گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 11 بهمن - 89
خبرخوش ! (گفت و شنود)
گفت : پس بگو چرا این مریض همیشه بر سر منبر
شده است مثل آن یارو بیمار و دکترش بااین 2 خبر
دکتر بهش گفت یه خبر خوش برات دارم، یکی هم بد
خبر خوش بزودی میمیری،بد اینکه مغزت بیش میزنه گند
گفت: سايت وابسته به منوشه امير اعتراف كرد كه شكست فتنه 88 در شكل گيري اعتراض هاي مردم خاورميانه عليه حكومت هايشان نقش برجسته اي داشته است.
گفتم: بالاخره اين منوشه امير يك حرف راست از دهنش بيرون آمد.
گفت: همين سايت مي نويسد؛ ايران در مقابل ائتلاف همه گروه هاي اپوزيسيون كه از حمايت كامل غرب برخوردار بودند، پيروز شد و اين پيروزي به ملت هاي مسلمان براي مقابله با حكومت هايشان جرات بخشيد.
گفتم: حيوونكي ها آمريكا و اسرائيل و انگليس و سران فتنه چي فكر مي كردند چي شد؟!
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: پزشكي به مريض گفت يك خبر خوش برات دارم و يك خبر بد. خبر بد اين كه مغزت تا آخر هفته از كار مي افتد و خبر خوش اين كه قبل از آخر هفته از دنيا مي روي
گفت : سر بازجوی چرندگو
همانکه هست وارونه گو
کنون این تحریف گرو خناس
با تکای حزب الله و حماس
همچنان وارونه می دهد وی پیام
گوید در تونس و مصرگر شده قیام
هست بدلیل اینکه در ایران سرکوب شد رقیب
پس حامیان رژیم درمنطقه باالگوکرد ند تعقیب
گفتم : مگر آخوندها و پاسداران در ایران؟
با جنگ و جنایت و قتل، آن نکر د ند ویران
چه دستآورد دیگری اینان داشته اند ارمغان؟
تا به منطقه صادر شود همراه با جیغ و فغان
تازه اگر مردم مصر و تونس گرفته باشند الگو
شیوه مبارزه مردم ایرانست نه ادعای سربازجو
چون نفرت و خشم مردم ایران در مورد قاتلان بی ایمان
نیست کمتر از خشم مردم ومصر و تونس درموردحاکمان
گفت : آمریکا و انگلیس و اسرائیل که شده اند بیچاره
چه فکرمی کردند در مورد رقیب علیه ولی وقیح همکاره؟
مسلمانان منطقه به فرمان رهبر ام القرای اسلام ولی وقیح
قیام کرده ا ند رهبران کشورهای خود را می کنند تنبیه
گفتم : چرا سر باز جوی وارونه گوی بی مغز؟
اعتیاد به گفتن جوک و دروغ دارد باهذیان نغز
گفت: وی می داند چون ماهیت رژیم شده رو
از خیزش مردم منطقه ترسیده این بی آبرو
پس زموضع وحشت دروغ می کند جستجو
نگرانست ادامه اش رژیم رامی کند زیر و رو
چون درجهان هیچ رژیمی نیست وحشتناک تر
ازآنچه در ایران 32 سال سوزانده خشک وتر
گفت : پس بگو چرا این مریض همیشه بر سر منبر
شده است مثل آن یارو بیمار و دکترش بااین 2 خبر
دکتر بهش گفت یه خبر خوش برات دارم، یکی هم بد
خبر خوش بزودی میمیری،بد اینکه مغزت بیش میزنه گند