزادیخواهی تان سلام به مبارزات و پایمردیتان اما دگر بار لشگر شرارت اموی چونان همیشه تاریخ در برابر صف اهورایی ملت قامت آراست تا خون عاشقی دیگر ریزد و برنایی دیگر به قربانگاه ضحاک فرستد.آری آن روز بار دیگر خون ریختند و دامان مام وطن آلودند. در آن عاشورای سیاه دگر بار شمشیر دژخیمان از نیام استبداد بیرون آمد و مویه بی پایان مادری دیگر رقم زد.ما زندانیان سیاسی - عقیدتی بند 350 زندان اوین که اکثریت مان را دستگیر شدگان کودتای 22 خرداد تشکیل می دهد ، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه ملت بزرگ ایران و بویژه حضور گرانقدر مهندس میر حسین موسوی و سرکار خانم زهرا رهنورد اعلام می داریم که در هفتمین روز شهادت شهدای عاشورای 88 در این تاریک ترین و مخوف ترین بند دژخیمان استبداد روزه سیاسی به جای خواهیم آورد و در عزای فرزندان ملت به سوگ خواهیم نشست. نیز با اعلام 3 روز به عنوان روز عزای ملی از هم میهنان انتظار داریم با مشکین ساختن کشور ، سیاهی سیاه دلان جبهه استبداد را به نمایش گذارده ، انزجار و مراتب تنفر خویش را از خونریزی صورت پذیرفته اعلام دارند.یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیته مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی جمعی از زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین

مردم تهران كفن پوش به خيابانها آمده اند

وقتی ضریب ظلم و ستم جنایتکاران حاکم به آن مرحله ای رسیده است که نا راضیان کفن پوش شده آماده ی ادامه ی مبارزه تا شهادت می باشند نه نشان از نامشروع بودن حاکمان کودتا گر که عیان شدن از پایان حکومت ننگین حاکمان کودتا گر ضد مردم می باشد.

در سعادت آباد , انقلاب ,مردم كفن پوشيده اند و به خيابان آمده اند. خيلي شلوغ است و نظام كشتار راه انداخته و تير مستقيم شليك كرده اند. در خيابان سعادت آباد و انقلاب تير مستقيم به مردم مي زنند و درگيري همچنان ادامه دارد.در خيابان انقلاب از صبح هيلكوپتر و گارد مستقر كرده اند.يورش نيروهاي سركوبگر گارد به جمعيت تظاهر كننده درمقابل مترو ميدان انقلابنيروهاي گارد سركوبگر به جمعيت تظاهرات كننده در مقابل مترو ميدان انقلاب يورش بردند , در ترس از برگزاري هرگونه تجمع و شكل گيري آن نظام مترو انقلاب را بست , ميدان انقلاب هم اكنون در اشغال كامل نيروهاي گارد ضدشورش مي باشد . ابتکار هواداران جنبش سبز، هزاران نفر بر سر مزار شهید موسوی حاضر شدندشبکه جنبش راه سبز(جرس): در حالی که از صبح امروز صدها تن از نیروهای نظامی در مرکز شهر تهران مستقر شده اند و خود را برای رویارویی با هواداران جنبش سبز آماده می کردند، هزاران تن از شهروندان تهرانی بدون اعلام و هماهنگی قبلی به سمت بهشت زهرا رهسپار شدند و بر مزار شهید سیدعلی موسوی گردهم آمدند.به گزارش خبرنگار جرس، هر لحظه بر تعداد حاضران این جمعیت افزوده می شود.از سوی دیگر از ساعتی پیش هلی کوپترها بر فراز شهر تهران به پرواز درآمده اند تا از این طریق حامیان جنبش سبز را مرعوب کنند.

