گزیده خبر های 23 دی – 89 قسمت - 2
تازه ها
اخراج منافق?ن از عراق تا پا?ان سال آينده .يك ماهنامه آمريكايي: سازمان مجاهدين خلق يك سازمان تروريستي است
http://www.jomhourieslami.com/1389/13891023/13891023_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0039.html
گزارشگر روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی از موضع شتر در خواب بیند پنبه دانه ، گهی لف لف خورد ، گه دانه دانه . از روی ذوق زدگی دستپاچه شده و در خواب زیادی پنبه دانه خورده است طوری که دچار دل پیچه و روده دل شده است . آنگونه که مجبور به نشخوار کردن تند تند برای رفع مشکل شده است . برای اینکه با اعتراف به مداخله گری در امور داخلی عراق ، نقش نماینده ی ملت عراق و سخنگوی دولت دست نشانده نوری مالکی خائن را هم بر عهده گرفته و حکم صادر کرده است که مجاهدین یا پایان سال میلادی عراق را ترک خواهند کرد . در صورتیکه اقدام توطئه آمیز مشترک وزارت بد نام اطلاعات و سپاه قدس و مزدور نافع عیسی و آخوند مزدور همراهش در کنار سایر مزدوران ساندیس خور در 17 دی در جلوی کمپ اشرف آنگونه شکست مفتضحانه خورد که موجب موج روز افزون خشم و تنفر اقشار گوناگون مردم عراق شد ه است که همچنان ادامه دارد . مشروط بر اینکه پرونده ی جنایتکاران در گیر این اقدام جنایت آمیزکه یک سند جنایت علیه ی بشریت است در داد گاه مشابه اسپانیا دنبال خواهد شد. اما اکنون این گزارشگر مزدور و مأمور اینگونه خبر وارونه گزارش کرده است.
دولت لبنان سقوط کرد
http://www.fararu.com/vdci5raq.t1aqz2bcct.html
عوامل رژیم ضد بشری از ترس صدور احکام محکومیت از سوی داد گاه بین المللی برای تروریست های قاتل رفیق حریری که برخی شان به ایران گریخته اند . چونکه حاکمان تهران و شیخ حسن نصرالله نگرانی شدید از عواقب این حکم دارند . بنابراین از طریق نفوذی های حزب الله لبنان و متحدان شان در کابینه ی لبنان دست به استعفاء و خروج از کابینه ی لبنان زدند تا با این اقدام کابینه ی لبنان رابه سقوط بکشانند. به امید آنکه با با این اقدام منجر به عدم صدور احکام علیه ی تروریست های حزب الله لبنان شوند . ولی جز روشنگری علیه ی اهداف شان و اثبات آلت دست بودن حاکمان تهران چیز بیشتری عایدشان نخواهند شد .
اعلام آخرین‌ پیشنهاد برای خرید پژو احمدی‌نژاد
اولاً : چرا هیچ سر نخ و مشخصاتی از خریدار داده نشده است تا مشخص شود شایعه ساختگی نمی باشد ؟ دوماً : تازه اگر این خبر در ست باشد لابد به خریدار پاسدار میلیاردی محمدصادق محصولی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی است و بیش از دو میلیون دلار از سوی دولت به وی داده شده است تا اینگونه اجرای نقش نمایشی خریدار ایفا کرده است؟ سوماً : مگر مقابل رقم یک میلیارد دلار مفقوده شده فروش نفت رقم2 میلیون دلار چه رقمی می باشد که قرار است طبق آماری که پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی وزیر رفاه داده است مشکل مسکن 30 هزار خانوار بی سر پرست را حل نماید؟
وزير رفاه و تامين اجتماعي درباره آخرين قيمت پيشنهادي براي خودروي تحت مزايده رييس جمهوري گفت: آخرين مبلغ پيشنهادي در اين مزايده بين المللي دو ميليون دلار بوده است. به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، 'محمود احمدي نژاد' سي ام آبان ماه سال جاري در همايش تجليل از خيرين مسكن ساز (سقف آسماني) از موافقت خود با به حراج گذاشتن خودروي شخصي خود جهت مشاركت در طرح نهضت تامين مسكن معلولين و مددجويان تحت پوشش سازمان بهزيستي كشورخبر داده بود. به همين منظور سامانه اينترنتي جهت برگزاري حراج بين المللي به نشاني www.ahmadinejad-car.com ايجاد شده است. گزارش خبرنگار سياسي ايرنا از حاشيه جلسه روز جاري دولت حاكي است، 'صادق محصولي ' پس از جلسه دولت در جمع خبرنگاران همچنين گفت:‌300 هزار خانواري كه سرپرست آنها زن است، تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي قرار خواهند گرفت كه 37 درصد حق بيمه آنها را دولت پرداخت خواهد كرد
جزييات گروگانگيري 4دانش‌آموز در شيراز
http://www.fararu.com/vdccesqe.2bqe08laa2.html
این شوی طراحی شده زیر سر همان بر نامه ریزان آدم ربایان 3 آمریکائی از کردستان عراق است که متهم به جاسوس آمریکا بودن باز داشت شدند که برای باج گیری کردن اهداف خاص می باشد که اکنون برای بالا بردن غلظت خفقان و سرکوب در شیراز دست به اجرای چنین طرحی زده شده است .
