دو گزیده خبر از دروغ نامه ی کیهان 14 دی - 89
دلیل فضا سازی همآهنگ و برنامه ریزی شده از سوی کودتا گران و رسانه های خبر و تبلیغاتی و مطبوعاتی وابسته به اینان که همراه با پرونده سازی کردن است که اخیراً بطور فشرده علیه ی خاتمی ساماندهی شده است که عجیب همراه با بر پا کردن جار و جنجال شتاب گرفته است . تا جائی که وی متهم به رهبر فتنه گران سال 88 شده است و از همه منابر و تریبون ها و سوراخ و سمبه و هر سو فریاد و هوار زده می شود که می بایست وی همراه با رهبران دیگر رقیب مغلوب بعنوان خائن و قاتل و جاسوس بیگانه و ستون پنجم بازداشت و محاکمه و مجازات شوند که چرا خاتمی تازگی دیدار با اعضای اقلیت بازار مکاره داشته است و پیشنهاد شروطی تعیین و ترسیم شده داده است که بر اساس قانون اساسی محور حضور در نمایش خیمه شب بازی مجلس بازار مکاره ی دوره نهم می باشد. غافل از آنکه با بودن ولی وقیح نه قانون معنی و مفهوم و نه محلی از اعراب دارد . همچنین مگر از یاد رفته است که هدف کودتا گران حذف رقیب از صحنه ی رقابت و انحصار کردن قدرت بوده است ؟ . بنا براین مشخص است که از سوی توطئه گران کودتا گر حذف کنندگان رقیب مغلوب هر گز فرصت داده نمی شود تا که رقیب مغلوب از در بیرون شده باز از پنجره وارد شود . برای همین با تهاجم قرار دادن مستقیم خاتمی که شیوه ی بدر گفتن است تا دیوار بشنود . بهر حال دراز کردن خاتمی ومورد حمله و تهدید قرار دادن وی و اعضای اقلیتت بازار مکاره است که با وی دیدار داشته است که مکمل این سیاست نسق گیری غیر مستقیم از منتقدان مدعی اصول گرایان دولت می باشد تاکه این چنین به اینان تفهیم شود که حساب دست شان باشد که نکند خیال وحدت تاکتیکی با رقیب مغلوب علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد در نمایش خیمه شب بازی مجلس نهم و ریاست جمهوری یازدهم در سر داشته باشند. بلی مورد مخاطب قرار دادن اعضای اقلیت بازار مکاره و فاش کردن نام شان که چرا با خاتمی دیدار داشته و پیرامون نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم نظر و پیشنهاد داده اند . بدون شک این شیوه ی بازجوئی و شکنجه و اعتراف گیری در بستر سیاست ارعاب و خفقان و زهر چشم گیری می باشد . حال سئوال است که مگر میلیون ها نفر معترض و ناراضی پس از کودتای 22 خرداد 88 در تظاهرات های ضد حکومتی فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح نزدند ؟ مگر چاشنی آن فریاد مجتبی بمیری ، رهبری را نبینی . یا احمدی نژاد عامل فقر و استبداد و فساد نکردند؟ مگر در این تظاهرات تعدادی معترض جان نباختند و بیشمار مجروح و بازداشت و شکنجه و محکوم به حبس های سنگین نشدند ؟ مگر سپس تق جنایات ضد انسانی بازداشتگاه کهریزک در نیامد؟ مگر حتی خواهر زاده موسوی کشته نشد؟ مگر عدم مشروعیت ولی وقیح و بی اعتباری قانون اساسی فاش نشد؟ مگر معترضین خواهان تغییرات دمکراتیک در ایران نشدند؟ مهمتر اینکه مگر 32 سال گذشته با شیوه های گوناگون آزمون نشده است که این رژیم ضد بشری قرون وسطائی مهار و تغییر و اصلاح ناپذیر می باشد؟ اکنون سئوال است برای چه خوشباوران شکست خورده مدعی اصلاح طلب برای دارند تلاش می کنند با نا دیده گرفتن این اصطلاح که گفته می شود آزموده را آزمودن خطاست . می خواهند با خاک پاشیدن بر توی چشمان مردم ناراضی باز هم در این آزمون شکست خورده شرکت نموده و مجدداًبخت خودشان را آزمای کنند.

مرگ كارگر 18 ساله بر اثر گودبرداري غيراصولي
به شتر گفتند چرا گردنت کج است . گفت چه چیز من مثل همه کس است؟ مگر در رژیم ضد بشری قرون وسطائی که ولی وقیح ماورای قانون است که اقدامات غیر قانونی و غیر اصولی می کند ودشمن عدالت و آزادی و قانون و مروج آن می باشد . می توان انتظار داشت که کار گران جوان که میز مدرسه را ترک کرده است بطور غیراصولی جانش را از دست ندهد؟
گودبرداري غيراصولي بار ديگر حادثه اي مرگبار رقم زد و موجب مرگ كارگري جوان در عمليات گودبرداري ساختماني در خيابان باهنر شد.به گزارش مهر گودبرداري غيراصولي براي ساخت يك ساختمان در زميني به وسعت 500 مترمربع در خيابان شهيد باهنر تهران منجر به مرگ كارگر 18 ساله شد.پس از ساعتها خاك برداري و سعي و تلاش جسد فرد فوت شده از زير آوار خارج و به بالا انتقال و در اختيار نيروي انتظامي قرار گرفت