گفت و شنود دروغ نامه ی 12 دی 1388

كاپشن (گفت و شنود)

چون عجیب صدای وحشتناکی می رسید به گوش

بلند تر ازمرگ بر دیکتاتور و خامنه ای بود پرخروش

یارو گفت چیزی نبود رفته بودم بالای بام بکشم سرک

داخل خانه همسایه چه خبره، صاحبخانه فهمید این کلک

کار کشید به دعوا و کابش گرفت وبا هم شدیم گلاویز

کابشنم از بام پرت کرد، اما پرسشگر این کرد دست آویز

گفت ولی پرت کابش از بام که ندارد وحشتنا ک صدا

یارو گفت آخه با کابش پرت شدم چون از هم نبودیم جدا

گفت: موسوي در بيانيه شماره 17 خود نوشته است كه آشوبگران روز عاشورا «مردم خداجوي»! بوده اند!!
گفتم: ابن سعد هم روز عاشورا به سپاهيان خود مي گفت؛ «اي لشگر خدا به اردوگاه حسين حمله كنيد و به بهشت برويد»!!
گفت: اما خودمانيم، تظاهرات 4ميليوني مردم تهران و راهپيمايي چند ده ميليوني در سراسر كشور طوفان ويران كننده اي در اردوگاه مشترك شمر و عمرسعد و خولي زمان برپا كرده است.
گفتم: اردوگاه يزيد را هم كه فرمانده اين سه نفر است حسابي زير و رو كرده است. مگر زوزه هاي دردناك آمريكا و اسرائيل را نمي شنوي؟
گفت: آمريكا و اسرائيل كه با حضور جمعيت عظيم و چند ده ميليوني مردم در تظاهرات روز چهارشنبه كمرشان شكسته است سعي مي كنند براي حفظ ظاهر، تعداد آنها را كم اهميت جلوه دهند!
گفتم: شخصي از همسايه اش پرسيد، ديشب در خانه شما چه خبر بود كه صداي وحشتناكي به گوش رسيد؟ يارو گفت؛ چيزي نبود، رفته بودم روي پشت بام به حياط خانه بغلي سرك بكشم، صاحبخانه متوجه شد و با هم دعوا كرديم و او هم كاپشن مرا پرت كرد پائين. همسايه گفت؛ ولي صدا خيلي عجيب و هولناك بود؟ و يارو گفت؛ آخه خودم هم توي كاپشنم بودم

گفتم : چه خبر ازسربازجو حسین با معرکه گیری؟

چگونه در بازار مکاره ،مچ گیری کرده با پاچه گیری؟

گفت : علیه ی بیانیه 17 موسوی رفته منبر

از سپاه ابن سعد در روز عاشور داده خبر

چگونه حمله کردند به اردوگاه حسین در چنین روزی

با ادعای کمدی توفان 10 میلیونی کرده جنگ افروز ی

رجز خوانده چگونه تهاجم به ابن سعد کردند و خولی

چنین به حساب خود از موسوی گرفته است کولی

این مرشد پرده دار و معرکه گیر شارلاتان منفور پلید

بسبک دروغگوئی ادعای 86% رهبرش کرده تأکید

گفته کمر موسوی شکسته است ، خرد شده بارگاه یزید

تا اردوگاه 3 فرمانده با آمریکا و اسرائیل زیر رو کرده این پلید

گفتم : مگر مردم خشمگین و ناراضی در عاشورا نزدند فریاد؟

مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای نگفتند با پاسدار احمدی نژاد

مگر داد نزدند ماه ماه خونه ، یزید سید علی سر نگونه؟

چرا سربازجو تحریف گر گزارش داده است بطور وارونه؟

چرا صدها برابر آمار دروغ کردن ارقامی را کرده بهونه؟

تا نشان دهد رقیب و همتائی نداره در این دوره زمونه

چون اگر رژیم کودتائی نا مشروع کودتا گر پاسدا ر

راستی راستی ده میلیون حامی داشت و هوادا ر

چه نیاز به اعدام داشت با دروغگوئی مفور نشاندا ر

تا با اتهام دروغین محاربه سر بی گناهان برد بالای دار

گفت : آخه داستان سر بازجو که چنین کرده نجوا

هست شبیه سئوال کسی از همسایه محوردعوا

پرسید راستی چه خبر بود شب گذشته در خانه شما؟

میشه توضیح دهی یا باز گوئی کنی داستان برای ما

چون عجیب صدای وحشتناکی می رسید به گوش

بلند تر ازمرگ بر دیکتاتور و خامنه ای بود پرخروش

یارو گفت چیزی نبود رفته بودم بالای بام بکشم سرک

داخل خانه همسایه چه خبره، صاحبخانه فهمید این کلک

کار کشید به دعوا و کابش گرفت وبا هم شدیم گلاویز

کابشنم از بام پرت کرد، اما پرسشگر این کرد دست آویز

گفت ولی پرت کابش از بام که ندارد وحشتنا ک صدا

یارو گفت آخه با کابش پرت شدم چون از هم نبودیم جدا