اسامی 10 مفسد اقتصادی فاش شد
http://www.fardanews.com/fa/news/133007
چگونه است در رژیم ضد بشری که از رأس تا ذیل ان آلوده به فساد و رشوه و تبعیض است و در شرایطی که 3 سال پیش عباس پالیزدار اسامی 44 مفسدان اقتصادی دانه درشت را دردانشگاه بوعلی همدان فاش نمود که همه جزو حامیان ولی وقیح می باشند . همچنین در کنار سایر حاکمان غارتگر و آقازاده های دزد تر از خودشان در 32 سال گذشته حتی یک مورد از اسامی و محکومیت اینان اعلام و بازتاب داه نشده است؟
چهار متهم در یک پرونده فساد اقتصادی و کلاهبرداری از بانک سپه هم هرکدام به 10 سال حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.
واکنش اکرمی به جنتی: خودشان به یک استاندار گیر می‌دهند، به ما می‌گویند از وزیر سوال نکنیم!
پس از حذف رقیب مغلوب در کودتای 22 خرداد 88 اکنون آنگونه جنگ قدرت و ثروت میان باند های ما فیائی غالب با منتقدان در بازار مکاره بالا گرفته و مهار ناپذیر شده است که آخوند غارتگر فسیل فرصدت طلب احمد جنتی می بایست که بیش از گذشته نقش لنگ حمام میان لوطی جماران ولی وقیح و عنترش پاسدار گماشته احمدی نژاد علیه ی اعضای منتقد بازار مکاره را اجرا نماید و اینان را تهدید کند که نمی بایست هیچ وزیری نا لایق و دزد و خالی بند را مورد سئوال قرار دهند یا اینکه استیضاح کنند . زیرا که اینان باید تسلیم فشار تحمیلی دولت نا مشروع شوند که طرح مهره چینی و یک دست کردن بازار مکاره ی دوره ی نهم و هموار کردن رئیس جمهور شدن رحیم مائی را تدارک دیده است .
خبر آنلاین: چطور 20 هزار میلیارد تومان بودجه مملکت را هزینه کرده اند که فقط 30 درصد اهداف‌شان محقق شده است؟عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، مطالب مطرح شده از سوی امام جمعه موقت تهران درباره انتقاد به مجلس را نشانه کم لطفی وی، بی‌اطلاعیش و یا ارائه اطلاعات غلط به وی دانست.سیدرضا اکرمی نماینده تهران در واکنش به سخنان احمد جنتی امام جمعه تهران که گفته بود دولت و وزرا برای اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها شبانه‌روزی کار می‌کنند و درست نیست که در چنین شرایطی مدام برای پاسخ به سوالات نمایندگان، به مجلس احضار شوند، گفت: ما هر روز در کشور مسائل خاصی دارم. یک روز بحث انرژی هسته‌ای، یک روز بحث انتخابات، یک روز هم هدفمند کردن یارانه‌ها. در کشوری که انقلاب شده همیشه مسائل حساس وجود دارد و نمی‌شود که هر روز چیزی را بهانه عملیاتی نشدن نظارت مجلس کرد.عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از عملکرد بنگاه‌های زودبازده به عنوان بخشی از اقدامات خلاف قانون دولت یاد کرد و گفت: در روزنامه‌ها خواندم که 20 هزار میلیارد تومان برای ایجاد 3میلیون و 100 هزار شغل در نظر گرفته شده بوده اما فقط 900هزار شغل از قبل ایجاد بنگاه‌های زودبازده ایجاد شده است. مجلس حق دارد که این موضوع را بررسی کند که چرا این کار محقق نشده است؟ چطور 20 هزار میلیارد تومان بودجه مملکت را هزینه کرده اند که فقط 30 درصد اهداف‌شان محقق شده است؟وی با اشاره به انتقاد جنتی به عملکرد استاندار شیراز در خطبه‌های نماز جمعه تهران، متذکر شد: یک‌مرتبه سر یک استاندار صفر کیلومتر، گیر می‌دهند که چرا این کارها را می‌کند و بعد به مجلس می‌گویند که چرا نظارت می‌کند؟ مگر همین استاندار ضعیف را وزیر کشور منسوب نکرده است؟ چرا مجلس نباید از وزیر به دلیل این کارش سوال کند؟
حکم قطع دست ۲ سارق ديگر در مشهد اجرا مي شود
قیافه ی حکم دهنده محمود ذوقی که در روزی نامه ی خراسان بازتاب داده شده است همچون جانیان عقده ای و قاتلان حرفه ای می باشد . سئوال است که آیا اجرا اینگونه اقدامات ضد انسانی بر بر منشانه نشان از قدرت است . یا نه اینکه گواه بر وحشت حاکمان ضد بشر جنایتکار نا مشروع می باشد که چون به پایان خط رسیده اند و بشدت از نارضایتی و خشم عمومی در حال انفجار وحشت دارند . اینگو نه از وحشت دست به جناینت ضد انسانی قربانیان پرورش یافتگان رژیم ضد انسانی نامشروع می زنند تا مانع از اعتراض عمومی شوند و فرو پاشی را به تعویق اندازند؟
