گزیده خبر های 7 بهمن – 89 قسمت - 2
سرنخ‌هاي جديد از ترور دانشمندان ايراني
http://www.fararu.com/vdchwkn-.23nqidftt2.html
آخوند مترسک بی اراده و طوطی دست آموز اکنون آنچنان آلت دست بودن و تبدیل به بلند گوی تبلیغاتی پاسداران کودتاگر شدنش با سر سپردگی اش به ولی وقیح به نمایش گذاشته است که به جز مسخره کردن خود با داستان سرائی ارائه دادن سرنخ جدید از اطلاعات بدست آمده از ترور مسعود علی محمدی ، چرندیات اتهامی دروغ نامه ی کیهان سرباز جو شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان علیه ی رقبای مغلوب در سال گذشته را نشخوار کرده است .
وزير اطلاعات افزود: متأسفانه سازمان‌هاي جاسوسي موساد و سي آي ‌اي با سوء‌استفاده از برخي افراد فريب خورده داخلي و حمايت همه جانبه از آنان اقدامات شومشان را در کشورمان اجرايي مي‌کردند. مصلحي همچنين به فعاليت‌هاي گروهک تروريستي ريگي اشاره کرد و گفت: سازمانهاي جاسوسي موساد، سيا و سازمان اطلاعات انگليس از گروهک تروريستي ريگي حمايت مي‌کنند و اين مجموعه‌ها مجموعه‌هايي نيستند که از عمليات خرابکارانه‌شان دست بردارند. رهبري در برابر فتنه‌گران روش‌هاي اثرگذاري را در پيش گرفته‌اند وزير اطلاعات با بيان اين‌كه هنوز مديران و سران فتنه در داخل و خارج ايستادگي مي‌كنند و حتي در روزهاي اخير يكي از سران فتنه بر ادامه حركت و موضع خود پافشاري كرده است، گفت: مقام معظم رهبري در مقابل فتنه‌گران روش‌هاي اثرگذاري را در پيش گرفته‌اند كه جاي نگراني نيستمصلحي با بيان اين‌كه امروز منافقين، كمونيست ها، سلطنت طلبان، بهايي‌ها و گروه‌هاي ديگر در حمايت از فتنه گران فعاليت دارند، افزود: خوشبختانه با درايت حكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي همه اين توطئه‌ها يكي پس از ديگري خنثي مي‌شود. وزير اطلاعات به عدالت محوري دولت نهم و دهم اشاره كرد و گفت: سياست‌هاي دولت آقاي دكتر احمدي‌نژاد كه مورد تأييد رهبري است دردها را مي‌شناسد و شعار عدالت محوري را اجرايي كرده است.
ردپای دختر دانشجو در ترور شهید علی محمدی
http://www.fardanews.com/fa/news/134954
این چگونه رژیم کمدی قرون وسطائی است که حرفه ای در عوامفریبی و وارونه گوئی و کتمان کردن حقایق می باشد که از یک سوی مدعی نابود کردن اسرائیل می شود و ادعای قدرت بر تر جهان می کند . اما از طرف دیگر اعتراف به ضعف آشکار می کند که جاسوس دختر اسرائیلی به آسانی توانسته د ورزشکار صاحب مدال حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد را گول بزند تا وی دانشمند هسته ای اش را ترور کند؟ آخر اینگونه سناریو سازی و اراجیف آخوند مترسک وزیر بد نام اطلاعات را چه کسی می پذیرد که این آخوند طوطی دلقک داستانه دیکته شده را باز گو می کند؟
تصویر: رهبر انقلاب در خانه پدری
http://www.fardanews.com/fa/news/134942
چرا توضیح داده نشده است بر خلاف اینکه شیادانه بنیانگذار رژیم ضد بشری وعده ی حاکم شدن مستضعفان و پابرهنگان را داده بود . چگونه شد که فقط این طبه ی گمنام کوخ نشین اکنون با حامیان و اطرافیانش کاخ نشین شده اند و هر جنایتی که می خواهند بدون هیچگونه پاسخگوئی مرتکب می شوند . مشروط بر اینکه اکثریت جمعیت کشور را کوخ نشین و فقیر کرده اند؟
پيكر زندانيان سياسي اعدام شده جعفر كاظمي بدون اطلاع و حضور اعضاي خانواده آنان دفن گرديد