تدابیر امنیتی گسترده در خیابانهای مرکزی تهران

سئوال است که این وضعیت تا کی می تواند ادامه یابد و چه نسبتی با ادعای پوچ و کمدی لوطی جماران دارد که پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد مدعی شد 86 % جمعیت کشور با حضور خود در این نمایش پشتیبانی خودشان از رژیم کودتائی نا مشروع و ضد مردمی را اعلام کردند البته بدن آنکه توضیح داده شود که چرا پس از ادعا مردم وارد خیابان ها شده و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر داده و 7 ماه هم هست که به این فریاد زدن های خود شان ادامه داده اند.

کلمه: از ظهر امروز بار دیگر تدابیر امنیتی در برخی مناطق مرکزی تهران اجرا شده و نیروهای انتظامی و شخصی در برخی نقاط مستقر شده اند.بر اساس گزارش های رسیده در میادین هفت تیر، ولی عصر و انقلاب ماموران نظامی مستقر شده اند و شماری از موتورسیکلتهای ماموران انتظامی و افراد با لباس شخصی از خطوط ویژه از میدان انقلاب به سمت آزادی در حرکتند.این وضعیت در روزهای گذشته نیز در سطح شهر تهران مشاهده شده است.

وزارت اطلاعات: مردم عکس و فیلم از آشوبگران دارند به ما ارائه دهند!

بدون در نظر گرفتن شرایط و نا مشروع شدن کامل رژیم کودتائی و لو رفتن شگرد و ترفند های جاسوسی و آدم کشی ولی بدلیل در ماندگی و استیصال ارگان های سر کوبگر و گسترش و همه گیر شدن موج مخالفت و نارضایتی عمو می و بلند ترشددن فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای اکنون برای دفع کردن خطر و انتقام گیری ناراضیان از قاتلان قیام 7 ماهه به خصوص شهدای قیام عاشورا وزیر بد نام وزارتخانه آدمکش اطلاعات از روی ناپچار ری به همان شگرد تبلیغاتی جاسوسی و شناسائی مخالفان مشابه 30 خرداد به بعد سال 60 متوصل شده است

پارلمان‌نیوز: وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درباره حوادث اخیر، هشدار داد:« فریب خوردگان بیش از این بازیچه دست بیگانگان نشده و در فرصت محدود باقیمانده راه خود را از آنها جدا كنند در غیر این صورت بدون هیچگونه مماشاتی، برخورد قانونی با ‌آنان صورت خواهد گرفتدر بخشی از اين اطلاعيه آمده است : با توجه به اقدامات سربازان گمنام آقا امام زمان در وزارت اطلاعات در آینده نزدیك، اطلاعات مهمی در مورد نقش گروهك‌های ضد انقلاب، اشرار و بیگانگان و فتنه گران در اغتشاشات اخیر به اطلاع ملت شریف ایران رسانده خواهد شد. همانگونه كه با تدبیر آن عارف سالك خمینی كبیر اطلاعات 36 میلیونی در آن مقطع تاریخی در مقابله با ضد انقلاب و بیگانگان به میدان آمد و به رسالت خویش عمل نمود، امروز نیز اطلاعات هفتاد میلیونی نقش تاثیرگذار خود در مقابله فتنه گران را به اثبات خواهد رساند، لذا از امت هوشیار و وفادار انقلاب اسلامی می‌خواهیم همچون گذشته هرگونه اطلاعات و مستندات اعم از فیلم و عكس از فتنه انگیزان و اشوبگران حوادث اخیر را به ستاد خبری وزارت اطلاعات ارائه نمایند.

درگیری های پراکنده در بهشت زهرا

عجیب و جالب است زیرا که رژیم مرده خوار و همیشه حاضر در گورستان ها برای قاری و فاتحه خوانی و حلوا و نقل و خرما خوری که گور ستان سنگر ثابت اش بوده و از اینجا هم بقدرت خزیده است . اکنون چون این مکان هم برایش جای امنی نمی باشد و احساس خطر کرده است برای همین برای اینکه ماهیت ضد انسانی و نامشروع بودن ش را ثابت کند گله های چماقدار و لباس شخصی های دژخیم بانیردو انتظامی را روانه ی گورستان کرده تا مانع از حضور اعضای خانواده های داغدار و عزادار برای وداعگفتن با عزیزان از دست رفته شان شوند

