گزیده خبر های 11 دی – 89 قسمت -2
حضور نوه امام در مراسم 9 دي تهران خشم فتنه گران را برانگيختhttp://www.kayhannews.ir/891011/14.HTM#other1401
مرده خوران نام خمینی شیاد که پرونده سازان و دروغ و وارونه گویان که خبر نگار و گزارش دهندگان حرفه ای شده اند که جز دروغ گزارش ندهند . اکنون برای اعتباردادن به توطئه ی طراحی شده ی علیه ی رقیب مغلوب مدعی شده اند که نوه ی خمینی شیاد اهل گفت و گو ومصاحبه نیست . اما نگفته اند که پس چرا تصویر حضور وی در مراسم سالگرد ساندیس خوران چماقداران 9 دی را برای اثبات ادعای شان بازتاب نداده اند تا پاسخ روشنگرانه به تکذیب کنندگان داده باشند؟
سرويس سياسي-حضور حجت الاسلام سيدعلي خميني نوه امام راحل در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دي كه در مهديه تهران برگزار شد، خشم فتنه گران را برانگيخت.
اعدام 4 تن از عوامل باند آدم‌ربايی در زاهدان
http://www.fardanews.com/fa/news/131112
فرق رژیم نا متعارف و ضد مردمی بربرمنش و تاریک اندیش با سایر کشور های مدرن و دمکراتیک جهان در این است که اگر چنانچه در تبدیل شدن سال نو مسیحی همه جا مشغول بر گزاری مراسم جشن و شادی کریسمس هستند اما در ایران این چنین در استان محروم بلوچستان حاکمان رژیم ضد بشرمرگ توزیع و هدیه کرده اند.
اسامي اين افراد معدوم عبارت است از محمود براهوئي معروف به فرهاد فرزند نادر، شهرام ناروئي معروف به بي‌برگ فرزند جلال، ظهور احمد عاصف دوست فرزند محمد شريف، جهانبخش براهوئي معروف به نوربخش فرزند نادر.فارس: رئيس كل دادگستري سيستان و بلوچستان گفت: صبح امروز حكم اعدام چهار تن از اعضاي باند آدم‌ربايي پس از تأييد مراجع عالي قضايي در زندان زاهدان به اجرا درآمد.
نامه سرگشاده جمعی از علمای اهل سنت به مقامات حکومت
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26532
پاسخ این نامه سر گشاده به جای اینکه از سوی ولی و قیح و حاکمان ضد بشر بطور منطقی و اصولی داده شود . ولی با چوبه های دار داده می شود که نمونه اش در خبر فوق بازتاب داده شد . ولی وقتی پاسخ واکنشی این جنایات بصورت اقدامات انتحاری در مسجد امام علی زاهدان و هلال احمر شهر خاش در استان بلوچستان داده می شود با سفسطه گری فریاد زده می شود که آمریکا و انگلیس و اسرائیل تروریست ها را آموزش و تعلیم داده اند تا دست به اینگونه ا قدامات تروریستی بزنند.
میزان: جمعی از علمای اهل سنت در نامه ای خطاب به مقامات ایرانی، نسبت به ادامه ی سیاست های حکومتی علیه جمعیت سنی ایران هشدار دادند: "اگر وضعیت بدین منوال ادامه یابد به زودی شاهد روزی خواهیم بود که نه از تاک نشانی می ماند و نه از تاک نشان."در این نامه آمده است: با توجه به سیاست های اخیر حکومت در قبال اهل سنت و تنش های سیاسی ناشی از آن ما جمعی از علمای اهل سنت لازم دیدیم نکاتی چند به عرض مقامات عالی رتبه نظام برسانیم، باشد که در جمعشان عاقلی باشد و او را اشاره ای کافی، و بدین وسیله اتمام حجت نموده باشیم. زیرا اعتقاد داریم در حالی که کشور با بحران های بین المللی دچار است، وضع موجود به نفع ملت که هیچوقت نبوده اما دیگر از این به بعد به نفع نظام هم نخواهد بود. اگر وضعیت بدین منوال ادامه یابد به زودی شاهد روزی خواهیم بود که نه از تاک نشانی می ماند و نه از تاک نشان. خلاصه ای از این وضعیت به شرح زیر می باشد.