اکثر زندانیان قتل عام شدگان تا بستان 67 آثار شکنجه شکنجه گران دژخیم زندان ها را بر اندام خود داشتند که یکی از دلایال اعدام از بین بردن مدارک آشکار جرم و جنایات حاکمان رژیم ضد بشری در سیاه چال های رژیم ضد بشری بود . اکنون گذشته از اینکه دژخیمان وحشت از تحویل دادن اجساد به خا نواد گان قربانیان و عزا دار اعدام شدگان دارند تا که مراسم اعتراضی بر گزار نکنند . بعید نیست که وحشت شان از فاش شدن آثار جنایات جسمی قربانیان قبل از اعدام هم می باشد که پنهانی اعدام می کنند و به خاک می سپارند . آخر رژیم جنایتکاری که از اندیشه و جسد قر بانی اش وحشت دارد چگونه می تواند مشروعیت داشته و ضد مردمی نباشد؟
كانون حمايت ازخانواده هاي جانباختگان وبازداشتي ها :مطابق گزارش رسيده از ايران ، پيكر زنداني سياسي اعدام شده جعفر كاظمي ديروز در گيلانوند دماوند بدون اطلاع و حضور اعضاي خانواده دفن گرديد وبه آنها اطلاع داده شده است . همچنين به حسين حاج آقايي اطلاع داده اند كه پيكر پدرش در آمبولانس بسمت اصفهان شهر زادگاه او در حركت است كه اورا درآنجا دفن كنند و بعد از دفن محل دفن را اطلاع ميدهند . خانواده هاي داغدار و عزادار محمدعلي حاج آقايي براي اطلاع از محل دقيق دفن عزيزشان تا پاسي از شب منتظر نشسته كه شايد از طرف وزارت اطلاعات خبري به آنها داده شود . حكومت نه تنها خانواده ها را با زنداني كردن عزيزانشان متلاشي ميكند بلكه با اعدام آنها و داغدار كردنشان نيز راضي نميشود و با اذيت و آزار بازماندگان حتي حسرت ديدار آخر خانواده را نيز بر دلشان باقي مي گذارد
کشته شدن یک جوان در جزیره قشم توسط نیروی انتظامی
پاسخ سهم نفت مجانی بر درب خانه های محرومان که خمینی شیاد با وعده ی حکومت آینده از آن مستضعفان پا بر هنگان می باشد 32 سال پیش داد اینگونه با گلوله و کشتن و یا بر دار کشیدن در زندان ها در این مدت از سوی حاکمان رژیم جنایتکار عوامفریب شیاد داده شده است .
یک جوان دیگر در قشم به نام اسماعیل تومی به دست نیروهای انتظامی به قتل رسید.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، این جوان که از ناحیه گردن مورد اثابت گلوله قرار گرفته پس از چند روز در بیمارستان جان خود را از دست داده است.ماموران نیروی انتظامی به بهانه مبارزه با کالای قاچاق به سمت این جوان شلیک کرده اند، این در حالی است که به دلیل فقر بومیان این جزیره اکثر افراد به کار قاچاق کالا مشغول هستند.گفتنی است، رئیس پاسگاه سوزای قشم به دلیل قتل این جوان در زندان بندر عباس به سر می برد که احتمال تبرئه ی وی وجود دارد.لازم به یادآوریست در شهریور ماه سالجاری نیز یک نوجوان قشمی به نام صادق دولابی زاده به همین بهانه در این جزیره کشته شد.
چهارتن در زندان مرکزی ارومیه اعدام شدند
مثل همیشه باز هم تکرار می شود که مگر رژیم ضد بشری به جز اقدام اینگونه جنایات مستمر بشدت ضد انسانی مرتکب شدن در صورتیکه این قر یانیان نگون بخت محصول و پرورش یافتگان همین رژیم ضد بشری نا مشروع می باشند اقدام مثبت دیگری که به نفع مردم ایران باشد انجام داده است؟
چهار زندانی، در زندان مرکزی ارومیه به دار آویخته شدند.بنا به اطلاع گزارشگران ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران"هرانا"، رستم میرزایی اهل ارومیه، اسماعیل رستمی اهل ارومیه، محمد چناری اهل شیراز، و فرهاد حاتمی اهل ارومیه، اسامی چهار فردی است که در این زندان اعدام شدند.فرهاد حاتمی، بامداد امروز چهارشنبه ششم بهمن ماه و باقی افراد بامداد جمعه اول بهمن ماه اعدام شدند.احکام اعدام این افراد بر اساس جرایم مربوط به مواد مخدر صادر شده بود.بر اساس گزارش واحد آمار، نشر و آثار مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، از آغاز بهمن ماه تاکنون دستکم 14 زندانی در ایران اعدام شدند.