شبکه جنبش راه سبز (جرس): درگیری هایی پراکنده از دقایقی پیش در بهشت زهرا آغاز شده است.به گزارش خبرنگار جرس، این درگیری ها در قطعه 9 بهشت زهرا، جایی که شهید سید علی موسوی خواهر زاده میرحسین موسوی در آنجا دفن شده است آغاز شده است.گفتنی است از چند ساعت پیش گروههای بزرگی از مردم تهران بر مزار این شهید حاضر شده بودند.

خبرهای کوتاه ار درگيرهای امروز

قابل فهم است که دیگر سیاست سر کوب و تهدید و خفقان و ارعاب و وحشت همچون گذشته کار برد ندارد . زیرا که حضور اعتراضی مردم در ست روز پس از عربده کشی عمله ها و پادوهای تبلیغاتی و قمه و چاقو کشان بسیج و سپاه و لباس شخصی های دژخیم موسوم عاشورائیان لبیک گوی به لوطی جماران می باشد که نشان از روحیه و انگیزه ی بالای مبارزه برای تغییرات دمکراتیک در ایرن است.

به گزارش آژانس ايران خبر ،نيروهاي سركوبگر در وليعصر مستقر شده اند خبرنگار آژانس ايران خبر- تهران 10 ديماه , ساعت 1430: ازساعت 1330 مترو هفت تير را بستند . در ولي عصر نيروهاي مزدور و سركوبگر زيادي مستقر شده اند .جمعيت خيلي زيادي از انقلاب به سمت آزادي در حركتند ,نظام لباس شخصي ها و گاردهايش را در ميدان انقلاب مستقر كرده و درگيري شديدي در جريان است همچنين در امير آباد نيز بين مردم و نيروهاي سركوبگر درگيري جريان دارد . برخی گزارش ها حاکی از وقوع درگیر ی هایی در چند میدان تهران استراديو فردا " برخی گزارش ها از جمله در سایت اینترنتی جنبش راه سبز "جرس" حاکی از وقوع درگیری هایی در چند میدان شهر تهران است. برپایه این گزارش ها، نیروی انتظامی با باتوم و پرتاب گاز اشک آور مانع از پیوستن معترضین به یکدیگر در میدان های هفت تیر و ولیعصر می شود. همچنین گفته می شود شمار زیادی از شهروندان تهران بدون اعلام و هماهنگی قبلی بر مزارعلی حبیبی موسوی، خواهر زاده میر حسین موسوی در بهشت زهرا گردهم آمدند.گزارش ها همچنین حاکی است که از صبح امروز صدها نیروی نظامی و دهها خودروی سنگین زرهی از کرج به تهران وارد شده اند.

فیلم : فضای امنیتی شدید-میدان ولیعصر10دی، 31 دسامبر (2 فیلم)

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11572

فیلم : بوقهای اعتراضی شبانه 10 دی
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11571

بالاخره مردم معترض بهر شیوه ی ممکن که بتوانند واکنش اعتراضی و نا رضایتی خودشان را نسبت به کودتا گران نا مشروع و لوطی جماران نشان می دهند

ميدان كاج سعادت آباد تهران 10دي ، مردم درحكومت نظامي اعلام نشده اين روز، در ادامه قيام عاشورا بوق ماشينهاي خود را عليه رژيم بصدا درآوردند