مسئول نهاد رهبري در سپاه بندرعباس : مشایی "لکه‌ای روی آینه رییس جمهور" است
مگر می شود که پاسدار گماشته احمدی نژاد مورد تأئید ولی وقیح نامشروع باشد . برای رئیس جمهور کردنش با کودتاگران همکاری کند . ولی رئیس دفتر وی رحیم مشائی که بشدت مورد حمایت پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد لکه ی ننگ وی باشد . اینگونه لغز خوانی ها که از سوی آخوندهای پرت وشوت مطرح می شود که نماینده ی ولی وقیح هستند . زیرا که نمی دانند برای تو پوزی کردن ولی وقیح وسایر منتقدان رحیم مشائی منوچهر هنگام اجرای مأموریت در سنگال کنار گذاشته شد و همینطور کیلوئی یک چیزی به اینان دیکته می شود تا بیان کنند.
آتي نيوز: به گزارش خبرنگار سياسي شبكه خبري آتي نيوز، پس از آنکه اين مسئول در نهاد رياست جمهوري روز پنجشنبه در سخنرانی خود در بندرعباس جریان ضد مشایی را عوامل فتنه بزرگتر خواند، حجت الاسلام محمد برزگر مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس اظهار داشت: حساب و کتاب مشایی را از رییس جمهور جدا کنید. وی از مشایی به عنوان "لکه‌ای روی آینه رییس جمهور" نام برد که باید آن را برداشت و یا چیزی روی آن گذاشت.حجت الاسلام برزگر که ساعتی پیشتر از اعتراض لوح تقدیر خود را به عنوان یکی از هادیان سیاسی برتر استان هرمزگان گرفته بود، ادامه داد: کسانی که به مشایی اعتراض دارند از علما و همچنین طرفداران سرسخت احمدی نژاد هستند و مشایی باید حالا که در کنار رییس جمهوری قرار گرفته خود را درست کند.وی سخنان رحیم مشایی درباره موسیقی را یکی از مصادیق جدی این اعتراضات دانست كه فرد مسئول در نهاد رياست جمهوري نیز در پاسخ حجت الاسلام برزگر اظهار داشت: سخنان مشایی تحریف شده و اطلاعات شما درباره موسیقی بیشتر از مشایی نیست.حجت الاسلام برزگر اظهار داشت: اتفاقا اطلاعاتم در این باره بیش از مشایی است. مسئول دولتي نيز اظهار داشت: پس به شما تبریک می گویم.این مجادله کلامی با همین جملات به پایان رسید.مسئول دولتي که در برنامه ترتیب یافته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و اداره کل کار و امور اجتماعی این استان به مناسبت نهم دی ماه در فرهنگسرای طوبای بندرعباس سخن می گفت در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: هرچند باور آن مشکل به نظر می‌رسد اما جریان ضدمشایی که بخش‌ها و بریده‌های گفته او را برداشته و آن را در قالب بولتن تحویل حزب اللهی‌ها و علما می‌دهند و سعی در ضد دین جلوه دادن احمدی نژاد دارند در واقع فتنه بزرگتر هستند
متكي: همه همسايگان ايران محتواي اسناد ويكي ليكس را تكذيب مي كنندhttp://www.kayhannews.ir/891011/14.HTM#other1408
عجیب سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری با بازتاب این خبر زیرآب یک عمر گدائی و گم کردن شب جمعه را زده است . زیرا که با ناشیگیری به کاهدان زده و از یاد برده است که مقتدی صدر گفته است حوزه ی علمیه ی قم طرفدار ویکی لیکس می باشند.
وزير خارجه سابق كشورمان گفت: همه همسايگان ايران محتواي اسناد ويكي ليكس را تكذيب مي كنند
نبرد دود و باران در آسمان تهران
http://www.fardanews.com/fa/news/131069
کشور بلیه ی طبیعی و مصیبت ساز که مدعی قدرت بر تر و امن و آزاد ترین کشور جهان است . اما بد لیل اینکه 32 سال است که با شدت تمام سیاست کویر سازی و آتش زدن جنگل ها و خشک کردن مراتع و رود خانه و در یاچه و تالا ب ها و قطع درختان قدیمی را به جای ایجاد فضای سبز در ایران دنبال شده است . آنچنان که سیاست نابودی فضای سبز و آلوده کردن محیط زیست به خصوص هوای تهران موجب افزایش مرگ و میر شهر وندان تهرانی شده است . سئوال است که معلوم نیست که چگونه است که فقط ایران است که این چنین دچار بی بارانی بی سابقه در فصل پائیز و زمستان شده است . طوری که آتش سوزی در زمستان و ضریب آلودگی هوای تهران در این فصل زمستان یک امر عادی شده است تا جائی که اکنون به جای باد و باران دود فضای آلوده ی تهران را پوشانیده است؟
مدیر شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آلودگی هوای تهران را برای امروز کمی کمتر از قبل و برای 2 روز آینده بدون تغییر نسبت به روزهای پیش‌تر اعلام می‌کند. بدین‌ترتیب به‌نظر نمی‌رسد در نبرد این هفته میان آلودگی‌ هوا و وزش باد و بارندگی‌ها، آسمان پایتخت شاهد پیروزی باد و باران باشد.