بازداشت ۱۵ ایرانی به جرم قاچاق مواد مخدر در مالزی
نزدیک 32 سال است که زیر چتر مبارزه با و قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین این سیاست انتقال مواد مخدر به برون مرز هم دنبال شده است که با شیوه های گونااگون و اهداف متفاوت پیگیری شده است . به خصوص از زمانی که پاسداران دارای اسکله های آبی غیر مجاز در سواحل جنوب شدند که هیچ مقامی هم جرأت مطرح و پیگیری کردنش را ندارد. فقط یکبار کروبی که رئیس مجلس ششم بود پیرامون این اسکله های غیر مجاز پاسداران سئوال کرد که هم روز بعد حرفش را مجبور شد پس بگیرد . طوریکه وارد بازار مکاره ی هفتم نشد .هم اینکه تا کنون چوب آن سئوال را می خورد و هزینه اش را می پردازد . بهر حال پاسداران با صاحب اسکله های غیر مجاز شدن خیلی بیشتر دستش برای ورود و حمل محموله های قاچاق مواد مخدر باز شده است . آنگونه که اکنون گندش آنچنان در آمده است که ویکی لیکس هم به این موضوع اشاره کرده است که پاسداران به کشور های همسایه ی ایران و همه قاره ها موادمخدر با قاچاقچیان همراه سلاح بطور قاچاقی منتقل می کند
رادیو فردا: پلیس مالزی اعلام کرد، ۱۵ شهروند ایرانی را در ارتباط با توزیع مواد مخدر در این کشور بازداشت کرده و حدود ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر به ارزش بیش از پنج میلیون دلار را از آنها کشف کرده است.به گزارش خبرگزاری آلمان، پلیس مالزی روز چهارشنبه اعلام کرد، ۱۵ ایرانی را که در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر در این کشور فعالیت می‌کردند، در مناطق مختلف مرکز کوالالامپور، پایتخت مالزی، بازداشت کرده است.به گفته نور رشید ابراهیم، رئیس مرکز مبارزه با مواد مخدر پلیس مالزی، بازداشت شدگان ۲۰ تا ۴۰ ساله هستند و در میان آنها دو زن نیز به چشم می‌خورد.بر اساس این گزارش ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر پلیس مالزی که در پنج ماه گذشته فعالیت این افراد را زیر نظر داشتند، با انجام شش عملیات جداگانه در هفته گذشته اقدام به بازداشت آنها کردند.رئیس مرکز مبارزه با مواد مخدر پلیس مالزی همچنین اعلام کرده است، از بازداشت شدگان نزدیک به ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه یا متافتامین به ارزش بیش از پنج میلیون دلار و نیز یک آزمایشگاه کوچک تولید مواد مخدر واقع در حومه پایتخت مالزی کشف شده است.به گفته رشید ابراهیم،‌ تنها در ماه جاری میلادی ۳۲ تن از شهروندان ایرانی در ارتباط با مواد مخدر در مالزی بازداشت شده و در مجموع حدود ۱۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از آنها کشف شده است.روز سه‌شنبه نیز مقام‌های پلیس مالزی از بازداشت دو ایرانی دیگر به جرم حمل ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در منطقه سنتول شهر کوالالامپور خبر داده بودند.در دو سال گذشته هر از چند گاهی، گزارش‌هایی درباره بازداشت شهروندان ایرانی به جرم دست داشتن در قاچاق مواد مخدر در مالزی منتشر شده است و تنها در سال گذشته میلادی ۱۳۸ ایرانی در این ارتباط در مالزی بازداشت شده بودند.در اوایل سال جاری خورشیدی نیز دو ورزشکار ایرانی و یک مامور حراست سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی به اتهام قاچاق مواد مخدر در فرودگاه کوالالامپور بازداشت شده و حدود چهار کیلوگرم ماده مخدر شیشه از آنان کشف شده بود.هر چند در قوانین جزائی مالزی مجازات اعدام برای قاچاق مواد مخدر پیش‌بینی شده است، اما بر اساس اعلام منابع رسمی در این کشور درسال‌های اخیر بر شمار قاچاقچیانی که از مالزی به عنوان مسیر حمل و نقل مواد مخدر استفاده می‌کنند، افزوده شده است
ويکی ليکس از افزايش چشمگير انتقال محموله های هروئين از ايران به اروپا خبر می دهد
چشم نهادهای بین المللی مدعی مبارزه با مواد مخدر روشن که با سفر های پی در پی به ایران که زیر پوشش همکاری با مبارزه با مواد مخدر قاچاق مرز افغانستان کمک های مالی قابل توجهی به مقامات و مسئولان رژیم ضد بشری کرده اند که نوعی تکرار بازی سیاسی آنسوی سکه ی مذاکرات هسته ای می باشد . برای اینکه با اینگونه اقدامات خود موجب تقویت باز نگهداشتن دستان حاکمان رژیم مهارنا پذیر تروریستی در همه زمینه ها و اقدامات جنایت ضد بشری بوده است.