ترس و وحشت حاکم بر نیروهای سرکوبگر

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران : امروز هم روزي بود روزي بود كه ترس و وحشت حكومت از مردم بي دفاعي كه دست خالي و در سكوت فقط در خيابان راه مي رفتند تا حضور خودشان را نشان بدهند. در نيروهايي كه از آزادي تا امام حسين پياده كرده بودند به خوبي ديده مي شد .ساعت 14:30 از آزادي حركت كرديم سر تمامي چهاراهها به خصوص چهاراه هاي اصلي همچون شادمان ، خوش، رودكي ده ها نفر از نيروي ضد شورش باتون بدست پياده كردند. داخل نيروي انتظامي تهران بزرگ كه در خيابان آزادي قرار دارد مملو از نفر بر و ون و نيروهاي ضد شورش بود به انقلاب نزديك مي شديم و تعداد نيروها ي ضد شورش و لباس شخصي بيشتر مي شد. دور تا دور ميدان انقلاب پر بود از نيروهاي ضد شورش و لباس شخصي كه رفت و آمد مردم را كنترل مي كردند نيروهاي ضد شورش در صف هاي دوتايي تقريبا 20 نفري پشت هم ايستاده بودند يك صف رو به خيابان و يك صف رو به مردمي بودند كه در پياده روها حركت مي كردند دو طرف پياده رو مملو از جمعيتي بود كه آمده بودند در سكوت اعتراض كنند .امروز بر خلاف روزهاي قبل كه روي پل عابر پياده نيروي انتظامي مستقر مي كردند 4- 3لباس شخصي گذاشته بودند كه اگر مردم غفلت كنند و از نيروها عكس بگیرند به سرعت بازداشتشان كنند. اما مردم هوشيار بودند و به سرعت متوجه قضيه مي شدند و به همديگر مي گفتند كاري نكنيد لباس شخصي اينجاست .از طرفي چند خانم هم گذاشته بودند كه كيف و ساك دستي خانم ها را مي گشتند خانمي با داد و فرياد به طرف آنها مي رفت و مي گفت كه شما كي هستيد و به چه جراتي به خودتان اجازه داديد داخل ساك من را بگرديد اين دو نيروي خانم اينقدر وحشت كرده بودند كه با اشاره به خانمي كه اعتراض مي كرد مي گفتند ساكت اما او همچنان داد مي زد تا بقيه مردم بفهمند. به سمت ولي عصر راه افتاديم كل محوطه تئاتر شهر مملو از نيروهاي ضد شورش بود كه سوار بر موتور ايستاده بودند و لباس شخصي هايي كه مردم را كنترل مي كردند شايد بيش از 400 نيرو در تئاتر شهر چهارراه ولي عصر مستقر كرده بودند. بيش از 20 اتومبيل يگان ويژه 4 اتوبوس و 5 ميني بوس و 8 ون كه نيروها را پياده كرده بودند دور تا دور پارك دانشجو بودند .آنقدر از حضور مردم وحشت كرده بودند كه جلو تاكسي ها را مي گرفتند و مردم را مجبور به سوار شدن مي كردند تا چهار راه ولي عصر را خلوت كنند اما مردم قصد رفتن نداشتند و همچنان در خيابان ها بودند .دائما نيروهاي ضد شورش با موتور و اتومبيل در خيابان ها مانور مي دادند و مسير شرق و غرب را طي مي كردند به خصوص لباس شخصي ها و بسيجي ها كه به صورت گله اي در خيابان با موتور مانور مي دادند در تمام كوچه هاي فرعي بين انقلاب تا فردوسي كه هميشه مردم براي پناه گرفتن در زمان يورش نيروها استفاده می كردند توسط لباس شخصي ها اشغال شده بود. مردم از كنار همديگر رد مي شدند و با شجاعت و شعف مي گفتند درود بر ما ببينيد روز عاشورا چه وحشتي به دل آنها انداخته ايم كه پادگان را براي ما كه دست خالي هستيم تخليه كرده اند

شلیک گاز اشک آور در میدان هفت تیر

دیر نیست زمانی که اینگونه پرتاب کردن گاز اشک مثل همان زمان که شاه با چشمانی اشکبار در پای هواپیما ایران را ترک می کند اشکان چشمان تمساح های خونخوار حاکم را در آورد.