بازهم آتش به جان جنگل‌های بهشهر افتاد
http://www.fardanews.com/fa/news/131124
این یک نمونه گزارش غیر مسئولانه بر خورد نابود کردن فضای سبز و آلوده نمودن محیط زیست و هوای تهران زیرا که چند ماه است که جنگل سوزی های کشور ادامه دارد و گسترش داده می شود . ولی حاکمان رژیم ضد بشری که می خواهند جهان را تغییر دهند و اصلاحش کنند و فضا را نیز در حرف و شعار تسخیر نمایند که در فصل زمستان این چنین جنگل های کشور که سر مایه های ملی هستند در حال سوختن و خاکستر و نابود شدن می باشند؟
.
طي دو روز گذشته خبرهايي از آتش سوزي مناطق ديگري از جنگل‌هاي بخش مركزي داشتيم كه از عصر روز گذشته بر شدت اين آتش سوزي‌ها افزوده شد. فارس: آتش‌سوزي در نقاطي از جنگل‌هاي بخش مركزي شهرستان بهشهر از عصر روز گذشته شدت گرفت.دو هفته گذشته نقاطي از جنگل‌هاي بخش مركزي شهرستان بهشهر كه از راه‌هاي كوهستاني و صعب العبور است، طعمه حريق شد و با وجود تلاش‌هاي مردم و مسئولان براي اطفاي حريق، سرانجام باران رحمت الهي توانست اين آتش سوزي‌ها را مهار كند.طي دو روز گذشته خبرهايي از آتش سوزي مناطق ديگري از جنگل‌هاي بخش مركزي داشتيم كه از عصر روز گذشته بر شدت اين آتش سوزي‌ها افزوده شد.
مصر ازایرانیان در کاروان کمک به غزّه جلوگیری کرد
خیلی پرروئی می خواهد که از یک سو مدام در مقالات و تر یبون های گوناگون رژیم ضد بشری علیه مصر و رئیس جمهورش فحاشی و هتاکی می شود و اهانت و توهین به حسنی مبارک می گردد . ولی از طرف دیگر سیاست شگرد تبلیغاتی اشک تمساح ریختن برای فلسطین دنبال می شود . زیرا که هدف حمایت حماس برای بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاور میانه است . اما چون این ترفند لو رفته و نخ نما شده است. بنابراین از سوی مقامات امنیتی مرز آبی مصر به غزه توطئه ی تدارک دیده شده تسلیحات خنثی شده است.
به گزارش راديو فردا، مصر «به دلایل امنیتی» از حضور چند ایرانی در کاروان کمک های انسانی به مردم غزه جلوگیری کرد.با اين حال مسئولان مصرى اجازۀ ورود كاروان «آسيا۱» به بندر العريش Arish harbour در اين كشور را داده اند.اين كاروان شامل ۱۲۰ نفر از ۱۸ كشور مختلف آسيايى مى شود و امروز (شنبه) از بندر لاذقيه Ladhiqiyah port در سوريه راهى مصر مى شود تا كمك هاى انسان دوستانه اى كه براى مردم غزه تدارك ديده شده از طريق مرز رَفَح Rafah وارد باريكۀ غزّه شود.اسرائيل از سال ۲۰۰۷ (سه سال پيش) پس از آن كه گروه حماس كنترل باريكۀ غزّه را در دست گرفت اين منطقه را مورد محاصره قرار داده است.كاروان «آسيا۱» شامل ۳۰۰ تُن كمك هاى پزشكى – دارويى از جمله ۴ آمبولانس است
.