صدای آمریکا: يک تلگرام ديپلماتيک که در وبسايت ويکی ليکس متشر شده است از افزايش انتقال محموله های هروئين از ايران به مقصد اروپا خبر می دهد.روزنامه نروژی آفتن پستن هفته گذشته اين تلگرام را منتشر کرد که ظاهرا متعلق به يک مقام دفتر مواد مخدر سازمان ملل متحد در باکو است.اين تلگرام می گويد توقيف هروئين آماده عرضه به بازار در آذربايجان از ۲۰ کيلوگرم در سال ۲۰۰۶، به ۵۹۰۰۰ کيلوگرم در سه ماهه اول سال ۲۰۰۹ افزايش يافته است.در تلگرام ديپلماتيک، ايران، به عنوان مبدأ ۹۵ درصد از اين مواد مخدر ذکر شده است و روزنامه آلمانی دی ولتور روز يکشنبه جزئيات آن را چاپ کرد.اين مدارک به نقل از يک مقام سازمان ملل متحد می گويد حدود ۸۵ درصد از محموله های هروئين، از طريق زمينی و ۱۵ درصد باقی مانده از طريق دريايی، از ايران وارد آذربايجان می شود.مسئولان همکاری آذربايجان و ايران در مبارزه با مواد مخدر را صرفا مصنوعی توصيف کرده اند.اين در حالی است که رسانه های رسمی ايرانی روز دوشنبه از هزينه صدها ميليون دلار در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر از کشورهای همسايه، بويژه افغانستان خبر دادند.جمهوری اسلامی، نهادهای بين المللی، از جمله سازمان ملل متحد را به کمک به ايران در اين راه، فراخوانده است
ایران خودرو تعطیل شده / کارگران تجمع کرده‌اند
وقتی در رژیم ضد بشری جنایتکار و غارتگر و دین فروش که جان انسان ها به خصوص محرو مان و زحمت کشان برایش ارزشی ندارد . زیرا که همه توان و نیرو و تلاش خود را صرف حفظ قدرت و بقای ننگین اش کرده است که در راستای هدف هر چه بیشتر سرکوب و خفقان ن غارتگری می باشد . بنا براین هر گز برایش مهم نیست که این چنین اتفاق جنایت آمیزدر ایران خود رو رخ می دهد و جان تعدادی از کار گران محروم گرفته و کار خانه هم تعطیل می گردد.
جهان (اصولگرا): حادثه برخورد يك دستگاه كاميون با ايستگاه سرويس كاركنان ايران خودرو که بر اساس آماراوليه تاكنون چهار كارگر جان خود را از دست داده و ۱۰ نفر هم به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده اند، نشان ازحوادثی دارد که در ایران خودرو در حال رخ دادن است.دكتر فولادي پزشک معالج اورژانس در اين باره گفت: در ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته (سه‌شنبه) امدادگران شيفيت اورژانس از طريق تماس شهرونداني در جريان حادثه تصادفي در بلوار ايران خودرو مابين جاده مخصوص و جاده قديم قرار گرفتند.وي ادامه داد: امدادگران با حضور در صحنه حادثه دريافتند كه يك دستگاه كاميون متعلق به شركت ايران خودرو با پرسنل ايران خودرو كه در محل سرويس ايستاده بودند، برخورد كرده كه اين حادثه چهار كشته بر جاي گذاشته استبه گزارش جهان یک منبع آگاه در ایران خودرو گفت: رویه ای که ایران خودرو در سال های اخیر و به دلایل نامعلوم در پیش گرفته نشان می دهد که مسئولان این شرکت به بهانه افزایش تولید، کارگران را مجبور به کار در روزهای تعطیل رسمی کشور از جمله در روزهای اربعین و تاسوعای حسینی کرده اند. اقدامی که هم از نظر شرعی و هم ازنظر قانونی به نظر خلاف می رسد.حادثه ای که شب گذشته در ایران خودرو رخ داد ناشی از همین نوع نگاه به کارگران بوده و نشان می دهد که مسئولان ایران خودرو به کارگر صرفا به عنوان یک عامل تولید نگاه کرده و برای وی ارزش انسانی قائل نیستند.گزارش ها حاکی است پس از این حادثه کارگران در مقابل دفترمدیرعامل شرکت تجمع کرده و نسبت به رویه در پیش گرفته شده توسط مدیران ایران خودرو اعتراض کردند.این در حالی است که گفته می شود مدیران شرکت برای منتشرنشدن اخبار داخل ایران خودرو امروز را برای تمام کارگران ستادی ایران خودرو و شرکت های تابعه تعطیل اعلام کرده و سرویس ها هم به دنبال کارگران نرفته اند.جالب است دانستن این نکته که مدیر کل روابط عمومی ایران خودرو که اقوام وزیر اطلاعات آقای خاتمی است با استفاده از این موضوع دست به سانسور اخبار ایران خودرو زده و ارتباط شرکت های تابعه با رسانه های منتقد را محدود کرده اند.گفتنی است که اتفاقات اخیر با توجیهاتی اعم از افزایش تولید رخ داده است که می توان گفت با توجه به عدم تغییر تکنولوژی در این سال ها، این افزایش تولید فقط بر گرده کارگران فشار وارد خواهد کرد