شبکه جنبش راه سبز (جرس): نظامیان مستقر شده در میدان هفت تیر دقایقی پیش برای متفرق کردن مردم از گاز اشک آور استفاده کرد.به گزارش خبرنگار جرس، دقایقی پیش گروههای کوچک مردم معترض که در تلاش برای پیوستن به یکدیگر بودند با برخورد پلیس مواجه شدند . پلیس برای متفرق کردن مردم از باتوم و گاز اشک آور استفاده کرد و مانع شکل گیری تجمعی اعتراض آمیز شد.

درگیری در میدان ولی عصر و بازداشت گسترده مردم

ممکن است که بدلیل فشار سرکوب و افزایش کشتار افت و خیز هائی پیرامون حضور پررنگ ناراضیان به وجود آید ولی محال است که تظاهرات ضد حکومتی 7 ماهه ی شکل یافته با تاکتیک های نوین مبارزاتی به خاموشی گراید و یا بسوی انفعال سوق داده شود . زیرا که هدف عزم جزم تغییرات دمکراتیک در ایران است .

درگیری های پراکنده در میدان ولی عصر همچنان ادامه دارد.به گزارش خبرنگار جرس، نیروهای گارد ویژه رد این میدان مستقر شده اند و به شدت با معترضین که در گروههای کوچک هستند برخورد می کنند.شاهدان عینی از بازداشت های گسترده خبر داده اند تا جایی که برخی تعداد بازداشتی ها را دهها تن عنوان کرده اند.گفتنی است نیروهای گاردی و ظامی امروز با آرایشی متفاوت در تهران ظاهر شده اند، در دست بسیاری از این نیروهای سلاح های جنگی دیده می شوند و خودروهای زرهی ویژه سرکوب شهروندان نیز صبح امروز از کرج به تهران منتقل شده بود. این خودروها تنها در شنبه خونین تهران در 30 خرداد، فردای سخنرانی آیت الله خامنه ای در تهران دیده شده است. و در ماههای اخیر در سطح شهر خبری از آنها نبود.

درگیری های پراکنده در برخی از میادین تهران
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11555

بدلیل مقاومت و ایستادگی مردم در برابر کودتای پاسدار اکنون این به کودتا به حکومت نظامی عریان تبدیل شده است .
شبکه جنبش راه سبز (جرس): از دقایقی پیش درگیری های پراکنده در برخی از میادین شهر تهران صورت گرزفته است.به گزارش خبرنگار جرس، به رغم حضور چشمگیر نیروهای نظامی در میادین مرکزی شهر تهران، از دقایقی پیش درگیری های پراکنده ای در میادین ولی عصر و هفت تیر گزارش شده است.
يك تحليلگر مسايل بين‌المللي:با سلاح‌هايي به عراق حمله شد كه صدام متهم به داشتن آنها بودخبرگزاري فارس: يك تحليلگر مسايل بين‌الملل مي‌نويسد: آمريكا با همان سلاح‌هاي كشتار جمعي به عراق حمله كرده و مردم اين كشور را مي‌كشد كه صدام را متهم داشتن آنها مي‌كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810030870

چرا به بستر سازی راه اندازی جنگ روانی تبلیغاتی لوطی جماران ووزارت بد نام اطلاعات و پاسداران و به خصوص جاسوس چند جانبه احمد چلبی برای تهاجم و اشغال نظامی به عراق و طرح پیشنهادی توافق بمباران قرار گاه های مجاهدین مقیم عراق برای اشغال و اقعی این کشور از سوی پاسداران اشاره نشده است؟!

در راستاي تصويب لايحه تجميع انتخابات؛ 22 ماه به زمان دور چهارم شورا‌هاي اسلامي افزوده مي‌شود.خبرگزاري فارس: رئيس شوراي‌عالي استان‌ها گفت: در راستاي تصويب لايحه تجميع انتخابات مقرر شده به شوراهاي اسلامي دوره چهارم زماني برابر با 22 ماه افزوده شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810100827

از ترس آبروریزی عدم شرکت در نمایش خیمه شب بازی کمدی انتصابات شورای شهر و روستاها و زدن تیر خلاص بر دروغ سازی لوطی جماران که مدعی بر خور داری از پشتیبانی 86 % مردم ایران است و ابزاری بودن قانون بی ارزش و اعتبار شده، با افزودن عنوان اسلامی زمان شوراها بمدت 22 ماه کش آمده است.