روزنامه خراسان: دستگاه قضايي بر اجراي دقيق احکام الهي درباره سارقان و مخلان نظم و امنيت عمومي مصمم است و پس از اجراي ۲ حکم قطع دست در مشهد، هم اکنون نيز راي دادگاه درباره قطع دست ۲ سارق ديگر قطعي شده است که پس از طي مراحل قانوني به زودي اجرا مي شود.قاضي محمود ذوقي ، دادستان عمومي و انقلاب مشهد (عکس سمت چپ) با بيان اين مطلب در نشست خبري صبح روز گذشته گفت: اجراي حدود الهي درباره سارقاني که شرايط «هتک حرز» را دارند خواست همه مردم است و دستگاه قضايي نيز در اجراي اين حدود کوتاه نخواهد آمد. قاضي محمود ذوقي شوکت آباد افزود: به دنبال صدور ۲ حکم قطع دست سارقان در مشهد، پرونده يکي از آنان در کميسيون عفو نيز مطرح شد اما کميسيون با عفو وي مخالفت کرد و اين راي به زودي اجرا خواهد شد وي اضافه کرد: حکم قطع دست سارق ديگر نيز به تاييد دادگاه تجديدنظر رسيده و حکم دادگاه قطعي شده است که اين حکم نيز پس از طي مراحل قانوني و در صورت مخالفت کميسيون عفو اجرا مي شود
کارگران کیان تایر در اعتراض به وضعیت خود اقدام به آتش زدن لاستیک در محل کارخانه کردند
راستی یبه جز حاکمان و آقازاده ها و شرکای دزد و غارتگران شان دیگر چه قشری از جامعه ی ایرانی وجود دارد که از ترکش رژیم ضد بشری در امان مانده باشد و از وضعیت تحمیلی دل پر زخون نداشته و راضی و خشنود باشد؟
بنا بر گزارشهای دریافتی توسط اتحادیه آزاد کارگران ایران، کارگران کیان تایر با توجه به نبود روزنه ای برای تحقق خواستهایشان تا پایان وقت اداری امروز، از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر اقدام به آتش زدن لاستیک در محل کارخانه و مشرف به جاده اسلامشهر (روبروی بخشداری چهاردانگه) کردند.بنا بر این گزارش کارگران خشمگین کیان تایر تمامی پارچه نوشته هایی را که از بیرون و با مضامین تبریک به بخشدار چهاردانگه به عنوان بخشدار نمونه بر قسمت بیرونی نرده های کارخانه نصب شده بود پایین کشیده و آنها را نیز آتش زدند.همزمان با اعنراض کارگران در محل کارخانه، نماینده های آنان نیز از ساعت 11 صبح عازم وزارت صنایع شدند و در جلسه ای که برای رسیدگی به خواستهای این کارگران تشکیل شده بود، شرکت کردند. در این جلسه ابتدا مسئولین وزارت صنایع تلاش کردند با یادآوری این نکته که خیلی از کارگران 17 ماه است حقوق نگرفته اند و صدایشان در نمی آید نماینده های کارگران کیان تایر را تحت فشار قرار بدهند اما این نماینده ها قاطعانه اظهار داشتند: این مایه افتخار شماست که 17 ماه دستمزد کارگران را ندهید و آنها را گرسنه نگه دارید، اما ما خواهان روشن شدن تکلیف خود و پرداخت دستمزدهای معوقه مان هستیم و اگر به خواستهای کارگران کیان تایر رسیدگی نشود آنان فردا همینجا در مقابل وزارت صنایع دست به تجمع خواهند زد و ما مسئولیتی در این زمینه نداریم.بدنبال این اظهارات از سوی نماینده های کارگران کیان تایر، مسئولین وزارت صنایع اعلام کردند 5 میلیارد تومان وام آماده پرداخت به کارخانه کیان تایر است و بزودی این وام پرداخت خواهد شد. در ادامه این جلسه کارفرمای کیان تایر نیز وعده داد تا آخر امشب 50 درصد باقی مانده دستمزد شهریور ماه کارگران به حساب آنان واریز خواهد شد و طی چند روز آینده چهل تن مواد اولیه نیز وارد کارخانه خواهد شد.بنا بر آخرین گزارشهای دریافتی توسط اتحادیه آزاد کاگران ایران، با توجه به توافقی که امروز در وزارت صنایع میان نماینده های کارگران و کارفرما و مسئولین این وزارتخانه صورت گرفته است کارگران کیان تایر اعلام کرده اند چنانچه فردا توافقات صورت گرفته عملی نشود از پس فردا سه شنبه چهارم آبانماه اعتراضات خود را از سر خواهند گرفت