لاريجاني در جمع مردم فريمان؛جوسازيهاي آمريكا خللي در مجازات آشوبگران ايجاد نمي‌كند خبرگزاري فارس: رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: ترديد نداشته باشيد كه جوسازيهاي آمريكا و رژيمهاي غربي هيچ خللي در مجازات آشوبگران نمي‌تواند ايجاد كند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810100813

پاسدار انگلیس علی لاریجانی برای حفظ موقعیت لرزان خود و اخوی اش شیخ محمد صادق لاریجانی رئیس انتصابی دستگاه آلود به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه این پاسدار و مهره ی انگلیسی پس ازراهپیمائی چوبدارانمیدان مال فروشن و قرائت نطق رو نویسی سفارشی خود در بازار مکاره پس از قیام روز عاشورا و تهدید کردن آمریکا و متهم کردن مجاهدین اکنون با توصیه اخوی انگلیسی دیگر محمد جواد دست به دور گردی زده و بساط پرده پهن کرده و بچه مرشدبازی نقالی و معرکه گیری در آورده و مرثیه ی ضد آمریکائی خوانده است تا توانسته باشد با آشوب گر نامیدن مردم معترض و ناراضی که از ظلم و ستم و دین فروشی و عوامفریبی و غارتگری و جنگ افروزی بیش از 3 دهه اقدامات جنایتکاران کودتاگران حاکم فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای می زنند به آمریکا و دخالت گری غرب نسبت دهد .

طالبان شش افغاني را به اتهام جاسوسي گردن زدند.خبرگزاري فارس: نيروهاي شبه‌نظامي طالبان تعدادي از افراد غيرنظامي افغاني را به اتهام جاسوسي براي دولت كابل دستگير كرده و آنها را گردن زدند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810081326

درست مشابه همین اقدام جنایت آمیز را طالبانی های کودتا گر در ایران تکرار کرده اند . زیرا که اکنون با راه اندازی شوی جنایت پیش در آمد حمام خون در تظاهرات نمایشی فر مایشی عاشورائیان لبیک گوی لوطی جماران با همکاری سناریو سازان تلویزیون پاسدار ضرغامی تقاضای اعدام برای محاربان یا مخالفان ناراضی از دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض کرده اند

به دليل شكستگي جداره چاه مارون 104؛ نفت خام به رودخانه جراحي سرازير شد.خبرگزاري فارس: به دليل شكستگي جداره چاه مارون 104 در عمق 700 متري نفت خام به رودخانه جراحي سرازير شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810100855

غارتگران و کودتاگران جنگ افروز و ضد مردم حاکم شده که بیش از 30 است با غارتگری و جنگ اروزی و چوب حراج بر ذخایر و منابع کشور زدن نه قدمی مثبت برای آبادی و پیشرفت و ترقی کشور و بهبود رفاه مردم بر نداشته اند ، بلکه تا توانسته اند این و یروس ها آلوده ضررو زیان وارد کرده و محیط زیست و آلوده نموده اند.

سوختن چاه نفتی رامشیر برای روز سوم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14207

پاسداران غارتگر و متجاوز و تروریست به جای اینکه در آمد ناشی از فروش چاه های نفت کشور که با کمک پاسدار گماشته احمدی نژاد را بالا کشیده اند لا اقل مبلغ جزئی از آن را صرف هزینه ی چاه های نفتی با ابزار تولید فرسوده کنند ولی بدنبال اشغال چاه نفت عراق در جزیره فکه رفته اند و بی خیال ضرر و زیان نفتی و آلوده شدن محیط زیست و آب های رود خانه ها در کشور هستند .

با وجود استقرار گروه های عملیاتی نفت در منطقه رامشیر برای جلوگیری از تبعات ناشی از ورود آلاینده های نفتی به مناطق پیرامونی و رودخانه های اطراف، شعله های آتش ایجاد شده حول این چاه هنوز مهار نشده است و تلاش در این زمینه ادامه دارد. به گزارش خبرنگار ایرنا، یك چاه نفت در كنار رودخانه جراحی در رامشیر با عمق 700 متر كه 40 سال پیش شناسایی و حفر شده و تاكنون پلمب بود از سه روز پیش دچار انفجار از درون شد كه تاكنون آتش و دود پیرامون آن مهار نشده است.معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست درگفت وگو با ایرنا در این باره گفته بود: وزارت نفت با پیگیری های زیاد متقاعد شده است تا برای ممانعت از ورود آلاینده ها به رودخانه جراحی را محصور كند.

شامگاه پنجشنبه؛ واژگون شدن اتوبوس در محور بم ـ كرمان ده‌ها كشته و زخمي برجاي گذاشت.خبرگزاري فارس: شامگاه پنجشنبه واژگون شدن اتوبوس در محور بم ـ كرمان ده‌ها كشته و زخمي بر جاي گذاشت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810100860

اینهم یک مورد دیگر از دستأورد جنایت آمیز غارتگران و کودتاگران ضد مردم حاکم که پس از چند سال که از زلزله ی ویران شدن شهر تاریخی بمب می گذرد اکنون به جای رسیدگی به وضعیت باز ماندگان زلزله زدگان بمب و تر میم جاده ها و راه سازی کردن و لی برای ارتقای پیشتازی رکورد داری مرگ و میر جاده ها در جهان چنین گزارش جنایت آمیز دیگری بر کتار نامه ی سنگین ننگین حاکمان غارتگر و قاتل و دزد و ضد بشر گزارش وافزوده شده است.

مرتضي كاظميان كيست؟ سوابق ضد انقلابي يك بازداشت شده

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14218

وحشت از قلم روشنگرایانه ی دگر اندیش در دستگاه قلم شکن و صدا خفه کن و سانسور چی و ممیز گران مدافع تفتیش عقیده در خدمت لوطی جماران و پاسداران کودتاگر آنگونه است که هر موجی و ترکش خورده ی جنگ خانمان بر انداز و ضد ملی و ضد مینی ایران و عراق که نعمت الهی نا میده شد اکنون قلم بر دست یا در حقیقت تیغ بر کف شده و با اتهام زنی تیغ و طناب بر گردن قربانیان دربند نهاده ا ست تا اینان پیشمرگه های مقصر اعمال جنایت آمیز حاکمان عوامفریب و دین فروش کودتا گر باشند.

بولتن نیوز : وي علاوه بر رهبري بخش هايي از اغتشاشات در روزهاي اخير و ساماندهي جريان رسانه اي آشوب گر، از مشتريان پر و پا قرص ارسال اطلاعات و دادن تحليل هاي دشمن پسند به رسانه هايي چون راديو آلمان، راديو فرانسه، سايت روزآنلاين و سايت ضد انقلابي جرس بود.بر خلاف آنچه كه هوچي گري هاي رسانه هاي مخالف نظام در صدد اثبات آن براي بي گناه بودن برخي روزنامه نگاران دستگير شده هستند دلايل و اسناد به دست آمده دلالت بر آن دارد كه اين افراد به عنوان مغز و پيكره اصلي جريان اغتشاش طلب و آشوب گر فعاليت مي كرده اند، متنهي با پوشش رسانه اي و خبرنگاري!به گزارش خبرنگاررجا: مرتضي كاظميان از بازداشتي هاي اخير و وقايع تاسف بار عاشورا از اين قبيل افراد است. وي كه سابقه فعاليت در ماهنامه آفتاب، روزنامه خرداد، ياس نو، نوروز و اعتماد ملي را دارد در سال هاي اخير به عنوان عضو شوراي مركزي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات مشغول به كار بود كه با استفاده از اين عنوان تمامي تلاش خود را براي هنجار شكني هاي بيشتر و برهم زدن فضاي امنيت و آرامش كشور با دستيازي به عناصر و ابزار رسانه اي به كار گرفته بود.

موسوی انقلابی نبود اما جذبش کردیم بعد هم همینجوری نخست وزیر شد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14215

همانگونه که بدفعات تذکر داده شده است یکی از آلوده و فرصت طلب و جنایتکار ترین باند های مافیائی رژیم ضد بشری کودتائی این باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه و یاران و همسنگران لاجوردی قصاب اوین می باشد . زیرا که این باند مافیائی در تمام جنایات صدور احکام اعدام و غارتگری و سر کوب های 30 سال گذشته با نفوذ در دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض نقش اساسی داشته است و پیوسته در راستای تحکیم موقعیت غارتگری خود تلاش کرده از هیچ توطئه و جنایتی کوتاهی نکند . بنابراین اکنون که موقعیت کودتا گران خطری شده است بیش از سایر باندهای مافیائی کودتائی اعضای این باند مافیائی علیه ی موسوی دسیسه و توطئه و جو وپرونده سازی می کند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامي در يك نشست خبري چگونگي حضور موسوي در حزب جمهوري اسلامي و نخست وزيري او را تشريح كرد.به گزارش خبرگزاري فارس از قم، اسدالله بادامچيان ظهر امروز در مورد چگونگي انتخاب موسوي به نخست وزيري اظهار داشت: آقاي موسوي انقلابي نبود و از نوجواني در خدمت دكتر پيمان بود و افكار او همان افكار پيمان است.وي ابراز داشت: وي در جريان ساختن مسجد كانون توحيد با شهيد باهنر آشنا شد و وقتي ديديم مستعد است به عضويت حزب جمهوري اسلامي درآمد.بادامچيان افزود: چهره او با عضويت در اين حزب آشكار شد، او قرار نبود نخست وزير شود ولي شرايط پيش آمد كه به نخست وزيري انتخاب شد.

یمن هم برای ما شرط گذاشت!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14209

مشخص است که دولت یمن پس از لو رفتن و فاش شدن طرح اقدامات تروریستی پاسداران در یمن برای بحران آفرینی و جنگ افروزی و بی ثبات کردن این کشور واکنش تلافی جوایانه نشان می دهد . زیرا که نمی خواهد مردم و کشور یمن فدای اهداف سیاست تروریسم و ارتجاع کودتا گران حاکم به ایران به برون مرز و گسترش و بسط جنگ افروزی در شبه جزیره ی عربستان شود که در راستای تلاش برای عبور از بحران های داخلی به خصوص بحران هسته ای و عدم مشروعیت است

گفتنی است هم اکنون ایران و یمن سفرای خود را از پایتخت های دو کشور فراخوانده و سطح روابط را کاهش داده اند.

عصر ایران - وزیر امور خارجه یمن گفت تا زمانی که ایران شورش های شمال یمن را محکوم نکند با تهران گفت وگویی نداریم

آماده‌باش نیروهای عراقی در مرزهای شمال خوزستان

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14212

این واکنش هم ادامه ی سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی سایر کشور ها از جمله عراق است . به خصوص اینکه پاسداران کودتا گر و قاتل مردم عراق که با تهاجم نظامی چاه نفت جزیره فکه می باشد

از سوی دیگر، مقامات سیاسی استان «میسان» عراق، اعلام کرده‌اند، استقرارهای انجام گرفته، به گونه‌ای نیست که شرایط وخیم یا حالت تخاصم را بین دو طرف پدید آورد....در همین شرایط در «تکریت»، ‌نزدیک به دویست نفر و در «فلوجه» نیز نزدیک به سیصد نفر با اعلام قبلی بعثی‌ها، تجمع کرده و ایران را دشمن اصلی عراق اعلام کردند و ...